Naapurit

257 posts, 13 pages, 112,318 views

Gleba

Posts: 549

#221 • • Gleba
Pillua on joku naapuri vissiin vailla, ku piti ihan postiluukusta tulla sitä huutelemaan :)

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Freja

Posts: 8,774

#222 • • Freja Sihteeri
Jahas. Ainut seinänaapuri muutti tänään pois. Pitäisköhä pitää jonkinmoiset bileet tänää, nyt ku ei oikeen ketään kiinnosta kuinka lujalla se musa soi? :D
Jännä tos seinänaapuris oli se, et se on yksiö mut sieltä tuli ulos aina jos jonkinmoista sakkia, kukaan ei ikinä tervehtinyt, niin en oikee tiiä loppujen lopuks et kuka siel ees asui *nauru*
Alakerraski asuu vanha höpsö ukko, joka joskus soittaa suomihittejä menneiltä vuosikymmeniltä ja tekee omia viinejä (mullekin joskus kauppaillut).
Mä ihan rehellisesti voin sanoo et tykkään tän rapun tyypeistä, vaikka suurin osa onkin ehkä enemmän tai vähemmän alkoholiin hurahtaneita. Se ehkä tekee niistä just nii rentoja ja lupsakoita *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

plink

Posts: 1,405

#223 • • plink team paska
kun tää runosuoni tässä nyt kukkii, niin kannanpa oman korteni kekoon tähän topicciin.

oon asustellut tässä kämpässä keväästä 2005, lukuunottamatta kevättä/alkukesää 2006, jolloin kämpässä oli putkiremppa ja asuin koskelassa evakossa. ennen putkiremppaa tässä samassa kerroksessa asui joku nisti, jolloin huumeneuloja oli monesti käytävillä, hississä ja tuuletuspartsissa. samoihin aikoihin yläkerrassa asui jokin pariskunta, joka ryyppäsi joka saatanan päivä yömyöhään asti. siellä oli sellasia bileitä, et kuului kun tyyliin jotain kirjahyllyjä kaatui lattialle. :D poliisit vieraili talossa usein, ja kerrankin ne eivät edes päästäneet mua ulos kämpästä kun oli joku piiritys kesken. mut putkirempan jälkeen kaikki tollaset hc-vuokralaiset saivat häätöjä ja sittemmin on ollutkin huomattavasti rauhallisempaa. :)

paitsi nyt tässä joku 3 viikkoa sitten seinän taakse muutti joku runkkari, joka luukuttaa heviä ihan saatanan lujalla. jäbällä selkeesti jotku subbarit ja kunnon vehkeet, koska tällasissa vanhoissa taloissa äänieristys on kuitenkin seinien kohdalla ihan ok ja silti kuuluu läpi. se oli jättänyt pari viikkoa sitten ilmotustaululle lapun, jossa luki että "pidän tuparit perjantaina, lopetamme viimeistään klo 23". ihan ok mun puolesta, mut ne tuparit kestikin perjantai klo 15 -> maanantai-iltaan, ja siellä kuunneltiin pelkästään slayerin angel of deathia putkeen ja _ihan_saatanan_lujalla_. :D itteeni vitutti kun olin kipeenä 39 kuumetta ja päätä särki "jonkin verran". tossa viime la-su-yönä kun tulin baarista, niin tossa kadulla oli 3 poliisiautoa ja poliisit teki kotietsintää siellä sen kämpässä. itekin menin kaljoissani sinne jotain kommentoimaan ja kävin kusella sen veskissä samalla. :D

ainiin, ja olihan tossa joku about kuukausi sitte ku yläkerran naapuri tapettiin. sellanen ihan lunki parikymppinen ukkeli, mut kaipa seki sitte taas näytti muulta kun oli. poliisit kävivät oven takana kyselemässä, että oonko kuullut mitään ihmeellistä sieltä, mut valitettavasti en ollut ja siten en osannut tutkintaa auttaa.

muuten on kyl ihan mukavia naapureita. alakerrassa asuu yks kiva tytteli, johon joskus tutustuin kun käppäilin keskustasta baarista himaan. jotenkin vain pitkällä sillalla lyöttäydyttiin toistemme seuraan, et käppäillään samaa matkaa kallioon, mut sitte ku alko hima lähenemään ni ihmeteltiin et kumpis tässä nyt oikein stalkkailee toista, kun osote alkaa näyttämään samalta. :D mut tosi hyvän ystävän oon siitä saanu. <3

toisella puolella seinänaapurina on sellanen lähihoitajatyttö, kenen kanssa aina tulee jotain one-linereitä juteltua tavatessa. vituttaa ku se on ihan mukava, mut sillä on joku homo äijä, joka aina huutaa sille ja välillä vissiin pistää tauluunkin. kerran kun kuulosti oikein pahalta niin menin pimpottamaan ja nyrkkirysyn jälkeen sain sen äijän ajettua vittuun. myöhemmin sekin äijä tuli pyytelemään kyllä anteeksi ja lupaili tarjoilla kaljoja, mut sanoin siinä sitten vähä silleen että tollasten mulkkujen kanssa en kaljoilla käy et rupee miettimään käyttäytymistään muijaansa kohtaan. muuten en kyllä naapureiden toimintaan haluu mitenkään puuttua, koska itekin möykkäilen näiden musajuttujen kanssa, mut se tilanne vaan kuulosti silloin siltä et kohta lähtee jo henki.

oon ehtinyt asua 6 eri kämpässä sen jälkeen kun kotoa oon pois muuttanut, joten visiitit ovat monesti olleet aika nopeita eikä siten ole aiemmissa kämpissä paljon naapureita tullut tavattua tai niihin tullut kyrsiinnyttyä. nyt aattelin tässä jo ehkä tän vuoden puolella muuttaa vantaalle. :P

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Bio

Posts: 4,429

#224 • • Bio The Bullies / Pinky
Eilen illalla viereisen asunnon musupariskunta piti perusmeteliä mitä yleensäkin, mut siinä 22 aikaan alkoi nainen niistä itkeä ja huutaa. Luulin et niillä on joku riita tai joku läheinen on kuollu. Sitä jatkui niin kauan kunnes laitoin korvatulpat ja aloin nukkumaan. No, tänään kun tulin töistä kotiin niin aulan ilmoitustaululla oli lappu jossa luki huonolla suomella anteeksipyyntö eilisillasta ja että alkoholilla ei ollut vaikutusta eiliseen juttuun vaan kyseessä oli hengellinen rukoushetki. Että sillee.

Halle vitun lujaa!
julia

Posts: 39

#225 • • julia
Kolme kuukautta tullu asuttua tässä nykyisessä kämpässä ja suht hyvin on sujunu, mutta totta kai täälläkin on niitä ärsyttäviä naapureita.

Vastapäisen talon partsilta joku äijä kyttää välillä mun ikkunasta sisään. Kerran vilkutin sille, kun kovasti tuijotti, niin taisi mennä vähän noloksi ja käänsi katseensa muualle. Sama kyttäys on kuitenkin jatkunu aina silloin tällöin. Onhan mulla kaihtimet, mutta en mielellään pitäisi niitä kiinni 24/7.

Tässä talossa on helkkarin hyvä äänieristys, mikä on tietysti iso plussa. Harvoin kuuluu naapureista yhtään mitään. No, kerran yläkerrassa päiväkausia jatkunu poraaminen alkoi ottaa hermoille, mutta se sentään tapahtui päiväsaikaan. En yhtään tiedä, ketä tuolla yläkerrassa edes asuu, eikä muutenkaan ole pahemmin tietoa talon asukkaista. Oon jutellu yhden mummelin ja yhden nuoren pariskunnan kanssa. Kaikkia moikkaan rapussa, vaikka en tuntiskaan, mutta kaikki ei suinkaan moikkaa takasin. Eräskin täti mulkoilee mua joka kerta kuin halpaa makkaraa, kun yritän ystävällisesti tervehtiä.*justjoo*

Yksi vähän pöyristyttävä juttu sattui jonkin aikaa sitten. Samassa kerroksessa sattuu asumaan joku/jotkut, joilla on sama sukunimi kuin mulla. Omassa postiluukussani lukee myös mun etunimen ensimmäinen kirjain, jotta sekaannuksia ei tulisi, mutta posteja on silti menny väärään paikkaan. Ilmeisesti mun pitäisi naapurini mielestä vaihtaa sukunimeä tms... Yhtenä päivänä nimittäin tipahti luukustani paksu kirjekuori, jossa oli mun posteja ja lappu: "Varmistatko, etteivät postisi enää tule meille. Olemme kyllästyneet lajittelemaan sinun postejasi. Vastaisuudessa voit etsiä tiliotteesi ja Teneriffa korttisi paperijätteestä." Kiitti vaan... *uuh* Mäkin olen aina ystävällisesti vieny väärään osoitteeseen tulleet postit naapurin luukkuun, enkä koe, että siitä olisi kohtuutonta vaivaa ollu.
Avatar
#226 • • Sunshine^82 Guest
ihan perseestä nämä naapurit. soittavat ovikelloa ja juhlivat 24h.. miettii miks edes asun täällä viä *ding*
Avatar
#227 • • jukebox Guest

Sunshine^82, 26.2.2009 01:41:
ihan perseestä nämä naapurit. soittavat ovikelloa ja juhlivat 24h.. miettii miks edes asun täällä viä *ding*


itsekästä idiotismia. valitusta vain etiäpäin, niin ne on kaltaiset aina hoideltu tähänkin saakka. joukossa on puhtia etkä vuoren varmasti ole ainut, joka reklamaatiota tuollaisesta työntää. kusipäät kuriin..kaikkialla.
Avatar
#228 • • Sunshine^82 Guest

jukebox, 26.2.2009 01:50:
---
Sunshine^82, 26.2.2009 01:41:
ihan perseestä nämä naapurit. soittavat ovikelloa ja juhlivat 24h.. miettii miks edes asun täällä viä *ding*

---

itsekästä idiotismia. valitusta vain etiäpäin, niin ne on kaltaiset aina hoideltu tähänkin saakka. joukossa on puhtia etkä vuoren varmasti ole ainut, joka reklamaatiota tuollaisesta työntää. kusipäät kuriin..kaikkialla.



Puhut asiaa. Sais edes valvontakamerat tänne.
Avatar
#229 • • jukebox Guest

julia, 26.2.2009 01:39:
Yksi vähän pöyristyttävä juttu sattui jonkin aikaa sitten. Samassa kerroksessa sattuu asumaan joku/jotkut, joilla on sama sukunimi kuin mulla. Omassa postiluukussani lukee myös mun etunimen ensimmäinen kirjain, jotta sekaannuksia ei tulisi, mutta posteja on silti menny väärään paikkaan. Ilmeisesti mun pitäisi naapurini mielestä vaihtaa sukunimeä tms... Yhtenä päivänä nimittäin tipahti luukustani paksu kirjekuori, jossa oli mun posteja ja lappu: "Varmistatko, etteivät postisi enää tule meille. Olemme kyllästyneet lajittelemaan sinun postejasi. Vastaisuudessa voit etsiä tiliotteesi ja Teneriffa korttisi paperijätteestä." Kiitti vaan... *uuh* Mäkin olen aina ystävällisesti vieny väärään osoitteeseen tulleet postit naapurin luukkuun, enkä koe, että siitä olisi kohtuutonta vaivaa ollu.


v!#tu mitä vajukkeja. ei tollasta olekkaan. melkein niinku päähän potkittavia, ei ihan, postinro. pysyy samana = saunan taakse ja lopetetaan. sympatiani ovat puolellasi. älä anna itseäsi tyhmempien paskoa eteisees.
[Siru]

Posts: 259

#230 • • [Siru]
kun uudet naapurit muutti olin vähän et "apua". edellinen naishenkilö lapsineen oli tosi mukavia, ei valittanut mistään, sano ettei musiikki häntä häiritse ja jutteli aina kun törmättiin. Mut on nä uudet kans ihan jees.. ei oo ainakaan viellä valittanu mistään eikä itse pidä mitään kaameeta melua. paitsi joskus yöllä tuntuu siltä että siellä leikitään hippaa, mut ei yleensä kestä kauaa :D

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

pirpeli

Posts: 5,533

#231 • • Edited pirpeli
No täytyy sanoa, että varsin mahtavat naapurit on meillä uudessa kodissa. Varsinkin yläkerran naishenkilö. Ei siinä muuta, mutta neitirouvatms. kiikutti meille tuparilahjaksi pullon Bailey's Mint-juomaa, pullon giniä(litran lekat molemmat), kukkamaljakollisen Fazerin erilaisia konvehteja ja suklaalevyn. Sanoi vielä, että saadaan pitää niin paljon meteliä kuin halutaan. Ja muutenkin vaikutti kamalan kivalta.

Vieressä asuu nuori tytsy, jonka bf aina välillä on sen luona. Ihan ok, molemmat. Sen verran joutui sanomaan heille, ettei ole kauheen kiva, kun tää poikaystävä heittelee röökintumpit maahan meitin auton vierelle(tavallaan niinkun meidän talonpäätyyn). Hankkivat siihen sitte tuhkiksen. Ja ne kuuntelee joskus jotain tylsyysheviä sillee, et se kuuluu, mut onneks vaan keittiöön. Ylhäällä asuu vielä yksinäinen vähän nörtihtävä nuorimies ja sellanen hippityppinen nuorehko nainen. Kummastakaan ei lähde mitään ääntä o.O Mutta ovat mukavan oloisia.

Muita ei sitten talossa asukaan, talon toisessa päädyssä olevaa kampaamoliiketilaa ei oikein edes huomaa...Rauhaisaa ja mahtavaa edelleen siis. Oli toi kämppä kyllä löytö!*sydän*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Lyylikki

Posts: 2,975

#232 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

julia, 26.2.2009 01:39:
Yksi vähän pöyristyttävä juttu sattui jonkin aikaa sitten. Samassa kerroksessa sattuu asumaan joku/jotkut, joilla on sama sukunimi kuin mulla. Omassa postiluukussani lukee myös mun etunimen ensimmäinen kirjain, jotta sekaannuksia ei tulisi, mutta posteja on silti menny väärään paikkaan. Ilmeisesti mun pitäisi naapurini mielestä vaihtaa sukunimeä tms... Yhtenä päivänä nimittäin tipahti luukustani paksu kirjekuori, jossa oli mun posteja ja lappu: "Varmistatko, etteivät postisi enää tule meille. Olemme kyllästyneet lajittelemaan sinun postejasi. Vastaisuudessa voit etsiä tiliotteesi ja Teneriffa korttisi paperijätteestä." Kiitti vaan... *uuh* Mäkin olen aina ystävällisesti vieny väärään osoitteeseen tulleet postit naapurin luukkuun, enkä koe, että siitä olisi kohtuutonta vaivaa ollu.



Kuvitteleekohan ne, että vain niille tosiaan menee väärää postia, eikä sulle ollenkaan *ding*

Ehkä voisit ystävällisest joskus kun sitä postia on mennyt väärään lokeroon, niin käydä pimputtamassa niiden ovikelloa, ojentaa postit ja todeta, että "Ettehän tekään halua etsiä puhelinlaskujanne paperinkeräyksestä."

Kannattaa myös soittaa postiin ja kertoa, että tällaista sekaannusta on tapahtunut. Meidän porukoilla meni usein postit sekaisin saman sukunimisten kanssa. Meidän osoite Sirppitie 10 ja niiden joku mikä lienee Soratie 10 ja ei kuitenkaan mikään älyttömän yleinen sukunimi. Tästä jouduttiin soittamaan postiin tosin useampaan otteeseen, mutta ilmeisesti tällä hetkellä ongelmaa ei enää ole. Tässäkin tapauksessa tätä toista perhettä ei olisi voinut vähempää kiinnostaa, että heidän Akkarinsa, laskunsa ja perintäkirjeensä tulivat meidän osoitteeseen. Mitä lienee meidän postia mennyt sinne.
Kolera

Posts: 4,256

#233 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

julia, 26.2.2009 01:39:
Yhtenä päivänä nimittäin tipahti luukustani paksu kirjekuori, jossa oli mun posteja ja lappu: "Varmistatko, etteivät postisi enää tule meille. Olemme kyllästyneet lajittelemaan sinun postejasi. Vastaisuudessa voit etsiä tiliotteesi ja Teneriffa korttisi paperijätteestä." Kiitti vaan... *uuh* Mäkin olen aina ystävällisesti vieny väärään osoitteeseen tulleet postit naapurin luukkuun, enkä koe, että siitä olisi kohtuutonta vaivaa ollu.


Rupes pienel viiveel vituttaa vaan enemmän ja enemmän nää apinat =P
Itte kyl tulis käytyy ilmottamassa sankareille kans et joo elkää sit ihmetelkö jos ei laskuja näy ja sit lopulta viimonen kirje mikä luukusta tippuu onki perintätoimiston läpyskä kun en oo minäkää jaksanu lajitella teitin posteja joita muuten tulee!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Jutu

Posts: 3,054

#234 • • Jutu Blondi

Kolera, 27.2.2009 12:51:
---
julia, 26.2.2009 01:39:
Yhtenä päivänä nimittäin tipahti luukustani paksu kirjekuori, jossa oli mun posteja ja lappu: "Varmistatko, etteivät postisi enää tule meille. Olemme kyllästyneet lajittelemaan sinun postejasi. Vastaisuudessa voit etsiä tiliotteesi ja Teneriffa korttisi paperijätteestä." Kiitti vaan... *uuh* Mäkin olen aina ystävällisesti vieny väärään osoitteeseen tulleet postit naapurin luukkuun, enkä koe, että siitä olisi kohtuutonta vaivaa ollu.

---

Rupes pienel viiveel vituttaa vaan enemmän ja enemmän nää apinat =P
Itte kyl tulis käytyy ilmottamassa sankareille kans et joo elkää sit ihmetelkö jos ei laskuja näy ja sit lopulta viimonen kirje mikä luukusta tippuu onki perintätoimiston läpyskä kun en oo minäkää jaksanu lajitella teitin posteja joita muuten tulee!


Tosta tuli mieleen, että meidän postit meni kerran viereiseen taloon ja siellä oli niin kiva miekkonen, että se kiikutti ne meille vaikka ei tainnut olla mitään tärkeetä *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

remotion

Posts: 5,283

#235 • • remotion nostatus guru
eilen tuli ensimmäistä kertaa kaverilla naapurit valittaa. tosin ihan ymmärrettävästi, luukutettiin niin kovaa ku b&w 806 vain soi ja puoli kolmen aikaan yöllä oltiin jo menossa sven wittekindin tuotannossa.
Minnalilla

Posts: 418

#236 • • Edited Minnalilla
parhaat naapurit *plur*

Vaik välil kyl meinaa mennä hermo ku meuhkaa tuol huvimajas, hetki sit rikko jonku lasinki. Toisii naapureit se näyttää enemmän häiritsevän kun meitä, onneks mun huone on ihan toises päässä ku tää kyseinen huvimaja*hih* Itsekin eksyny joskus sinne...
Monet reissut tehty ja monet tullaan tekemäänki varmaa, vaik ne onki mua 20 vuotta vanhempii *nauru*

Porukat ei oikee tykkää et henkailen "niitten" kavereitten kaa *iloinen*

--
tilulileii!

Sallakat

Posts: 2,220

#237 • • Sallakat jungle, baby !
ollaa asuttu täs joku viitisen vuotta ja aina ollu suht rauhallista, ainakin ekat muutama vuotta.
ei musaa eikä mitää kuulu mistää ikinä. Tää on stadin kaupungin kämppä ett oletusarvo oli ett vois meluja kuuluu.
noh tänne on sitte vissii joku aika sitte muuttanu jotaa piripäitä, ketkä alkaa aina 'remppaamaan' joskus puolen yön aikaan ku just ois käymässä nuq tai sitte toinen ois aamuyöllä tuntii parii ennenku pitäis herätä töistä.
sitte on joku helvetin kilari ämmä kans jossain kämpässä. heräsin joskus yöllä ett nainen huutaa ja rääkyy ihan suoraa huutoa. luulin ett nyt sattuu muijaa, mutta pikkasen aikaa kuulosteltua kyl tuntu ett se vaan rääkyy päättömästi.
muutaman kerran tota settiä kuunnellu, se tulee jotenkin suht kaukaata, ehkä eri rapusta.
Tää on jotenkin sellanen rakennus ettei ikinä jotenkin pysty päättelemään mistä mikäkin mökä kuuluu. jos pystyis niin oisin kyl menny jo aikoja sitten tiputtamaan postiluukusta niitä lappuja mitkä päätyy nettiin.

omalta kohdalta myös huomannu ett reilu meininki. ei me mun mielestä hirveesti ikinä meluta tai luukuteta musaa. mutt kerran yks maanantaiyö tultii baarista ja soitettii YKSI biisi suht lujaa. sen jälkeen vielä aloin siinä kissoja ruokkimaan ja oltii ihan chillisti, ei mitää kummempaa, kunnes ovikello soi. Kytäthän siellä sitten oli. sanovat ett oli tullu valitusta melusta mutta huomas itekin ett meininki oli jo ihan chilli ettei siinä sen kummempaa. toinen kissa kiehnäs niissä ihan hullunaan ja nehän lämpeni siinä sille heti "voi kun on suloinen kissa" rapsutteli Eetua vaan :D
Aika herkässä ollu naapurin puhelinsormi kyl bläääh.
ezzy

Posts: 8,060

#238 • • ezzy Droid-pappa
Ennen oli hiljaista (5v asunu tässä) ja nyt naapurin teini huutaa mutsilleen ehkä kerran pari viikossa suoraa huutoa ja paiskoo ovia ja toisen naapurin muksu parkuu aamulla, illalla ja ties millon suoraan makkariin, ts. pitkään nukkumisen voi unohtaa viikonloppuna, jos ei pistä jotain musaa soimaan. Jee.
Saara

Posts: 1,954

#239 • • Saara #2970
Naapurissa on jo kolmatta päivää himonussinnan sm-kisat. On se kivaa mennä nukkumaan 23.45 ja kauhee ähellys ja voihkiminen on päällä, mutta kun sama show jatkuu seiskan aikaan aamulla. Hauskinta täs on se etten oo varma tuleeko toi mökä seinänaaapurista vai yläkerrasta :D

Soitin kuitenkin aiheesta isännöitsijälle jos joku muukin on jo kypsä tohon rietasteluun. Joku roti!

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Freja

Posts: 8,774

#240 • • Freja Sihteeri

Saara, 17.3.2009 15:10:
Naapurissa on jo kolmatta päivää himonussinnan sm-kisat. On se kivaa mennä nukkumaan 23.45 ja kauhee ähellys ja voihkiminen on päällä, mutta kun sama show jatkuu seiskan aikaan aamulla. Hauskinta täs on se etten oo varma tuleeko toi mökä seinänaaapurista vai yläkerrasta :D

Soitin kuitenkin aiheesta isännöitsijälle jos joku muukin on jo kypsä tohon rietasteluun. Joku roti!



Julmaa! Anna niiden nyt kuitenkin nauttia, varmaankin alkuhuuma päällä. Ei se ikuisuutta kestä. Jotkut ovat äänekkäämpiä, jotkut hiljaisempia..

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been