Naapurit

257 posts, 13 pages, 112,329 views

coolcat82

Posts: 771

#181 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Melkee vuoden erittäin aktiivisen musiikinpaukutuksen jälkee oli viimeinki ilmaantunu lappu postiluukusta: "Hei. Voisiko sitä bassoa (?) vähän pienentää, meille kuuluu tumtumtum. Ei muuta" Enpä ollu kuullu että ovikellokaan ois soinu kun se on liiallisen ränkyttelyn seurauksena ruuvattu irti, joten en ees tiedä kauan se oli siel seinän takana sihissy...Mut kun ei sitä bassoo saa pienemmälle tai pitää ostaa uudet pienemmät kaitsat joten sorry, ei käy.. *pepsodent*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#182 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
mun naapurissa asuu natsihevari <3

sillä on outoina viikonpäivinä äänekkäitä bileitä (esim. ti & su),
joissa soi jotain aivan kunnon örinää ja sit jotai klamydiaa.
se napuuri on itse ihan plur, mut sen hevarikavereiden mielestä
mä olen "neekeri ja kommunisti"... tosin ne uskaltaa sanoa sen
mulle vasta kun olen jonku 50m päässä niistä :D

sillä ja sen kavereilla on hienot pitkät hiukset, risuparta, harmaat
camo-kuvioiset housut ja komia siniristilippu nahkatakin hihassa.
ne on jotain 19v <3

edit: niin ja vastapäätä on anniinin ja e-r0n kodit. myös tomppi
ja blues asuu jossain tässä samassa kompleksissa. olympia on
vaasan reivein lokaatio asua :D

--
dasinoaisnvs

zombie*

Posts: 145

#183 • • zombie*
Jaa a mitä vois sanoa naapureista. Vierus kämpän naapurista ei oo ollut harmia ollenkaan, koska seinän läpi ei kuulu mitään ääniä. Kerrankin heillä oli pippalot ja ei niinku mitään. Edellisessä kämpässä kuului kaikki seinä naapureiden äänet.
Tosin yläkerran asukista on ollut harmia enemmän kuin tarpeeksi. Pelkästään huonekalujen tai imuroinnin äänet kuuluvat läpi ontelolaatta katosta. Onneksi asun ensimmäisessä kerroksessa niin kukaan ei voi valittaa alapuoleltani melusta.

Mutta täytyy sanoa että arkisin kello 23.00-01.20 välisenä aikana tuppaa löytyä siivottavaa, jotain rakennettavaa ja myös pippaloiden pitämistä. Ymmärtäisin pippalot viikonloppuna, mutta keskellä viikkoa kuin toiset ihmiset yrittävät nukkua. Ilmeisesti ei tarvitse nousta 6.20 aamulla töihin.

Olen miettiny miten monta kertaa tätä häiriköintiä pitää kestää ennen kuin kehtaa soittaa isännöitsijälle? *grr*
eerkom

Posts: 203

#184 • • eerkom

k1mm0, 28.2.2006 21:03:
olympia on
vaasan reivein lokaatio asua :D



roger that. niin kova mesta et suihkuvedetkin valuu alakertaan ;D
anniini

Posts: 917

#185 • • anniini a-double n-double i-n-a

e-r0, 13.3.2006 20:34:
---
k1mm0, 28.2.2006 21:03:
olympia on
vaasan reivein lokaatio asua :D

---

roger that.



mäkin joudun kyl allekirjoittamaan tän toteamuksen. ei paljo reivimpää mestaa voi ees kuvitella. :D

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#186 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
tosin palosaari oli niin reivi mesta, että siel oli jääkarhujakin.

--
dasinoaisnvs

Blues

Posts: 5,414

#187 • • Blues Koning van Afrika

anniini, 13.3.2006 21:07:
---
e-r0, 13.3.2006 20:34:
---
k1mm0, 28.2.2006 21:03:
olympia on
vaasan reivein lokaatio asua :D

---

roger that.

---


mäkin joudun kyl allekirjoittamaan tän toteamuksen. ei paljo reivimpää mestaa voi ees kuvitella. :D



Reivein paikka todellakin :)

Moni muukin vielä pystyy tuon kuittaamaan :)

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Daverian

Posts: 491

#188 • • Daverian
Naapureilta ei ole saanut kuulla mitään musiikinkuuntelusta eikä myöskään ole naapurista kuulunut mitään ikävää möykkää. Että vallan mainio kämppä on meillä. Ei ole koskaan myöskään tullut sanomista bileistä.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

oooo

Posts: 1,249

#189 • • oooo
En tiedä enkä ymmärrä mikä mun naapuria vaivaa.. *eiei* tai siis viereisen rapun rouvaa. Kyttää ja kyylää perskule.
Se akka hakkaa mut kohta. Mitä mä olen tehnyt? En yhtään mitään... Kutsuu mua vielä väärällä nimelläkin. *senkin* *toktok*
al

Posts: 33

#190 • • al
Minä pidin viime vuoden lopulla jokavuotiset Alkutanssit^(tm) kämpälläni. Musiikkia soiteltiin reilulla voimakkuudella klo 22 asti, jonka jälkeen vokkea laskettiin ja klo 24 aikoihin lähettiin keskustaan. Alakerran nuoripari ei ollut tykännyt illanistujaisistani, vaan he olivat käyneet alleviivaamassa merkkauskynällä ilmoitustaululta talon järjestyssäännöistä meluamiskohdan ja kirjoittaneet vielä nimenikin varmuuden vuoksi sinne, unohtaen kuitenkin mainita oman nimensä tai asuntonsa numeron. Ihmettelin vielä seuraavan aamun krapulassakin kun he eivät olleet voineet tulla ystävällisesti soittamaan ovikelloa, kuten toiset naapurini, jotka halusivat myös tulla istumaan iltaa. :) Noin kuukautta myöhemmin sain lisäksi hakea isännöitsijän lähettämän kirjallisen varoituksen käräjäoikeudesta meluamisen takia. Varoituksessa kerrottiin että olin aiheuttanut häiriötä aikaisemminkin samana vuonna. Se pitikin paikkansa, mulla on about kolme viikonloppua vuodessa vapaana, joista yksi tai kaksi on pitänyt pyhittää illanviettoja varten... Näin asiat pitää kerrostaloissa hoitaa. :-)
remotion

Posts: 5,283

#191 • • remotion nostatus guru
muuten sika kivat naapurit, mut yläpuolel asuu jotain peräkireitä nihkeilijöitä. mut eipä niidenkään kans oo ollu mitään todellisii ongelmii.
Josssu

Posts: 506

#192 • • Josssu
Mun yläkerran naapuri harrastaa mm. huutelua.
Joskus pitää käyttää öisin korvatulppia ja vitutus alkaa olemaan jo aika korkealla tasolla.
Jusna666

Posts: 1,447

#193 • • Jusna666 Diablo
No todellakin.
Naapurissa asuu jotain mogambon vahvistuksia ja en tiiä onko niillä huono kuulo vai miks ne keskustelee huutamalla.. Kiva yrittää nukkua tietäen, että herätys aamulla klo.0500 kun pitää mennä TÖIHIN ja naapurissa molotus senku vaan jatkuu. *dissaa*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

KooKie

Posts: 4,338

#194 • • KooKie aka. Petress Pan
Mulla on varsin mukava naapurusto, mitä tulee noihin bileiden pitämiseen. Ainoastaan vastapäätä asuvalta rouvalta on tullut kerran kuittia, kun tupakoivat kaverini olivat melunneet pihalla. Tosin kyse oli mun 18-vuotissyntymäpäivistä ja kello oli silloin 23.30 perjantai-iltana, että mun vanhemmat antoivat siunauksensa tälle virheelle, kerrottuani heille sen.

Tää naapurinrouva on toisaalta ihan mukava - juttua riittää. Ikävä kyllä välillä ihan liikaakin.

Meidän naapurustossa on tällainen "moikataan kun tullaan vastaan" -mentaliteetti, en mä niistä paljoa tiedä, enkä haluakaan tietää ja mitä luultavammin tämä toimii myös päinvastoin.

Yhden naapurini hauvaa käyn ulkoiluttamassa silloin tällöin - tapa on peruja siitä, kun oltiin naapurin tytön kanssa vielä pieniä pirpanoita ja kummatkin lemmikin puutteessa käytiin kysymässä, josko saataisiin viedä dogi ulos.

Entisen naapurin lasta vahdin aikoinaan.

Perus suomalaista sakkia, tykkään tästä näin. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#195 • • pipa Guest
Asun ystäväni luona töölössä tällä hetkellä ja täällä joku naapureista on kai joku(nainen) oopperalaulaja. Se loilottelee tosi kovalla äänellä täällä ja on toooosi ärsyttävä.pyh.
tomii

Posts: 3,594

#196 • • Edited tomii kallion herttua
Ukoisin, että olen itse aikalailla hyvä naapuri, koska olen asunut koko ikäni kerrostaloasunnoissa, niin tiedän aika pitkälti mikä ärsyttää ja mikä kuuluu läpi monissa taloissa. Nykyisistä naapureista en vielä paljoa tiedä, koska muutin vasta tuohon asuntoon. Mutta mainitaanpa tässä muutama vähemmän ja enemmän v-mäinen juttu, joita on tullut vastaan:

Oon huomannut sellaisen jutun, että lapsiperhe yläkerrassa on välillä aika yllättävän huono juttu. Lapset kun tuppaavat juoksentelemaan, hyppimään jne. kämpässä, joten pahimmillaan töminää riittää. Aikoinaan Siltämäessä asustellessani töminä oli välillä luokkaa "hevonen sisätiloissa", niin hitosti nimittäin tömisi. Oli jo pirun häiritsevää. Toinen "paha" lapsiperheissä on, että lapsethan yleensä tuppaavat myös heräämään tosi aikaisin, myös sunnuntaina. Paha olla aamulla darrassa, kun skidit juoksee yläkerrassa ja huutaa! :D
Ehdoton hyvä puoli lapsiperheissä tosin on se, että yöllä saa yleensä nauttia täydestä hiljaisuudesta.

Mutta lapsiperheet ovat ihan sokerinmuru verrattuna naapuriin, joka on vain yksinkertaisesti täysi kusipää tyyliin "soitanpa tässä jatkoillani (jotka on pahimmillaan JOKA vkloppu 2x ja välillä keskiviikkoyönäkin) klo 4.30 ihan täysillä musiikkia subbarin kera ja mestoilla 10 kaveria räkäkännissä huutamassa ja painimassa". Olen ollut valitettavasti todistamassa sellaisiakin bileitä, että 2 kerrosta alempien bileiden möykkä aiheutti tavaroiden resonoimista mun pöydällä(!). Tosin noi tyypit saivatkin samantien kirjallisen varoituksen, eikä mikään ihme. Varmaan puoli taloa pisti valitusta isännöitsijälle.

Pienistä asioista patteria/lattiaa/kattoa takovat mummut ovat kanssa major pain in the ass. Kaverilla oli koira ja aina kun tämä haukahti, niin alakerran mummu hakkasi patteria aiheuttaen loputtoman luupin, koska koirahan tästä äänestä veti kilarit ja haukkui vielä enemmän ja mummo vastasi samalla mitalla takaisin.

--
reivaan kunnes kuolen

Oliwer

Posts: 799

#197 • • Oliwer
Tänään pyhäpäivänä, päätti joku rakas naapuri sitten ruveta porailemaan iskuporakoneella kymmeniä reikiä seinään. *igor*
meitä on moneen junaan
Josssu

Posts: 506

#198 • • Josssu

tomii, 6.12.2006 15:09:
Pienistä asioista patteria/lattiaa/kattoa takovat mummut ovat kanssa major pain in the ass.



Hahah. Mä tunnustan. Välillä toi yläkerran molopää ottaa niin aivoon, että mun on pakko hakata kuivauslastan puukepillä kattoa. Siinä vaiheessa kun on klo 4.50 herätys ja tää ääliö vaan meukkaloi siellä niin kaikki keinot ovat sallittuja.
Chatte

Posts: 4,085

#199 • • Chatte Team Teknolipat :)

Oliwer, 6.12.2006 15:15:
Tänään pyhäpäivänä, päätti joku rakas naapuri sitten ruveta porailemaan iskuporakoneella kymmeniä reikiä seinään. *igor*


No jos ei muulloin ole aikaa. Tällaiset päiväthän ovat ihan joutavia, ja kannattaa siis hyödyntää. *hih*

P.S. Ei ei, se poraaja en ollut minä. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Oliwer

Posts: 799

#200 • • Oliwer

Chatte, 6.12.2006 15:18:
---
Oliwer, 6.12.2006 15:15:
Tänään pyhäpäivänä, päätti joku rakas naapuri sitten ruveta porailemaan iskuporakoneella kymmeniä reikiä seinään. *igor*

---

No jos ei muulloin ole aikaa. Tällaiset päiväthän ovat ihan joutavia, ja kannattaa siis hyödyntää. *hih*

P.S. Ei ei, se poraaja en ollut minä. *nauru*



Niin kai sit *ding* Mutta onhan muitakin päiviä, onhan toi vähän moukkaa..
en mä kehtais