Naapurit

257 posts, 13 pages, 112,311 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#61 • • Aziz Combat Fighter

lohikarme:
(joka oli annettu 11.28 mikä sinänsä on mahdotonta kun tyttöni saapui autolle varttia yli *nauru*)



TAI sit se kävi naapurin luona ensin, köh, "kahvilla" :P
lohikarme

Posts: 1,730

#62 • • Edited lohikarme RitariVittupää

Ana:
---
lohikarme:
(joka oli annettu 11.28 mikä sinänsä on mahdotonta kun tyttöni saapui autolle varttia yli *nauru*)

---


TAI sit se kävi naapurin luona ensin, köh, ”kahvilla” :P



Hyi sua Ana! Pahat aina mielessä *nauru*
Ja mulla on tietynlainen mielikuva jo kyseisestä ihmisestä...nekjissäkymmenissä oleva, rekkalesbon ulkomuodon omaava naishenkilö, joka ei ole saanut munaa pariin vuosisataan *nauru*

--
Qualis artifex pereo

sensus

Posts: 124

#63 • • sensus Trance can set you free...

Juhgu:
En kyllä tajua minkä takia seksin äänistä pitäisi ruveta joihinkin kostotoimiin naapuria kohtaan. Vähän suvaitsevaisuutta hei, kyllä sitä pitää seksiä voida harrastaa.

Sen sijaan muista äänistähän voi tehdä valituksen. Eikös kerrostaloissa ole yleinen sääntö että kymmenen jälkeen ei esim. soiteta musaa kaiuttimista tai raahailla huonekaluja ympäriinsä?



Word *joo*

En kyl tajuu tota fussia asian ympärillä, mutta ehkä porukka on kateellisia, että alakerrassa tai naapurissa peuhataan...*nauru*

--
[li] S e n s u s [/li]
Latest TrAnCe for the win:
*nuotti* Edin Bosnjak - Alluring wishes
*nuotti* Selu Vibra - Stargazing

Thought:
why am I so kick ass?

sapeli

Posts: 11,768

#65 • • sapeli jokukukamikä?

ant1:
mun naapurit on ollu hiljaa siitä asti ku soitin niille speedcorea !!!!!!!!!!



Tai sit sä et vaan kuule niitä enää - pistä se musiikki hiljemmalle välillä! *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Marjo

Posts: 1,796

#66 • • Marjo pupuTupuna
naapuriraukat...meillä onkin kylpyamme...*pahis**muhaha*
Illustrator

Posts: 3,171

#67 • • Edited Illustrator
Onneks meille ei kuulu mitään ihmeempiä ääniä, lähinnä naapurit saa kuunnella meikäläisen mielimusiikkia. Kerran kyllä alakerran vuokralaistyttö luukutti Cranberriessiä perkeleen lujaa keskellä arkiyötä. Kuulemma vitutti. Käytiin ilmottamassa, et ois kiva jos laskisit volaa pikkasen alemmas, about 3min. hiljasuus ja volat jälleen kaakkoon*nauru*. Hyvä että tää ei toistunu ku parin viikon ajan joka päivä. Kyseinen tyttö ei enää asusta tässä talossa, syystä tai toisesta?*ding*
antonsonin

Posts: 2,712

#68 • • antonsonin laserpoint.

sapeli:
---
ant1:
mun naapurit on ollu hiljaa siitä asti ku soitin niille speedcorea !!!!!!!!!!

---


Tai sit sä et vaan kuule niitä enää - pistä se musiikki hiljemmalle välillä! *nauru*



ne luulee että kattelen sotaleffoja ku kuullostaa konekivääriltä :D
rec

Posts: 2,923

#69 • • rec
Sen verran naapureista, et vasen etuviistos asuu sellanen brunettityttönen, joka JOKA vitun kerta tulee kännykkä kourassa röökille tohon meitin ulko-oven eteen! Ihmettelen vain, et onko se tapa vai onko sillä tytöllä liian vähän tekemistä q se imee sitä röökiä?!!

On meitä moneen junaan... jopa monelle asemalle! *vink*
innae

Posts: 1,377

#70 • • innae PaskaJätkä
Mutsi muutti tänään uuteen kämppään ja naapurissa asuu talon pahin kyylä. Piti tulla oikeen siihen pihalle vahtimaan kun kannettiin tavaroita autosta (oli mukamas hoitamassa kukkasia*justjoo*). Viimestään huomenna tietää jo melkein kaiken mutsista:D

--
PaskaJätkä

micqo

Posts: 1,094

#71 • • micqo
Mua ei naapurit häiritsee mitenkään...ehkä mä häiritsen enemmänkin niitä kun luukutan monitoreja päivästä toiseen monta tuntia päivässä ja teen/kuuntelen musaa *nauru* nyt kylläkin on luurit päässä *joo*
Skrapa

Posts: 157

#72 • • Skrapa
Meidän naapurista sekstailu ääniä ei pahemmin ole kuulunut 5 vuoden aikana, ihan pari kolme kertaa ja ei nekään ole haitannut ainakaan minua. Jos tähän meteliin mennään niin meidän kämpästä kuuluu enemmän meteliä naapureille kun niiltä meille. Päivisin kuuntelen paljon musiikkia ja volumet on harvoin hiljasella. Ja kun vielä omistan siskon nii tulee aika useesti pidettyy omien ja siskon kavereiden kanssa bileitä/alotteluita baari iltaan. Sillon on naapurit saaneet kärsiä, kun vielä 2-3 aikaa on musiikki ollut aika helvetin kovalla jos ajatellaan et asutaan kerrostalossa. Ainut valitus mitä naapureilta on tullut on että koputtelee lattiaa tai seinää. Ihme naapureita, hyvä niin.. Ja mikä kaikkein parasta nii yläkertaan on muuttanut hyvät audiolaitteiston omaava nuoripari. Ei olla enää ainoita ketä soittaa naapureille musiikkia lupaa kysymättä.

--
No more pain, I'm floating away..

Exlex

Posts: 497

#73 • • Exlex
No eipä ole naapureista harmia ollut vaikkakin pari päivää sitten heräsin siihen kun joku luukutti Katri Helenaa aamulla 7:00.

Tänään tosin huomasin että talon kyttääjät pitävät huolen asiallisesta käyttäytymisestä ja jätehuollosta näppärien uhkausten avulla! Kyseinen heippalappu löytyi talon ilmoitustaululta ja on päivämäärästä ja lapun kunnosta päätellen ollut siinä jo jonkin aikaa.

syylliset.jpg

Kuva on huono kun tuli napattua puhelimella. Pitänee ottaa parempi kuva ja raportoida kyttääjiin kunhan kerkeää. =)
Avatar
#74 • • REivaaja Guest
no jo on naapureita!!!!*nauru*
*AnnU*

Posts: 157

#75 • • *AnnU* NanneNanneNanne
mulla on ihan mukavat naapurit, onneks..*hymy* ei oo ikinä ollu mitään valitettavaa kenenkään taholta.. mä kunnioitan niitä, joten en oo meluava tyyppi ja samaa käytöstä saan niiltä.. asun omakotitalossa, jossa on kolme asuntoo, joten nään naapureitani aika usein ja tuun hyvin niiden kans juttuun.. *hihu*

--
*sydän**sydän**sydän*

India

Posts: 475

#76 • • India
Ihanaa.. nyt ainakin tuntuu naapurit ihanilta. Yläkerran teini muutti pois ja samalla lähti siis viikonloppu karaoket.. jesh!

Uudesta asukkaasta ei vielä ole oikein havaintoa.. mutta eiköhän se pian selviä kun tupareita järjestää.
onni3mk

Posts: 3,973

#77 • • onni3mk Onni on.
Mä asun semmosessa kerrostalossa, jossa kaikki asukkaat on parikymppisiä työssäkäyviä ihmisiä. Mua harmittaa etten tunne kuin yhden, mun yläkertalaisen.

Muuten täs talossa ei äänet kuulu, paitti sen yläkertalaisen bileet sillon joskus kesällä, kun muutettiin tähän taloon kaikki. Bileitä oli joka viikonloppu ja melkein kumpanaki päivänä viikonlopusta ja laulujen sanat kuuli vielä yheltä yölläki tosi selvästi. Nyt oon ite pois pe ja la yöt niin en tiiä, onko niitä bileitä vielä.

Nyt se on sit alkanu harrastaa tosi äänekästä seksiä sen muijansa kans. Ei se mua sillai haittaa, hymyilyttää vaan, kun yhtäkkii kuuluu himmeetä kiljuntaa yläkerrasta...Nii ja sit sen seksin jälkeen ne alkaa riitelee toooosi lujaa *nauru*

--
Onni on.

Fyrisch

Posts: 4,525

#78 • • Fyrisch
Mä rakastan mun naapureit *plur* vois illal poraa reikii seinii et sais pari tauluu ylös *pihkassa*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#79 • • Aziz Combat Fighter
En muista vastasinko jo tähän, mutta mun naapurissani asuu joku mielenvikainen mies. Se noituu ja kiroaa aina samaa asiaa; kuulemma haisee paskalta. Paskanhajun kohde vaihtuu; joskus se on autot, joskus katu, joskus ihmiset, etc.. se pitää sitä meteliä yleensä iltapäivisin, ja joskus huutaa monta tuntia putkeen, ja koko ajan vaan siitä, miten haisee paskalta. En oo koskaan nähny kyseistä äijää, silleen ainakaan että tunnistaisin. Meillä käy taloyhtiön pihassa usein joku kaupungin kotipalvelun auto, musta tuntuu että siellä käy joku hoitsu säätämässä lääkitystä tai jotain vastaavaa. Ei siinä silleen mitään, ei se jannu mua pelota tai se huuto häiritse, käy vaan sääliksi miesparkaa kun koko ajan kuulemma haisee :(
tweety

Posts: 138

#80 • • tweety tsirptsirp
mun yläkerran naapurit tykkää iltaisin puuhailla sänky kiinni patterissa ja kolina on sen mukaista*eiei*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki