Juhgu, 26.5.2007 00:32:
Johtopäätöksenä siis on vedettävä, että saitin tarkoitus oli kusettaa artistit laittamaan biisejään tuonne, ja rikastua myyntituloista (come on, voitko muka väittää että tuo biisi ei myynyt?), ja antaa artisteille luvattujen palkkioiden sijaan pelkkää vittuilua.
Aika ilkeää ja epärehellistä toimintaa minusta :( onneksi kai itseni ja Digital Beatin lisäksi kovin monet eivät rekisteröityneet tuonne.
Eksä tiedä et sulle tehtii timberlandit ja nyt tota sun loistokipaletta myydään jollain nimellä xyz.
Eimut oikeesti, mites tää äänilurpake on lähteny käyntii. Onks tuolla kukaan oikeesti myyny mitään :D
Faktoja/kaavioita kehiin varmasta huipputuloksesta!
toi leiska on vieläkin ehkä epäselvin mitä oon ikinä nähnyt. Ihan liian monta erilaitsa nappia mitä pitää painaa ja lentää ihan totaalisesti yli hilseen heti kun avaakin etusivun. Harvoin mulle iskee mitää yökköreaktiota ihan pelkästä etusivusta, mut toi eivaan niinkun iske. Miksei tähän tuu muutosta vaikka kaikki sitä on vinkunu :X
Yksinkertanen on oikeesti paljon kauniimpaa kun tollanen nappihärdelli free demo account register ad paskeli. Jos mun pitäis promota mun jotain tuotoksia jotka on vähintään yhtä hyviä kun toi indie respectin tsibale (en oo muuten ikin tehny yhtää biisii, mut tiedän että oisin virtuoosi) ni menisin kyllä jo etusivun nähtyäni jollekkin muulle sivustolle promoamaan.