Mitä mun ego tähän liittyy?
Sä et sitten vaan yksinkertaisesti tajua. Kyllä luulis tyhmemmänkin tajuavan... Mutta kun ei niin ei...
248 posts, 13 pages, 28,834 views
Miten olis jos tajuisit vihdoin ite lopettaa ja veisit ton ison egos ja paskat biisis pois täältä! Sulhan on omaki foorumi, floodaisit sitä ja jättäisit tän meille muille. :angry:
Ei kukaan varmaan ole suhun vittuuntunnu pelkästään huonon musiikin takia, oliskohan asenteissa "hiukan" parantamisen varaa?
En tee itse biisejä joten en tiedä kuinka tehokkaasti saman kappaleen kanssa pitkään työskentely sumentaa arviontikyvyn, mutta en voi käsittää miten itsesensuurisi ei estänyt tämän julkaisemista. Kuuntelin randomina muita biisejäsi ja esimerkiksi "Psychotic State Of Mind" oli täysin eri tasolla niin soundillisesti kuin rakenteelisesti. Jos olisin tekemässä omaa artistinimeäni tunnetuksi en olisi missään nimessä
julkaissut tätä.
Jospa vaikka kaikki lopetettais kommentoimasta näitä Tornion kultapojun hengentuotteita? Jos ei ota uskoakseen, niin ei väkisin :P
Siis kamoon, olkaas ny jo. Eiköhän asiat ole tulleet selväksi (niin selväksi kuin vain kaikille osapuolille tulla voi tässä tilanteessa)? Suotta jokaisen on vuorollaan tulla päätään aukomaan "kun kerran muutkin niin minäkin".
Halokaust wrote:
Miten olis jos tajuisit vihdoin ite lopettaa ja veisit ton ison egos ja paskat biisis pois täältä! Sulhan on omaki foorumi, floodaisit sitä ja jättäisit tän meille muille.
Mikäs Euroopan omistaja tällaisia kommentteja kirjoittelee? Voisi vähän harkita mitä kirjoittaa. Ei tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin vaikka biisi olisi kuinka paska.
Sä et sitten vaan yksinkertaisesti tajua. Kyllä luulis tyhmemmänkin tajuavan... Mutta kun ei niin ei...
vihtori lindeman puki tuossa ylempänä
sanoiksi varmasti monien monien ajatukset.
eläs ny mee henk. kohtasuuksiin. Vaiha ihmeessä to nickname "master bator" (lausutaan samoin kuin masturbator=runkkari)
En oo missään foorumissa näin paljo paskaa yhestä demosta kyllä saanukkaa. Mutta hyviä mielipiteitä on kiva kuulla puolin ja toisin.
Nöyryys on aina hyve, ja kun ei odota biiseistään/tekemisistään liikoja, niin voi jopa joskus iloisesti yllättyä, täälläkin. :)
Kusipää meininkiä tässä topicissa. Tuntuu siltä, että sanoopa Digital Beat mitä tahansa, niin aina tulee pommia leukaan. Etenkin, jos lukuisten v#ittuilukommenttien jälkeen hän sanoo yhtään mitään takaisin, niin samantien isolla porukalla kimppuun. Muistuttaa vähän koulukiusausta... :angry:
Jos kaveri ei luota itseensä ja osaamiseensa, ei siitä koskaan tule mitään!
Anyway, periaatteeni mukaan biisiä pitää kumminkin saada arvostella ja minun mielestäni se on laimea.
Itsekään en ole missään saanut niin tylyä palautetta kuin täällä (no well, ehkä kotona), mutta ehdottoman rehellistä sellaista kyllä on tullut.
Kova ja kyyninen palaute kasvattaa ja kun se kuitenkin sattuu oikeaan kohtaan, niin siitä tuleekin kasvaa.
Siitä, että sua ruoskitaan tällä hetkellä, ei oikein voi syyttää mitään muuta, kuin tämän foorumin yleistä henkeä ja sun alkujaan hieman väärää suhtautumista asioihin.
Nöyryys on aina hyve, ja kun ei odota biiseistään/tekemisistään liikoja, niin voi jopa joskus iloisesti yllättyä, täälläkin. .
hyvä kun täällä sentään arvostellaan rehellisesti, mutta foorumin yleinen henki on aika epäystävällinen enkä tarkoita nyt sitä että biisipalaute on negatiivista vaan kun mennään henkilökohtaisuuksiin asti. Jokainen vois mennä täällä vähän itteensä ja käyttäytyä normaalisti, ellei sitten kusipäisesti käyttäytyvä tarkota täällä normaalisti käyttäytyvää ihmistä.
Nuo vittuilijat lienevät samanlaisia koulussa ja työelämässä?
Nöyryys on aina hyve, ja kun ei odota biiseistään/tekemisistään liikoja, niin voi jopa joskus iloisesti yllättyä, täälläkin. :)
Aijai, väärä asenne! Maailmanomistajan elkein vaan demobiisejä jakoon ja sitten negatiivista kritiikkiä sisältävät kommentit huomioidaan vaan kommenteilla:
a) makuasia
b) et vain ymmärrä mun musaa
c) oot vaan kateellinen.
Tämän jälkeen voidaankin sitten perustaa n+1 topikkia aiheesta "minä olen kuuluisa, kehukaa! (tätä nimeä voi varioida)". Jokaista topikkia pitää myös käydä bumppaamassa vähintään kerran päivässä.
p.s. ihan vain noita biisien kommentteja ajatellen pieni vinkki: sarkasmi - mitä se on??? ;)
Itsekään en ole missään saanut niin tylyä palautetta kuin täällä (no well, ehkä kotona), mutta ehdottoman rehellistä sellaista kyllä on tullut.
Kova ja kyyninen palaute kasvattaa ja kun se kuitenkin sattuu oikeaan kohtaan, niin siitä tuleekin kasvaa.
Siitä, että sua ruoskitaan tällä hetkellä, ei oikein voi syyttää mitään muuta, kuin tämän foorumin yleistä henkeä ja sun alkujaan hieman väärää suhtautumista asioihin.
Nöyryys on aina hyve, ja kun ei odota biiseistään/tekemisistään liikoja, niin voi jopa joskus iloisesti yllättyä, täälläkin. .
hyvä kun täällä sentään arvostellaan rehellisesti, mutta foorumin yleinen henki on aika epäystävällinen enkä tarkoita nyt sitä että biisipalaute on negatiivista vaan kun mennään henkilökohtaisuuksiin asti. Jokainen vois mennä täällä vähän itteensä ja käyttäytyä normaalisti, ellei sitten kusipäisesti käyttäytyvä tarkota täällä normaalisti käyttäytyvää ihmistä.
Oli mulla alussa ehkä vähän väärä suhtautuminen kritiikkiin
Nuo vittuilijat lienevät samanlaisia koulussa ja työelämässä?
Itseasiassa palaute on rehellistä ja se onkin plattarin paras puoli. Varsinkin ulkomaisilla foorumeilla näkee tuota "hyvä biisi käy arvostelemassa mun biisiä!" menoa (raavi sä mun selkää niin mä raavin sun). Ikävä kyllä tuollaisista kommenteista ei ole mitään muuta hyötyä kuin aivan turha egon boostaaminen.
Itseasiassa tunnen oikeassa elämässä aika monen noista vittuilijoista, leppoisaa porukkaa. Jos tuntuu siltä, että vittuilu on aiheetonta, niin voisit esimerkiksi katsoa peiliin ja miettiä, että olisiko mitenkään mahdollista, että olisit tuon itse aiheuttanut asenteellasi?
Oli mulla alussa ehkä vähän väärä suhtautuminen kritiikkiin
No tossahan jo itse kerroit syyn, miks ihmisillä on palaute keskittyny osin myös sinuun eikä vain sun tekemään biisiin :D