Autokoulu

257 posts, 13 pages, 96,764 views

Avatar
#101 • • fanatic Guest
No nyt on vihdoin se korttiki taskussa*hikoil* teoriatunnit oli ihan jees alussa mutta en voi sanoa että olisin nauttinu yhdelläkään ajotunnilla*hahjust* ei ihme että sitä ajettiinki yli puolvuotta.
Autokoulu ei oo hauskaa aina mutta hyödyllistä kyllä*joo*
Chare

Posts: 412

#102 • • Chare kiltti tyttö

ZaZa:
Kaikki pitää mulle sit peukkuja... *hih*


toki toki kultaseni.. kyl sä siit läpi pääset.. *joo* mä uskon suhun. *hali*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Alina

Posts: 152

#103 • • Alina Alias
jäljellä on vain muutamaa ajokertaa, ja 2 teoria tunttia*aplodit*

--
Elämä on..............

Avatar
#104 • • RINY Guest
En oo ees autokoulussa ku en varmaan sitä korttia edes hanki about vuoteen vielä. Enpä oo pahemmin sitä ajokorttia kaipaillut edes. *hymy* *vink* Kyl sitä aina kyydin joltain saa ku tarttee. *vink*
zari

Posts: 716

#105 • • zari Team Tamppaajat
Ens viikon maanantaina on sit kirjalliset *iihhih*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Fyrisch

Posts: 4,525

#106 • • Fyrisch
Plaah, 2-vaihe pitäs suorittaa täs tän talven aikana. Tai 4 kk aikaa olis, mut ei millää jaksais *poks*
harhainen

Posts: 243

#107 • • harhainen yodlaiuuuuuu
kahen viikon päästä SE alkaa...
APUA!!!! mitenkähän menee? ..joutu
mopokorttiiki käydä kokeilee 3 kertaa ja
ei silti menny läpi... *auts* ....*nauru*....>
toivotaan nyt vaan parasta, koska muuten mun
elämäntarkotus on silmällään.. *pahis**hmph*SE
Fyrisch

Posts: 4,525

#108 • • Fyrisch

metHro:
kahen viikon päästä SE alkaa...
APUA!!!! mitenkähän menee?



Kuuntelet tarkkaa mitä teoriatunneli opetetaan, ne on itsestään selviä asioit joten suhtkoht helppo muistaa, ja ajaessa, otat lungisti ja älä stressaa *peukku*
Lallu

Posts: 356

#109 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
ihan järkyttävää kiskontaa toi 2.vaihe! Itel se pimeen ajo oli tiistaina ja huihhuijaa...pari kertaa vilauttelin valoja, ohitin, sain heijastimen ja sit buenos moros hyvää koti matkaa...siis mitä v****?? tästä kaikesta...siis liukkaasta, pimeestä, heijastimesta ja 10 minuutin viedeopätkästä piti maksaa lähes 300...+bensat biiliin!! *poks*
Grizzley

Posts: 2,893

#110 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Pahvinen ajokortti ollu 15 vuotta ja ajettu yksosaisena *hih*

--
Signature summarily executed for treason

innae

Posts: 1,377

#111 • • innae PaskaJätkä

`´Ermin:
ihan järkyttävää kiskontaa toi 2.vaihe! Itel se pimeen ajo oli tiistaina ja huihhuijaa...pari kertaa vilauttelin valoja, ohitin, sain heijastimen ja sit buenos moros hyvää koti matkaa...siis mitä v****?? tästä kaikesta...siis liukkaasta, pimeestä, heijastimesta ja 10 minuutin viedeopätkästä piti maksaa lähes 300...+bensat biiliin!! *poks*



Liukasrata ei ole halvimpia vuokrapaikkoja*vink* + parin maikan tuntiliksat, verot...
2. vaiha kesti kyllä koko päivän, alkoko 9 vai 10 ja illalla loppu. Sain omasta mielestäni vastinetta rahoilleni.

--
PaskaJätkä

mehukatti

Posts: 335

#112 • • mehukatti dude
pitää yrittää pysytellä erossa ajokortista. stadissa ei oikeen tarvi ja toisaalta sit huomais kuitenkin yhtenä päivänä, että pihassa on kasa peltiä ja solossa näkyy 20kE laina. *eiei* toisaalta ei koskaan pitäis sanoa ei koskaan...
nibes

Posts: 165

#113 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
alOitin kOulun heinäkuun 12. päivä, enkä vieläkään Ole saanu sitä päätökseen. jOtenkin liian helppOa jättää menemättä, kun tietää että siitä ei seuraa mitään huOnOa, eikä kyllä hyvääkään. kOlme teOriatuntia jäljellä, ja jOnkin verran ajOtunteja ( tOsin nyt en Ole kOlmeen viikkOOn edes pystynyt ajamaan, ku On kylki murtunut). mutta kai se Otettava itseään niskasta kiinni ja alettava särmäilemään.*släp**haukottel**joo**hymy*

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

manaatti

Posts: 82

#114 • • manaatti
Viel olis muutama päivä venattavaan et pääsisi kirjallisii väsäilee, nii aj sit ne muutamat ajotunnit viel lisäks siihen päälle......*juonittel*

--
"Bring It On"

ZaZa

Posts: 262

#115 • • Edited ZaZa
Inssii läpiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!! *jiihaa*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Avatar
#116 • • Cera Guest
Ajoin ekaa kertaa liikenteessä.
HUISIA.
Hitsi mun ope on varmaan kivoin kokomaailmassa.
UnityF

Posts: 15,721

#117 • • Edited UnityF joo just se
ei oo korttii eikä tuu... Mulla on yleensä kuskit minne meenkin ja toimin yleensä kartanlukijana...
Mut ne jotkut tietää miten hyvä kartanlukija osaan olla...*justjoo* *vink**lmao*
zari

Posts: 716

#118 • • zari Team Tamppaajat
menin töpeksiin kirjallisissa *eiei* *vitutusmaximus* noh,ens maanantaina yrittään sit paremmalla onnella...

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

keisha

Posts: 1,394

#119 • • keisha bullet with butterfly wings
Kortti on, mut en tiedä missä se edes on tällä hetkellä. Ajoin II-vaiheen alkuvuodesta 2003 mut en ole vieläkään saanut aikaiseksi noudettua sitä varsinaista ajokorttia. Tiedä sit kauanko mahtavat säilyttää niitä yhteispalvelupisteessä. Autolla oon ajanu viimeks kesällä 2003, eikä ole ollut tarvettakaan. Yksityisautoilu kaupungissa asuvalle ja opiskelevalle on aika turhaa, saati et mulla olisi edes varaa pitää autoa. Ajattelin kortin ajaessani et onhan se hyvä olla olemassa jos töiden tms. takia tulevaisuudessa tarvii, mut alkaa ajotaidot olla aika ruosteessa et olisin vaan vaaraksi tuolla liikenteessä :D

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Illustrator

Posts: 3,171

#120 • • Edited Illustrator

zari:
menin töpeksiin kirjallisissa *eiei* *vitutusmaximus* noh,ens maanantaina yrittään sit paremmalla onnella...

Ajoin viime viikolla inssin kolmatta kertaa, sitä edellisellä viikolla tein kirjallisen kolmatta kertaa. Ensimmäinen kierros moottoripyörää varten, toinen ja kolmas kierros koska olen katuterroristinatsikaaharirallikuski *nauru* Yksi lisä kierros ei siis ole pahitteeksi, olihan viime kirjalliseni tähän mennessä paras suoritukseni. Yksi virhe kuvissa.*ding*