Autokoulu

257 posts, 13 pages, 96,709 views

JustinSan

Posts: 822

#41 • • Edited JustinSan Nullius in verba
ÖÖöh. Kaikki ykkösel läpi ei yhtää virhettä. Teoriat ihan vitun tylsiä. Ajotunnit ärsyttäviä. Kakkosvaihekin on vaan supervittumaista rahastusta (”hei sun pitää tulla ajaan tää pimeejuttu!” -”nii en oo onneks tässä ku reilu puol vuotta ollut täyspäiväisesti liikentessä” *nauru* ) Joka pennin maksoin itse. Ikinä en oo saanu edes parkkisakkoja. Siivo kuski olen.

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Lin

Posts: 230

#42 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

ezzy:
kai sä tajuat, että maksat ihan turhasta, kun et edes opi mitään?



No siis, tarkotushan on, että viikon päästä alottaisin varaamalla ajotunnin. Kyllä mä sen kortin tänä vuonna ajattelin saada. Jos olisin ite maksanu, olis varmaan kortti jo taskussa...

I feel guilty *uuh*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

Hansu

Posts: 481

#43 • • Hansu
Alan olla kaveripiiristäni viimeinen, jolla ei ole korttia. 7 vuotta nuorempi pikkusiskonikin menee lähiaikoina autokouluun. Aikoinaan sain mummolta yo-lahjaksi ison kasan rahaa, jolla olisin voinut käydä autokoulun, mutta päätin kuitenkin käyttää ne rahat opiskeluuni. En ole koskaan katunut päätöstä, vaikka muutama sellainen hetki on ollut, että olisi ollut hyvä jos olisi ollut kortti.

Kortti on kuitenkin tarkoitus ajaa tulevaisuudessa, mutta vasta silloin kun on varaa maksaa bensat, huollot yms. ja vakituisesti auto käytettävissä. Ei kai siitä kortista mitään hyötyä ole, jos ei autokoulun jälkeen aja kuin kerran pari ja sitten tuleekin monen vuoden tauko eikä enää uskalleta käydä rattiin. Näitäkin tapauksia on ystäväpiirissäni ollut useampia.

Muuten, se vanha hokema että Helsingissä ei autoa tarvitse pitää vallan hyvin paikkansa. Iltapäiväruuhkassa on oikein kiva kiitää bussikaistalla järjettömän pitkien autojonojen ohitse *hihu*
ezzy

Posts: 8,060

#44 • • ezzy Droid-pappa

-Linda-:
No siis, tarkotushan on, että viikon päästä alottaisin varaamalla ajotunnin. Kyllä mä sen kortin tänä vuonna ajattelin saada. Jos olisin ite maksanu, olis varmaan kortti jo taskussa...

I feel guilty *uuh*



Eikös tuo nyt kuitenkin ole hieman naivisti ajateltua, että se autokoulu on olemassa vain siksi, että sinä saat sen kortin sielä ja nukut teoriatunnit? Autoilussa on kyllä isoa vastuu, koska leikit myös muiden tielläliikkujien hengellä.

tsemppiä tunneille jokatapauksessa, ei sitä ajamista tarvi pelätä, kivaahan se on :)
FAIRI

Posts: 558

#45 • • FAIRI
*jiihaa* tahtoo ajokortin *jiihaa*
eli hankin sen heti kunvarat antaa periksi :)

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Lin

Posts: 230

#46 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

ezzy:

Eikös tuo nyt kuitenkin ole hieman naivisti ajateltua, että se autokoulu on olemassa vain siksi, että sinä saat sen kortin sielä ja nukut teoriatunnit? Autoilussa on kyllä isoa vastuu, koska leikit myös muiden tielläliikkujien hengellä.

tsemppiä tunneille jokatapauksessa, ei sitä ajamista tarvi pelätä, kivaahan se on :)



Siis, jos olisi rahat takaisin -mahdollisuus, käyttäisin sen, mutta koska ei ole, käyn autokoulun loppuun. Kun noin vuosi sitten menin autokouluun, olin innoissani -- eli en ole koko aikaa ollut tällaisella asenteella. Niin ja tiedoksesi: EN KOSKAAN LEIKI/LEIKKISI toisen hengellä!!! Törkeätä sanoa edes noin! Eiköhän se opettaja sitten inssissä päätä, olenko liikenteeseen sopiva vai en.

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

BB_turone

Posts: 1,174

#47 • • BB_turone live and let live
ABC-kortti taskussa ja oli kivaa autokoulussa tosin teoriatunnit oli vähän tylsiä, mut onneks oli kiva maikka *nauru*

--
Some things in life just can`t be explained!

Lallu

Posts: 356

#48 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
tälleen jälkikäteen oon kyllä kiitollinen et tuli se kortti hankittua!!! koko autokoulu oli kyllä ihan järkyttävä...pelkästään sen takii et tuli mentyy sielt mist aita on matalin ja valita eka koulu mikä nokan eteen tuli. Osottautus sit ihan mulkero paikax...kaikkia asioita ei todellakaan käyty läpi ja jotain sit vähän liikaakin( keskimäärin 4tuntia liikenneympyrää ja ½tuntia peruutusharjotuksia) ajo-opettaja jutteli todella usein ajon aikana kännykäs kummilikan kans ja kyseli kuulumisia.. itel tyyliin toinen ajotunti menos eikä hajuukaan mitä ois pitäny tehä ja mihin mennä! Yleensä ajotunnit alotettiin sillä et ajettiin lähimpää Mc Donaldsiin ja haettiin sil opel juustohampurilainen, purkki jäitä ja light cola, niin et mä joudun tilaamaan ja kuittaamaan...kertaakaan ei tankattu, käyty parkkihallis tai vilkastu konepellin alle!! muutenkin opettaja oli ihan kamala vittuilemaan päin naamaa ja piti muutenkin ihan daijuna. ihme ettei käyny sellanen nakki ku Martinal, et ois joutunu koko ajan kuskaamaan open poikaa futis treeneihin..todellakin ketuttaa tollanen meininki. samaan paikkaan en kyl kakkosvaiheen rahoja laita!
Jupe

Posts: 571

#49 • • Edited Jupe
BC kortti pitäisi olla taskussa viimeistään parin viikon sisällä. Mitäköhän siitäkin seuraa.. *juonittel**muhaha**eiei**nauru*

edit:Huomenna olisi inssi klo:10.30 *eiei**grr*
Läpimeni *jiihaa*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

micqo

Posts: 1,094

#50 • • micqo
AB-Kortti ollut about 12v *joo*
ezzy

Posts: 8,060

#51 • • ezzy Droid-pappa

`´Ermin:
tälleen jälkikäteen oon kyllä kiitollinen et tuli se kortti hankittua!!! koko autokoulu oli kyllä ihan järkyttävä...pelkästään sen takii et tuli mentyy sielt mist aita on matalin ja valita eka koulu mikä nokan eteen tuli. Osottautus sit ihan mulkero paikax...kaikkia asioita ei todellakaan käyty läpi ja jotain sit vähän liikaakin( keskimäärin 4tuntia liikenneympyrää ja ½tuntia peruutusharjotuksia) ajo-opettaja jutteli todella usein ajon aikana kännykäs kummilikan kans ja kyseli kuulumisia.. itel tyyliin toinen ajotunti menos eikä hajuukaan mitä ois pitäny tehä ja mihin mennä! Yleensä ajotunnit alotettiin sillä et ajettiin lähimpää Mc Donaldsiin ja haettiin sil opel juustohampurilainen, purkki jäitä ja light cola, niin et mä joudun tilaamaan ja kuittaamaan...kertaakaan ei tankattu, käyty parkkihallis tai vilkastu konepellin alle!! muutenkin opettaja oli ihan kamala vittuilemaan päin naamaa ja piti muutenkin ihan daijuna. ihme ettei käyny sellanen nakki ku Martinal, et ois joutunu koko ajan kuskaamaan open poikaa futis treeneihin..todellakin ketuttaa tollanen meininki. samaan paikkaan en kyl kakkosvaiheen rahoja laita!



Olet maksava asiakas, et maksa mistää opettajan "esityksestä", vaan opetuksesta, jonka sisällön sinun taitosi tulisivat määrätä. Ihan helvetin törkeätä opettajalta moinen käytös, itse vaatisin rahojani takaisin...omaakin vikaasi tossa kyllä oli, kun et osannut vaatia tarvitsemiasi oppeja.
zari

Posts: 716

#52 • • Edited zari Team Tamppaajat

ezzy:
---
`´Ermin:
tälleen jälkikäteen oon kyllä kiitollinen et tuli se kortti hankittua!!! koko autokoulu oli kyllä ihan järkyttävä...pelkästään sen takii et tuli mentyy sielt mist aita on matalin ja valita eka koulu mikä nokan eteen tuli. Osottautus sit ihan mulkero paikax...kaikkia asioita ei todellakaan käyty läpi ja jotain sit vähän liikaakin( keskimäärin 4tuntia liikenneympyrää ja ½tuntia peruutusharjotuksia) ajo-opettaja jutteli todella usein ajon aikana kännykäs kummilikan kans ja kyseli kuulumisia.. itel tyyliin toinen ajotunti menos eikä hajuukaan mitä ois pitäny tehä ja mihin mennä! Yleensä ajotunnit alotettiin sillä et ajettiin lähimpää Mc Donaldsiin ja haettiin sil opel juustohampurilainen, purkki jäitä ja light cola, niin et mä joudun tilaamaan ja kuittaamaan...kertaakaan ei tankattu, käyty parkkihallis tai vilkastu konepellin alle!! muutenkin opettaja oli ihan kamala vittuilemaan päin naamaa ja piti muutenkin ihan daijuna. ihme ettei käyny sellanen nakki ku Martinal, et ois joutunu koko ajan kuskaamaan open poikaa futis treeneihin..todellakin ketuttaa tollanen meininki. samaan paikkaan en kyl kakkosvaiheen rahoja laita!

---


Olet maksava asiakas, et maksa mistää opettajan ”esityksestä”, vaan opetuksesta, jonka sisällön sinun taitosi tulisivat määrätä. Ihan helvetin törkeätä opettajalta moinen käytös, itse vaatisin rahojani takaisin...omaakin vikaasi tossa kyllä oli, kun et osannut vaatia tarvitsemiasi oppeja.



Aika harva nuori varmaan uskaltaa sanoa vastaan paljon vanhemmalle henkilölle (tai no enhän mä tiedä erminin ja tän open välistä ikäeroo,mutta kumminkin) Ope vois hyvin töksäyttää, että "älä sää siinä ala määräämään kun mää opetan sua",tms.. Ite ainakin oon viä sen verran arka etten uskaltais tollasessa tilanteessa mitään sanoo vaikka kuinka tietäisin että ope tekee väärin. Jos itellä ois enemmän ikää niin ei varmaan kahte kertaa tarvis miettiä kun avais suunsa ja sanois takaisin että eihän tälläsestä oo mitään hyötyä mulle itelle.

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Cress

Posts: 405

#53 • • Cress
Korttia itekki tässä ajelemassa *joo* jo 4 ajokertaa ollu *jiihaa* eikä tietookaa sivullisista uhreista *justjoo*
PeeeRjantaina lisööö Ajelee! *jiihaa*
lohikarme

Posts: 1,730

#54 • • lohikarme RitariVittupää

äm:
---
lohikarme:
2.5 ja puoli vuotta

---

Paljos toi on niinQ yhteensä? *nauru*



Hehe *nauru* Kas kummaa ku tollanen painovirhepaholainen päässy tonne *ding* No eipä tuo mitää *pahis*

--
Qualis artifex pereo

Mizfir

Posts: 2,472

#55 • • Mizfir pittuinen
Autokoulus just täl hetkel..on pitäny ajaa kortti jo monta vuotta sitten, mut nyt vast pystyy irrottaa rahaa just ja just sen verran*joo* Kovin on muksevaa päästä ajamaan. :)

--
-Mannanen-

hemuz

Posts: 2,178

#56 • • hemuz kätevä emäntä
No kohta jo vuoden päivät oon vaarantanu liikennettä *vink*
Pitäis rupee sitä kakkosvaihetta jo miettii...huoh.
Avatar
#57 • • astaroth Guest
B-kortti, kaveripiirini musta lammas: Kirjalliset ekalla, inssi kolmannella.
Oli kallista ja ihan perseestä, mutta onpahan kortti, kun tulee välillä tarpeeseen.
kiiki

Posts: 491

#58 • • kiiki hankala

Hansu:
Iltapäiväruuhkassa on oikein kiva kiitää bussikaistalla järjettömän pitkien autojonojen ohitse *hihu*



pakkasella/sateella/kiireellä on järjettömän kiva istahtaa autoon ja kiitää bussipysäkillä värjöttelevien ihmisten ohitse *vink*
tuisku

Posts: 256

#59 • • Edited tuisku tomboy girleygirl
AB-kortti löytyy.. autokoulu oli...hmm.. mielenkiintoista..opettaja oli faijan kaveri ja suorastaa rakasti mun ärsyttämistä.. ilman teorioita ja muita ”hömpötyksiä” se istutti mut ekan kerran rattiin ja pisti ajamaan korsosta helsinkiin.. ja olinko kusessa!?! en ees tienny mikä oli kaasu, jarru tai kytkin!!! no hengissä selvitiin.. tosin kerran meni niin pahast hermot et pysäytin tien sivuun ja pistin tupakaks.. *kivatsulle*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

trance moon

Posts: 1,905

#60 • • trance moon ZamZa...
BC kortti löytyy... ajoin sen 4vuotta sitten... *hihu*
Ukin veli omisti sen autokoulun, eli ei maksanut mitään se koulu. Siitä hyvästä tein sille webbi sivut... *nauru*