Autokoulu

257 posts, 13 pages, 96,751 views

Avatar
#221 • • pia^^ Guest
Tänää oli teoriakoe, läpi meni *jiihaa* molemmis oli yks virhe, maikka kehu et meni pitkäst aikaa noin selvästi läpi *hymy*
Avatar
#222 • • ayame Guest
Teoriakoe kolmannella kerralla, samoin inssi (tod.näk. silmäripsien räpsyttely viehkeästi auttoi kortin saamisessa kolmannella kerralla) ja autoa _en_ aja. Yksinkertaisesti ei osaa eikä uskalla.. Sitten joskus taitaa olla autokoulun käynti uudelleen edessä *nauru*
UnityF

Posts: 15,721

#223 • • UnityF joo just se
Mitä sillä kortilla tekee.... Mä oon jo maailman paras kartturi (vaikka kinderi, vaimo & magneetti voi väittää muuta), niih ja eihän sitä autoa kortilla ajeta ;)


Ehkis mie joskus meen autokouluun kun rikastun tarpeeksi, ainoo vaan et auton ylläpitäminen ym on niin kallista ja joukkoliikenne toimii aika hyvin et en tiedä koenko kortin hankkimista niiiiiiin tarpeellisena.
+mun ei tarvii olla koskaan kuski, mä voin juoda viinaa ja neuvoo ihmisiä paikasta A paikkan B *hih*
Mellu-

Posts: 4,006

#224 • • Mellu-

UnityF, 14.6.2005 17:55:
Mitä sillä kortilla tekee.... Mä oon jo maailman paras kartturi (vaikka kinderi, vaimo & magneetti voi väittää muuta)

mä voin juoda viinaa ja neuvoo ihmisiä paikasta A paikkan B *hih*



Jep, parempaa kartturia saa ettiä jos haluaa löytää itsensä jostain muualta kun sieltä mihin piti päästä *lmao*
Ja selvinpäinhän ei vaan pysty neuvomaan ihmisiä hakoteille *nauru*

hehe no ei vaan... on ainakin hupia ku maria on kartturina *joo* "me ollaan sellasen talon kohalla mis on paljon reikiä" *lmao* bigtime

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

jeesboks

Posts: 4,064

#225 • • jeesboks p u p u
Huomenna ja ylihuomenna pitäis mennä hoitaa toi kakkosvaihe pois alta vihdoin.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

jiippa

Posts: 82

#226 • • jiippa

ayame, 8.6.2005 14:13:
Teoriakoe kolmannella kerralla, samoin inssi (tod.näk. silmäripsien räpsyttely viehkeästi auttoi kortin saamisessa kolmannella kerralla) ja autoa _en_ aja. Yksinkertaisesti ei osaa eikä uskalla.. Sitten joskus taitaa olla autokoulun käynti uudelleen edessä *nauru*


Varoitathan sitten ajoissa kun oot lähössä rattiin? *vink**piis*

--
... ja sitten mää heräsin

ezzy

Posts: 8,060

#227 • • Edited ezzy Droid-pappa

ayame, 8.6.2005 14:13:
Teoriakoe kolmannella kerralla, samoin inssi (tod.näk. silmäripsien räpsyttely viehkeästi auttoi kortin saamisessa kolmannella kerralla) ja autoa _en_ aja. Yksinkertaisesti ei osaa eikä uskalla.. Sitten joskus taitaa olla autokoulun käynti uudelleen edessä *nauru*



eli ns. "money well spent".

tosissaan, et o kuullu sellaisesta kuin "harjoittelu"? Et selvästikään vaatinut autokoulussa itsellesi sopivaa opetusta, jos jäi hirveästi asioita epäselväksi ja pelko perseeseen.
clupipeipe

Posts: 323

#228 • • clupipeipe
Autokoulusta onkin jo aikaa...*kääpä* Ykkösvaiheen opettajalla oli järkyttävän rasvaiset jutut ja se tykkäs enemmän jutella mukavia kuin valistaa mua liikenteen saloista *hmph* Kirjallisissa kävin muistaakseni kolmasti *hih* Vinkkinä tuleville sukupolville: niissä pitää ajatella varman päälle eli miettiä, miten joku eläkeläisautoilija käyttäytyis. Ei siis silleen "kyl mä tosta ehtisin" vaan "juujuu, väistän tietenkin" *vink* Kakkosvaihe olikin sit aika läpihuutojuttu vaikka sainkin noottia raskaasta kaasujalasta...*blush* *hih*

Autoilu on oikeesti hirmukivaa *hymy*
Avatar
#229 • • ayame Guest

ezzy, 15.6.2005 08:18:

eli ns. "money well spent".

tosissaan, et o kuullu sellaisesta kuin "harjoittelu"? Et selvästikään vaatinut autokoulussa itsellesi sopivaa opetusta, jos jäi hirveästi asioita epäselväksi ja pelko perseeseen.



Äh, asiat meni kyllä perille, mutta ei vain luonnistu keskittyä moneen asiaan yhtä aikaa. Kaikille ei autoilu vaan sovi *piis*
KuZ

Posts: 44

#230 • • KuZ Itä-Eurooppalainen unissaan
Viime yö töissä ja heti aamulla teoriakokeeseen. Armoton pilkkiminen alkoi suorituspaikan odotus penkillä. Kaikesta huolimatta ensimmäisellä läpi (onneksi).
Zilla

Posts: 14

#231 • • Zilla
ABECE löytyy ja kohtuullisen kevyttä kauraa teoriat ja ajot. Ehkä sen dösäkortinki vois viel joskus ajaa..

--
BadAss Toys Ain't Just For Boys!

Miksan

Posts: 1,464

#232 • • Miksan
ABC tällä hetkellä, iso ja pikku E tulee varmaanki intissä.
Ainii ja M on tietenki kans*hih*
Aeryn

Posts: 166

#233 • • Aeryn

Aeryn, 27.4.2005 18:18:
Viime viikolla alottelin minäkin sitä autokoulua ja B-pitäs saada. Ma-To on joka päivä teoriatunteja tähän mennessä ollu, muttei se haittaa mitään koska opettaja on niin hyvä ja hauska, niin se kakstuntinen hujahtaa ohi hetkessä.
--clip--
Tavotteena ois ajaa kortti ennen kesää, että ei tarttis riksuun tulla sit kouvolasta asti ajotunneille. Saa nähä miten onnistuu.



Hieman updatea tähän hommaan. Kortti tuli 9.6. ja inssi meni ekalla läpi niin että sujahti. Teoriassa oli muutama virhettä niissä kuvissa kun mun mielestä niissä ei oisi esim voinut/kannattanu ohittaa mutta käytännössä laki ei sitä estäny et sillee. *hih*

Harmittaa vaan ettei oo nyt autoo millä ajaa kun yks känninen ämmä ajo kolarin meiksin ja mun poikaystävän kanssa. Rysäytti melkein kahen promillen humalassa auton nokkaan tässä vähän aikaa sitten. Ukko oli just saanu sen auton tänä keväänä valmiiks. Kunnostanu semmosta Peugeotin 505 turbo mallia parisen vuotta. Nyt ukko sit tarttee sitä autoa ittelleen millä mä oisin voinnu ajaa et kiva kiva vaan sille ämmälle *kivatsulle*

Ärsyttää tommoset itsekkäät ihmiset jotka ei ajattele että tommosella vastuuttomalla käytöksellä ne ei pelkästään satuta itteään mutta myös muita viattomia sivullisia.*dissaa**släp*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Emily

Posts: 27

#234 • • Emily
ajokorttia olen vasta ajamassa,enään pari ajo kertaa jäljellä ja sitten alkaa jännitys..mitenhän se inssi ja kirjallinen menee..*iiiik*
Avatar
#235 • • pia^^ Guest
Tänää oli inssi ja läpi meni *jiihaa*
¡ Previous post a couple of years ago !
Xer

Posts: 261

#236 • • Xer Bassosankaritar
Kaivetaanpa naftaliinista tällainen topic...

Eli autokouluun olis tarkoitus lähteä ja oon tässä tehnyt hinta yms. vertailua ja tullut siihen tulokseen, että Autokoulu Ajotaito olis mun valinta. Hyvä sijainti, hinnatkin näyttäis olevan kohdillaan ja ajopeleinä Toyotat.
Nyt sit haluisin vähän in sightia siitä millainen paikka oikeesti on kyseessä? Eli kokemuksia kehiin.
Kiitosh! *hymy*
Horzi

Posts: 646

#237 • • Horzi FINRG Recordings
Tän kuun vika päivä (mun synttäripäivä) olis tarkotus mennä kirjallisiin, saan teoriat käytyä tän kuun 25 päivään mennessä.
Meiän kangasalalaisten suosima Järvikulman Autokoulu pitää 3 viikkoa vapaata heinäkuussa joten ajotunnit ja inssit venähtää hieman tulevaisuuteen..
Quakey

Posts: 692

#239 • • Quakey
samaa ihmettelen et kuinka kauan yhteensä kestää vähintää et saa kaikki suoritettuu
Mimir

Posts: 1,366

#240 • • Mimir Rouva Yninä

Xer, 19.6.2008 11:11:
Kuis nopeasti toi autokoulu on mahdollista suorittaa? Tiedän et siin on se sääntö et pitää olla 30vrk autokoulun kirjoissa ennen kuin voi suorittaa kirjallisen, mutta onko siinä jotain muita sääntöjä jotka vaikuttaa?



No sitten on se, että pitää olla täyttänyt 18 ennenku voi mennä kirjalliseen kokeeseen (joskaan se ei tainnu sulla olla esteenäkään :P). Suosittelen pitämään huolta, että saat kaikki teoriatunnit alta pois heti kun mahdollista. Sitte vaan kirjalliset alta pois hyvissä ajoin, koska inssiä ei voi varata, ennenkuin kirjalliset on hyväksytysti suoritettu. Inssiin saattaa myös kesäisin olla pidempiäkin jonoja (riippuu tietysti hirveästi paikasta enkä muutenkaan tiedä nykytilanteesta, jokunen vuosi sitten kesäisin oli parin kolmen viikon jonot).

Siinä on myös joku raja, montako ajokertaa yhden päivän aikana saa ajaa, mutta se ei mitenkään hidasta, koska se 30 päivää on muutenkin oltava kirjoilla. Mutta kerrot vaan heti aloittaessas, että tavoitteena olis saada kortti mahdollisimman nopeasti, niin kyllä ne varmasti järkkäilee tunnit sopivasti :)

--
[Wings are growing on her.]