Asiakas on aina oikeassa.

212 posts, 11 pages, 58,576 views

nammo

Posts: 163

#201 • • nammo the bestest

HELSINGIN SANOMAT
KESKIVIIKKONA 19.12.2007

Puhelinmyyjän kuulo vaurioitui radiolla tehdyssä pahoinpitelyssä
Julkaistu 10:33

TURKU. Turkulainen myyntineuvottelija on tehnyt poliisille rikosilmoituksen pahoinpitelystä, kun asiakas vaurioitti hänen kuuloaan laittamalla radion äänenvoimakkuuden kovalle ja puhelinluurin vasten radion kaiutinta. Myyntineuvottelija oli suorittanut viime perjantaina puhelimessa myyntityötään, kun soitosta suivaantunut pohjanmaalaisen yrityksen toimitusjohtaja teki salakavalasti temppunsa.

Myyntineuvottelija tunsi kovaa kipua korvassaan eikä kyennyt tekemään enää myyntityötään sen päivän aikana. Hän hakeutui saamansa vamman vuoksi myös hoitoon. Toimitusjohtaja oli myyntineuvottelijan mukaan perästäpäin pahoitellut tapahtunutta ja todennut, ettei hänellä ollut muuta keinoa päästä puhelinmyyjästä eroon. Myyntineuvoja teki rikosilmoituksen tapauksesta tiistaina. Turun rikospoliisi tutkii tapahtumaa pahoinpitelyrikoksena.

--
schnii schnaa schnappi

Syntse

Posts: 1,652

#202 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

Dementation, 19.12.2007 12:10:
---
Syntse, 19.12.2007 11:48:
Yx asia on kanssa mielenkiintoinen jos ostat aterian senhän saa joko ranskalaisilla, minisalaatilla tai miniporkkanoilla. Mutta saat sen noilla kahdella muulla vain jos muistat mainita muuten tulee ranskalaisilla. Eli sitä ei sitten kuitenkaan kysytä erikseen.
---
Ei sulta erikseen kysytä sitäkään että tuleeko sun juomaan jäitä.
Ohjesäännön mukaan asiat tehdään tavalla x jos muuta ei mainita.

EDIT: Oletan että tällä pyritään nopeuttamaan toimintaa, kun kuitenkin 98% ottaa ne ranskalaiset ja jäät...



Kuitenkin kysytään erikseen mikä juoma tai ottaako mukaan vai syökö täällä. Voisihan se oletusarvoisesti olla aina kokis (mikä muuten jossain on tullut myös vastaan jos ei ole juomaa tajunnut sanoa) ja että oletusarvoisesti syö siellä. Juu ja kyllä olisi nopeuttamiseen tarvettakin yllättävän kauan menee joskus hampurilaisen, ranskalaisten ja juoman hakeminen siihen tarjottimelle. Mut aika turha aihe jauhaa kuitenkin.
CM

Posts: 1,507

#205 • • CM

zaler, 19.12.2007 13:44:
---
onneks toiset meistä ei liho helposti :D



Sano toi 10 vuoden päästä uudestaan ;)
yana

Posts: 877

#206 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

mayah, 4.3.2008 12:20:
KIITOS V*TUSTI NÄISTÄ MIELIPITEISTÄ. Siksi juuri soitinkin, kun en itse olisi keksinyt sitä, että vanhaa ei kannata laittaa pois ennen kuin uusi on tulossa. En siis missään tapauksessa soittanut kysyäkseni, että koskakoha se v*tun päivä on, kun se uusi sänky tulee.



varmaan myyjaakin sapettaa kun typerat asiakkaat ei tajuu etta siita sit ilmoitetaan parii paivaa aikasemmin kun tiedetaan koska se on tulossa.

ei ne niit siella varastoillaan huvikseen ylimaarasta aikaa makuuta kuitenkaan..
Yallu

Posts: 1,910

#207 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

mayah, 4.3.2008 12:20:
Jopas pisti sapettamaan.

Ollaan ostettu uusi sänky, jonka toimitusaika on noin kuukausi. Vanha myydään siis alta pois ja olin sopimassa sen noutopäivää. Kun siis uusi on tulossa ehkä ensi viikolla, ajattelin rimpauttaa myymälään ja kysäistä, onko heillä vielä tarkempaa tietoa toimituspäivästä. Puhelinkeskustelu meni jotakuinkin näin:

- Kyselisin uuden sänkymme toimitusajasta, että onko päivämäärästä vielä tietoa, kun pitäisi järjestää tuo vanha sänky pois?
- Sulla on se vahvistuslappu, jossa lukee se viikko
- Valitettavasti mulla ei ole sitä nyt tässä ja ajattelin kysäistä, että onko teillä jotain tarkempaa tietoa kuin siinä lomakkeessa oleva arvioitu viikko?
- No siis mä en kyllä laittais vanhaa sänkyä pois ennen kuin tästä uudesta tulee vahvistus pari päivää ennen toimitusta.
- Niin. Siksi ajattelinkin kysyä, että onko olemassa tarkempaa tietoa kuin arvioitu viikko.
- Myyjän pitäis kyllä kertoa, että se lukee siinä lapussa se viikko, että mä ainakin sanon mun asiakkaille, että se on siinä lapussa.
- Niin, eli teillä ei siellä ole mitään sen tarkempaa tietoa?
- No mä katon tosta. Joo, no siis täällä koneella lukee, et se tulee ens viikon lopusta tai seuraavan alusta. Et mä en ainakaan pistäis vanhaa sänkyä pois, ennen ku tulee vahvistus pari kolme päivää ennen toimitusta.

KIITOS V*TUSTI NÄISTÄ MIELIPITEISTÄ. Siksi juuri soitinkin, kun en itse olisi keksinyt sitä, että vanhaa ei kannata laittaa pois ennen kuin uusi on tulossa. En siis missään tapauksessa soittanut kysyäkseni, että koskakoha se v*tun päivä on, kun se uusi sänky tulee.



Huomatkaa:
Myyntimiehen/henkilön sanastoon ei kuulu lause: En tiedä.
Jocular

Posts: 1,359

#208 • • Jocular Janni
Kaksi haarukkaa ei ainakaan suomen kulttuurissa ole "ruokailuvälineet".. *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Ressiv

Posts: 1,582

#209 • • Ressiv
AASIakkaat<3

Mitäs me myyntimiehet<3
MesMeRise

Posts: 667

#210 • • MesMeRise Spinnamon
*poks*

Onko mussa jotain vikaa, vai mistä se johtuu ku en ymmärrä vaikeutta, jos ravintolan ruokalistassa lukee;

Jäätelövalikoima;
Vanilija, Suklaa, Mango-meloni, Uuniomena.

Ni JOKA vitun kerta seuraa kysymys tai tilaus.

"joo otan tota mango jäätelöä/ joo otan tota melooni jäätelöä"
"tuleeko tohon se uuniomena kanssa, onko siinä sitte niinku vanilija- jäätelöä kanssa??"

Toinen asia on se, kun meidän hotelli on pirun sokkeloinen ja joka perkeleen seinään on liimattu opasteita, niin ensin marssitaan sinne tiskille katsomatta yhtään mihinkään, kyselemään paikkaa x. Sitten ku alan selittää, niin kävellään ensimmäisen ohjeen kuultua pois siitä, ja tullaan minuutin päästä narisemaan et en löydä. Ei meillä 10 kokoustilaan pääse ihan sillä, että käänny oikealle.
spoinkel

Posts: 398

#211 • • spoinkel Alferd Heatpacker

mayah, 16.4.2008 09:30:
OLISKI OLLU IHAN V*TUN VAIKEETA TEHDÄ SE SIELLÄ PÄÄSSÄ. *toktok*

Ehkä mainostoimistokoulussa ei opeteta copypasteamista.



Ehkäpä tiedonsiirto Excelistä toiseen on luokiteltu ylimääräiseksi työksi, josta laskutetaan 120 €/h + ALV, minimilaskutus 3h.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

Avatar
#212 • • Norb Guest
Oon jostain kumman syystä Motivin kanta-asiakas. Sieltä on ajoittain tullut sitten maileja mm. uutuuksista ja tarjouksista. Mailien koko on joka kerta ollut jotain aivan käsittämätöntä. Nyt viimeksi tullut sähköposti Word.tiedostolla oli 23Mt ja se sisälti pienen pätkät tekstiä ja yhden kuvan?!?!? Palautetta laitoin, mutta mitään ei tullu takaisin *toktok* Jos sieltä vielä pamahtaa vastaavan kokoisia maileja niin räjähdän..