291 posts, 15 pages, 82,485 views
Timce, 12.3.2008 22:36:
---
domi?
---
I c teh ?-mark? R wII not sure?
Timce, 12.3.2008 22:32:
---
Timce
Hajoaako mäkeissä kovalevy lainkaan ja millä tavalla se ilmoittaa siitä, jos niin on käymässä.
T: Tyhmä
---
Tähän en ole vielä saanut vastausta.
Miinapiina, 28.5.2008 09:24:
nyt ois kyl taas aikas iso ongelma...
Timce, 30.5.2008 10:28:
Voisko joku kertoa, minne ovat kadonneet Oma tietokone ikkunasta kovalevyjen tiedot? (Valitse tiedoissa on valittuna Vapaa tila/Koko yhteensä.Eipä näy.)
pic
Timce, 30.5.2008 10:33:
---
domi
Tyyppi-sanan päällä hiiren oikeaa näppäintä ja sieltä sitten valitset kentät mitkä näkyy.
---
Halutut kentät on valittu, mutta eipä näy.
Sensuurikalastaja, 16.6.2008 12:06:
En nyt oikein tiennyt kuuluuko tämä tänne, vai kysy tyhmiä ketjuun mutta useamman kysymyksen takia laitoin tänne.
Eli olen ostamassa uutta tietokonetta, ja edullisuuden vuoksi olen valinnnut osista koneen kasaamisen tavaksi hoitaa asian. Koska tietokone tietoisuuteni on rajoittunut niin ajattelin ny kuitenkin varmistaa muutaman asian ennenkuin kävelen kauppaan.
Tässä on linkki kyseiseen kokoonpanoon mitä olen ajatellut:
http://www.verkkokauppa.com/index.php?path=ostoskori&p_5431=2&p_15109=1&p_5670=1&p_10567=1&p_28902=1&p_3381=1&fill_empty=1
a: Riittääkö tuo kotelon mukana tuleva 400w poweri näille osille?
b: onko emolevyssä on mahdollisuus liittää 2kpl IDE laitteita joten voisin asentaa siihen vanhasta koneesta IDE kovalevyn sekä dvd aseman?
c: Onko tuossa kaikki mitä tarvitsen kokoamisen lisäksi saadakseni toimivan tietokoneen vai puuttuuko jotain?
Sensuurikalastaja, a: Riittääkö tuo kotelon mukana tuleva 400w poweri näille osille?
Miinapiina, 8.7.2008 09:21:
otin sen näytön signaalipiuhan irti, ni sit siihen sytty se vihree valo ja näytölle tuli joku teksti (jotain et ei signaalii tms) ja ku laitoin piuhan takas kii, ni ei mitää tapahdu
Epailija, 8.7.2008 09:40:
Ongelma on juurikin se, että näyttö ei saa koneelta signaalia. Sen takia se valo ei alussa muutu vihreäksi, sillä näyttösi luulee koneen olevan pois päältä. On vaikea sanoa onko vika näytönohjaimessa, näyttöpiuhassa vai itse näytössä. Tarkista ensin, että näytön signaalipiuha on kunnolla kiinni kummastakin päästä (ja oikeassa paikassa). Tarkista sen jälkeen, että näytönohjain on kunnolla paikoillaan (eihän se liitin, johon lykkäät näytön signaalipiuhan ole mitenkään vinossa?). Jos ei auta, niin kokeile näytön liittämistä johonkin toiseen koneeseen, jos tämä on mahdollista (lainaa esim. kaverin kannettavaa tms.).
Päästääkö tietokoneesi mitään ylimääräisiä piippauksia käynnistettäessä?