257 posts, 13 pages, 132,993 views
sapeli:
---
Hansu:
Alakerran huoneiston pariskunta saisi kyllä puolestani lahdata toisensa, sen verran useasti sieltä kuuluu huutoa, töminää, väkivallan ääniä ja raivoamista.
---
Eli yritys on näköjään kova.

Mitä tommoseen sanoo? 'Öö ei mulla oo himassa ollenkaa ruokaa??' Pakkohan sille oli ruokaa sitte antaa.
Pumaboy:
Luin...
Hmm.. mä just mietin, että jos asentais ovisilmän paikalle kameran,ettei tarvitse mennä katsoo ovelle kuka kelloa rimputtaaja samalla voi tarkkailla rappukäytävän liikkeitä omasta televisiosta....
Maksaiskohan The Kyttääjät tästä vinkista jotain...
Just eilen olin ollu koko illan poissa enkä ollu laittanu ovea kunnolla lukkoon. Illalla ku palasin himaan niin ihmettelin aika paljon ku rapussa huomasin et mun ovi oli auki! ...eikä kämpästä oltu nyysitty mitään!
joo...

*muhaha*
), varsinkin keskellä yötä. Muuten kyl menee naapurina. Ainoo vaan et meidän putket tai jokin kuljettaa ääniä sieltä, ja aika ajoin se jakaa meidän kanssa sen kusemisen äänen
. Ainut mitä joudutaan kuunteleen tällä hetkel, on makkarin ikkunan alla V8 jenkki, vuorokauden ajasta riippumatta*juonittel* ja tämän jenkin omistaja tykkää pitää semmosia pippaloita et huudetaan viel kolmen, neljän aikaan jonkun prkl. klamydian tai yö tahdissa musiikin läpi niin että kuuluu kahdenkin kerroksen läpi. Ja sitten vielä kaiken huipuksi tämä + parit muut naapurit tiputtelee parvekkeilta rispaantuneita roikkia auton lämmitykseen, eikä huolto yhtiö saa mitään aikaiseks vaik kui valittaa, ei oo auttanu ku alkaa ottaa omia "huolto" toimenpiteitä käyttöön*muhaha* eiköhän ne siitä pikkuhiljaa lakkaa!