Naapurit

257 posts, 13 pages, 112,326 views

lohikarme

Posts: 1,730

#41 • • lohikarme RitariVittupää
Meille ei kuulu, mutta meiltä kuuluu *nauru* *vink*

--
Qualis artifex pereo

Fyrisch

Posts: 4,525

#42 • • Fyrisch

Rysty:
---
kirsch:
edellisessä kämpässä tuli valitus jossa luki:
”Häiriö on ollut äänekästä käyttäytymistä: kantapäillä voimakkaasti astumista, sekä wc:n äänekästä vetämistä”
*grr**iloinen*
onneks pääs sieltä kyttääjäparatiisista pois..

---


Kuinka vedetään vessa äänettömästi? Vois mokoma kyttääjä tulla demonstroimaan *ding*



pöntön kansi päälle ku vetää nii ei lähe nii kova meteli :) kyttääjät.net.in sivuilt löytyy lisää ohjeit miten kuuluu käyttää kerrostalojen vessoi
Avatar
#43 • • astaroth Guest

Fyraett:
pöntön kansi päälle ku vetää nii ei lähe nii kova meteli :) kyttääjät.net.in sivuilt löytyy lisää ohjeit miten kuuluu käyttää kerrostalojen vessoi


Mä oikeasti toivon, etteivät ko. sivuston henkilöt ole oikeasti tuollaisia.
Nuo ihmiset edustavat mielestäni typeryyden huippua ja heidän juttunsa ovat sellaisia, jotka saavat minut ennemmin itkemään kuin raivostumaan.
Late

Posts: 3,441

#44 • • Late team Lasse
Meidän yläkerrassa asustaa señor Gonzales joka tapaa keilata/raahata huonekaluja edestaas aina siinä kymmenen ja kahdentoista välissä. Joskus tämä ihana naapuri yllättää kolistelemalla aamuyölläkin niin että tärähdys tuntuu meilläkin. *ding*
Fyrisch

Posts: 4,525

#45 • • Fyrisch

Astaroth:
---
Fyraett:
pöntön kansi päälle ku vetää nii ei lähe nii kova meteli :) kyttääjät.net.in sivuilt löytyy lisää ohjeit miten kuuluu käyttää kerrostalojen vessoi

---

Mä oikeasti toivon, etteivät ko. sivuston henkilöt ole oikeasti tuollaisia.
Nuo ihmiset edustavat mielestäni typeryyden huippua ja heidän juttunsa ovat sellaisia, jotka saavat minut ennemmin itkemään kuin raivostumaan.



Mun mielest taas toi sivu on hauska, nauran aina kyyneleet silmille ku luen noit juttui :DD

mun naapurit on just samanlaisii ku tuol sivul olevat henkilöt, tupakantumpit jäljitetään merkin perusteel ja sit valituksen, klo. 2200 jälkeen tulee _heti_ sanomist jos vähänki metelöi *igor*
Samu81

Posts: 1,224

#46 • • Edited Samu81 kokolihaa
Aihetta sivuten;

http://www.kyttaajat.net/

EDIT:
Pitäis lukea näitä vissiin vähän tarkemmin, tämähän oli jo mainittu.

*vink*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Fyrisch

Posts: 4,525

#47 • • Fyrisch
”Älä polta kirjoja ennen kuin olet itse lukenut ne. Sinullehan niistä ei ole haittaa, koska äiti on varmasti kasvattanut sinut niin hyvin.

Naapurin lapset voivat kuitenkin saada kirjoista huonoja vaikutteita ja pilata koko kerrostalon järjestyksen. Huonoa

kirjallisuutta ovat esimerkiksi Muumi-kirjat (muumeilla on jatkuvasti vieraita), Hämähäkkimies (epäkunnioittavaa kiipeilyä kerrostalon seinillä) ja Peppi Pitkätossu (lapsi asuu yksin eikä huolehdi kiinteistön siisteydestä).”

toi lasten puuhanurkka on iha ygöne *nauru*
terraluna

Posts: 1,270

#48 • • terraluna Agentti
Mun kämpäs on seinät kyl ihan pahvia: kuulen ku seinänaapuri puhuu puhelimes, tiskaa astioita, kattoo televisiota (Kaunarit ja seitsemän iltauutiset suosiossa) ja käy paskalla. Sanoin tämän myös exälleni, jonka mielstä oli hauskaa huudella typeryyksiä yhdessä suihkussa käydessä. Oli muuten näkemisen arvoinen naaman ilme, kun eräänä päivänä hän kysyi keittiössä ollessamme että kenen TV toi on ja vastasin että naapurin. *lmao* Siihen loppu kyl huutelut ja muukin meteli. *joo*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Anne

Posts: 424

#49 • • Edited Anne The Apina.
Nämä Hoasin kämpät seinät on kuin pahvia. Prkl.

Jollen kuuntele musiikkia täysillä, niin yläkerrasta kuuluu kaikki tänne mun kämppääni: Kuulen, kun seitsemältä aamulla soi yläkerran asukkien herätyskello ja illalla ysin aikaa alkaa kuulostamaan siltä, kuin ne siirtelisi tavaroita. (Kuulostaa oikeasti siltä, kun sohva vaihtaisi siellä paikkaa). Myös puhe kuuluu tänne ja varsinkin niiden tappelun aiheisiin voisi kohta varmaan esittää oman mielipiteensä huutelemalla patterin vieressä.

Ja tälläkin hetkellä yläkerrasta kuuluu hirveetä kiljuntaa (”Eiiiiiii!!!!”) ja en oikeastaan ole varma, tapetaanko siellä kissaa, koiraa, naista vai miestä. *täh* *igor*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

sensus

Posts: 124

#50 • • sensus Trance can set you free...

devisss:
Ikinä en oo kuullu. Ihan varmaan viduddais jos kuulisin. *hmph*



Miksi ny niin ?*hihu*

--
[li] S e n s u s [/li]
Latest TrAnCe for the win:
*nuotti* Edin Bosnjak - Alluring wishes
*nuotti* Selu Vibra - Stargazing

Thought:
why am I so kick ass?

Avatar
#51 • • ^Pinski^ Guest
eipä pahemmin, ei niitä kuulu, mut kyllä mulle ollaa usein tultu valittaa niistä *nauru* no ei nyt sentää, sen verran hyvin äänieristetty kämppä!
coolcat82

Posts: 771

#52 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Nymfiana:
- - - - 8< - - - - - - - - - - - -
Naikaa kunnolla ku kerran saatte...

Niin me tehdäänkin...*hih**nauru*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Jone

Posts: 8,258

#53 • • Edited Jone Archibald Haddock

Samu*:
Aihetta sivuten;

http://www.kyttaajat.net/



Tuolta onkin hyvä seurailla ja naureskella tuttujen taloyhtiöiden elämänmenon uusia käänteitä. (Itse asun Keravalla, käenkadulla) Kyllä se on vaan ratkiriemukasta esim. nauraa sille, kuinka entisen asuinpaikan piinaava kyttärimummo ei edelleenkään ole potkaissut tyhjää vaan jatkaa terroriaan naapurien vaihtuessa ympärillä.

Anne:
Nämä Hoasin kämpät seinät on kuin pahvia. Prkl.



Ei ole paljon parempaa tiedossa täälläkään kun muutat. *poks*
FAIRI

Posts: 558

#54 • • FAIRI

Jone:
---
Samu*:
Aihetta sivuten;

http://www.kyttaajat.net/

---


kävin kattomassa noita sivuja ja meidän kadulla tapahtuu, pitäsköhän osallistua sivuston toimintaan :)
ratkiriemukasta

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Juhgu

Posts: 7,921

#55 • • Juhgu Virnistelijä
En kyllä tajua minkä takia seksin äänistä pitäisi ruveta joihinkin kostotoimiin naapuria kohtaan. Vähän suvaitsevaisuutta hei, kyllä sitä pitää seksiä voida harrastaa.

Sen sijaan muista äänistähän voi tehdä valituksen. Eikös kerrostaloissa ole yleinen sääntö että kymmenen jälkeen ei esim. soiteta musaa kaiuttimista tai raahailla huonekaluja ympäriinsä?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Quu

Posts: 334

#56 • • Quu Mole RAM!
Kohta kaksi vuotta ollaan asuttu tässä hoasilla ja hauskaa on ollut. Bileitä on pideetty, mutta aina ollaan lähdetty hiljaisuuden aikoihin. Ainoana ongelmana noissa bileissä on sisään ryysäävät naapurit. *nauru*
lohikarme

Posts: 1,730

#57 • • lohikarme RitariVittupää
Meillä on täällä paikallinen parkkipirkko joka kirjottaa sakkolappuja niiden autoihin, joita vastaan kyseisellä ihmisellä on jotain *hmph* Tänää oli meidän auton vuoro..... kaikki muut autot parkkeerattu samalla tapaa, mutta vain meidän autossa lappu (joka oli annettu 11.28 mikä sinänsä on mahdotonta kun tyttöni saapui autolle varttia yli *nauru*)

--
Qualis artifex pereo

remotion

Posts: 5,283

#58 • • remotion nostatus guru

fairi:
---
Jone:
---
Samu*:
Aihetta sivuten;

http://www.kyttaajat.net/

---


kävin kattomassa noita sivuja ja meidän kadulla tapahtuu, pitäsköhän osallistua sivuston toimintaan :)
ratkiriemukasta



Löytyi minunkin osoitteesta.
rec

Posts: 2,923

#59 • • Edited rec
Asutaan myöskin neidin kanssa hoasin kerrostalossa!
.
.
Mitkä vitun naapurit?!
.
.
.
Ei ne mua oo häirinny! *nauru*

edit:edit
rec

Posts: 2,923

#60 • • rec

Juhgu:
En kyllä tajua minkä takia seksin äänistä pitäisi ruveta joihinkin kostotoimiin naapuria kohtaan. Vähän suvaitsevaisuutta hei, kyllä sitä pitää seksiä voida harrastaa.

Sen sijaan muista äänistähän voi tehdä valituksen. Eikös kerrostaloissa ole yleinen sääntö että kymmenen jälkeen ei esim. soiteta musaa kaiuttimista tai raahailla huonekaluja ympäriinsä?



Meidän yläkerta on mainio esimerkki tästä! "Joka toinen" yö kuuluu jonkin asteen ääntelehtyä, joskus jopa ÄÄNEKÄSTÄ!!! *nauru* Siistii..! Itse ajattelin kysyä yläkerran naapurilta tuossa eräs päivä ku se ääntelehtiminen yhtäkkii loppu, et: "Soiko sun jäbäkaverilla kännykkä, vai nyrjäyttikö se mulkkunsa?"

Hohhohhooo..... ja HC paukkuu... kuunnelkoon naapurit vaihteeksi sitä! *iloinen*