latasin ja kuuntelin 5 kertaa peräkkäin. yritin oikeasti etsiä tästä jotain positiivista sanottavaa, mutta eipä tunnu sellaisa sanoja löytyvän.
biisisi saundit ovat ainakin mun geneleceillä todella kököt. kyllähän kaikki kuulostaa tukevalta kun soittaa 120 dB voimakkuudella, se ei tosin korvaa huonoa miksausta, huonoja saundeja ja huonoa masterointia. rakenne on jokseenkin sekava; jos se on edellytys etuliitteelle psy niin olet siinä onnistunut. psykedeelinen arrangement, indeed!
omat kokemukseni trancesta on vuosilta 90-92 kun oli vielä sallittua soittaa hyvää musiikkia genrestä välittämättä. se, että joku ei tiedä psy-tech-whatevö-trancesta mitään ei todellakaan ole kritiikin jääväävä tekijä; musiikkia kun nyt vaan ei arvostella sen perusteella miten se johonkin genreen istuu. kyllä huono biisi on huono ja sellaisena pysyy vaikka ruuvaisit sitä reasonias 15 vuotta.
ei kai nuille makuasioille voi mitään :) Jonku mielestä huono ja jonku mielestä hyvä. Turha kai tässä alkaa juupas eipäs jaaritteluun. Mutta krittiikkiä saa ja pitää antaa. Sulla on oikeus mielipiteesees ja kunnioitan sitä. :) jos muuten katsoit ekaa postia niin biisi on vielä ihan masteroimaton ;)
Hyvä Moderaattorit, nyt onki oikea aika käydä varotuksia jakelemaan.
Oletteko niin yksioikoisia että ette tajunneet mihin tämä keskustelu johtaa ? Ei voinut lukita vaikka asiattomia posteja oli tullut jo 50, ei tietenkään. Mutta sitten: joku sanoo sanan IDIOOTTI, sanoo siis suoraan miltä tuntuu, niin heti ollaan helisemässä. Digital Beattia ollaan haukuttu tässä keskustelussa kokoajan paljon julmemmin mutkan kautta. Kosmari Romaani sanoo suoraan ja yrittää pelastaa Digital Beatin suuremmalta häpeältä. Turha siis valittaa kun saa ilmasta hupia. Biisi on kuitenki REASON studiossa tehty että jotain respectiä ihmiset !
miten voi kukaan tommosta paskaa haluta kuulla kun aletaan menemään jo aivan henkilökohtasuuksiin ja aukomaan päätä. Sillon pitää antaa porttikielto ja sassiin, sanan idiootti lisäksi aletaan vielä neuvomaan mitä mun pitäs elämässä tehä. :mad: :angry: Romaani on tahditon ja huonot käytöstavat omaava moukka, sanokaa jos olen väärässä?
Ilmeisesti Romaania ei ole isi ja äiti opettanut miten käyttäydytään.
Jos oot sitä mieltä että joku yrittää pelastaa mut häpealtä en ainakaan oo ollenkaan samaa mieltä. Mä en häpeä yhtään mun ite tekemää musaa, miks häpeäisin, mä oon helkkari ylpeä että osaan tehä musaa ja mulla on levyjä myynnissä Saksassa, Ranskassa ja USA:ssa ja kaupaks menee. Vituttaa vaan ku kommentoinnin taso menee joillaki 6-v tasolle.