Naapurit

257 posts, 13 pages, 112,324 views

tomii

Posts: 3,594

#201 • • tomii kallion herttua

Josssu, 6.12.2006 15:18:
---
tomii, 6.12.2006 15:09:
Pienistä asioista patteria/lattiaa/kattoa takovat mummut ovat kanssa major pain in the ass.

---


Hahah. Mä tunnustan. Välillä toi yläkerran molopää ottaa niin aivoon, että mun on pakko hakata kuivauslastan puukepillä kattoa. Siinä vaiheessa kun on klo 4.50 herätys ja tää ääliö vaan meukkaloi siellä niin kaikki keinot ovat sallittuja.



Heh... mun olisikin pitänyt alleviivata tuo PIENISTÄ ASIOISTA. :) Siis kyllä tota on itekin joskus tehty, mutta emmä mistään pienestä, kuten koiran parista haukahduksesta, ala sitä takomaan missään nimessä, koska toihan kuuluu monissa taloissa moniin kämppiin toi patterin hakkailu :)

--
reivaan kunnes kuolen

Avatar
#202 • • Norb Guest
Meidän mäkättäväpatterinhakkaajajunttinaapuri muuttaa onneks pois tässä kuussa *jiihaa* Vähän kyl jännittää, et millanen uus tapaus tulee olemaan..
Chatte

Posts: 4,085

#203 • • Chatte Team Teknolipat :)
Tätä topikkia lukiessani huomaan, että omat naapurimme ovat ihan parhaasta päästä.

Ollaan asuttu tässä vajaa vuosi ja häiriötä ei ainakaan minun mittapuuni mukaan ole ollut - eikä muitakaan ongelmia naapureiden kanssa. Naapurimme ovat enimmäkseen tosin eläkeläisiä, jotka varmaan harvemmin edes meluilevat. Mutta kyllä luottivat meihin nuorukaisiin heti niin paljon, että valitsivat minut taloyhtiön hallitukseen.

Itsellämme oli tässä melko melukasta remonttia parin kuukauden ajan viime keväänä, mutta kukaan ei valittanut. Alakerran naapurin kylppärin katostakin menivät meidän remppaukot piikkausporalla läpi, mutta alakerran setä oli vaan sitä mieltä, että kiva, kun kerrankin tapahtuu tässä talossa. Ja saivathan alakertalaiset ilmaisen maalauksen kylppärin kattoonsa toki.

Samainen alakerran setä pelasti minut kerran pulastakin, kun oli auton akku sanonut sopimuksensa irti. Toinen naapurin setä taas kaivoi autoni kinoksesta silloin joskus kuukausi sitten, kun meillä tuli puoli metriä lunta vuorokauden aikana. Ja alakerran avainmummo tulee avaamaan oven, jos omat avaimet ovat väärässä paikassa. Kilttejä ovat!

Ollaan muutamat hippalotkin tässä pidetty, mutta niistäkään ei ole tullut sanomista.

Toistaiseksi on mennyt hyvin siis. *hymy*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

gerry

Posts: 979

#204 • • gerry
Mä oon niiiin tyytyväinen mun naapureihin ettei mitään rajaa<3

Ensinnäki suurin osa on nuoria naispuoleisia ihmisiä.... Rappukäytäväl nähnyt abaut 10 hehkeetä misua jotka ovat vieläpä hyvin kohtelijaita, aina tervehtivät jne:)

Mitään häirintää tms. ei todellakaan ole ollut... pahasti pelkään et minä olen se riesa naapureille:D


Toivoisin vaan et jos joskus tulee duunattua liian rapeita bassolinjoja tai soitettua liian kovalla musaa niin tulisivat sanomaan sen samantien, sillä ei viittis ainakaan tahallisesti ketään häiritä...


Naapureitten kans ku joutuu tulemaan toimeen..

--
by B.C.S

noemi

Posts: 535

#205 • • Edited noemi
Haha...
mun yläkerrassa asustaa yli seittemänkymppinen mummeli, joka puhuu jatkuvasti TODELLA KOVAAN ääneen yksinään...
Siltä tulee ihan mieletöntä tarinaa; esim eilen se kommentoi yli tunnin ajan jonkun juorulehden juttuja niin että se puhu niille julkimoille ko ne ois ollu oikeesti paikalla *iloinen*

Muuten se mummo on kyl ihan mukava, eikä KOSKAAN oo valittanu mun jytämusiikin kuuntelusta, siitä propsit yläkertaan *piis*

--
Oikeutta koneille!

yana

Posts: 877

#206 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

wishwa, 6.12.2006 15:54:
Haha...
mun yläkerrassa asustaa yli seittemänkymppinen mummeli, joka puhuu jatkuvasti TODELLA KOVAAN ääneen yksinään...
Siltä tulee ihan mieletöntä tarinaa; esim eilen se kommentoi yli tunnin ajan jonkun juorulehden juttuja niin että se puhu niille julkimoille ko ne ois ollu oikeesti paikalla *iloinen*

Muuten se mummo on kyl ihan mukava, eikä KOSKAAN oo valittanu mun jytämusiikin kuuntelusta, siitä propsit yläkertaan *piis*



se on varmaan aika yksinainen. ehka kannattaisi joskus menna kaymaan?
noemi

Posts: 535

#207 • • noemi

uana, 6.12.2006 23:10:
---
wishwa, 6.12.2006 15:54:
Haha...
mun yläkerrassa asustaa yli seittemänkymppinen mummeli, joka puhuu jatkuvasti TODELLA KOVAAN ääneen yksinään...
Siltä tulee ihan mieletöntä tarinaa; esim eilen se kommentoi yli tunnin ajan jonkun juorulehden juttuja niin että se puhu niille julkimoille ko ne ois ollu oikeesti paikalla *iloinen*

Muuten se mummo on kyl ihan mukava, eikä KOSKAAN oo valittanu mun jytämusiikin kuuntelusta, siitä propsit yläkertaan *piis*

---


se on varmaan aika yksinainen. ehka kannattaisi joskus menna kaymaan?



No, kyllä se taitaa olla enempi vanhuudenhöperö ko yksinäinen - sillä käy aika usein muita mummoja ja joskus jopa pappoja kylässä - mutta oon mäkin pari kertaa pistäytynny...mummu keittää erinomaisen naposta pannukahvia *slurps*

--
Oikeutta koneille!

kamomilla

Posts: 31

#208 • • Edited kamomilla
Me asuttiin pari vuotta kerrostalossa, omistuskolmiossa. Ei meille tultu koskaan sanomaan melusta tai muustakaan mitään, vaikka aihetta kyllä varmaan olisi ollutkin ja vaikka taloyhtiön puheenjohtajan henki ja elämä olikin pitää huolta koko talon asioista ja yleisestä järjestyksestä. Se varmaan johtui siitä että ei oltu vuokralaisia, seinänaapurin bileet se pj meni kyllä keskeyttämään heti kun järjestyssääntöjen aikarajat ylittyi.

Oli ihan kiva talo, enimmäkseen eläkeläisiä, vaikka muutama mulkkukin mahtui kuvioihin mukaan. Yläkerrassa asui posteljooniakka joka piti kissaansa siinä kerrostalolähiössä vapaana ulkona tyyliin kello viidestä aamulla kun tuli töistä aina sinne ilta kahdeksaan jolloin kissa jo yleensä norkoili rappukäytävässä nälissään. Minä moneen otteeseen monelle eri naapurille tiukasti esitin mielipiteeni moisesta kissanpidosta, etenkin kun parin sadan metrin säteellä oli sekä päiväkoti että seurakunnan kerho hiekkalaatikoineen. Kerran joku hyvää tarkoittava naapurinmummo oli laskenut tuon palelevan kissan talvella hissiin saakka varttumaan emäntäänsä, ja me kun lähdettiin koiran kanssa lenkille ja avattiin hissin ovi, niin päällehän se tuli kynsineen. Posteljooniakka ei tapahtuman jälkeen tervehtinyt enää, puhui muille naapureille että minä olin "provosoinut hänen kiltin kissansa hyökkäämään vaan jotta pääsen asiasta sanomaan". Kissa jäi loppujenlopuksi skootterin alle. Oppikohan eukko jotain, tiedä häntä.

Viime kesänä talosta vuokrattiin yksiö yhdelle rakennusfirmalle joka majoitti sinne komennusmiehet etelänaapurista. Loistavaa sakkia, ammuskelivat takapihan oravia ilmakolla, istuivat iltaa takapihan keinussa mutta siitä huolimatta KUUNTELIVAT televisiota tai radiota asunnostaan joka kuitenkin oli kolmannessa kerroksessa, joten sitä kuuntelivat sitten muutkin talossa asuvat. Tuossa kohtaa siitä ylen kaiken aktiivisesta pj:sta oli jotain hyötyäkin...

JA VATTU VIEKÖÖN sen puheenjohtajan! Täytyi tulla lisäämään, että siis todellakin muutimme talosta pois syksyllä, mutta olin unohtanut mun moottoripyörän suojapeiton pyörävaraston hyllylle. Menin sitten sitä kyselemään niin herra ilmoitti heittäneensä sen roskiin "kun oli tiellä, luulin ettette enää kaipaa sitä". NII, oltiin keretty vajaa viikko olla poissa niin eihän sitä varmaan enää tule kaivattua, ..KELE!!!
Miinapiina

Posts: 3,494

#209 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
no normaalisti ei ärsytä mut viime yönä (siis aamuyöllä) joskus ennen viittiä naapurin HULLU dena ämmä tuli pimpottelee ovikelloo ja huutelee postiluukusta et auta mua... oikeesti auta mua...

noh, pointti on siinä et se ei oikeesti koskaan tartte mitn apua koska on sellai kilikali et vetelee sitä äijää pitkin seiniä... ja kaks vuotta sit kesällä ne oli jotain tapellu ja sit se ämmä tuli tohon pihalle yöpaita päällä pelkästään ja ihan veressä ja väitti et se äijä on leikannut sen varpaan irti vaikka ite oli kävelly lasien päällä ku eka oli heitellyt sitä äijää pulloilla...

se on sellai über huomionhakuinen dena ja en ÄLYY!!!!!!!! mitä mä nyt oisin voinut sille tehä keskellä yötä... se sen ukkeli ei ees pysty sille mitn tekee ku se on sellai toooosi kiltin näkönen hintelä hujoppi...

tona samaisena kesänä oli aika lähellä ettei se ämmä hyökännyt mun kimppuun ku se äijä tuli ulkona jotain selittää et se pelkää sitä naistasa, ja et se hakkaa sitä ja se äijä ei uskalla lähtee ku se ämmä on puukottanutkin jotain ja plaa plaa... ni se ämmä katteli parvekkeelta ku sen ukon piti viedä sille kaljaa ja huuteli et nyt ala tulla ja se ukko vaan selitteli mulle miten se pelkää sitä huoh... no sit se ämmä tuli jo pihalle ja se äijä oli et nyt täytyy mennä ennen ku käy huonosti...

voi luoja.... *ding*

selvinpäin se on ihan jeesh se muija juttelee ja kaikkee ja on ihan kiva...eikä niistä normaalisti oo muille mitn häiriöö (no mä asun nelosessa ne kakkosessa et ei ainakaan tänne kuulu mitään) paitsi et välillä saa vähän kattoo ku tosta pihan poikki kävelee ettei mitään lennä niskaan, niiku yks vuos koko paarvekkeen kalustus... hekoheko

kyl niitten kaa pystyy elää ku ei ne häiritse ku toisiasa... haahaa, mut viime yö oli taas tooosi jeesh en sit saanut enää unta ja nyt pitäis olla matkalla kouluun mut nukahin vasta ennen puol seiskaa uudestaan ni ei toivookaan mistään kasiin menosta, yksin oisin kerennyt mut ku pitää noi kaks kiikuttaa tarhaan ennen sitä, ei ei sit keretty...

*ding*

tällaista meitin aamuun...

--
pinkki on pop!!!

Sallakat

Posts: 2,220

#210 • • Sallakat jungle, baby !
Onneks asuu Helsingissä niin naapurit ei tule niin tutuiksi. No kyllä niitä moikkaillaan rappukäytävässä ja muuta normaalia, mutta eipähän tarvi kuunnella kenenkään avautumista. Pienemmästä kaupungista tullut tänne nauttimaan siitä ettei tarvi tuntea kaikkia naapureita eikä olla niiden kanssa tekemisissä.
Toisaalta paha puoli tässä on se, että jos nyt ehkä kerran satut kuuntelemaan kännipäissäsi yhden ainoan biisin ehkä hieman täysillä niin kyllä sitte soitetaan poliisit heti ilman että ees tulis mitää niitä legendaarisia avautumislappuja postiluukusta *poks*

Meidänkin talo kompleksi on ihan sairaan iso, rappuja johonkin L:ään asti suurin piirtein. Silti tosi vähän mitään häiriötä missään näkee tai kuulee. Tai no onhan meidän jossain yläkerrassa nimimerkillä Muusikko, jonka voit tavata etupihalta makaamasta maasta ketarat ojossa tai laulamassa hississä tai selostamassa mitä lie kelle tahansa kuka jää kuuntelemaan. Mutt perus harmiton veijari kuitenkin.
Mellu-

Posts: 4,006

#212 • • Mellu-
Mul o iha n mukavii naapureit *joo*

Oikeel puolel "asuu" sellai vanha proffa,joka siis tekee yöt jotai tutkimusta vaa tossa kämpässä,tosi ystävällinen herras mies eikä valita mistään... ja kuuntelee jotai -30 luvun musikaaleja vanhalla levysoittimella *hymy*

Vasemmal puolel asuu taas joku kilpapyöräilijä joka ospikelee myös yliopistolla,Ihan jees jannu,juttelee jos satutaan näkee ja hengailee hissuksee omas huonees.

"muutama" japanialainen/kiinalainen/korealainen.. Liikkuvat laumoissa,eivät puhu engalntia eivätkä saksaa.. menevät vaa katse maassa asap sun ohi sanomatta muuta ku hallo tjsp.

Muutama Länsirantalainen vai miten niit kuvais, osaavat saksaa ja ospkelevat ja bilettävät rankasti, pyytävät mua mukaan noin 4 kertaa viikossa *nauru* ihan rentoi heppui,puhuvat vaa tosi murtaen ja nopeesti ni ei taho välil selvää saada.

Sitte meijä kerroksesta löytyy viel pari jenkki-niggaah.. siis joo mustia miehiä, toinsen näkee aina PUKU päällä (opiskeleee juristiksi) ja toinen on sellai hengailija tyyppi,ei puhu mutta kulkee porukan mukana,enkä kyl oikee tiijä mitä se tekee :D

Alakerrassa asuu pari ashton kutser (vai mikä lie se liimalettinäyttelijä ny onkaa) kakkosta jotaka korjaa polkupyöriä ja myyvät niitä sitten kirppareilla eteenpäin,kuuntelevat räppiä ja juttelevat jos sattuu ohi kulkemaan)

että näin miun naapurit :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#213 • • Edited kettu kiu Guest
Oon asunut nykyisessä kämpässäni kuukauden, olin ihmetellytkin et ihanan hiljaiseen kerrostaloon muutin, vain liikenteen ääniä kuulunut..*tirsk*

Eilen naapuriin muutti lapsiperhe, niiden puheet kuuluu sana sanalta mun vessaan ja kaapinovien availut ym. narahduksetkin mun huoneeseen.. et se siitä sitten. En mäkään toisaalta mikään maailman hiljaisin naapuri ole, musiikki soi 24/7..

alakerrassa on vain liikehuoneistoja ja asunto mun kämpän vasemmalla puolella on tyhjillään..*hihu*



edit. uusi tulokas ei ollutkaan lapsiperhe vaan perhekoti.. *igor*
HaTeFiNgEr

Posts: 124

#214 • • HaTeFiNgEr Boston Hc
Talon yhtiössä asuu vaan lapsiperheitä. On rauhallista,mutta joka talonyhtiöön mahtuu varmaan 1 hullu. Tämä meidän talonyhtiön hullu on noin keski-ikäinen 3 lapsen äiti. Tämä kyseinen nainen on oikeen kunnon pihavahti.. Vaikka yritän vältellä tätä kyseistä henkilöä niin silti se tulee selittämään ihan ihme asioita sen perheestä. Esim; me ei ikinä tapella mun miehen kaa. Aina kun mieheni tulee kotiin niin juoksen ovelle sitä vastaan halaamaan. Vittu kuka selittää tollasii asioita tuntemattomalle? Kaiken lisäks sen mies kilahtaa ainakin kerran vkossa. Selvästi kuulee ku se luettelee kaikki kirosanat ja huutaa. Tämä kyseinen nainen on PSYKOLOGI. Miettikääpäs sitä.
Quakey

Posts: 692

#215 • • Quakey
lol lol ihanaa kun joskus 2 yöllä kuului viel kauheeta huutoa naapurista :D siel taitaa olla bileet 247 ;o
epicuros

Posts: 7,734

#216 • • epicuros
Jätte kiva herätä "aamuisin" pianon ja nuoren naisen todella äänekkääseeen lauluun Anna Eriksonin - Kun katsoit muniin. Hyvin se kuitenkin vetää, sääli vaan ettei se kuulosta kovin kivalta seinien läpi. Välillä joutunut wowittaa kuulokkeet päässäkin :D

--
Valid criticism does you a favor.

turquoise

Posts: 732

#217 • • turquoise e-ra2co

Epicuros, 25.9.2008 10:37:
Jätte kiva herätä "aamuisin" pianon ja nuoren naisen todella äänekkääseeen lauluun Anna Eriksonin - Kun katsoit muniin.



*nauru**nauru**lmao*!

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Jinx

Posts: 2,615

#218 • • Jinx Superfeminine
Ihan on ok naapurit.

--
Pyllykkä

Mar6

Posts: 2,178

#219 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Olipa hauska eilen ku lähin aamulla duuniin ja oli vähän ikkunat ja peilit aamuhuurussa autossa ja odottelin että peilit lämpenee kunnolla. Viereiseen autoon autopaikalle meni yks iäkkäämpi naisnaapuri mikä pyyhki säämiskällä ikkunoita. Juoksi pyyhkimään munkin peilit samalla :D
Aika kaunis ele *hihu*
Muutenkin mukavat ja rauhalliset naapurit kun melkein kaikki on vanhuksia.. Toki pitää itsekin vähän käyttäytyä eli metelistä eivät tykkää *lmao*

--
-Where there is house there is a home-

drifter

Posts: 834

#220 • • Edited drifter RoadMonkey | K1

Epicuros, 25.9.2008 10:37:
Jätte kiva herätä "aamuisin" pianon ja nuoren naisen todella äänekkääseeen lauluun Anna Eriksonin - Kun katsoit muniin. Hyvin se kuitenkin vetää, sääli vaan ettei se kuulosta kovin kivalta seinien läpi. Välillä joutunut wowittaa kuulokkeet päässäkin :D


Sulla ei sentään asu alakerrassa oopperalaulajaa joka rupeaa joka lauantai virittelemään ääntään tasan klo 12:00. Sitä hoilaamista sitte jatkuuki seuraavat 4h...ja kuulostaa juuri siltä kuin joku nylisi elävää possukkaa.

pipa, 6.12.2006 14:46:
Asun ystäväni luona töölössä tällä hetkellä ja täällä joku naapureista on kai joku(nainen) oopperalaulaja. Se loilottelee tosi kovalla äänellä täällä ja on toooosi ärsyttävä.pyh.


Hmm... ilmeisesti mä en ole ainoa jolla on tää sama ongelma.

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.