Uusi biisi - Techno Buddha (updated 23/1/04) [jumputusta]

248 posts, 13 pages, 27,256 views

Avatar
#181 • • olliS Guest
oh my lord, dis plop is still continuin in in da house.
did yous get a wicked chillz at n'aiiight and
remembered to take ya pillz and stuff? me slept well..
i iz more and more convinsed dat your iq muz be at least 50!
macdaddy is goin to opun is friday bottle now and me thinks
yous should do dat too! ova and out..
Avatar
#182 • • Ana-- Guest
folder_lock.gif!
folder_lock.gif!
folder_lock.gif!
Avatar
#183 • • Digital Beat Guest

oh my lord, dis plop is still continuin in in da house.
did yous get a wicked chillz at n'aiiight and
remembered to take ya pillz and stuff? me slept well..
i iz more and more convinsed dat your iq muz be at least 50!
macdaddy is goin to opun is friday bottle now and me thinks
yous should do dat too! ova and out..



c'mon , stop insulting me and go to alko ;)
Avatar
#185 • • djsakke Guest
Taa uus versio kuulostaa kyl imo paremmalta ku eka; aikas radikaalisti muuttunut. tallaset jai kuitenki viel vaivaan: kuulostaa jotenki tunkkaselta; tai ehka paremminkin muoviselta. kaivannee vahan ilmavuutta. toi basari on jarkyn ylakiree, mut se kait kuuluu tallasen genren tapoihin (tulee vaan mieleen lahinna vanha eurohumppa ala captain hollywood project/dance 2 trance). Rakenne on kyl huomattavasti loogisempi nyt. Ehkapa tasta viel biisi tulee kun vahan hioo. hmm ehka toi basarin ylakireys syo just tota miksauksen ilmavuutta.
Avatar
#186 • • Mikko Guest


että kommenttia :)



ei sen paskan maku parane vaikka punaviinillä marinois ja voissa paistais.. :(

ja kyllä, tyyli millä tuot esiin asiaasi / persoonaasi on suoraan verrannollinen palautteen laatuun.
Avatar
#187 • • trusti Guest
no tää uus versio on selvästi kehitystä parempaan suuntaan... silti kuulostaa ihan amiga 500:sen pelin taustamusiikille.

musta sä oot kyllä saanu ihan liikaa paskaa niskaan, ehkä tosiaan kannattais ottaa kuitenkin nöyrempi asenne palautteen suhteen koska se ei tosiaankaan oo ainoastaan mikään "makuasia" mitä porukka sun biisistä sanoo.

ehkä se mun aiempi "kakkapökäle"-kommentti oli liioteltu, mut jotenkin tuntuu et sä et muuten tajuais että nää sun tekeleet ei todellakaan oo mitään mestariteoksia vielä.

mut jatka silti musan tekemistä, kyllä varmasti säkin kehityt vielä :)
kuhan muistat et nöyrempi asenne tai sitten foorumin vaihto
Avatar
#188 • • NS Guest

(tulee vaan mieleen lahinna vanha eurohumppa ala captain hollywood project/dance 2 trance).



No prkl!! Dance 2 Trance mitään eurohumpaa.. :hah: Revival albumihan on loistava ja vieläkin tuoreen kuuloinen.

Mutta basarista puuttuu tosiaan edelleen alapää.
Avatar
#189 • • Radi Guest
Hyviä juttuja, hyvä energia biisissä, parantunut tosi paljon versiosta 1. Kaikin puolin selkiintynyt ja saanut rakennetta.
Jengi ei täällä kai tykkää, jos ameriikkatyylisesti promoaa itseään.
Pitäisi tulla ehkä sisään hattu kädessä!
Avatar
#190 • • SnoXn Guest
Parempaan suuntaanhan tässä ollaan menossa. Hyvä DB, Hyvä Tornio. :D :happyroll:
Avatar
#191 • • pie Guest
Onhan tämä parempi kuin edellinen versio. Hyvä kun otit pois ne epävireisellä melodialla soivat taustastringit. Nyt kuitenkin saundi on "muovinen" ja basso saisi olla paljon muhkeampi eli siitä voi lähteä parantamaan.
Avatar
#192 • • 029 Guest
Kosminen Romaani... tsekkaa priva.

Tässä on nyt vähän sellanen ilmiö mun mielestä et heti, jos joku antaa aihetta disautukseen ni tyyppi liekitetään heti kuoliaaks...

Mä en käsitä mikä ongelma tässä nyt on et kommentoidaan ihan normaalisti vaan miehelle miehen biisiä... Jos ei nappaa, tai jokin ärsytää niin (mun mielestä ainakin) hankaloittaa vaan kaikkien elämää et purkaa ne angstit sit tähän topikkiin.

Jos on jotakin todella henkilökohtaista mikä ei ees koko aiheeseen liity niin useimmiten kannattaa, joko jättää sanomatta tai jos on ihan pakko niin ne voi siinä tapauksessa hoitaa privana.

jonkinlainen molemminpuolinen kunnioitus säveltäjän ja kommentoijien välillä on välttämätön et tässä DEMO TRACKS foorumissa on yhtään mitään järkee...
Avatar
#193 • • Digital Beat Guest

no tää uus versio on selvästi kehitystä parempaan suuntaan... silti kuulostaa ihan amiga 500:sen pelin taustamusiikille.

musta sä oot kyllä saanu ihan liikaa paskaa niskaan, ehkä tosiaan kannattais ottaa kuitenkin nöyrempi asenne palautteen suhteen koska se ei tosiaankaan oo ainoastaan mikään "makuasia" mitä porukka sun biisistä sanoo.

ehkä se mun aiempi "kakkapökäle"-kommentti oli liioteltu, mut jotenkin tuntuu et sä et muuten tajuais että nää sun tekeleet ei todellakaan oo mitään mestariteoksia vielä.

mut jatka silti musan tekemistä, kyllä varmasti säkin kehityt vielä :)
kuhan muistat et nöyrempi asenne tai sitten foorumin vaihto



ehkä tuo genre mitä oo yrittäny on turhan haastava, mutta sen tekeminen kyllä kehittää musan tekijänä. Harva mun mielestä täällä kuitenkaan psykeä kuuntelee. Ainahan voi kehittyä paremmaksi. Tällä kertaa kannattaa olla jo nöyrä kun saa kunnon palautetta :) Pitäs ostaa oikeestaan se Amiga 500 että kuulee jos tekee niin vanhan kuulosta soundia.


Taa uus versio kuulostaa kyl imo paremmalta ku eka; aikas radikaalisti muuttunut. tallaset jai kuitenki viel vaivaan: kuulostaa jotenki tunkkaselta; tai ehka paremminkin muoviselta. kaivannee vahan ilmavuutta. toi basari on jarkyn ylakiree, mut se kait kuuluu tallasen genren tapoihin (tulee vaan mieleen lahinna vanha eurohumppa ala captain hollywood project/dance 2 trance). Rakenne on kyl huomattavasti loogisempi nyt. Ehkapa tasta viel biisi tulee kun vahan hioo. hmm ehka toi basarin ylakireys syo just tota miksauksen ilmavuutta.



kiitos palautteesta, ehkä tuota basari samplen pituutta lisää ja pitchiä pitäs laittaa alemmas. Oikeastaan tässä on niitä kaks, matalampi ja napakampi että tulee iskevämpi soundi. Jahas pitääpä ottaa joku vanha dance2trance-levy että tietää mitä ei pijä tehä. ;)


ei sen paskan maku parane vaikka punaviinillä marinois ja voissa paistais..



ja kyllä, tyyli millä tuot esiin asiaasi / persoonaasi on suoraan verrannollinen palautteen laatuun.

kyllä tuota palautetta kannattaa jo antaa ja ottaakki vastaan vähän iisimmin, katoppas moderaattorin terveiset ;)


Hyviä juttuja, hyvä energia biisissä, parantunut tosi paljon versiosta 1. Kaikin puolin selkiintynyt ja saanut rakennetta.
Jengi ei täällä kai tykkää, jos ameriikkatyylisesti promoaa itseään.
Pitäisi tulla ehkä sisään hattu kädessä!



kiitos, kiitos, tein sovituksen ihan uudelleen. Yritän tästedes kuunnella mitä porukat sanovat vaikka olis negatiivista.


Parempaan suuntaanhan tässä ollaan menossa. Hyvä DB, Hyvä Tornio.



tänks, eikohän tästä vielä tule ihan kelpo kipale kun viilataan ja höylätään. Torniossa oon opiskelemassa mutta oon kotosin Oulusta.



Onhan tämä parempi kuin edellinen versio. Hyvä kun otit pois ne epävireisellä melodialla soivat taustastringit. Nyt kuitenkin saundi on "muovinen" ja basso saisi olla paljon muhkeampi eli siitä voi lähteä parantamaan.



ehkäpä tämä kuulostaapi nyt siltä Dance2Trance-tyyliltä. Huomasin itekki että ne stringit oli aika ärsyttävät joten laitoin uuvet joissa eri äänet ja soivat matalammalla oktaavilla. Kyllä tuo basso oli mielestäni jo melko muhkea mutta pitääpä tsekata vielä. :)
Avatar
#194 • • NS Guest

Jahas pitääpä ottaa joku vanha dance2trance-levy että tietää mitä ei pijä tehä. ;)

..ehkäpä tämä kuulostaapi nyt siltä Dance2Trance-tyyliltä.



Pistää vihaksi kun dissataan mun lapsuuden suosikkia :mad:

Kuunnelkaapa vaikka Ethno Instrumental Mix "Power Of American nativesista" vuodelta '92. Biisissä on ihan mielettömän jykevä sub-bass eikä niitä "eurohumppa" vokaaleita. Edellämainitun lisäksi "Hello Sanfancisco" ja "We Came In Peace" ovat 90-luvun alun parasta trancea. Myös muut projektit joissa Jam El Mar vaikutti kuten Jam & Spoon ovat todellisia trancen suunnannäyttäjiä.

Offtopikkia juu, mutta piti puolustella että saisi verenpaineen laskemaan :(
Avatar
#195 • • Digital Beat Guest

Jahas pitääpä ottaa joku vanha dance2trance-levy että tietää mitä ei pijä tehä. ;)

..ehkäpä tämä kuulostaapi nyt siltä Dance2Trance-tyyliltä.



Pistää vihaksi kun dissataan mun lapsuuden suosikkia :mad:

Kuunnelkaapa vaikka Ethno Instrumental Mix "Power Of American nativesista" vuodelta '92. Biisissä on ihan mielettömän jykevä sub-bass eikä niitä "eurohumppa" vokaaleita. Edellämainitun lisäksi "Hello Sanfancisco" ja "We Came In Peace" ovat 90-luvun alun parasta trancea. Myös muut projektit joissa Jam El Mar vaikutti kuten Jam & Spoon ovat todellisia trancen suunnannäyttäjiä.

Offtopikkia juu, mutta piti puolustella että saisi verenpaineen laskemaan :(



no oikeastaan tarkotin tuolla Dance2Trance:lla sitä Anttilan Top Tenin tarjouskorimusaa ;) "Power Of American Natives" on oikeasti hyvä vokaalien kans myös. Ei ollu tarkotus haukkua 90-luvun trancemusaa ku on ihan lempparibiisejä tuolta vuosikymmeneltä vaikka kuin. Jam and Spoon on kans tuttu. Sanooko porukka Dream Frequency mitään? taitaa mennä jo teknon puolelle...
Avatar
#196 • • djsakke Guest

Jahas pitääpä ottaa joku vanha dance2trance-levy että tietää mitä ei pijä tehä. ;)


Kuunnelkaapa vaikka Ethno Instrumental Mix "Power Of American nativesista" vuodelta '92. Biisissä on ihan mielettömän jykevä sub-bass...
..."We Came In Peace"


Power of american nativesista tuo napskops-basari levisi eurohumpan puolelle, vaikka herrat sita kayttivatkin jo mobyn go:n remixissa, joskin siina oli enempi subbasta.. (viela enempi ku tuos ed. main. versiossa poan:ssa) enivei, tuo napskops-basari dominoi eurohumppaa 93-96 (ja myohemminkin) joten siihen sen satun yhdistamaan erinaisista syista (huom. mina otin tuon asian esille tuolla aiemmin) - enka erikseen dissatakseni esmes power of american natives -biisia tai dance 2 trancea. We came in peace on kyl mainio raita edelleen..

itse en pida moisesta napskops-basarista yhtaan, oli musiikkityyli mika tahansa. kyl kickin pitaa olla fatti eika se saa soida liian ylhaalta, se mikaa nahka-fagotti ole ;P soundi tuntuu olevan melko suosittu tuolla clicks/microhouse/jotain -genren puolella, ehka siksi etta eras variaatio tuosta kickista on ollut fruityloopsin defaulttisongin basari jo ajat?? (yllattavan paljon kuulee muuten biiseja joissa on ne fruityn defaultti-rummut vaan ihan suoraan.. en tajuu)

nonii sorry offtopic. puhukaa taas biisista.
Avatar
#197 • • Digital Beat Guest

Jahas pitääpä ottaa joku vanha dance2trance-levy että tietää mitä ei pijä tehä. ;)


Kuunnelkaapa vaikka Ethno Instrumental Mix "Power Of American nativesista" vuodelta '92. Biisissä on ihan mielettömän jykevä sub-bass...
..."We Came In Peace"


Power of american nativesista tuo napskops-basari levisi eurohumpan puolelle, vaikka herrat sita kayttivatkin jo mobyn go:n remixissa, joskin siina oli enempi subbasta.. (viela enempi ku tuos ed. main. versiossa poan:ssa) enivei, tuo napskops-basari dominoi eurohumppaa 93-96 (ja myohemminkin) joten siihen sen satun yhdistamaan erinaisista syista (huom. mina otin tuon asian esille tuolla aiemmin) - enka erikseen dissatakseni esmes power of american natives -biisia tai dance 2 trancea. We came in peace on kyl mainio raita edelleen..

itse en pida moisesta napskops-basarista yhtaan, oli musiikkityyli mika tahansa. kyl kickin pitaa olla fatti eika se saa soida liian ylhaalta, se mikaa nahka-fagotti ole ;P soundi tuntuu olevan melko suosittu tuolla clicks/microhouse/jotain -genren puolella, ehka siksi etta eras variaatio tuosta kickista on ollut fruityloopsin defaulttisongin basari jo ajat?? (yllattavan paljon kuulee muuten biiseja joissa on ne fruityn defaultti-rummut vaan ihan suoraan.. en tajuu)

nonii sorry offtopic. puhukaa taas biisista.



heh, meni aikalailla offtopikkiin mutta kiinnostavaa infoa ja näkökulmaa sulla ainaki löytyy ja se on hyvä asia :)

Biisin 3. versiosta voipi antaa kommentteja ;)
:D

Posts: 3,707

#198 • • :D
Tuohan on yhtä huono kun munkin tuotokset. Mitähä noi ekat versiot on
ollut. :() Tilulilu jotain mortal combat pelimusaa :)
-aika karseet soundit
-tylsää
-lisää kehnoa saundia
-päänsärky

Rakentavaa kritiikkia en osaa antaa, muuten kun, et kai sul on jotain
muita ammattillisia suunnitelmia tulevaisuudeksi tän ns. musiikkituottajan
uran lisäksi?

Tää ei ole se juttu, mistä mä diggailisin.
Mul olis yksi melkein samanlainen tuotos tässä :)
Caro²

Posts: 5,301

#199 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Lainatakseni Idols-tuomareita..
Jos homma on kuraa, niin ei siinä mistään makuasioista enää ole kysymys..


Mutta oli mulla tähän topikkiin ihan oikeeta asiaakin.. ihan niiku aikuisten oikeeta, ja se on tässä:

"Tää on niin viihdyttävää, että pesee kuus-nolla kaikki Kotkan biletopikit!" -Caro²

'P.S. saa lainata.'
Avatar
#200 • • Digital Beat Guest

Tuohan on yhtä huono kun munkin tuotokset. Mitähä noi ekat versiot on
ollut. :() Tilulilu jotain mortal combat pelimusaa :)
-aika karseet soundit
-tylsää
-lisää kehnoa saundia
-päänsärky

Rakentavaa kritiikkia en osaa antaa, muuten kun, et kai sul on jotain
muita ammattillisia suunnitelmia tulevaisuudeksi tän ns. musiikkituottajan
uran lisäksi?

Tää ei ole se juttu, mistä mä diggailisin.
Mul olis yksi melkein samanlainen tuotos tässä :)



kyllähän nuita soundeja sais Reasonilla parempiaki ;)

Oon kuvataiteilija/graafikko ja tuossa keväällä valmistun AMK:sta niin ainaki on oikea ammatti. Musan teko on kyllä ollu aina lähellä sydäntä ja kyllä mä siinäki aion kehittyä paremmaks.