257 posts, 13 pages, 99,620 views
sapeli, 20.3.2005 00:57:
Mitään autokoulua tarvi - tässä flashissa on kaikki mitä tarvii tietää autoilusta
http://dolby.dyndns.org/foo/foo/flash/yesno.swf
AiDoN, 24.5.2005 16:41:
Ei mua oikeestaan se hylky vituta, vaan se että nyt tulee 300 lisävitunkustannuksia! Ei helvetti tää on kallista! Nyt jää bilettäminen vähiin taludellisista syistä
sapeli, 24.5.2005 17:56:
---
AiDoN, 24.5.2005 16:41:
Ei mua oikeestaan se hylky vituta, vaan se että nyt tulee 300 lisävitunkustannuksia! Ei helvetti tää on kallista! Nyt jää bilettäminen vähiin taludellisista syistä
---
Just tän takia mun ois kantsinu käydä Seattlessa autokoulu, mut oli koko autolla-ajamistouhu niin vastenmielistä että jätin väliin...
Autokoulun kustannukset Seattlessa (jos esim. kaveri tai sukulainen opettaa ajamaan):
"Pay $35 for your first five-year Washington driver license ($10 for your examination and $25 for your license). An additional $10 fee is paid for each expired application or test failure."
Tätä ennen tietenkin suoritetaan se harjoittelukortti, jonka kanssa saa ajella ihan vapaasti kunhan autossa on mukana joku jolla on ajokortti:
"The permit is valid for one year and one renewal is allowed. The fee for an instruction permit is $15.00."
Eli yhteensä koko hoito maksaa $50 jos ei mokaa, ja vain +$10 per moka... Aika eri meininki Suomeen verrattuna...
Coon, 24.5.2005 20:52:
Mitään tietoa mitä siellä maksaa hankkia kansainvälinen ajokortti? Eipä varmaankaan yhtäpaljoa kuin Suomessa