Naapurit

257 posts, 13 pages, 112,340 views

Illustrator

Posts: 3,171

#121 • • Edited Illustrator
Tulipa mieleen eräs talomme entinen asukas. Soitti aina sydänsuruihinsa jotain kasarihittejä, ja vola oli sen mukainen. Ei onneks kuulunu meille, mutta muut asukkaat veti herneet. Oiskohan se tyyppi tässä talossa asunu n.3kk. Kohtuullinen suorite.*joo*
pyhimys

Posts: 622

#122 • • pyhimys
Tiedettehän sen ihanan tunteen, kun miksaus alkaa luistamaan hyvin. Ensimmäinen vaihto menee hyvin kuten toinen ja kolmaskin ja olo on kuin maailmanvaltiaalla, kunnes... Yläkerran naapuri päättää ottaa rakkaan pajavasaransa ja alkaa takomaan lattiaansa. Hieman jo siinä vaiheessa alkaa fiilikset laskemaan ja samalla vähennän musiikin kovuuden aika lähelle rajaa, jossa ei pysty enää miksaamaan, koska biittiä ei kuule kovin selvästi. Naapuri on tietysti toista mieltä ja päättää jatkaa lattian hakkaamista, kunnes päättää itse tulla alas ja valittamaan ihan henkilökohtaisesti. Siinähän sitä kuunnellaan, kun tulee uhkailuja poliisista ja häädöstä. Loppu miksaaminen sitten siihen, kun meni fiiliksetkin.

Oli muuten ensimmäinen kerta tällä viikolla, kun edes soitin mitään. Kerkesin soittamaan about alle puoli tuntia. Että tämmöistä. Sama naapuri haastoi vielä poliisillekin, että olin rikkonut sen autoa. Ainut vain, että olin samaan aikaan toisella paikkakunnalla. Ihana naapuri.
Kirurgintarkka

Posts: 81

#123 • • Edited Kirurgintarkka Rau
Mun naapurit on kovin outoja..Toista en ole nähnyr pariin vuoteen. Se vaan käy suihkussa klo 01.00 joka yö. ainoa elämisen merkki stiitä.
toinen naapuri pitää oven rappuun koko ajan auki (väliovi vaan kiinni). Mulla oli kerran vahingossa jäänyt oma ovi auki niin se tuli koputteleen ja totes vaan et:" Hei sul on ovi auki!" Siinä meinasin revetä aika vahvasti. oliko se vinkki - Pitääkö mun nyt mennä aina ilmottaan kun sen ovi on auki. joskus siinä oven ulkopuolella on jotain kamaa siten, että ei pääse hissistä ulos. kerran kuulin kun naapuri huusi jollekin lapsella rapussa, kun tämä oli tullut myymään arpoja. Sen jälkeen se otti ovikellosta sen painikkeen talteen :) Torstaisin ukko kuuntelee vanhaa iskelmää koko illan.
Kerran on tullut poliisi vierailemaan juhliin, kun pari kerrosta alempaa oli soitettu. Täällä seinät on tehty varmaan aaltopahvista, vaikka tää on suht uus talo.
Avatar
#124 • • Edited Viola00 Guest
No muuten ei ole naapureista valittamista, mutta yläkerran öiset rakkaudenhetket kyllä kuuluu mitä en niin välittäisi kuulla ja samasessa perheessä myös tapahtuu "kilahdus" noin kello 02-04. Musiikki (itämainen) soi täysillä reilun 15min ja se mies karjuu sen kokoajan. Siis ei mitään sanomaa vaan huutoa ja karjumista. No sen enempää en halua näistä tietääkään. Suht normaaleilta näyttävät jne *iihhih*

Jossainpäin taloja (en tiedä kuka ja missä) asustelee tämä autohäirikkö joka tuo auton ikkunaan lappuja missä aukoo päätään aiheetta -> uhkailee välillä ja lisäksi vielä ko. tyyppi kyttää kellonajat koska tulen mistäkin eli varsinainen kerrostalokyttääjä. Harmittomuudesta en tiedä mutta toivon olevan harmiton. IKävää ois jos auto olis joku kerta rikottuna tai mulla kirves päässä *uuh*
Hansu

Posts: 481

#125 • • Hansu
Yllättävän vähän on naapureista valittamista, vaikka kaupungin vuokrakämpässä asutaan ja menon voisi kuvitella olevan sen mukaista. Onpahan ainakin tullut murrettua omia ennakkoluuloja tällaisesta asumismuodosta ja vuokra-asukkaista.

Naapurin ovea käy kyllä satunnaisesti hakkaamassa ja potkimassa joku juoppo, joka makaa käytävällä ja haluaa päästä ko. asuntoon sisään. Alakerran huoneiston pariskunta saisi kyllä puolestani lahdata toisensa, sen verran useasti sieltä kuuluu huutoa, töminää, väkivallan ääniä ja raivoamista. Ja tämä möykkähän alkaa yleensä yöllä, kuinkas muutenkaan... Pari kertaa olen rapussa törmännyt kyseiseen pariskuntaan, ja ulkonäöstä päätellen ikää on juuri ja juuri 18 vuotta, joten se selittääkin paljon.
sapeli

Posts: 11,768

#126 • • sapeli jokukukamikä?

Hansu:
Alakerran huoneiston pariskunta saisi kyllä puolestani lahdata toisensa, sen verran useasti sieltä kuuluu huutoa, töminää, väkivallan ääniä ja raivoamista.



Eli yritys on näköjään kova. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hansu

Posts: 481

#127 • • Hansu

sapeli:
---
Hansu:
Alakerran huoneiston pariskunta saisi kyllä puolestani lahdata toisensa, sen verran useasti sieltä kuuluu huutoa, töminää, väkivallan ääniä ja raivoamista.
---
Eli yritys on näköjään kova. *joo*



Ilmeisesti. Muutaman kerran kun alakerrassa on ollut harvinaisen kauan hiljaista ollaan jo erehdytty luulemaan, että tällä kertaa ne taisivat listiä toisensa.
Avatar
#128 • • tintsu Guest
Mun seinänaapurina on himan alkoholiin menevä kolmekymppinen mies.
Se on muuten kauheen kiva, mutta ensinnäkin sen koira haukkuu 24/7 ja musiikki soi ihan ihan ihan aina! Kerran meni jo hermot ku mun pitää herää aina arkisin viimeistään 06.00 ja tää ihana miekkonen piti vielä bändiharkkoja kolmen aikaan yöllä. *grr*
On se kyllä toisinaan ollu hieman säälittävä; Kesällä se tuli kysymään multa, että onko myydä kahvia, tupakkaa, viinaa tai RUOKAA. *lmao* Mitä tommoseen sanoo? 'Öö ei mulla oo himassa ollenkaa ruokaa??' Pakkohan sille oli ruokaa sitte antaa.
Tämmöstä meillä Espoon Laurinlahdessa. *hihu*
*piis*
Jone

Posts: 8,258

#129 • • Edited Jone Archibald Haddock

Pumaboy:
Luin...
Hmm.. mä just mietin, että jos asentais ovisilmän paikalle kameran,ettei tarvitse mennä katsoo ovelle kuka kelloa rimputtaa *nauru* ja samalla voi tarkkailla rappukäytävän liikkeitä omasta televisiosta....
Maksaiskohan The Kyttääjät tästä vinkista jotain...*ding*



Oot myöhässä ideasi kanssa - mä olen jo kertaalleen lyhyeksi aikaa tehnytkin noin. Mulla ei kyllä ole suuren suurta halua seurata rappukäytävää muuten, mutta muutamia vuosia sitten jo naapureistani kävi postiluukun kautta tarkastamassa elämänmenoani satunnaisesti ja tähän tympäännyttyä asensin (huonosti toimineen) valvontajärjestelmän. *vink*
T-mu

Posts: 2,980

#130 • • T-mu Läskimooses
Mulla on seinänaapurina joku vitun hevirokkari millä on joku kunnon kova-ääninen bitch siellä säännöllisesti kylässä. No ei se mua häiritse mut sit niillä on tapana esim. ke-to välisenä yönä ruveta hillumaan seurauksella et se mimmi huutaa puoltuntia tyyliin "vitun mulkku ja kyrpä jne." ja se äijä perään et "vitun huora ja lehmä jne." ja sit kuuluu helvetilline ryminä kun se hevari kaataa varmaan kirjahyllyn tms. heittelee sitä mimmiä ympäri kämppää. En oo valittajaluonne mut alkaa pikkuhiljaa vituttaan. *grr*
micqo

Posts: 1,094

#131 • • micqo
Mua ärsyttää mun uudet yläkerran naapurit kun tuntuu,et niiden levyvalikoimasta ei tunnu löytävän muuta perjantai-illaks kun rocky leffan tunnari mitä tykitetään niin paljon kun kajareista irtoo! *dissaa*
Kaaottisen mukava

Posts: 94

#132 • • Kaaottisen mukava aka kamu
Jotenkin kummaa kun kaikki oudot ihmiset löytyy aina naapurista. Tai no kaikki on aina jonkun naapuri, mut... Mut itse asiaan! Näitä juttuja lukiessa rupesin arvostaa tätä paikkaa missä asun hieman enemmän! *hymy* Just eilen olin ollu koko illan poissa enkä ollu laittanu ovea kunnolla lukkoon. Illalla ku palasin himaan niin ihmettelin aika paljon ku rapussa huomasin et mun ovi oli auki! ...eikä kämpästä oltu nyysitty mitään!
*sydän*Haukilahti on ihq pop!*sydän* joo...

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

e-will

Posts: 372

#133 • • e-will joor worst naitmeir
naapurit on saatanasta

--
vailla täyttä ymmärrystä

Pinxu

Posts: 196

#134 • • Pinxu
Mun naapuri on maailman ihanin!Jtn 80v. mummeli(kaverini mummu),joka tietää kaiken mitä mä teen.Tossa yks kerta se kekkas soittaa mulle 02.00 aikaa yöllä."Mitä sää hakkaat ja paiskot siäl ovii?Ja kuuNtelet sellast ruMMMMpumusiikkii?"Palo hermo.Ja samaan syssyyn syytti valehtelijaks sun muuta.Ja tosissaan mun kaverin sukutietää aina et minkänäkönen henkilö mut on kuskannut kotiin,kaua viipyny ja millasella autolla...Jos onni käy,ni henkilön ulkonäönkin.

TÄLLÄNEN ON MAAILMAN "IHANIN" NAAPURI!!!!
mirah

Posts: 257

#135 • • mirah Starchild
Toisen seinän takaa kuuluu aamuisin välillä naapurintytön pianonsoitto. Tyttö aloittaa välillä arkipäivisin jo soittamaan siinä 9-10 aikoihin, ja toisilta naapureilta olen kuullut että välillä vielä on soitellut 11 aikaan illalla, koulupäivinä siis, kovin ihmettelen herääkö tyttö kovin virkeänä aamuisin jos vasta 11 jälkeen menee nukkumaan. *ding*

Ja toisen seinän takaa taas kuuluu välillä ihanaakin ihanempaa vauvanitkua, milloin mihinkin aikaan vauvalle nyt päättää suru tulla. Eihän sille mitään voi, mutta silloin kun on todella väsynyt ottaa se hieman hermoon. Ja ei se enää niin hiljaisenakaan kuulu, kun muutenkin täällä on hiljaista iltaisin ja sänky ihan seinän vieressä ja seinän toisella puolella pikkuvauvan huone.

Tosin naapurit pääsevät puolestaan välillä nauttimaan ihanasta lauluäänestäni. *justjoo* *muhaha*
MaSari

Posts: 1,986

#136 • • MaSari space jammer
Meillä on sellanen yksinäinen mies tossa yläkerran naapurina. Sit sil on koira, ja sen kävelyä me kuunnellaan sit aina yöllä. Sit sillä ukolla on joku ihme tapa olla koko ajan suihkussa (*ding*), varsinkin keskellä yötä. Muuten kyl menee naapurina. Ainoo vaan et meidän putket tai jokin kuljettaa ääniä sieltä, ja aika ajoin se jakaa meidän kanssa sen kusemisen äänen *nauru*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Pinxu

Posts: 196

#137 • • Pinxu
Naapurin mummeli stoggaa mua vielkii..Kiva ku eilenki kuuli taas,et mihi aikaa o tullu kotii..*kivatsulle*
kicker

Posts: 35

#138 • • Edited kicker
eipä onneks kuulu enää nykysin paljoamitää mut viime vuoden loppu puolisko meni kyl kuunnellen, ku seinäntakana asuu mun entinen hoito jota pidin intti aikana. Sen nykynen äijä on varmaan vetäny liikaa jotai mitä lie mömmöjä, ku ei oo pitkii aikoihi kuulunu mitää*iloinen*. Ainut mitä joudutaan kuunteleen tällä hetkel, on makkarin ikkunan alla V8 jenkki, vuorokauden ajasta riippumatta*juonittel* ja tämän jenkin omistaja tykkää pitää semmosia pippaloita et huudetaan viel kolmen, neljän aikaan jonkun prkl. klamydian tai yö tahdissa musiikin läpi niin että kuuluu kahdenkin kerroksen läpi. Ja sitten vielä kaiken huipuksi tämä + parit muut naapurit tiputtelee parvekkeilta rispaantuneita roikkia auton lämmitykseen, eikä huolto yhtiö saa mitään aikaiseks vaik kui valittaa, ei oo auttanu ku alkaa ottaa omia "huolto" toimenpiteitä käyttöön*muhaha* eiköhän ne siitä pikkuhiljaa lakkaa!
sune

Posts: 2,096

#139 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

MaSari:
. Ainoo vaan et meidän putket tai jokin kuljettaa ääniä sieltä, ja aika ajoin se jakaa meidän kanssa sen kusemisen äänen *nauru*



hah, meil on sama, jostain naapurista kuuluu aina iltasin hirvee lorotus.. *nauru* *iloinen*

--
ei kovin ihku eikä plur

äm

Posts: 2,376

#140 • • äm
Viime yönä kello 03:40 herättiin sen verran tehokkaaseen bassoon, että ikkunat resonoi.
Jonkun aikaa ensin toivoin, että se loppuisi, sitten luovutin, ja
-ensimmäistä kertaa eläessäni- puin päälleni keskellä yötä ja suuntasin yläkertaan. Pimpotuksen jälkeen kesti about minuutin, että ovi aukesi. Sinä aikana musiikki sammutettiin ja venäläisittäin murtava (tai sitten se oli vaan tosi kännissä) nainen totesi, että "se on varmaan poliisi".
Oven avannut kundi yritti skarpata, mutta oli kännissä kuin päästäinen.
Ilmaisin asiani siitä, että jos musiikki menee vielä päälle, paikallani seisoo kohta sheriffit.
Kundi sai suustaan vaan sanan 'joo'.

Vierailustani seurasi se, että ikkunat eivät enää helisseet ja biisejä ei enää tunnistanut, mutta muuten meno jatkui.
Noin klo 05:05 oli luvassa painiottelu lattialla, luultavasti kahden kundin välillä. Tietenkin suoraa makuuhuoneemme yläpuolella. Tömps pomps pum tumps. Oli ihanin yö aikoihin.

Nyt, kun tämä kämppä on jo irtisanottu, voisi joku yö järjestää noille naapureille pienen muistelun viimeyöstä. Tuskin kuitenkaan itse muistavat siitä meinaa mitään.
Vitsi, kun osais osua sellaiselle yölle, jolloin heidän olisi tärkeä nukkua ennen jotain merkittävää juttua. Tiedän jo monia hyviä biisejä ja 'harjanvarrella kattoon' -tansseja, joita voisin esittää väsymättä vaikka KOKO YÖN!

--
Ei omenapuusta kauas putoa.