SoundChilds V2 - Open Beta

298 posts, 15 pages, 87,710 views

wetware

Posts: 244

#101 • • wetware wenator

Mark Hamilton, 3.12.2006 11:48:


LGPL on sallivampi ja paremmin hyödynnettävissä kaupallisessa käytössä kuin GPL. Myöskin LGPL koodia saa käytää vapaamin toisella lisenssillä lisensoidussa tuotteessa.



oho. ihan oikeestiko?

mut voitko nayttaa nyt ihan sielta lisenssiehdoista ne kohdat missa taa todetaan. tai yleensakin etta sa oot edes kerran lukenut ne lapi etka vaan taas toista papukaijana sen "jonkun" sanoja?

toi sun lausees on yhta ilmeinen kuin kuin taa "ferrari kulkee nopeammin kuin lada koska se on rakennettu paremmin"

jaakoon taa mun osata tahan. ulkona on liian aurinkoinen ilma etta jaksaisin olla sisalla
wetware

Posts: 244

#102 • • wetware wenator

laite, 3.12.2006 11:50:
argue.jpg



teemu kuule toi on wanha :)

koska tassa ei ole kuitenkaan mitaan vaittelya kyseessa niin toi kuva ei sovi tahan ollenkaan.

oisko siella jotain kuvia missa isot pojat heittelee kivia ton retardin paalle samalla ku se satkii epileptisessa kohtauksessaan ojan pohjalla?
laite

Posts: 2,994

#103 • • laite MastahWankah

wetware, 3.12.2006 11:56:
---
laite, 3.12.2006 11:50:
argue.jpg

---


teemu kuule toi on wanha :)

koska tassa ei ole kuitenkaan mitaan vaittelya kyseessa niin toi kuva ei sovi tahan ollenkaan.

oisko siella jotain kuvia missa isot pojat heittelee kivia ton retardin paalle samalla ku se satkii epileptisessa kohtauksessaan ojan pohjalla?


Joo, mä tiedän että toi on wanha ;)
Mut sopi kuitenkin kuin nyrkki perseeseen tähänkin vääntämiseen. Enkä kyl viitannut tällä kertaa suhun ;D
evvk

Posts: 1,918

#104 • • Edited evvk

wetware, 3.12.2006 11:54:
---
Mark Hamilton, 3.12.2006 11:48:


LGPL on sallivampi ja paremmin hyödynnettävissä kaupallisessa käytössä kuin GPL. Myöskin LGPL koodia saa käytää vapaamin toisella lisenssillä lisensoidussa tuotteessa.

---


oho. ihan oikeestiko?

mut voitko nayttaa nyt ihan sielta lisenssiehdoista ne kohdat missa taa todetaan. tai yleensakin etta sa oot edes kerran lukenut ne lapi etka vaan taas toista papukaijana sen "jonkun" sanoja?

toi sun lausees on yhta ilmeinen kuin kuin taa "ferrari kulkee nopeammin kuin lada koska se on rakennettu paremmin"

jaakoon taa mun osata tahan. ulkona on liian aurinkoinen ilma etta jaksaisin olla sisalla



Mun ei tarvitse alentua nyt sun tentiin...

Sä voit lukea ne tuolta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/LGPL
http://www.gnu.org/licenses/lgpl.html

Mulla on kokemusta kaiken maailman pään aukojista. Esim. jos harrastat DJ hommia, WWW-sivujen tekoa yms. niin monesti ihmiset suorastaan pyrkivät tahallaan tulemaan aukoon kun maitset jotaain asiasta. Face-to-face tilanteessa kyllä näkee namasta tai äänen sävystä mikä on motiivi. Eli motiivi on esim. esittää kysymys tms. jonka tarkoitus on johtaa minut vastamaan jotain sellaista mikä johtaa joukko pään aukomiseen. Näissä varmaan parasta on vain sanoa että sori nyt vaan mutta sun namastaa näkee selkeesti että sulla on nyt joku ihan muu mielessä kuin kysellä esim. millainen paikka on La Garage... jos kuvailen minkälainen se on niin tulee tietty kommentti "Ei se sellainen paikka ole... se on baari... vituilu vituilu..."...

Jos itsetunto ei ole vahva niin näitä keskustelua ei kannata käydä olenkaan tai pitää olla taitava taisteleen takasin.

Pointti on nyt se että vaistoon tässä nyt jotain sellaista mitä tällä yritän kertoa...

Netti keskusteluissa teidän äänensävy ja naamanvärähtely ei näy joten en voi arvioida millä motiivilla kukin kirjoittaa.

Myöskin itsetunnon näyttäminen on face-to-face, helpompaa... Poitti on se että kun vastapuoli huomaa että ton kaa on turha kikkailla niin ei ne sitä ala yrittämään.

Rakentavakrittiikki on ok...

Sinun tapasi kirjoittaa ei ole ainakaan kovin hyvä tapaista sillä se sisältää esim. provosointia. Mä en oo kuitenkaan potkinut sinua munille tai ole saippuakauppias joka koittaa kusettaa sua.

Mä en hyväksy sitä että mun ammattitaitoa tullaan arvostelemaan ihan tahallaan, koska mulla on kuitenkin malko merkittäviä asiakkaita.

Mähän en ole mikään liiketoimintakonsultti enkä niin väitäkkään.
yana

Posts: 877

#107 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

mayah, 3.12.2006 15:20:
Pysytääs pojat aiheessa, joka siis muistutuksen vuoksi oli ensimmäisen postauksen mukaan tämä:


---
MfLI, 29.11.2006 09:53:
Noniin. Tässä se on. Paljon kritiikkiä täälläkin osakseen saannut saittini 2 versio rupeaa olemaan aika valmis ja olen avannut sen Beta -vaiheeseen. Ken haluaa voi tutustua lisää tietoa Beta:sta on täällä.

---





Ja tarkoitan tätä, ihan oikeasti.



mun mielest milffin kannattais gpl:ta toi saitti
evvk

Posts: 1,918

#108 • • Edited evvk

mayah, 3.12.2006 15:20:
Pysytääs pojat aiheessa, joka siis muistutuksen vuoksi oli ensimmäisen postauksen mukaan tämä:


---
MfLI, 29.11.2006 09:53:
Noniin. Tässä se on. Paljon kritiikkiä täälläkin osakseen saannut saittini 2 versio rupeaa olemaan aika valmis ja olen avannut sen Beta -vaiheeseen. Ken haluaa voi tutustua lisää tietoa Beta:sta on täällä.

---





Ja tarkoitan tätä, ihan oikeasti.



Myöskin toivon, että täällä ei provoilla enää näihin sanasotiin. Syyllisyyttä varmaan itse kullakin.
MfLI

Posts: 502

#109 • • Edited MfLI www.SoundChilds.net
Huh... Tää ketjuhan kerää vauhtia aikalailla. No... Itse toivon että asialinja pitää vastaisuudessa. Ylläpidolle kiitokset vaivannäöstä.

Haluaako joku antaa kommettia tällaseen ratkaisuun etusivulle. Onko siis ok, että harmaan sävy on eri kuin muuten (huomiovärinä). Mitens toi infopuoli - tarpeeksi selkeää?

En ole vielä lisännyt css:n kulmien pyöristyksiä joita tässä ajattelin käyttää. Päälogon muutan yksinkertaisemmaksi ja siirrän "Indie Respect "sloganin kohtaan jossa nyt lukee "Network Promote New Media and Related Stuff".

Kaikki kommentit erittäin tervetulleita!

*piis*
Garo

Posts: 446

#110 • • Edited Garo #jake

MfLI, 3.12.2006 15:58:
Haluaako joku antaa kommettia tällaseen ratkaisuun etusivulle. Onko siis ok, että harmaan sävy on eri kuin muuten (huomiovärinä). Mitens toi infopuoli - tarpeeksi selkeää?



Ainakin infopuoli otti omasta mielestäni hyvän harppauksen eteenpäin. Esimerkiksi tuo neljäportainen "miten edetä" -osio antoi ~5 sekunnissa enemmän tietoa sivustosta kuin kaikki aikaisemmat tulkitsemisyritykseni yhteensä.

Toisaalta, koska sain selkeämmän kuvan projektistasi, minua alkoi epäilyttämään taustalla oleva bisnesmalli, tai ainakin se, miten sitä yrität markkinoida. Opastat kyllä miten pääset myymään ja miten sivustosi kohderyhmä on ensisijaisesti artistit ja promoottorit, mutta jotenkin jätät ostajat pienemmälle huomiolle. Kuitenkin ostajat ovat se tärkein kohderyhmäsi, koska he tuovat rahat myyjille ja lopulta sinulle.

Lisäksi:

- "Lost my password?" -kohta ei ansaitse omaa lomakettaan, vaan se voisi olla samanlainen linkki kuin "Sign-up" ja "Demo account" loginformin alapuolella.

- "Network Promote New Media and Related Stuff" näyttää sivuston ulkopuoliselta mainokselta eikä sivuun kuuluvalta osalta. Myös tuo mieleen jotkin nettipokeri yms mainokset joissa puhutaan Oikeasta Rahasta (eli ei anna luotettavaa vaikutelmaa, ainakaan minulle).

- Garo
MfLI

Posts: 502

#111 • • MfLI www.SoundChilds.net

Juhgu, 3.12.2006 16:17:
Joo, infopuoli on edistynyt, mutta. Ehkä olen vain tyhmä, mutten noin 15 minuutin selaamisellakaan saanut mitään havaintoa siitä, miten esim. tuonne audio chartseihin saisi omia biisejä jakoon. Haluaisiko mfli selventää miten tämä tapahtuu?

Kaikilla edellisillä saiteilla, jopa myspacessa, tuo on selvinnyt ihan helposti.



Ok - tässä pikaiset. Sun täytyy ensin kirjautua sisään siihen MEMBER ACCOUNT MANAGER tasoon ja sit avautuvan ikkunan oikeella puolelta valita itselles lisää erilaisia jäsenyystuotteita.

Jotta saat omat biisis online demottavaksi ja voit pistää oman kaupan pystyyn (huom tää kauppajuttu on vielä kesken) tarvitset BACKSTAGE tuotteen ja jotta voit ruveta promoamaan kun kaupat saadaan kondikseen tarvitset PROMOTION PROGRAM tuotteen. Eri jäsenyystuotteiden tarkemmat listaukset löytyy täältä.

Iso käsi kaikille commoista. Näistä on oikeasti mulle apua. "Juhgu" tää betavaiheen serveri on todella mopo, joten lageja kyllä varmaan tulee eteen - valitettavasti.

*piis*
Juhgu

Posts: 7,921

#112 • • Edited Juhgu Virnistelijä
JEEEE Mä osasin! Nyt mullakin on oma SoundChilds sivu!

KÄYKÄÄ OSTAA MUN BIISI!!!
http://www.soundchilds.net/backstage/bands/35/

Kuten noista genreistä näkyykin, toi on vähän tollasta dark ambientahtavaa folkkia, mut kuitenki tosi hardcore ja diippi! Tosta keltasesta napista sivun alareunassa voi kuunnella! Ja sit ostakaa se!! En tosin tiedä miten se tapahtuu mut ostakaa kuitenki! Mä saan sit massii!!! En tosin tiedä miten se tapahtuu mut saan kuitenki!


Vähän tää on muuten siistii ku ei oo kilpailijoita kun kukaan muu ei osaa tehdä tonne saittia! *iloinen*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

duvin

Posts: 582

#113 • • duvin Jay v/d Veen

Juhgu, 3.12.2006 17:37:
En tosin tiedä miten se tapahtuu mut saan kuitenki!



Mä voisin ihan oikeasti ostaa ton loistokipaleen. En vaan osaa!
Jussi Soro

Posts: 6,385

#114 • • Jussi Soro choon!

Juhgu, 3.12.2006 17:37:
Vähän tää on muuten siistii ku ei oo kilpailijoita kun kukaan muu ei osaa tehdä tonne saittia! *iloinen*


Ja oonkohan mä jotenkin tyhmä, kun en saa yrityksistä huolimatta ostettua tota sun biisiä? En vaan löydä linkkiä.

Paskin homma tossa on se, että tuolta saa haettua näköjään ilmaiseksi noi biisit jos osaa hiukan kikkailla esikuuntelulinkin urlien kanssa. Aika saatanan heikkoo tietoturvaa ja selkeä ohjemointivirhe.

Esikuuntelu pitäis tehdä sen takia pätkissä, huonolla laadulla ja mieluiten embedded playerilla. Nyt toi m3u-file linkkaa suoraan siihen ostettavaan fileen, ja jokainenhan tietää (?) että jos se data siirtyy kotiin saakka, niin se on yhtä kuin imuroitavissa. Tiesithän sä tämän?

BTW, Juhgu. Toimii krapulassa. Kaunista musiikkia.
evvk

Posts: 1,918

#116 • • Edited evvk
Mä en osaa ehkä neuvoo mitä pitästehä, mutta mä ainakin sain pöllittyä ton biisin. Tietoturva kuntoon. Apachekin oli joku 1.3 tai jotain. Jo pelkän PHP, Apache yms version tietäminen voi olla tietoturvariski jos joku hakkeri tietää niiden heikkoudet.
laite

Posts: 2,994

#117 • • laite MastahWankah

Juhgu, 3.12.2006 17:37:
JEEEE Mä osasin! Nyt mullakin on oma SoundChilds sivu!

KÄYKÄÄ OSTAA MUN BIISI!!!
http://www.soundchilds.net/backstage/bands/35/

Kuten noista genreistä näkyykin, toi on vähän tollasta dark ambientahtavaa folkkia, mut kuitenki tosi hardcore ja diippi! Tosta keltasesta napista sivun alareunassa voi kuunnella! Ja sit ostakaa se!! En tosin tiedä miten se tapahtuu mut ostakaa kuitenki! Mä saan sit massii!!! En tosin tiedä miten se tapahtuu mut saan kuitenki!


Vähän tää on muuten siistii ku ei oo kilpailijoita kun kukaan muu ei osaa tehdä tonne saittia! *iloinen*


On muute vitun hyvää settiä! Melkein yhtä laadukasta kuin digital beatilla! Ja toi kuuntelulinkki on kyl just sopivan hienosti piilotettu, ettei peruskäyttäjä ees tajua että tuolta vois jotain musiikkiakin saada.
Jone

Posts: 8,258

#118 • • Edited Jone Archibald Haddock
Indien Respectin SC-sivuilla käydessä multa kului kolmisen minuuttia aktiivista etsimistä löytää esikuuntelulinkki ja viitisen sekunttia sen pohtimiseen miten sen tuolta saan varastettua. Sitä miten biisin voisi ihan ostaa en edelleenkään tiedä.
Jone

Posts: 8,258

#119 • • Jone Archibald Haddock

Juhgu, 3.12.2006 18:30:
Vaikka me tunnetaankin, niin voitaisiin kyllä käyttää oikeita termejä. Mun artistinimi on Indie Respect.



Pahoitteluni fibasta. Asia on korjattu. *piis*
dB

Posts: 1,317

#120 • • dB Digital Beat Music
Jos sais tuon ohjelmoinnin ja designin kulkemaan käsi kädessä ja
vielä käyttöliittymän helpommaksi. Pitäis pelkistää vielä paljon.