![Avatar](/avatar/unknown.png)
![*jiihaa* *jiihaa*](/smiley/jiihaa.gif)
![*hymy* *hymy*](/smiley/hymy.gif)
257 posts, 13 pages, 100,311 views
UnityF, 14.6.2005 17:55:
Mitä sillä kortilla tekee.... Mä oon jo maailman paras kartturi (vaikka kinderi, vaimo & magneetti voi väittää muuta)
mä voin juoda viinaa ja neuvoo ihmisiä paikasta A paikkan B
ayame, 8.6.2005 14:13:
Teoriakoe kolmannella kerralla, samoin inssi (tod.näk. silmäripsien räpsyttely viehkeästi auttoi kortin saamisessa kolmannella kerralla) ja autoa _en_ aja. Yksinkertaisesti ei osaa eikä uskalla.. Sitten joskus taitaa olla autokoulun käynti uudelleen edessä
ayame, 8.6.2005 14:13:
Teoriakoe kolmannella kerralla, samoin inssi (tod.näk. silmäripsien räpsyttely viehkeästi auttoi kortin saamisessa kolmannella kerralla) ja autoa _en_ aja. Yksinkertaisesti ei osaa eikä uskalla.. Sitten joskus taitaa olla autokoulun käynti uudelleen edessä
ezzy, 15.6.2005 08:18:
eli ns. "money well spent".
tosissaan, et o kuullu sellaisesta kuin "harjoittelu"? Et selvästikään vaatinut autokoulussa itsellesi sopivaa opetusta, jos jäi hirveästi asioita epäselväksi ja pelko perseeseen.
Aeryn, 27.4.2005 18:18:
Viime viikolla alottelin minäkin sitä autokoulua ja B-pitäs saada. Ma-To on joka päivä teoriatunteja tähän mennessä ollu, muttei se haittaa mitään koska opettaja on niin hyvä ja hauska, niin se kakstuntinen hujahtaa ohi hetkessä.
--clip--
Tavotteena ois ajaa kortti ennen kesää, että ei tarttis riksuun tulla sit kouvolasta asti ajotunneille. Saa nähä miten onnistuu.
Xer, 19.6.2008 11:11:
Kuis nopeasti toi autokoulu on mahdollista suorittaa? Tiedän et siin on se sääntö et pitää olla 30vrk autokoulun kirjoissa ennen kuin voi suorittaa kirjallisen, mutta onko siinä jotain muita sääntöjä jotka vaikuttaa?