kiitoksia rakentavasta ja hyvästä kritiikistä, kyllähän se on tosi että tuota biisiä pitää vielä hioa, tämä on vielä aika demovaiheessa ja nuo lapaset on vielä pahuksen isolle miksattu. Tiedän itekki että masterointivaiheessa biisin miksauksen tulee olla jo kohdillaan. Masteronnissa kun kompuroidaan ja ruuvataan eq:ta
Tosta oon kyllä erimieltä. Jos biisi on kunnolla miksattu ei masteroinnissa tarvi kuin "yhtenäistää" saundeja (jos siis levyn tekeminen on kyseessä). Toki voi olla että eq:ta ja kompuraa siihen tarvitaan, mutta uskallan väittää että täysin masteroimatonkin raita voi kuulostaa täysin valmiilta ja olla levyllepanokelpoinen
Kyllä aina arvostan kunnollista palautetta enemmän niinku sä viitsit antaa kuin lapsellista "kakkapökäle" palautetta jota valitettavasti täällä saa, kun jotkut huvikseen kirjottavat tommosta moderaattorien siihen puuttumatta mikä on toisaalta henkilöiden oma asia mutta toisaalta taas siitä saa vain sen kuvan että henkilö ei pahemmin tunne genreä ja jauhaa paskaa kun ei muutakaan osaa.
Kyllä mä myös näkisin että olet tilanteen aika vakavasti itse aiheuttanut. Kirjoitin asialliseen sävyyn koska en halua sinua loukata, mutta välttämättä ei kannata tuntemattomalee väittää ettei tunne genreä jos ei pidä sun musiikista. Sillä ei nimittäin ole mitään väliä tunteeko genreä, siihen että onko biisi tehty kunnolla. Sinun tapauksessa se ei sitä missään tapauksessa ollut, joten puolustautumisesi genren taakse ennenmminkin häpäisee kyseistä musiikkityyliä, kuin "puolustaa" keskeneräistä saundiasi.
Ehkä (Digital Beat) asenne tulee just siitä että mulle ei kannata turhaan vittuilla vaan olla asiallinen eikä mennä henkilökohtaselle tasolle tai persehuumorin tasolle. Mun mielestä kritiikin pitäs pysyäkin asiallisella tasolla, eikä näitä "kakkapökäle" kritiikkejä edes annettas olla koska ne menevät kuitenkin flameosastoon. Foorumin ohjeet pitäs ehkä päivittää tai paska sanat piipata niin täällä vois käydä koko perheen voimalla.
Mielestäni sulle ei oo turhaan ees suuremmin vittuiltu, vaan olet käytökselläsi suurimman osan sanoista ansainnut. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa, sanotaan. Kritiikki voi olla asiallista vaikka se olisi negatiivista, ja jos olisin ollut huonommalla tuulella ja toi kuuntelukokemus ois tullu väärään aikaan, olisin ehkä itsekin kirjoittanut ainoastaan "Hirveetä kuraa. Aika paljon pitää vielä kehitystä tapahtua ennen kuin tätä voin kunnon psytranceksi sanoa", mutta enpäs sanonut. Sen sijaan sun kannattaa tarkistaa omaa suhtautumistasi kritiikkiin, jos siis haluat että saat asiallista sellaista jatkossakin. Välttämättä ei kannata aina vedota siihen että "tiedät jo ja että asiaa ollaan korjaamassa" tai että "tää kuuluu tähän genreen, et vaan ymmärrä" vaan olla kiitollinen saamastaan paskastakin palautteesta ja koettaa ammentaa sieltä tiedonjyvä. Nykyisellä jatkuvasti puolustelevalla kannalla toki aiheutat keskustelua, mutta pilaat mahdollisuutesi vakavasti otettavana demomuusikkona ainakin tällä forumilla. Vika ei niinkään ole siis forumin ohjeissa, vaan omassa suhtautumisessasi kritiikkiin. Yleensä kun vain tuppaa olemaan niin että jos joku asia tuntuu vialliselta, kannattaa ensin tarkistaa mitä itse voi tehdä sen korjaamiseksi, eikä heti syyttää siitä muita.
Ehkä kun ei oo tarpeeks täällä vielä mainetta tai nimeä niin porukat tuomitsee myös herkemmin.
Musan tekoa jatkan varmasti ja teen välillä myös remiksejä ;)
Hyvää jatkoa sulle kans :)
Itse en ole huomannut että täällä saisi nimettömät paskaa palautetta, tai että tunnetut saisivat pelkkää kiitosta. Kyllä se menee aika tarkasti sen biisin laadukkuuden mukaan. Toki itseäsi taatusti harmittaa ettei kehuja tule, mutta eihän mikään ole turhempaa kuin "Ihan jees.."-kommentit.
Mut juu. Hyvät jatkot