Autokoulu

257 posts, 13 pages, 96,723 views

Avatar
#61 • • fanatic Guest
B korttia ollut ajamassa jo yli puolisen vuotta:)..ei oo jaksanut mennä*eiei* huomenna on kyllä ajotunti*hikoil*
tavoite on, että kuukauden päästä viimeistään olis jo se kortti taskussa
flygfisk

Posts: 327

#62 • • flygfisk
BC-kortti lompakossa. Muistan varmaan koko ikäni kolmanneksi viimeisen B-ajotunnin: Opettaja sanoi, että en mä sulle enää mitään opetettavaa keksi ja tää auto pitäis pestä, että käykö sulle, jos käydään pikapesussa? Tuli sitten käytyä se auto pesemässä. Opettaja poltti tupakkaa ulkopuolella sillä aikaa, kun auto( ja minä oltiin) pesussa. :D Rento maikka kaiken kaikkiaan. Niin, olin siis ajanut autoa liikenteessä about vuoden ennenkuin menin autokouluun, että aika lepposasti autokoulu meni. Ja en, en ole ylpeä edellisestä lauseesta.
coolcat82

Posts: 771

#63 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Heh..A, eikä muita..*iloinen*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Trixie

Posts: 1,342

#64 • • Trixie
B kortti löytyy, mut tosin kerkes vanhentuu tos pari vuotta sitten ku ei ollu varaa ajaa 2- vaihetta ja nyt tarvii sit vetää kirjalliset ja inssi uusix et pääsee taas "kännikuskiks" *hmph**nauru* Varmaan jos hyvin käy ni jo 2vkon kuluttua on kortti taas taskussa *iloinen*

--
face your fears and live your dreams

Tyeicha

Posts: 5,807

#65 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
B - kortti ja siihen saa jäädäkin..
autokoulus oli kyl mulla ainakin kivaa, koska maikat oli niin rentoja. ekalla ajotunnilla tuli kehä 1´llä vedettyä 80km/h 3. vaihteella ja auto sammui joka risteyksen *hmph*. liukasradat oli mun lemppareita.. tosin takavetosella meinasin olla joka kurvissa ojan pohjalla. reagointiharjotuksissakin väisteltiin ”hirvien” sijasta ”lehmiä”, ”mummoja” ja ”ufoja”. *nauru*
huoh.. tulipa ikävä autokouluun.

--
-Tyeicha-

Sucy

Posts: 256

#66 • • Sucy
En omista korttia...vielä*hymy*
Tarkotus ois jossain vaiheessa kyllä hankkia*joo* Mut rahaa ei oo vielä moiseen ilmennyt!
Reilu vuos sitte mulla jo oli rahatki koossa, mut menin ja ryyppäsin ne*hihu*
Lallu

Posts: 356

#67 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.

Sucy:
En omista korttia...vielä*hymy*
Tarkotus ois jossain vaiheessa kyllä hankkia*joo* Mut rahaa ei oo vielä moiseen ilmennyt!
Reilu vuos sitte mulla jo oli rahatki koossa, mut menin ja ryyppäsin ne*hihu*

ja suski tästä keskusteltiin! koskas meet ilmottautumaan?- joo ens viikol ku nyt on rahat koos.
miten kävi...voi voi meitin suskia. Mutta kyllä se ryyppäminen kai sit oli sen arvosta...vai muistanko mä edes mitään niiltä reissuilta?*ding* jos turus käyt ni älä mee coachil niinku mie ja martina...tänki tarinan oot kyl kuullu enemmän ku kerran!
Dueno

Posts: 168

#68 • • Dueno klubbarin rumin
Alotin autokoulun tossa pari kk sitten, B:n teoriat käyty kokonaan, C:stä puuttuu vielä 2. Pikkuautolla en oo ajanu vielä kertaakaan, kun laittavat ekoilla kerroilla kuorkin rattiin. Noh eilen olin elämäni ekaa kertaa liikenteessä hurjastelemassa ja meinasin viedä bussin mukana *blush*. Tänää oli sitten toinen kerta ja pääsin Espoon keskustassa puhalluttamaan ekaa kertaa!! *nauru*

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

infiniz

Posts: 68

#69 • • infiniz -Team Espoon Roboottiarmeija*
BECE-kortti löytys taskusta...Harrastettu opetuslupailua, oikeeta autokoulua ja intin autokoulua... ja tuli sitte oltua 6kk intin autokoulussa peruutusopettajana. kivaa oli se.
Avatar
#70 • • Edited Injektio Guest
Huomenna klo. 1700 alkaa.. BC korttia oon näillä näkymin hommaamas *hih*
sensus

Posts: 124

#71 • • sensus Trance can set you free...
"Lopullinen" BC-kortti taskussa ja auto alla *hymy*

--
[li] S e n s u s [/li]
Latest TrAnCe for the win:
*nuotti* Edin Bosnjak - Alluring wishes
*nuotti* Selu Vibra - Stargazing

Thought:
why am I so kick ass?

Avatar
#72 • • Cera Guest

Injektio:
Huomenna klo. 1700 alkaa.. BC korttia oon näillä näkymin hommaamas *hih*



oho. samis :]
tai mä vaan b..
Avatar
#73 • • fanatic Guest
Meni tänään kirjalliset läpi*aplodit* ihme ja kumma kyllä*nauru* nyt sitten vain pari ajotuntia ja inssi*joo*
eiköhän siitä vielä jotain tuu aikaan*hymy*
wizzy

Posts: 114

#74 • • wizzy ( I )
AB-kortti löytyy. Seuraavaksi kesäksi jos sais rahat kasaan sitä 600 Cbr hondaa varten ni oisin *iloinen*.

--
All massive

martina

Posts: 1,875

#75 • • Edited martina FINRG-martat, superhifistelijä

`´Ermin:
---
Sucy:
En omista korttia...vielä*hymy*
Tarkotus ois jossain vaiheessa kyllä hankkia*joo* Mut rahaa ei oo vielä moiseen ilmennyt!
Reilu vuos sitte mulla jo oli rahatki koossa, mut menin ja ryyppäsin ne*hihu*

---
ja suski tästä keskusteltiin! koskas meet ilmottautumaan?- joo ens viikol ku nyt on rahat koos.
miten kävi...voi voi meitin suskia. Mutta kyllä se ryyppäminen kai sit oli sen arvosta...vai muistanko mä edes mitään niiltä reissuilta?*ding* jos turus käyt ni älä mee coachil niinku mie ja martina...tänki tarinan oot kyl kuullu enemmän ku kerran!



*muhaha**muhaha* ja ketäköhän sua yllytti ryyppämään..... *iihhih* *muhaha**känni*

niin ja b löytyy multa.
enrg

Posts: 2,040

#76 • • enrg
älkää ajako korttia, voitte joutuu kuskiks *nauru*
Skrapa

Posts: 157

#77 • • Edited Skrapa
Mullakin kesti kortin saanti just sen takia kun ei saanut mistää niin paljoa rahaa kasaan et olis päässy autokouluun. Sitku olin himoitellu korttii jo parivuotta nii sain rahat kasaan. Samalla tuli mielee et hankimpa sen sit halvemman kautta, eli faijan autoon polkimet ja faija "nukkumaan" pelkääjän puolel kuukaudeksi.

Plussaa tässä oli:
+ saa ajaa niin paljon/vähän kuin haluaa (ajoin pikkusen yli puolet ajotunneista)
+ ajotunnit on sillon ku halus (oikeastaan sillo ku faija halus)
+ saa opiskella omaan tahtii tai ei ollenkaan (ite en lukenut pahemmin mitään)
+ jos kämmää nii ei tuu nii panikki kun tuttu vieressä
+ makso mulle vajaa 200euroa (faija makso bensat)

Miinuksia
- joutus kattoo faijaa ihan liikaa
- hermot meni faijaan äkkiä (mutta plussaa, voi huutaa takas opettajalle) *nauru*
- polkimien asennus autoon (ei ollut paha kuulema, kun faija kaverin kanssa laitto)
- tuli jotai vastapalvelus velvottei faijalle ku hän "opetti"
- hermot, hermot, hermot palaa faijaan

Ei nyt mitää muuta positiivist/negatiivist tule heti mieleen...
Ja molemmat teoria ja inssi ekalla läpi, teoria-/kuvakoe 2 virhettä ja inssissä ei ollu muuta kuin liian suuri nopeus vaikka ajoin 5km/h alle rajotusten koko ajan. Kortin sain samana päivänä kun täytin 20v eli pian ollu jopa vuoden! WAU *nauru* heh

Nii ja vain B löytyy joskus sit C ku alkaa tarttee

--
No more pain, I'm floating away..

Rocca

Posts: 3,064

#78 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

enrg:
älkää ajako korttia, voitte joutuu kuskiks *nauru*



Hyvin sanottu *joo* mutta itteltä löytyy bc kortti ja ylpeä siitä *hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

bubble

Posts: 117

#79 • • bubble

enrg:
älkää ajako korttia, voitte joutuu kuskiks *nauru*



toi on tullu todettuu jo monta kertaa varsinki viikonloppu öinä *nauru* ABC-kortti löytyy lompakosta,mut viel pitäis raahautuu autokouluun
ll-vaiheeseen *hihu*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#80 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
huh huh... nyt on toinenkin vaihe vihdoin suoritettu, viime tingassa *hih* oli kyl sen verran tylsää että just ja just jaksoi paikalla olla *justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D