siveys, 4.12.2006 00:32:
---
Mark Hamilton, 3.12.2006 09:48:
Mutta mikä muka nyt sitten osoittaa että en tiedä Open Source -maailmastamitään ja ja miten se toimii. Koska en ole puhunut asiastaa jurikaan mitään. Taisin vain mainita että tietyillä tahoilla on oma SourceForge.
---
Sanoit, että jos ihminen ei tunne COSSia niin ei tiedä mitään avoimen lähdekoodin maailmasta. Tämä viittaa siihen, että sinulla on sellainen kuva avoimen lähdekoodin maailmasta, että COSS olisi siellä jotenkin erityisen keskeinen tekijä. Koska tämä ei pidä ollenkaan paikkaansa niin vedin tästä johtopäätöksen, että kuvasi avoimen lähdekoodin maailmasta on harvinaisen hukassa.
Mielestäni tämä on looginen johtopäätös, joka olisi kaikkien ala-asteen läpäisseiden ihmisten pitänyt kyetä ymmärtämän siitä mitä kirjoitin. Olen pahoillani, sillä en enää millään jaksa kirjoittaa vastauksia tämäntasoisiin kysymyksiin enkä usko jaksavani hirveästi enää kiinnittää huomiota muihinkaan viesteihisi, sillä rehellisesti sanottuna niiden sisällön ja tyylin taso masentaa minua.
Pitikö tätä nyt sitten jatka.
1. Se miksi noin sanoin johtuu aivan siitä, että se on mun vastakritiikkiä tai pitemminkin puolustautumista.
2. Se on tarkoituksen mukaisesti kirjoitettu niin.
3. Minulla ei ole sellaista kuvaa Open Source -maailmasta, että COSS olisi jotenkin keskeinen. On monia tahoja jotka ovat paljon keskeisimpiä kuten
SourceForge.net
4. Olisin tietysti voinut vastata Joonelle, että enhän minä olekkaan mikään liiketoinnan konsultti 15 kokemuksella.
5. Minusta ei ole mukavaa, että anetaan kriikkiä tyylin ei mitään toivoo. Sitten puhutaan popkorneista ja muista.
6. Minulla on ihan oma tapa suhtautua kritiikkiin.
7. Miksi taso masenta sinua?
8. Sä päättelet aivan väärin koska minulla on tietyt motiivit jattää tiettyjä asioita sanomatta ja vastata / reakoida asioihin tietyllä tavalla.
Päätelkööt jokainen itse mikä minun osaaminen on tältä sivulta:
http://www.i3dftc.com/
Se on jokaisen omamielipide.
En voisi kuvitellakkaan, että menisin väitämään työantajalle, että olisin jotenkin lahjakas graafikko.
Kuitenkin jengi vaan kääntele ja vääntlee mun sanomisia. Eli sanon jotain jossta sit aletaan väitään että en osaa PHP:ta. Tällä viittaan siihen PHProjekt ryhmätyökentyly softaan jossa muuten ei edes tarvita sen kummosempaa ulkosausydeemiä kun siinä on nyt toisekseen olisi aika homma koodata se uudestaan eikä sovellus ole niin helposti kaupallisesti hyödynnettävissä. Jollain 10 / kk joku vois sen vuokrata mutta niitä pitäisi vuokrata satoja.