Ongelmia tekniikan kanssa

291 posts, 15 pages, 79,630 views

Zandy

Posts: 273

#141 • • Zandy

Miinapiina, 28.8.2007 12:44:
---
pitää tutustua tuohon ohjekirjaan ja alkaa säätää *igor*



Eli sä oot omien sanojesi mukaan "tapellut asian kanssa monta tuntia", mutta vasta nyt rupeat tutustumaan ohjekirjaan? *ding*
Miinapiina

Posts: 3,494

#142 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Zandy, 28.8.2007 13:08:

Eli sä oot omien sanojesi mukaan "tapellut asian kanssa monta tuntia", mutta vasta nyt rupeat tutustumaan ohjekirjaan? *ding*



kyllä, oon tapellut noiden kanavien kanssa monta tuntia, et saisin kaikki näkyy mitkä pitääkin. tehnyt kanavahakuja manuaalisesti ja automaattisesti.
sit sain kaikki kanavat näkyviin, mut ne on väärillä paikoilla.
eli, alan siis tutustumaan ohjekirjaan, jotta saisin ne oikeille paikoille.


mut...
ei tartte sitä ohjekirjaa vieläkään avata, koska ku tulin äsken kotiin, ni boxi ilmotti et on tehty päivityksiä ja multa on hukassa ohjelmaPAIKAt 1-6... eli en saa siirrettyä niille mitään kanavia, joten nollausta vaan ja kanavat uudelleen hakuun...


muoks: nollasin, ja koklasin automaattihaulla, löys yli 90 kanavaa ja
KAIKKI OMILLA PAIKOILLAAN!!! *jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*

--
pinkki on pop!!!

RiD

Posts: 2,817

#143 • • RiD Nukemi

Zandy, 28.8.2007 13:08:
---
Miinapiina, 28.8.2007 12:44:
---
pitää tutustua tuohon ohjekirjaan ja alkaa säätää *igor*

---


Eli sä oot omien sanojesi mukaan "tapellut asian kanssa monta tuntia", mutta vasta nyt rupeat tutustumaan ohjekirjaan? *ding*



Suomalaisten käytäntöön kuuluu avata ohjekirja vasta viimeisenä vaihtoehtona. *pepsodent*

--
*super* *possu*

Miinapiina

Posts: 3,494

#144 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

RiD, 28.8.2007 13:40:

Suomalaisten käytäntöön kuuluu avata ohjekirja vasta viimeisenä vaihtoehtona. *pepsodent*



höh *nauru*

(mun tilanteessa siitä ei ois ollut aikasemmin ees mitään hyötyä *igor* *tirsk*)

--
pinkki on pop!!!

Mark

Posts: 7,311

#145 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

RiD, 28.8.2007 13:40:
Suomalaisten käytäntöön kuuluu avata ohjekirja vasta viimeisenä vaihtoehtona. *pepsodent*



Universaali IT-ilmiö on ainakin kirjojen hävittäminen heti kättelyssä :D Pelkkää paperi / romppusaastetta.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

RiD

Posts: 2,817

#146 • • RiD Nukemi

Mark, 28.8.2007 13:46:
---
RiD, 28.8.2007 13:40:
Suomalaisten käytäntöön kuuluu avata ohjekirja vasta viimeisenä vaihtoehtona. *pepsodent*

---


Universaali IT-ilmiö on ainakin kirjojen hävittäminen heti kättelyssä :D Pelkkää paperi / romppusaastetta.

-M



Itse tosi usein syyllistyn tohon. Yleensä ne ohjekirjat jää vaan pyörimään ympäriinsä ja on vittumaisesti jokapaikassa tiellä.

Ennemmin kokeilen korjata telkkaria vaikka iskuporakoneella ku avaan ohjekirjan! *jeesus*

--
*super* *possu*

Miinapiina

Posts: 3,494

#147 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tekniikalla on jotain mua vastaan, ihan selkeesti!!
vittu saatana.
eilen sekoili boxi kanavien kanssa (ja mä kans) ja sit illalla ei enää kauko tahtonut toimii (tai kaukon ja boxin yhteistyö, kuten äsken huomasin)
jos koitan laittaa volaa, ni se rullaa ihan täysille, jos koitan vähentää, ni äänet lähtee kokonaan. guidessa ku koitan kattoo mitä telkusta tulee, ni en pääse yhtä tai kahta kavanaa ylöspäin, ku tuo laite sekoo ja alkaa rullaa niitä kanavia hirveetä vauhtia... en voi vaihtaa kanavaa nuolinäpykästä ku yhen ylöspäin ja alaspäin.
jos katon jotain nauhotettuu ohjelmaa, ei voi kelaa ku 2x nopeudella ja jos vahingoskaa painaa keskeytysnamiskaa ni sitä ei saa enää päälle. en voi poistaa tallennettuja ohjelmia jne jne jne...
luulin aluks et kaikki johtuu kaukosta, ku boxin omat volumenappulat yms toimii ihan normaalisti.
hain tänään uuden kaukon JA SAMA PELI JATKUU!!!

multa loppu akku ja ku äsken laitoin sen lataukseen, et voin soittaa tonne mustaan pörssiin, ni seki paska tilttas. ei lähe päälle, osittain tulee valot näyttöön, mut siihen jäi tilttiin. en saa sitä takakantta auki, et saisin akun irti.

vittu saatana ku mikään ei suju PRKL *nyyh* *igor*

--
pinkki on pop!!!

sts

Posts: 7,969

#148 • • sts Sama pyynti aitta!

Miinapiina, 29.8.2007 10:36:
tekniikalla on jotain mua vastaan, ihan selkeesti!!
vittu saatana.
eilen sekoili boxi kanavien kanssa (ja mä kans) ja sit illalla ei enää kauko tahtonut toimii (tai kaukon ja boxin yhteistyö, kuten äsken huomasin)
jos koitan laittaa volaa, ni se rullaa ihan täysille, jos koitan vähentää, ni äänet lähtee kokonaan. guidessa ku koitan kattoo mitä telkusta tulee, ni en pääse yhtä tai kahta kavanaa ylöspäin, ku tuo laite sekoo ja alkaa rullaa niitä kanavia hirveetä vauhtia... en voi vaihtaa kanavaa nuolinäpykästä ku yhen ylöspäin ja alaspäin.
jos katon jotain nauhotettuu ohjelmaa, ei voi kelaa ku 2x nopeudella ja jos vahingoskaa painaa keskeytysnamiskaa ni sitä ei saa enää päälle. en voi poistaa tallennettuja ohjelmia jne jne jne...
luulin aluks et kaikki johtuu kaukosta, ku boxin omat volumenappulat yms toimii ihan normaalisti.
hain tänään uuden kaukon JA SAMA PELI JATKUU!!!

multa loppu akku ja ku äsken laitoin sen lataukseen, et voin soittaa tonne mustaan pörssiin, ni seki paska tilttas. ei lähe päälle, osittain tulee valot näyttöön, mut siihen jäi tilttiin. en saa sitä takakantta auki, et saisin akun irti.

vittu saatana ku mikään ei suju PRKL *nyyh* *igor*



Kannattiks ostaa halvin mahdollinen ;) ps. Jos se on procaster niistä on joku 40% bugisia/rikkinäisiä, eli takuuvaihtoon vaan.
Miinapiina

Posts: 3,494

#149 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

sts, 29.8.2007 10:39:

Kannattiks ostaa halvin mahdollinen ;) ps. Jos se on procaster niistä on joku 40% bugisia/rikkinäisiä, eli takuuvaihtoon vaan.



no ei ihan oo vissiin halvin mahollinen, ja sain valmistujaislahjaks...
http://fin.afterdawn.com/.../samsung_dcb-p853z

nii ja kait se on alettava kiikuttaa huoltoon... katooks sieltä ne mitä oon sinne tallentanut?

--
pinkki on pop!!!

sts

Posts: 7,969

#150 • • sts Sama pyynti aitta!

Miinapiina, 29.8.2007 10:41:
---
sts, 29.8.2007 10:39:

Kannattiks ostaa halvin mahdollinen ;) ps. Jos se on procaster niistä on joku 40% bugisia/rikkinäisiä, eli takuuvaihtoon vaan.

---


no ei ihan oo vissiin halvin mahollinen, ja sain valmistujaislahjaks...
http://fin.afterdawn.com/.../samsung_dcb-p853z

nii ja kait se on alettava kiikuttaa huoltoon... katooks sieltä ne mitä oon sinne tallentanut?



Ei, mut ne ei myöskää lupaa et tiedot ovat tallessa, kun tulee huollosta.

Ps. koitas repiä virtajohto seinästä ja laittaa takas, samsungeil on sellanen ikävä tapa kaatua että kun ne kaatuu ne pitää buuttaa sähköt irrottamalla ja jos sekään ei auta niin vedä tehdasasetuksien palautus
Miinapiina

Posts: 3,494

#151 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

sts, 29.8.2007 10:44:

Ei, mut ne ei myöskää lupaa et tiedot ovat tallessa, kun tulee huollosta.

Ps. koitas repiä virtajohto seinästä ja laittaa takas, samsungeil on sellanen ikävä tapa kaatua että kun ne kaatuu ne pitää buuttaa sähköt irrottamalla ja jos sekään ei auta niin vedä tehdasasetuksien palautus



juu kiitti, täytyy kokeilla, ennen ku lähtee mihkää viemään.
ja joo tota tein eilen muutamia tunteja, palauttelin noit tehdasasetuksii ja koitin laittaa kanavii...
*igor*

--
pinkki on pop!!!

sts

Posts: 7,969

#152 • • sts Sama pyynti aitta!

Miinapiina, 29.8.2007 10:46:
---
sts, 29.8.2007 10:44:

Ei, mut ne ei myöskää lupaa et tiedot ovat tallessa, kun tulee huollosta.

Ps. koitas repiä virtajohto seinästä ja laittaa takas, samsungeil on sellanen ikävä tapa kaatua että kun ne kaatuu ne pitää buuttaa sähköt irrottamalla ja jos sekään ei auta niin vedä tehdasasetuksien palautus

---


juu kiitti, täytyy kokeilla, ennen ku lähtee mihkää viemään.
ja joo tota tein eilen muutamia tunteja, palauttelin noit tehdasasetuksii ja koitin laittaa kanavii...
*igor*



No jos oot tehny jo vie suoraan huolto.
Samu81

Posts: 1,224

#153 • • Samu81 kokolihaa
Ja huollossa ne lupaa noille Samsungeille 3-4 .. jopa 5 viikon huoltoaikoja :D DVDPlazalta sellaisia kokemuksia ettei välttämättä kovolla säily mitään ja kun laite sitten joskus tulee kuuluisasta "kolmen punaisen ledin" huollostaan niin voipi tiltata uudestaan milloin lystää, tai olla tilttaamatta. Kuulemma powerien kanssa noissa ongelmia ja se rasittaa myös laitteen emolevyä ja ping - se oli siinä.
Tosiaan ja jos kovin tota paukuttelee edestakas virroissa (sitä takaosan virtakytkintä), tuon totaalitiltin riski kasvaa eksponentiaalisesti ;)

Muista vaatia sijaisboksia huollon ajaksi !! Näin digiaikaan siirtymisen kynnyksellä ne voivat olla kiven alla..

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Miinapiina

Posts: 3,494

#154 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Samu*, 29.8.2007 11:21:
Ja huollossa ne lupaa noille Samsungeille 3-4 .. jopa 5 viikon huoltoaikoja :D DVDPlazalta sellaisia kokemuksia ettei välttämättä kovolla säily mitään ja kun laite sitten joskus tulee kuuluisasta "kolmen punaisen ledin" huollostaan niin voipi tiltata uudestaan milloin lystää, tai olla tilttaamatta. Kuulemma powerien kanssa noissa ongelmia ja se rasittaa myös laitteen emolevyä ja ping - se oli siinä.
Tosiaan ja jos kovin tota paukuttelee edestakas virroissa (sitä takaosan virtakytkintä), tuon totaalitiltin riski kasvaa eksponentiaalisesti ;)

Muista vaatia sijaisboksia huollon ajaksi !! Näin digiaikaan siirtymisen kynnyksellä ne voivat olla kiven alla..



no just, kaikenlaista... joo huoltoon vein, ja sain uuden tilalle, vaikka aluks väitettiin et yhtään ei oo *ding* no sit ku sanoin et se on saatava, on maksukanavat ja tärkeimpänä 24/7 *tirsk* ni kyl se ukko kiikutti mulle laitteen tilalle.

mutta... ai että tää on ihanaa taas
en saa sitä toimimaan. JA VIKA EI OO MUSSA, noi laitteet ei vaan tykkää musta.
tein kaikki mitä käskettiin (siis laita skartti ja plaa plaa ja valitse tv:stä se ja se ja sit virtajohto kii ni sit pitäis ilmestyy kielivalikko) NI EI, lukee vaan telkus et ei ohjelmaa ja kelloki on ihan vituillaan...
seuraava puhelinlasku taitaa ollaa niin iso että huh huh ku joutuu koko ajan johkuu soittelee...
*grr* mä en kässää!!!!!!!


muoks: juu, seki piti palauttaa eka tehdasasetuksille
ja jotta ei ois liian kivaa, ni mesekää vittu ei toimi, aattelinki jo et onko tänään "ei puhuta miinapiinalle- päivä"

--
pinkki on pop!!!

Lyylikki

Posts: 2,975

#155 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Miinapiina, 29.8.2007 11:58:

*grr* mä en kässää!!!!!!!



Vaikuttais kyllä vähän siltä, että viihde-elektroniikan jumalalla on jotain sua vastaan...

..mut oot vaan sinnikäs, GO GIRL, näytä sille *vink*
Miinapiina

Posts: 3,494

#156 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Lyylikki, 29.8.2007 16:01:

Vaikuttais kyllä vähän siltä, että viihde-elektroniikan jumalalla on jotain sua vastaan...

..mut oot vaan sinnikäs, GO GIRL, näytä sille *vink*



juu, en mä vähästä lannistu *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#157 • • Annakins Guest
Vaihdoin äsken työhuonetta ja siirsin siis myös koneeni. Olin ensin yhdistänyt webbipiuhan väärään pistokkeeseen, mutta siirsin sen oikeaan.

Nyt IE:stä on kadonneet kaikki bookmarksit. En myöskään pysty lisäilemään yhtään. Kuitenkin keksit yms. toimii.

???
Mark

Posts: 7,311

#158 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Annakins, 30.8.2007 11:08:
Vaihdoin äsken työhuonetta ja siirsin siis myös koneeni. Olin ensin yhdistänyt webbipiuhan väärään pistokkeeseen, mutta siirsin sen oikeaan.

Nyt IE:stä on kadonneet kaikki bookmarksit. En myöskään pysty lisäilemään yhtään. Kuitenkin keksit yms. toimii.

???



Buuttaa kone.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#159 • • Annakins Guest

Mark, 30.8.2007 11:09:
---
Annakins, 30.8.2007 11:08:
Vaihdoin äsken työhuonetta ja siirsin siis myös koneeni. Olin ensin yhdistänyt webbipiuhan väärään pistokkeeseen, mutta siirsin sen oikeaan.

Nyt IE:stä on kadonneet kaikki bookmarksit. En myöskään pysty lisäilemään yhtään. Kuitenkin keksit yms. toimii.

???

---


Buuttaa kone.

-M



Toimi! *pepsodent*

Yleensä kokeilen tota ekaks mut eipä nyt sit tullu mieleen :D
Mark

Posts: 7,311

#160 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Annakins, 30.8.2007 11:14:
Toimi! *pepsodent*

Yleensä kokeilen tota ekaks mut eipä nyt sit tullu mieleen :D



Mikkisoftan tuotteissa toihan on enemmän sääntö ku poikkeus :P

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!