wetware, 3.12.2006 11:54:
---
Mark Hamilton, 3.12.2006 11:48:
LGPL on sallivampi ja paremmin hyödynnettävissä kaupallisessa käytössä kuin GPL. Myöskin LGPL koodia saa käytää vapaamin toisella lisenssillä lisensoidussa tuotteessa.
---
oho. ihan oikeestiko?
mut voitko nayttaa nyt ihan sielta lisenssiehdoista ne kohdat missa taa todetaan. tai yleensakin etta sa oot edes kerran lukenut ne lapi etka vaan taas toista papukaijana sen "jonkun" sanoja?
toi sun lausees on yhta ilmeinen kuin kuin taa "ferrari kulkee nopeammin kuin lada koska se on rakennettu paremmin"
jaakoon taa mun osata tahan. ulkona on liian aurinkoinen ilma etta jaksaisin olla sisalla
Mun ei tarvitse alentua nyt sun tentiin...
Sä voit lukea ne tuolta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/LGPL
http://www.gnu.org/licenses/lgpl.html
Mulla on kokemusta kaiken maailman pään aukojista. Esim. jos harrastat DJ hommia, WWW-sivujen tekoa yms. niin monesti ihmiset suorastaan pyrkivät tahallaan tulemaan aukoon kun maitset jotaain asiasta. Face-to-face tilanteessa kyllä näkee namasta tai äänen sävystä mikä on motiivi. Eli motiivi on esim. esittää kysymys tms. jonka tarkoitus on johtaa minut vastamaan jotain sellaista mikä johtaa joukko pään aukomiseen. Näissä varmaan parasta on vain sanoa että sori nyt vaan mutta sun namastaa näkee selkeesti että sulla on nyt joku ihan muu mielessä kuin kysellä esim. millainen paikka on La Garage... jos kuvailen minkälainen se on niin tulee tietty kommentti "Ei se sellainen paikka ole... se on baari... vituilu vituilu..."...
Jos itsetunto ei ole vahva niin näitä keskustelua ei kannata käydä olenkaan tai pitää olla taitava taisteleen takasin.
Pointti on nyt se että vaistoon tässä nyt jotain sellaista mitä tällä yritän kertoa...
Netti keskusteluissa teidän äänensävy ja naamanvärähtely ei näy joten en voi arvioida millä motiivilla kukin kirjoittaa.
Myöskin itsetunnon näyttäminen on face-to-face, helpompaa... Poitti on se että kun vastapuoli huomaa että ton kaa on turha kikkailla niin ei ne sitä ala yrittämään.
Rakentavakrittiikki on ok...
Sinun tapasi kirjoittaa ei ole ainakaan kovin hyvä tapaista sillä se sisältää esim. provosointia. Mä en oo kuitenkaan potkinut sinua munille tai ole saippuakauppias joka koittaa kusettaa sua.
Mä en hyväksy sitä että mun ammattitaitoa tullaan arvostelemaan ihan tahallaan, koska mulla on kuitenkin malko merkittäviä asiakkaita.
Mähän en ole mikään liiketoimintakonsultti enkä niin väitäkkään.