257 posts, 13 pages, 113,178 views
sapeli, 20.3.2005 00:57:
Mitään autokoulua tarvi - tässä flashissa on kaikki mitä tarvii tietää autoilusta
http://dolby.dyndns.org/foo/foo/flash/yesno.swf

Mutta mä otin rauhallisesti uuestaan käynnistyksen ja varmasti taksikuski kiros mun takana.
Mutta mulle aivan sama. Oppiipahan joskus ajamaan rajotusten mukaan.

AiDoN, 24.5.2005 16:41:
Ei mua oikeestaan se hylky vituta, vaan se että nyt tulee 300 lisävitunkustannuksia! Ei helvetti tää on kallista! Nyt jää bilettäminen vähiin taludellisista syistä
. Tänää oli toinen ajokerta, hitto et jännitti, ku edellisestä oli kulunu 3viikkoo... iha hyvi meni, huomenna pääse ajelee vähä lisää
. Tätä vauhtii pitäs jussin olla kortti
, saas nähä.
sapeli, 24.5.2005 17:56:
---
AiDoN, 24.5.2005 16:41:
Ei mua oikeestaan se hylky vituta, vaan se että nyt tulee 300 lisävitunkustannuksia! Ei helvetti tää on kallista! Nyt jää bilettäminen vähiin taludellisista syistä
---
Just tän takia mun ois kantsinu käydä Seattlessa autokoulu, mut oli koko autolla-ajamistouhu niin vastenmielistä että jätin väliin...
Autokoulun kustannukset Seattlessa (jos esim. kaveri tai sukulainen opettaa ajamaan):
"Pay $35 for your first five-year Washington driver license ($10 for your examination and $25 for your license). An additional $10 fee is paid for each expired application or test failure."
Tätä ennen tietenkin suoritetaan se harjoittelukortti, jonka kanssa saa ajella ihan vapaasti kunhan autossa on mukana joku jolla on ajokortti:
"The permit is valid for one year and one renewal is allowed. The fee for an instruction permit is $15.00."
Eli yhteensä koko hoito maksaa $50 jos ei mokaa, ja vain +$10 per moka... Aika eri meininki Suomeen verrattuna...
Coon, 24.5.2005 20:52:
Mitään tietoa mitä siellä maksaa hankkia kansainvälinen ajokortti? Eipä varmaankaan yhtäpaljoa kuin Suomessa
Tosin mun töihin kuuluu lähinnä noi toimistohommat, mutta kumma kyllä on se antanu mun ajaa firman autojakin edelleen