Naapurit

257 posts, 13 pages, 112,341 views

maude

Posts: 173

#101 • • maude
hyi hemmetti....kiva varmaan mennä saunaan ja löytää sieltä jonkun jätökset
mikä ihme se saa ihmisen saunaan kakkimaan...*eiei*

--
There goes one of Gods own prototypes; too weird to live, too rare to die

Claquesous

Posts: 3,206

#102 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa


maude:

hyi hemmetti....kiva varmaan mennä saunaan ja löytää sieltä jonkun jätökset



Just nättiihä se on! Pääsee ziigaa mitä kaikkee armaat naapurit ovat käyttäneet ravintona....

--
32. of December

Oliwer

Posts: 799

#103 • • Oliwer
Kyllä naapurista on joskus kuulunu aika kovaakin mekkalointia. Kerran oli rapun remontti-repe päättäny alkaa hiomaan tasohiomakoneella pöytäänsä 03:00-aikaan joulupäivän aamuna, ja välillä alkaa toiset naapurit tapella verissäpäin rapussa, niinikään yöllä. Joskus oli koira jätetty alakerran kämppään/ parvekkeelle yksin haukkumaan päiväkausiks ja välillä innostuu seinänaapurit soittamaan kilpaa musaa: toiselle kuuluis maistuvan Raurtavaaran Tapsa ja toisen lemppari on varma, se on Prince. *grr**justjoo*
No, on ne yleensä lopettanu kun on menny sanomaan tai sit ne on riisuttu aseista poliisin avulla..
Aina ei jaksa lähteä urputtamaan, silloin auttaa hyvä vavistin, kaksi 10"bassoa ja Prodigyn levyt..*vink*
eimink

Posts: 14

#104 • • eimink
Viereisessä rapussa on muutama kunnon teinipopittelija ja sieltä kuuluu välillä jopa rumpujen hakausta keskellä yötä. Samat henkilöt soittavat myös autolla kaikkea epämääräistä teinihumppaa todella kovalla talon edessä. Ei se nyt minua itseäni niin ylettömästi häiritse, mutta muutaman kerran olen meinannut viritellä kitaraa rummunpäristäjän tahtiin sekä toisinaan antaa popittelijoille kunnollista kuunneltavaa esim. astral projectionin muodossa.

Kai sitä itsekkin tulee ääntä pidettyä emännän kanssa ihan kiitettävästi *hih* ja varmasti kuuluu tämä itsetuotetun kiksuttelun jytkekkin vähintään yläkertaan (mistä myös kuuluu välillä yletöntä ryypiskelyä ja leevi & the leavingsia). En sentään ole alkanut rauhanhäiritsijäksi tuomalla tähän asuntoon 15" subbaria ym. pa-vehkeitäni. Kovempaa popitellaan sitten kun syöksytään pitkin valtateitä ja klubbaillessa tietysti.

Naapurin setä on muutaman kerran valittanut autoni sijoituspaikasta, mutta asia saatiin keskustelemalla hoidettua - autopaikkaa ei ole taloyhtiö minulle järjestänyt lupauksista huolimatta ja siksi joudun välillä pysäköimään vähän minne sattuu. On se niin ihanaa kun reilua sataa asuntoa kohden on noin kuusikymmentä autopaikkaa. *grr*

Että näin täällä meidän idyllissä.

Kerrostalokyttääjät -sivun mukaan tuossa tien toisella puolella pitäisi olla todella paha kyttäystapaus...
*hymy*
Tyeicha

Posts: 5,807

#105 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava

Samu*:
Aihetta sivuten;

http://www.kyttaajat.net/



whiih.. *lmao* mainio saitti. löytyipä entinen osoitteeni sieltä kans ja oli
kiva huomata, etten ollut ainoa, joka sai aina kuulla "väärin pysäköidystä ajoneuvosta" (luulin jo että mua syrjittiin, ku kenenkään toisen autoa ei koskaan uhkattu hinata mihinkään) ym. kyseisessä yhtiössä.

*nauru* uudesta osotteesta ei kyl löytyny minkäänlaista infoa.
jospa täytyis itse sitten alkaa ottaa enemmän selvää naapureista. kovin kauaa en ole viel ehtiny asustaa täällä, mut sen verran olen jo selvittäny et tääl asuu 30% mummoja ja 60% nuoria ja ne loput jotain siltä väliltä. *plur* naapurista kuuluu tiki-dii, tiki-dii, joten pidän sitä lupaavana merkkinä. alakerrassa vinkuu joku koira.. vai mikä lie?? vkl. täälläkin on kiva meno. eteisen ovissa on sen verran huonot äänieristeet, et ku rapussa kävelee, niin siel on kyl bileet joka toisessa kolossa meneillään..

ja autopaikoista: täällä on jotain 40 asuntoa ja 6 autopaikkaa.

--
-Tyeicha-

eimink

Posts: 14

#106 • • eimink

kirsch:
Tuohan on veilä harvinaisen hyvä tilanne..
meidän rapussa ei kellään ole autopaikkoja, eikä edes vieraspaikkoja, vaan ne kaikki on kiinteistössä olevien firmojen työntekijöille..



Asiassa kismittää enemmänkin se, että pihassa olisi tilaa enemmänkin ja jopa vapaita paikkoja löytyy - mutta niitä ei voida järjestää todella tarvitseville. Mummoilla pitää olla autopaikat vaikka niillä ei oo autojakaan että pääsee joskus kerran vuodessa lapsenlapset käymään kylässä ja saavat juppibemarinsa ja mersunsa roikan päähän. Sitten me jotka tarvitsemme autoa joka päivä, joudumme aamuisin kaivamaan automme kadun varresta keskeltä lumihankea kun se aura-auto työnsi koko kadun lumet juuri siihen missä automme ovat ja kovilla pakkasilla ei yksikään auto lähde käyntiin siitä. Kenellä tästä voisi tehdä reklamaation? Taloyhtiö ja isännöitsijä ei tee yhtään mitään. Mutta kieltämättä, kirsch, teidän talossa tilanne on vielä pahempi. Anteeksi avautumiseni. *blush*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#107 • • Peikkotyttö
Hui,tajusin viime yönä että seiniemme äänieristykset ovat todella heikot,kuulin yläkerrasta hillitöntä kuorsausta*ding* Mitäköhän kaikkea siis naapurimme kuulevat*iihhih**blush*

--
Groove is in the Heart

Jussi Soro

Posts: 6,385

#108 • • Jussi Soro choon!

peikkotyttö:
Hui,tajusin viime yönä että seiniemme äänieristykset ovat todella heikot,kuulin yläkerrasta hillitöntä kuorsausta*ding* Mitäköhän kaikkea siis naapurimme kuulevat*iihhih**blush*


Oon miettiny kans samaa, kun herään joka aamu yhdeksältä siihen, et naapuri puhuu puhelimessa *blush*
Essi

Posts: 1,246

#109 • • Essi Kukkupää!
Remontti naapurissa *kivatsulle* Huonojen yöunien jälkeen väsyttää ihan tajuttomasti. Sängyssä makoillessa nukahtaa aina hetkeksi kunnes se poraus seinän toisella puolella alkaa taas.

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

anthocyan

Posts: 1,511

#110 • • anthocyan Kohti valoa...
Meil on kivoi naapureit! *plur* Voi pitää musaa koval ja bailaa aamuun asti ja nukkua hyvin *hihu*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Mosh

Posts: 137

#111 • • Edited Mosh Adonis
Meidän yläkerrassa on vasaroitu, porattu, piikattu, naputeltu parkettia...

YLI 7 VITUN KUUKAUTTA!

Alko viime keväänä ku luin pääsykokeisiin... ja olin joulukuussa kuukauden matkoilla; palattuani, yläkerrassa edelleen nakutellaan.

*grr**grr**grr**grr*

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

Sixtus

Posts: 198

#112 • • Sixtus

JussiS:
---
peikkotyttö:
Hui,tajusin viime yönä että seiniemme äänieristykset ovat todella heikot,kuulin yläkerrasta hillitöntä kuorsausta*ding* Mitäköhän kaikkea siis naapurimme kuulevat*iihhih**blush*

---

Oon miettiny kans samaa, kun herään joka aamu yhdeksältä siihen, et naapuri puhuu puhelimessa *blush*



Mukavaa on myös herätä yöllä siihen kun naapurin venäläinen vanhus laulaa juovuksissa venäläisiä kansanlauluja*hmph*
Mosh

Posts: 137

#113 • • Mosh Adonis
Joo.... ne on joskus kans tehny niin, että on porannu klo.7 ehkä 2 kertaa, nii että herää. Ja sit lopettanu ja jatkanu vast iltapäiväl.

Joskus ne sit kans aamul naputtelee vasaral... lopettaa, mut ei sit saa unta ku vaa odottaa koska taas alkaa naputtaa. Ja sit siin on iha stressaantuneena kokoajan eikä saa unta.

No, eipä oo kellää ollu varaa valittaa mun bileistä *nauru*

Mut todnäk meni pääsykokeetki huonommin rempan takia.

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

remotion

Posts: 5,283

#114 • • remotion nostatus guru

Oliwer
No, on ne yleensä lopettanu kun on menny sanomaan tai sit ne on riisuttu aseista poliisin avulla..
Aina ei jaksa lähteä urputtamaan, silloin auttaa hyvä vavistin, kaksi 10"bassoa ja Prodigyn levyt..*vink*

Totta, itse oonkin varautunut keskeyttämään naapurista kuuluvan inhan pianon kilkutukset 5 10" ja 900w sekä vaikka LAB4 voimin =DD

Tänään oli onneks hyvä et joku rupes porailee aamulla, heräsin siihen enkä olllut nukkunut kuin puolituntia vasta pommiin...
NextAce

Posts: 2,505

#115 • • NextAce Alienated

Mosh:
Meidän yläkerrassa on vasaroitu, porattu, piikattu, naputeltu parkettia...

YLI 7 VITUN KUUKAUTTA!



Toi on muuten todella ärsyttävää. Meillä tota on kestänyt siitä asti kun muutettiin, eli noin vuoden.

--
-Alienation-

-----

Mosh

Posts: 137

#116 • • Mosh Adonis

NextAce:
---

Toi on muuten todella ärsyttävää. Meillä tota on kestänyt siitä asti kun muutettiin, eli noin vuoden.



Joo en tajuu, miten voi olla tarvetta porata niin paljon. EIhän seiniä edes riitä niin monelle reiälle *uuh*

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

Liqued

Posts: 187

#117 • • Liqued CyberHemuli
Seinänaapurin lapset on kovia soittamaan kaikenmaailman pianoja ja huiluja joka päivä, ja kehtas vielä valittaa kesällä ku pistin keskellä päivää musiikkia soimaan..Alakerrassa toi remonttiongelma ja koira joka haukkuu aina klo. 06.00 aamulla. Neki kehtas valittaa *igor*
Jos vielä valittaa nii sanonpahan suoraa että melua meistä kaikista samalla tavalla on lähteny.

--
Spin!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#118 • • Jussi Soro choon!

Mosh:
Joo en tajuu, miten voi olla tarvetta porata niin paljon. EIhän seiniä edes riitä niin monelle reiälle *uuh*


Mä itseasiassa kelasin jossain vaiheessa, et toi "poraamisen" ääni lähtee tehosekoittimesta. Ainakin mun omasta lähtee about samanlainen ääni kun siitä.

Tai sit vaan jollain mun naapurilla on tooosi paljon reikiä seinässä :)
maude

Posts: 173

#119 • • Edited maude
Tollanen lappu oli ilmestynyt rapun ilmotustaululle....hah
Itse en omista yhtään Maidenin biisiä, mutta ilmeisesti joku omistaa...
Kertaakaan ei omaan kämppään mitään ole kuulunut....
Huomatkaa viestin nimettömyys...
Tää oli kyllä päivän....*muhaha*

--
There goes one of Gods own prototypes; too weird to live, too rare to die

hillitty

Posts: 40

#120 • • hillitty
Meilläki on kivoja naapureita.*iloinen*
Bileet senkun jatkuu vaikka heittäisit niitä millä tahansa!!!!*igor**kivatsulle**känni**släp*
Haluun nukkuu, edes joskus!!!*nyyh*