hassumuotoinen kysely!

274 posts, 14 pages, 125,819 views

Shaz

Posts: 324

#161 • • Shaz team Wittupäät
*Maaria Mäkinen
*Helsinki
*22v
*Lähihoitaja
*kuviokellunta
*1 lapsi
*punanen
*musta
*Hevi
*Sylver
*Hieno

Eh, emmä tajua. *nauru*
annie

Posts: 11

#162 • • annie
Olen Salla Eskola, 20-vuotias hallinnollinen avustaja Helsingistä. Harrastuksiini kuuluu mm. hiihto ja kutominen. Lapsia ei tälle punatukkaisille sinisilmälle ole vielä siunaantunut. Lempimusiikkiani on blackmetal ja lempiartistini taitaapi olla Prodigy. Kuulen usein olevani salaperäinen.
Texx

Posts: 650

#163 • • Edited Texx ^_^
*nauru*

Moi mä oon Kristiina korhonen ja asun pukinmäessä, oon 21vuotias lähihoitaja.
Harrastan postimerkkeilyä ja minulla ei ole yhtään lapsia.
Hiukseni ovat pinkit, ja niin ovat myös silmäni.
Kuuntelen heviä, ja myös kuoromusiikki on lähellä sydäntäni.
Lempiartistini on ehdottomasti Anastacia
Olen kristillinen.

(ps. näitä lukemalla saa kyllä hyvät naurut)

--
*piis*

Avatar
#164 • • Cera Guest
tere, mä oon Johanna Huttunen-Salmi
asun turussa ja mul on ikää 23 vuotta. mä en oo ihan varma mikä mun ammatti on.
harrastan intohimoisesti mäkihyppyä ja gurlingia.
mulla on 2 lasta.
sit mä just kävin kampaajalla ja mulla on sen ansiosta keltaiset hiukset kun ne korostaa mun mustia silmiä niin ihanasti.
mieluiten kotona ollessani kuuntelen lasten kanssa heviä.
lempi heviänihän soitteleekin sitten bomfunk mc's
minua parhaiten kuvaava adjektiivi on ristiriitainen.
Avatar
#165 • • Kauno Saario Guest

djmg:
* Nimesi (2. nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi)
* Asuinpaikkasi (kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla)
* Ikäsi (lisää oikeaan ikääsi lohkenneiden sormikynsiesi lukumäärä)
* Ammattisi (naiskäyttäjä kirjoittaa äitinsä ammatin, mieskäyttäjä isänsä)
* Harrastuksesi (harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa, sietää)
* Lapsiesi lukumäärä (monta hiusta lähtee päästäsi, kun vedät)
* Hiustenvärisi (tämän hetkinen paidanväri)
* Silmienvärisi (tämän hetkinen housujen väri)
* Musiikkimakusi (genre, jota et siedä)
* Lempiartistisi (tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi)
* Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja ”adjektiivi”


Minä Mikael Aaltonen, Helsingissä vuonna 300, Muurasin JazzKonservatorion, 10 Mustaa ja Valkoista neekeriä Soitti Nu-Jazzia coveroiden Alice Cooperia, Mietona versiona...
sapeli

Posts: 11,768

#166 • • sapeli jokukukamikä?

sapeli:
*hih*

Nimeni on Petteri Gebre, asun Vantaalla ja olen 25-vuotias. Olen rahaton deeku ja harrastan kaikkea raskasta urheilua, metsästystä sekä kaikkea armeijaan ja sotimiseen liittyvää. Minulla on todellakin nolla lasta ja hiukseni ovat vitivalkoiset - silmäni taasen ovat harmaat. Rakastan kaikkein eniten räp-musaa, ja lempiartistini on Tori Amos (tosin vain hänen räp-coverinsa). Olen luonnonkaunis. *hihu*

(edit: muistin väärin sukunimeni *nauru*)



Päivitystä - ajat muuttuu ja niin meikäläinenkin. *hihu* Sukunimeni on nykyään Hoikkala. Ikäni, työni ja harrastukseni eivät ole muuttuneet, eikä lapsiakaan tule vaikka kuinka yrittäisin. *iloinen* Hiukseni ovat nykyään tämmöiset kivan ruskean oranssit, ja silmät ovat kummasti vihertyneet viime aikoina. Musiikkimakuni on pysynyt ennallaan, mutta nykyään luonnehtisin itseäni lähinnä perättäiseksi, mutta olen myös monipaikkainen, intensionaalinen sekä jaollinen. *joo*

(Piti vähän huijata kun Googlen ensimmäinen osuma oli jonkun toisen vastaus tästä topikista. *nauru* Kolmas taas sisälsi rivin "Petteri iskee pienellä vasaralla lasten pieniin päihin"... *ding* Ehkä tuo on sitten harrastukseni, tiedä häntä. *lmao*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Wegez

Posts: 2,141

#167 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Moi! Oon Antero Sokkanen ja asun Lahdessa. Olen 20 vuotias insinööri. Harrastan jalkapalloa ja shakkia. Minulla ei ole lapsia. Mulla ovat punaiset hiukset ja mustat silmät! Tykkään hevistä ja rokista. Lempi artistini on Paul Van Dyk!Mua kuvaa parhaiten adjektiivi pieni.

--
...we´re all made of stars...

Duris

Posts: 677

#168 • • Duris lil L
Olen Emilia Karvonen Vantaalta. Olen 22 vuotias postivirkailija. Harrastan riippuliitoa ja telinevoimistelua. Minulla on yksi lapsi. Hiukseni ovat mustat ja silmäni ovat mustat. Lempimusiikkiani on rap ja lempiartistini on Andain. Parhaiten minua kuvaa adjektiivi vaikea.

--
*pupu*

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#169 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
hei. olen matias holms ja asun seinäjoella. olen 23 vuotias, enkä tiedä
mitä teen työkseni. harrastan murtomaahiihtoa ja penkkiurheilua. olen
lapseton. minulla ruskeat hiukset ja siniset silmät. lempimusiikkiani on
suomalainen iskelmä ja ylinopea suomalainen hrd nrg (lempiartistini
kuitenkin on ticon, joka ei edusta kumpaakaan noista genreistä).
parhaiten minua kuvaa adjektiivi 'makea'.

--
dasinoaisnvs

Fyrisch

Posts: 4,525

#170 • • Fyrisch
Soon moro! Olen Thomas Artimo *yessir* .
Asun Tammisaares ja ooon 21 vuotias, mul ei oo ammattia, mut sluibailen Silja line.n cargo osastol, vähän pännii tulla helsinkii aina töihin.
Harrastan lätkää ja fudist eli oon saletisti hot, shakkia pelaan aina harkkojen jälkee ku kusihölskyntä aiheuttanu pään sisäl tsunamin, shakki rauhottaa tilanteen aina! Ke, pe ja lauantaisin oon aina jossai seduloissa mun aidol SK-membercardil! En meinaa kertoo mist sellasen saa koska muuten kaikki hommaa sellasen!!
Lapsii mul ei oo koska pelaan nii paljon lätkää ja fudist, ja eipäs unohdeta et käyn kans töissä ^_^ eli ei oo aikaa!
Täl hetkel mul on valkoset hiukset ja silmien väri on beige, äiti sano et oon erikoinen *plur*
Mä diggaan iha sikana kaikist ihkuist poikabändeist, ja shakirast, anastaciast, gangsta räpist, Robie williamsist ja kasari musa kolahtaa kans ku pallo päähä. kaikki muu sankarimusa on kans tosi jees <3
Artisti jota diggailen salaa peiton alla on Orkidea.
Adjektiivi joka kuvaa muo parhaiten on: testamentti, kyl se pitää paikkansa ku pelaan nii hyvin, ja sitäpaitsi käyn mummil aina syömäs sunnuntaisin lihapullii ja perunamuusii


Terveisin. Artimon poika

ainiii viel terkut äidille, sun lihapullat on maailman parhaat!!!
Sefes

Posts: 17

#171 • • Sefes Ihan hukassa...
Mo! Olen Kristoffer Miettinen ja en tiedä missä asun. Olen 23-vuotias kauppatieteiden maisteri. Harrastuksiini kuuluu mm hevospoolo ja amerikkalainen jalkapallo. Lapsia ei toistaiseksi ole...ei kun, uus yritys....siis 2 lasta on. Hiukseni ovat valkoiset ja silmät kuluneet vaaleansiniset. Kuuntelen mielelläni gangstaräppiä ja örinäheviämutta suosikkiartistini on kuitenkin Gwen Stefani.
Minua parhaiten kuvaava adjektiivi on tehokas.

Yllättävän vaikeaa oli *nauru*
Anny

Posts: 666

#172 • • Anny Hurricane-Munster
Heippa! Olen Maria Laitakari Jyväskylästä. Ikää löytyy 23 vuotta ja työskentelen mieheni yrityksessä mm. palkanlaskijana. Harrastuksiini kuuluu jääkiekko, rugby sekä vapaapaini ja lapsia minulta löytyy kymmenkunta. Hiukseni ovat väriltään kirkkaan pinkit ja silmäni mustat. Kuuntelen rankkaa heavy musiikkia kuten myös humppaa ja countrya siinä sivussa. Lempi yhtyeeni on Mamba ja adjektiivi, joka minua kuvaa on maltillinen...

Oonpa sit vetävä lyyli... *lmao*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Avatar
#173 • • Liia Guest
Tröö Tröö! Olen Marika Hyden ja asustelen Helsingissä. Olen 22-vuotias. Olen tällä hetkellä eläkkeellä, ja harrastuksiini kuuluu mm. shakki, sumopaini ja pesäpallo. Minulla ei ole lapsia. Minulla on siniset hiukset ja mustat silmät. Lempimusiikkiani on mm. suomalainen iskelmä sekä klassinen musiikki, lempiartistini on kuitankin Gigi D'agostino. Sana joka kuvaa minua parhaiten on maltillinen.


***hih, olipas hauskaa.. *nauru***
kriminelli

Posts: 21

#174 • • kriminelli ravaaja
Heipähei,
Mä oon Emilia Umeda Espoosta, 23 vee byrokraatti ja harrastan postimerkkien keräilyä, hiihtoa ja tosi-tv-skaboja. Mul on yks lapsi ja turkoosi fleda. Silmät on farkunsiniset. Musiikkimakuni koostuu kaikesta ei-tanssittavasta poppirokista, NRJ-hiteistä ja tuskamusiikista. Lemppariartisti on kuitenkin Rinneradio. Mua kuvaa parhaiten adjektiivi "uusi".

Huh, häiriintynyttä informaatiota.
duvin

Posts: 582

#175 • • duvin Jay v/d Veen
Tere kaikille!

Nimeni on Park. Etunimeä minulle ei ole suotu, joten teidän on parasta kutsua minua herra Parkiksi. Asun Suwonissa, Etelä-Koreassa ja olen 27-vuotias kiitos hyvin hoidettujen kynsieni. Ammatikseni olen professori ja laitoksen johtaja ja harrastan rivitanssia ja tietokoneella pelailua. Olen lapseton, muttas omistan mustat hiukset - silmäni taasen ovat beiget. Mielimusiikkiani on kantri ja korealaiset kansanlaulut, erityisen paljon pidän Active Sight -yhtyeestä (eli Frederic de Backer & M.I.K.E.). Itseäni kuvaa parhaiten adjektiivi "punainen", sillä minulla ei ole nimeä.
Avatar
#176 • • gnomex Guest
Nimeni on Kauko Mentula. Asun Oulussa ja olen iältäni 22-vuotias. Työni on ahertamista Keskon varastolla ja harrastuksiini kuuluu curling ja jalkapallo, lapsia minulla ei ole. Jostain syystä minulla ei ole hiuksissa tai silmissä minkäänlaista väriä, ne ovat värittömät. Kuuntelen hevimetallia ja lemppariartisti on Pain On Creation. Luonteeltani olen kaukainen.
leenuliinu

Posts: 1,022

#177 • • leenuliinu Kenen kaveri
Olen Juhana Lehtonen, 30-vuotias lavastaja Kuopiosta. Harrastan metsästystä ja jääkiekkoa. Minulla on yksi lapsi, muttei lainkaan hiusten väriä. Silmäni ovat mustat. Kuuntelen polkkaa, mutta suosikkiartistini on Kings Of Convenience. Olen juhlava.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

darkfr

Posts: 232

#178 • • Edited darkfr d:play
Olen Mikael ja sukunimeäni en just nyt muista. Asun tampereella ja olen 19 vuotta. Olen ammatiltani levyseppä-hitsaaja ja harrastan uimahyppyjä ja javakoodausta. Minulla on 1 lapsi. Hiukseni ovat mustat ja silmäni tummanharmaansiniset. Tykkään kuunnella iskelmää ja punkkia, lempiartistini on Airscape. Parhaiten mua kuvaa adjektiivi mieto.

--
4/4

aivastus

Posts: 499

#179 • • Edited aivastus Ärsyttävä
Moi. Moon Rainer ja sukunimeäni en tiedä. Asun Helsingissä ja oon 25-vuotias. Ammattina on hankintapäällikkö ja harrastuksiin kuuluu ratsastus ja metsästys. Lapsia ei ole. Hiuksen on harmaat ja silmät mustavalkoiset. Kuuntelen räppiä ja purkkapoppia. Lempiartistini on Mikado. Itseäni parhaiten kuvaa adjektiivi raikas.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Jutu

Posts: 3,054

#180 • • Edited Jutu Blondi
Hei, olen Kaarina Nirkko 18-vuotias opiskelija Kuopiosta. Minulla on vaaleanpunaiset hiukset ja mustat silmät. Lapsia minulla on yksi kappale. Harrastan korkeushyppyä ja kuuntelen iskelmää. Lempiartistini on Marco V. Olen erittäin yksityiskohtainen.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.