Suosittelen kehittämään ulkoasua.
Eikä kukaan niistäkään joka osaa tule tekemään sitä sivustolle joka on alunalkujaan kökön näköinen.
Se vaatii viitseliäisyyttä ja se taas vaatii kunnioitusta/arvostusta sivustoa kohtaan jonne oman skininsä rakentaa?
298 posts, 15 pages, 92,754 views
MfLI, 4.12.2006 09:41:
---
*snip*
*lapa pytyssä*
*snip*
Vexe, 4.12.2006 09:56:
EDIT: jaa että demot on erikseen. Silloin tuo stream-kopiointi ei toimi. Ehkä tuota pitäisi päästä kokeilemaan tuotteella josta voi oikeasti tunnistaa samplen ja ostettavan eron
Itis, 4.12.2006 10:01:
Hei Milf... oikeesti... 90% tavallisista netintallaajista ei osaa tehdä mistään sivusta omannäköistä CSSllä tai millään muullakaan tavalla. Toi prosenttiluku ei ole tieto, se on arvaus.
Suosittelen kehittämään ulkoasua.
Eikä kukaan niistäkään joka osaa tule tekemään sitä sivustolle joka on alunalkujaan kökön näköinen.
Se vaatii viitseliäisyyttä ja se taas vaatii kunnioitusta/arvostusta sivustoa kohtaan jonne oman skininsä rakentaa?
MfLI, 4.12.2006 10:11:
---
Njaa... Kyllä toi esm. myspacessa näyttää aika hyvin onnistuvan yhdeltä jos toiselta. yhdeltä paremmin jos toiselta vähän "värikkäämmin". Se on omasta mielestäni vaan hyvä.
MfLI, 4.12.2006 09:47:
Täytyy myöntää, että itselle ei aukea kuinka tosta saa varsinaisen ämpärin imuroitua.
Neko, 4.12.2006 10:26:
---
MfLI, 4.12.2006 09:47:
Täytyy myöntää, että itselle ei aukea kuinka tosta saa varsinaisen ämpärin imuroitua.
---
Kokeillut jo syöttää tuon linkin selaimeen?
Itis,
Myspace ei ole synonyymi kaikille netinkäyttäjille IMO. Potentiaalisista asiakkaistasi reippaasti alle kolmasosa osaa tehdä mitään muuta kuin selata nettiä.
MfLI, 4.12.2006 09:56:
Ok. Kiitokset kommetista. Saanko kysyä, mikä nimenomaan tuntuu vaikealta tajuta? Pistä vaikka urlit ja lyhyt quote jos vaan suinkin viitisit. Kiitokset jo etukäteen!
mayah,
Mutta mielestäni on on todella huolestuttavaa, jos tuudittaudut siihen uskoon, että ihmiset eivät pidä sivustoistasi koska eivät pidä Sinusta. Tämä takaa sen, että et kykene ottamaan kritiikkiä vastaan...
Suurin osa on kuitenkin antanut tässä(kin) topikissa varsin rakentavaa ja asiallista palautetta. Ota onkeesi! Olen positiivisesti yllättynyt siitä, että toistaiseksi vaikuttaisi jutut menevän perille edellistä fiaskoa paremmin
JussiS, 4.12.2006 11:08:
---
MfLI, 4.12.2006 09:56:
Ok. Kiitokset kommetista. Saanko kysyä, mikä nimenomaan tuntuu vaikealta tajuta? Pistä vaikka urlit ja lyhyt quote jos vaan suinkin viitisit. Kiitokset jo etukäteen!
---
Mun mielestä se, että jos Juhgu aka Indie Respect ei yrityksistä huolimatta saa omaa biisiään myyntiin, kertoo aika paljon sivuston käytettävyydestä. En mä nyt välttämättä menis sitä nörtiks haukkumaan, mutta sanoisin et sillä on keskimäärästä huomattavasti kovemmat skillsit.
Minkä helvetin takia jos haluu lisätä yhden biisin, pitää aktivoida 100 erilaista tiliä, upata 50 eri tiedostoa ja täyttää lomaketta toisensa perään.
Optimaalisessa tilanteessa biisin lisääminen pitäis tapahtua niinkuin Klubituksen Chartsiin. Yhdellä lomakkeella, ja yhdellä tiedostolla. Saitti ite koodais vaikka 64kb mp3 esikuunteluversion biisistä ja soittais sen embedded playerilla.
Tämän jälkeen biisiä pitäs pystyä ostamaan.
MfLI, 4.12.2006 11:24:
---
JussiS, 4.12.2006 11:08:
---
Optimaalisessa tilanteessa biisin lisääminen pitäis tapahtua niinkuin Klubituksen Chartsiin. Yhdellä lomakkeella, ja yhdellä tiedostolla. Saitti ite koodais vaikka 64kb mp3 esikuunteluversion biisistä ja soittais sen embedded playerilla.
---
Lomakkeita on kolme. Yksi pitää täyttää rekatessa, yksi demoa lisätessä ja yksi tuotetta lisätessä.
LooPy,
Miksei tuota voi hoitaa yhdellä reggauksella? Miksi kolme?
MfLI, 4.12.2006 11:24:
Ok. Tähän vielä. Tilejä pitää rekisteröinnin lisäksi aktivioida 2 (silloin sulla sit onkin jo koko patteri: Forumi, Backstage ja Promoottori) -kaksi lisätiliä syntyy käytännössä alasvetovalikosta valitsemalla.
MfLI, 4.12.2006 09:41:
Tosin yksi twist tähän liittyy. Käyttäjät voivat käytännössä vapaasti muokata omien profiiliensa yms. sivujen css tyylejä ja graffaa. Asemointia ei voi muuttaa sen myönnän.
JussiS, 4.12.2006 11:49:
Tsekkaapas vaikka http://www.ajtunes.com/ ja katso sieltä miten tehdään selkeästi noi ohjeet (ja koko saitti).
MfLI, 4.12.2006 10:44:
En halua enempää ruveta kiistelemään ulkonäköasiosista koska ne ovat kuitenkin makuasioita ja täällä oon ihan kiistattomassa vähemmistössä omine mielipiteineni. Toisaalta olen kyllä saanut jopa kiittävääkin palautetta, joten ajattelen että ehkä tää tästä.
JussiS, 4.12.2006 08:54:
---
Mark Hamilton, 3.12.2006 19:35:
Itse kun kokeilin kuunnella tota biisiä mikä siä nyt on niin löysin kyllä Buy Now! linkin heti mutta sitten piti kokeilemalla kaikkea löytää se linkki mistä sen voi kuunnella.
---
Ainoo vika vaan on, ettei sitä saa ostettua siitä linkistä, vaan se avaa uuden sivun jossa on biisin "Hardcore Bassline - BUY NOW!!!!" tarkemmat tiedot. Minkäänlaista linkkiä tuolla sivulla ei ole jolla biisin saisi lisättyä ostoskoriin tai muilla tavoin ostettua. Tosin täähän on kaikille tuttua verkostomarkkinoinnista, sillä itse tuotteella ei oo mitään väliä, vaan pääasia et rahaa liikkuu (ja mainosbannereistahan ne suurimmat rahat saadaan! - ainakin noilla summilla).