Autokoulu

257 posts, 13 pages, 96,742 views

pathi

Posts: 224

#141 • • pathi
B-kortti ollut taskussa syyskuusta, tänään C-kirjallisiin toista kertaa *hmph* eka kerta kosahti kysymykseen, jonka tiedän, mutta vastausvaihtoehdoista onnistuin jollain naisten logiikalla valitsemaan väärän (täytyyhän se jotenkin itselle selittää). Toivottavasti tuo nyt menee läpi.

--
D:

Translucide

Posts: 48

#142 • • Translucide La fêtarde d'aurore

zari:
Inssi läpästy tänään ekalla yrittämällä *jiihaa* *sydän* *plur*



Loistavaa! Aurinkoiset onnittelut ajokortin johdosta!! *aplodit*
zari

Posts: 716

#143 • • zari Team Tamppaajat

Translucide:
---
zari:
Inssi läpästy tänään ekalla yrittämällä *jiihaa* *sydän* *plur*

---


Loistavaa! Aurinkoiset onnittelut ajokortin johdosta!! *aplodit*




Kiitoksia paljon *hymy* ja heti hyppäsin auton rattiin ja lähdin ajeleen.

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Arc

Posts: 69

#144 • • Arc Lurker
On kyllä kieltämättä upee fiilis, kun sen inssin läpäisee ja kortin saa. *joo* *plur*
Täytyis varmaan jossain välissä ruveta kattelemaan, että koskas sen toisen vaiheen suorittaisi.. *justjoo*

--
You sunk my battleship!

Avatar
#145 • • hyperventilaatio Guest
B löytyy ja kovallakin käytöllä ollut. Pits ehkä ajella toi A-mopokortti tossa keväällä. Pääsis päristeleen. *hymy*
Bellezaaa

Posts: 573

#146 • • Bellezaaa Afrodite*
On ollu ajokortti jo 6 vuotta. Pääsin heti ekalla yrittämällä läpi kirjallisista ja inssistä.
Ei hirveen vaikeeta kuhan muistaa että ei panikoi.*hihu*
pathi

Posts: 224

#148 • • pathi
Nyt sitten ois se BC-kortti *plur*

--
D:

Avatar
#149 • • Cera Guest
alkaa taas ajotunti ihan kohta.
tietty ihan kiva näin aamusella.
kroooh zzzZZZzzzZz...........


eivoiskylvähempääkiinnostaa.
aivastus

Posts: 499

#150 • • aivastus Ärsyttävä
Autokoulu oli varmaan tylsin "koulu", mitä ikinä on tullut käytyä. Noh, pääasia että saa nykyään ajaa jo omalla autolla. *hymy*

Ja inssit ja kirjalliset kaikki ekalla läpi, BC:n ajoin.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

remotion

Posts: 5,283

#151 • • remotion nostatus guru
autokoulu opettaa hannariksi joka aiheuttaa tien tukkeita ja tiukan paikan tullen ei uskalla edes jarruttaa vaan ajaa päin. muuten hyödyllinen koulu, seula vaan painottuu ihan vääriin asioihin. Tosta taloudellisuus ajosta tuli mieleen. mulla oli meidän luoan ainoona lähtenyt ajasta yli minuutti pois kun ajoin "oman tavan mukaan" ja taloudellisesti ajamalla meni siis minuutin kauemmin ja bensaa hörppäs ihan saman verran. muilla kesti oman tavan mukaan enemmän aikaa ja meni enemmän bensiiniä kuin taloudellisesti.
Noh nykyisessä autossani kulutus on pienimmillään kun ajetaan yli 130km/h jne... hyvän käsityksen sielä saa mistä on kyse, mutta ajamaan oppii vasta kun on sen ekan 100000 kilsaa treenannut kaikenlaisissa olosuhteissa ja kokeillut turvallisissa olosuhteissa auton rajat ja omat rajat.
Avatar
#152 • • VilliTiikeri Guest
Tällä neidillä ei ole korttia vielä. Teoria tunneilla ravattu nyt viiden viikon ajan ja muutama ajotuntikin on jo väliin mahtunut.. *hymy* Puuduttavia on omasta mielestäni teoria tunnit.. Saa istua kolme tuntia pylly homeessa siinä niin ja kuunnella. Ajotunnit ovat aina jotain sitä ihmeellistä mitä odotan jo viikkoa ennen *blush**nauru*

No mutta vieläpä olisi muutama teoria tunti käymättä(Nekin suoritettu 28.12.04) Sitten vain odottelua kruisailua ja odottamista että olisi jo 18 että pääsis loppuihin ja sitten kortti käteen ja kiitos ja kumarrus autokoululle.. *hih**nauru*
hKt

Posts: 121

#153 • • hKt hökötti
plääh. kirjotusten jälkeen olis edessä vasta autokoulu..
nyt jo tietää että siellä teoriatunneilla yksin istuminen ei tuu olemaan herkkua, mutta eiköhän tää tästä *haukottel*
ajotunneille ainakin meillä saa onneks valita opettajan jos haluaa *nauru*

--
*sydän*

mirah

Posts: 257

#154 • • mirah Starchild
Kortti on kyllä, teoriat olivat mielestäni hieman tylsiä koska itse opin tekemällä enkä kuuntelemalla.
Ja kortti on tullut tosi hyödylliseksi vaikka omaa autoa ei olekkaan.
Ensi vuonna sitten voisi mennä ajamaan sen toisenvaiheenkin. *joo*
Avatar
#155 • • mindy Guest
Tiedättekös saako b-ajokortin hankinnan jälkeen ajaa mopolla ilman että ostaa erikseen mopokorttia?
Eikö se olisi vähän hölmöä jos pitäisi ostaa vielä mopokortti erikseenkin..
Pliis vastatkaa mulle jos vaan tiedätte!Tai luulette tietävänne..*ding*
vuokko

Posts: 243

#156 • • vuokko
b c

minä ja vanhempi pikkusysti ajettiiin "luvilla" eli isä hommas ittelleen ajo-opetusluvat ja toisen jarrupolkimen pelkääjän paikalle.
pläräsimme kirjan teoriat noin tunnissa läpi ja siitä vaan kylmiltään noin 30 senttistä tammikuun sohjoa kyntämään pikkuteille. Faija laski ääneen 3,2,1, kytkin! ja kun mä painoin kytkintä faija vaihtoi mun puolesta alkuun, mut jo parin kilsan päästä piti muistaa itse. faija laski edelleen ääneen jos näytin unohtavan. 60km/h tuntui lujalta vauhdilta.

juu... mut sitten, mitä paremmin alkoi sujuun niin faija vaikeutti sitä tyyliin, JATÄSTÄRISTEYKSESTÄOIKEALLE (ajaessamme jo keskellä risteysaluetta),, oi,oi, meni pitkäks... nukuksää ku et oo skarppina. Tai VARO MUMMOO! (vaikkeei mitää mummoo ollutkaan) ja tietty keskustaan ruuhka-aikaan heti kuin vaihto alkoi synkkaa vasemman jalan ja oikean käden kans.. ja jollei synkannu niin faija lohdutti vaan "se onnistuu luonnistuu vain syntyjään skitsoilta ihmiseltä) niin ja kun olimme liikentees 70-luvun alun 240-sarjan volvolla niin faija jaksoi hokea "sekaan vaan kyl ne tilaa antaa kun tän auton näkee, ne nimittäin 95% vastaantulijoista on korkeampi omavastuu -ja ne muistaa sen kans."

ja tietty me riideltiin ja huudettiin, ja raivottiin.. kotipihaan päästyäni kerran tivasin että miksi se pisti mut tahallaan riiteleen ja itkeen sille niin faija sytytti tyynesti kahvisiken ja totes vaan että" handaaltpa auton missä tilantees tahansa, etkä panikoi tai hätiköi"
systeri kiteyttikin oma rääkkinsä päätteeks " saatana, et on mulkku, mut pysyypä kiesi hanskassa vaikka liukkaalla ja meikit poskilla.
onhan nimittäin noitakin jotka ehkä pääsee läpi inssin muttei juuri koskaan enää aja vaan suosiolla antaa toisten ajaa. kun ovat niin tolkuttomat säikkyjä liikentees ja väistävät jopa kolmion takaa tulevia.
Grizzley

Posts: 2,893

#157 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Ens kesäks iski pärräkuume eli joutuu hankkimaan moottoripyörän...kortti on kun oon NIIN vanha mut koskaan en oo pyörällä ajanu joten täytyy ottaa ajotunteja ihan oman ja muiden turvallisuuden kannalta *hih*

Parhaalta vaihtoehdolta vaikutti Autokoulu Symppis (siis täällä stadissa), eli aattelin udella et onko täällä kellään kertoa kokemuksia ko firmasta?

Kiits etukäteen! *hymy*

--
Signature summarily executed for treason

Lin

Posts: 230

#158 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

Grizzley:
Parhaalta vaihtoehdolta vaikutti Autokoulu Symppis (siis täällä stadissa), eli aattelin udella et onko täällä kellään kertoa kokemuksia ko firmasta?

Kiits etukäteen! *hymy*



Mä oon tällä hetkellä Symppiksessä ja oon kyllä tykännyt. Moni mun kavereistakin kävi ko. autokoulua ja nekin tykkäs.
Opettajat on rentoja ja asiallisia.
Teoriatunneilla tarjotaan kahvia, teetä, limua, pullaa jne. *slurps**hymy*
Suosittelen!

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

RainChild

Posts: 909

#159 • • RainChild
heh, tänään päättyi tuo ekakin vaihe!!...eli siis inssi onnistuneesi läpi *jiihaa**aplodit**jiihaa**aplodit*
aika hilkulla kyl tais olla *justjoo*

--
Rainchild is back home

Avatar
#160 • • emantae Guest

RainChild:
heh, tänään päättyi tuo ekakin vaihe!!...eli siis inssi onnistuneesi läpi *jiihaa**aplodit**jiihaa**aplodit*
aika hilkulla kyl tais olla *justjoo*

Onneksi olkoon! *hihu* *aplodit*