SoundChilds V2 - Open Beta

298 posts, 15 pages, 87,691 views

diorite

Posts: 437

#161 • • diorite 180+

Mark Hamilton, 4.12.2006 18:56:
Ihme kauppa jossa vain biisin polliminen on mahdollistaa...



Ehkä tää on joku uus konsepti minne artistit voi laittaa biisejä waretettavaks koska jotain kautta ne kuitenki leviäis *nauru*

--
Kuka? Minäkö?

Epailija

Posts: 5,636

#162 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.
Seuraa hommasta lähtökohtaisesti kiinnostumattoman käyttäjän näkökulma: Joudun valitettavasti komppaamaan jo annettua negatiivista (edit: mutta rakentavaa) palautetta. Sivut ovat paremmat kuin edellisessä versiossa, mutta yhä olemukseltaan liian sekavat. Surffaaminen tuntuu ajoittain kuin labyrintissä pujottelulta, eikä aina ole varma mitä reittiä millekin sivulle sattui päätymään (puhumattakaan siitä, että miten sieltä pääsee pois). Yritin huvikseni etsiä Indie Respectin biisiä kuunneltavaksi, mutta jo pelkästään profiilisivun löytäminen tuntui hankalalta, vaikka sujuikin alle minuutissa. Itse profiilisivulta en kuitenkaan onnistunut bongaamaan mitään intuitiivista tietä henkilön tuotteisiin, joten jätin lopulta homman sikseen. Ei myöskään kiinnostanut jäädä katselemaan muiden ihmisten tarjontaa ja halu palata kokeilemaan uudestaan on nollan tuntumassa.

Jos tarkoitus on siis houkutella ihmisiä uuden idean pariin, niin kehottaisin itse yksinkertaistamaan koko hommaa rankalla kädellä. Positiivisena seikkana mainittakoon, että "General Introduction" antoi varsin nopeasti jonkinlaisen kuvan sivuston toiminnasta. Vähän voisi ehkä vääntää vielä rautalangasta ja välttää muotisanoja kuten "dynaaminen", jotka eivät kenellekään oikeasti kerro juuri mitään.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Neko

Posts: 943

#163 • • Edited Neko No äläpä kerro enempää
Jospa tää kuitenkin pitäisi olla tuolla huumorilinkeissä, ja tässä vaan vedätetään ja katsotaan kuinka paljon porukka jaksaa yrittää navigoida tuolla *nauru*
Dementation

Posts: 2,892

#164 • • Dementation wednesday?

MfLI, 4.12.2006 10:09:
Jep. Tosiaan on niin, että demota voi esim 128 kbps:lla , mutta ostettu biisi on saatavilla 256 kbps:na eli kyseessä on toisistaan kaksi täysin eri fileetä. Huomatkaa muuten että koko kauppajärjestelmä on edelleen työn alla. Se toimii periaatteessa nyt Paypalin ostoskorilla, mutta tähän on tulossa muutos - toivottavasti parin seuraavan kuukauden kuluessa.



Aika monesta biisistä mulle riittäis 128 versio, se vaatis jotain erikoista että lähtisin ostamaan 256 versiota jos ton 128 tasoisen saa ilmaiseksi... Suosittelen että toi toinen olis vaikkapa 64 kbps, jolloin sitä ei munkaan kaltainen musikaalisesti lahjaton paskalla äänentoistolla soitteleva haluais/pystyis kuuntelemaan.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

ezzy

Posts: 8,060

#165 • • ezzy Droid-pappa

domi, 29.11.2006 15:34:
---
MfLI, 29.11.2006 09:53:
Aloittelen vähitellen promootiota MySpace:ssa ja joitakin Suomalaisia olen olen jo tuoltakin löytänyt.

---

Miten noi bikinimallit liittyy toho soundchildsiin?



IMHO toi on parasta promoa koko hommalle ja noita vois olla tuolla saitillakin. Hyvin olet frendisi valinnut :)
itis

Posts: 2,518

#166 • • itis Morning Star
Viimeistään noi bikinimallit tuolla saa mut uskomaan että tämä juttu on pelkkää paskaa tai jotain huijausta.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

evvk

Posts: 1,918

#167 • • evvk

ezzy, 5.12.2006 12:09:
---
domi, 29.11.2006 15:34:
---
MfLI, 29.11.2006 09:53:
Aloittelen vähitellen promootiota MySpace:ssa ja joitakin Suomalaisia olen olen jo tuoltakin löytänyt.

---

Miten noi bikinimallit liittyy toho soundchildsiin?

---


IMHO toi on parasta promoa koko hommalle ja noita vois olla tuolla saitillakin. Hyvin olet frendisi valinnut :)



Sinne vois pistää palvelun jossa noita kisuja voi koitaa iskee.
itis

Posts: 2,518

#168 • • itis Morning Star

Mark Hamilton, 5.12.2006 15:35:
---

Sinne vois pistää palvelun jossa noita kisuja voi koitaa iskee.



Kyl. 0700-FUCKMYASS -palvelu tosiaan lois uskottavuutta tohon saittiin.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

random

Posts: 226

#169 • • random
Kukahan on vastuussa tästä äänestystuloksesta? ;)

"Jees! Todella ok. 1.23% 1 1.23%"
MfLI

Posts: 502

#172 • • MfLI www.SoundChilds.net

Mark Hamilton, 5.12.2006 15:35:
---
ezzy, 5.12.2006 12:09:
---
domi, 29.11.2006 15:34:
---
MfLI, 29.11.2006 09:53:
Aloittelen vähitellen promootiota MySpace:ssa ja joitakin Suomalaisia olen olen jo tuoltakin löytänyt.

---

Miten noi bikinimallit liittyy toho soundchildsiin?

---


IMHO toi on parasta promoa koko hommalle ja noita vois olla tuolla saitillakin. Hyvin olet frendisi valinnut :)

---


Sinne vois pistää palvelun jossa noita kisuja voi koitaa iskee.



Itseasiassa löytyy jo;) Nk. Secret Admirer-systeemi forumin käyttäjäprofiileista.

Monet noista mimmeistä on esim. just tuolla MySpacessa ihan huippusuosittuja ja melko moni hyödyntää sitä jo esim. erilaisia fanituotteita ym. ym. promoamalla.

Kaikesta muusta itse sivustoon liittyen... Jatkan takaisin työpöydälle. Erityisesti yritän mahd. pikaisesti ja ensisijaisesti löytää ratkaisuja liittyen esittelysivujen liian runsaaseen huomiovärien käyttäöön ja vaikeaselkoisuuteen (liian pitkiin teksteihin).

Lisäksi on ratkaistava biisitiedostojen imurointiprobis (vaikkeivät varsinaisia ostettavia tiedostoja olekaan, on tosiaan tarkoitus ettei noita tuolta saa ladata - paitsi lo-fi version, jos tekijä itse niin valitsee).


Kiitokset kaikille kommenteista.
-MfLI
itis

Posts: 2,518

#174 • • itis Morning Star
hei nyt kun tuli mieleen...

Laita MILF ihmeessä tuo saittisi www.pingstate.nu :hun arvosteltavaksi. Saat luultavasti arvostelua joka on sekä ammattitaitoista että opettavaa. Sekä koodiin että grafiikkaan. Mutta suosittelen kääriytymistä norsunnahkaan. Pingstate ei ole herkkänahkaisia varten. Arvostelu on raakaa ja armotonta, mutta myös usein aika osuvaa ja totuudenmukaista. Suoraan ammattilaisten suusta.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

evvk

Posts: 1,918

#175 • • Edited evvk

Itis, 4.12.2006 09:05:
Esitänpä kysymyksen...

Lapa pystyyn ne, joiden mielestä graafisella ulkoasulla ei ole merkitystä tuotteiden myynnissä, kuten Mark tuolla aikaisemmin lohkaisi. Ei, ette sanoneet ihan noilla sanoin, Mr. Hamilton, mutta aika pirun paljon tuohon suuntaan.

Voin sanoa jopa erittäin ellen sanoisi vallan hirmu römeällä rintaäänellä, että SoundChildin ongelmista kolmen suurimman joukossa on graafisen käyttöliittymän kankeus (lue olemattomuus) ja ulkoasun anteeksiantamattoman ruma habitus. Sivulle eksyneet piruparat eivät yksinkertaisesti tule ottaneeksi SoundChildiä vakavasti koska sivut näyttävät ns. "sukalta".

Nyt sitten voidaan väitellä.



Ehkä sinulle ja joillekkin merkitystä. Jos saitti on Klubitus tai Platinum.ac niin silloin varmaan onkin.

Esitämpä vastakysymysksen. Miksi Suomi24.fi tai Matkapuhelin.info ovat niin suosittuja vaikka niillä on omasta mielestäni tosi paska ulkoasu?
Apo

Posts: 1,574

#176 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Mark Hamilton, 7.12.2006 16:57:
Esitämpä vastakysymysksen. Miksi Suomi24.fi tai Matkapuhelin.info ovat niin suosittuja vaikka niillä on omasta mielestäni tosi paska ulkoasu?



Suomi24:n "menestyksen" takana taitaa olla historia ja vahva brändin luominen, sehän on suomen vanhimpia pystyssä olevia "vanhanajan" jokamiehen portaaleja joka tuli markkinoille it-buumin aikana.

Mahdollista paskaa ulkoasua (jokaisella käyttäjällä tietysti oma mielipide) ja huonoa käyttöliittymää (mitä pystyy analysoimaan jo vähän tieteellisemmin kuin puhdasta mielipidettä) kompensoi sen tarjoamien palveluiden monipuolisuus (lue riittävyys tavallisen käyttäjän tarpeisiin) ja se ettei lähtökynnys palveluiden käyttämiseen ole siellä kuitenkaan niin iso kuin esim. sc:n suhteen. Ja kun se on vielä ilmainen niin asiakas saa hyvin vastinetta rahalleen. Potentiaalisten käyttäjien määrä on myös tarpeeksi iso ja palvelun taso "tarpeeksi hyvä" etteivät asiakkaat ole siirtyneet parempiin palveluihin (esim. sähköpostien osalta gmail).
itis

Posts: 2,518

#177 • • Edited itis Morning Star

Apo, 7.12.2006 17:23:
---
Mark Hamilton, 7.12.2006 16:57:
Esitämpä vastakysymysksen. Miksi Suomi24.fi tai Matkapuhelin.info ovat niin suosittuja vaikka niillä on omasta mielestäni tosi paska ulkoasu?

---


Suomi24:n "menestyksen" takana taitaa olla historia ja vahva brändin luominen, sehän on suomen vanhimpia pystyssä olevia "vanhanajan" jokamiehen portaaleja joka tuli markkinoille it-buumin aikana.

Mahdollista paskaa ulkoasua (jokaisella käyttäjällä tietysti oma mielipide) ja huonoa käyttöliittymää (mitä pystyy analysoimaan jo vähän tieteellisemmin kuin puhdasta mielipidettä) kompensoi sen tarjoamien palveluiden monipuolisuus (lue riittävyys tavallisen käyttäjän tarpeisiin) ja se ettei lähtökynnys palveluiden käyttämiseen ole siellä kuitenkaan niin iso kuin esim. sc:n suhteen. Ja kun se on vielä ilmainen niin asiakas saa hyvin vastinetta rahalleen. Potentiaalisten käyttäjien määrä on myös tarpeeksi iso ja palvelun taso "tarpeeksi hyvä" etteivät asiakkaat ole siirtyneet parempiin palveluihin (esim. sähköpostien osalta gmail).



Suomi24 näyttää uutisfoorumilta. Se on kuin metro tai 100. Matkapuhelin.info on kieltämättä ikävä, mutta ei amatöörimäinen... tosin rajaa vapisuttaen. Suosion uskon johtuvan pitkästä käyttöiästä, Ainakin suomi24 on 10 vuotta vanha... Enpä usko että nykyisin portaalia suunniteltaisi noin. Olen siis ainakin osittain samaa mieltä kuin Apo

Ehdotan ihan vaan ajankuluksi käymään esimerkiksi osoitteessa www.newstoday.com tai www.heavy.com jos on paksju piuha.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

MfLI

Posts: 502

#180 • • MfLI www.SoundChilds.net
Ok. Logo on nyt muutettu ja Etusivu on pistetty uusiksi - olen lisännyt perus esittelyn yhteenvedon. Jos joku haluaa näitä muutoksia kommentoida, olen erittäin kiitollinen. Tietty ennen kaikkea onko nyt helpompi ymmärtää saitin perusidea.

Linkkien takaa löytyviä esittelysivuja muutan parhaillaan ja se kestää muutaman päivän.