hassumuotoinen kysely!

274 posts, 14 pages, 125,844 views

Stresspill

Posts: 220

#21 • • Stresspill rendermonkeywrench
Olen Juhani Hovi, Kotkalainen 25-vuotias eläkeläinen. Harrastan agilityä ja vesipalloa muiden eläkeläiskavereideni kanssa, koska minulla ei ole yhtään omia lapsia. Vesipalloillessa on pakko käyttää uimalakkia, etteivät kuninkaallisen siniset hiukseni päästä väriä altaaseen. Turkoosit silmäni turpoavat punaisiksi palloillessa. Agility harrastuksen löysin käytyäni country&western näytöksessä, jossa soitettiin lempimusiikkiani countryä, pidän myös tosi paljon aikuisrokista ja kantaa ottavista poliittis-sävytteisistä kappaleista. Vaikka lempiartistini Richie Hawtin ei soitakkaan lempimusiikkiani pidän hänestä tosi paljon. Tämä johtuu varmasti vahvuudestani.

--
Aeria Gloris

curry

Posts: 474

#22 • • curry ^mauste^
Moro! Oon Pietari Halava ja asun Joensuussa. *hih* Ikää on kertynyt muikeat 27 vuotta ja ammatiltani olen lääkäri. Harrastan sauvakävelyä, murtomaahiihtoa ja bingoa. Lapsia ei ole.

Hiukseni ovat valkoiset ja silmäni mustat. *ding* Kuuntelen mahdollisimman rankkaa metallia ja saksalaista rappia. Lempiartistini on Fintelligens ja olen tietenkin yksi kauneimmista! *super*

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

DyyD

Posts: 108

#23 • • DyyD Insaider
Moi! Olen Tapio Rantala Helsingistä. Elomittariin on rapsinut nyt 28 vuotta, ammattina harjoitan operaattorin toimia. Harrastan lähes joka ilta golffia ja tennistä sillä lapsia ei maailmaan ole vielä riesakseni putkahtanut. Hiusten ja silmien väri on yllättäen sama, lähes ihon väriä muistuttava. ( *nauru*) Kuuntelen illalla tennistä pelatessani lähinnä polkkaa ja kaikenlaista hengellistä musiikkia. Lempiartistini on ehdottomasti Flaikku ja olen luonteeltani kovin suloinen.

Haha, aika rustaus, olispa vielä totta. *kiitoskiitos*

--
käng-memper

Fea

Posts: 690

#24 • • Fea Ithaqua
Heippa. Mä olen Tirkkosen Miika ja asustelen tällä hetkellä Rovaniemellä. Iältäni olen jo 25 vuotias ja eläkkeellä. Harrastan sauvakävelyä sekä kuulantyöntöä. Lapsia en ole vielä saanut. Hiukseni ovat mustat kuten myös silmäni. Musiikkina taustalla kuuluu country ja artistina tietenkin Pain on Creation. Kaverit kertovat minun olevan kovin rujo.*uros*

--
Booze is the answer. I dont remember the question

-lera-

Posts: 394

#25 • • -lera-
yks pieni juttu tähän alkuun, mul on ei oo toista nimeä, eli käytän mun ekaa ja ainoaa nimeä..*iloinen*

Moi, olen Lera Kangas ja olen Vantaalta.Oon nähnyt jo kokonaista 18 kesää. Oon vientisihteeri ja harrastan jääkiekkoa, kuviokelluntaa ja sauvakävelyä. Minulla ei ole yhtään lasta. Mun hiukset ovat valkoiset ja silmat siniset. Kuuntelen mielelläni virolaista räppiä ja klassista musiikkia. Lempiartistini on Maroon 5.
mushi

Posts: 714

#26 • • mushi laura
olen karolina miraissage. en muista missä asun :(
olen 25-vuotias projektipäällikkö.
harrastan neulomista ja lenkkeilyä.
minulla ei ole yhtään lasta.
hiukseni ovat punaiset ja silmäni siniset.
rakastan heviä, mutta lempibändini on killer.
olen tyhmä :(
Avatar
#27 • • Kirsikka Guest
Olen Kirsikka Vehmas. Asun Vantaalla, ja olen 20-vuotias. Olen kasvatustieteiden maisteri/luokanopettaja/ties mikä lastenohjaaja tms. Harrastan koripalloa ja jääkiekkoa.
Minulla on 9 lasta.
Hiukseni ovat mustat ja silmät vaaleansiniset. Kuuntelen räppiä ja hiphoppia.
Lempibändiäni en tähän hätään muista ;)
Olen erittäin vanha :)
henkkat

Posts: 528

#28 • • henkkat
tere! minnee oon kalevi uotinen,
asun hellsingissä, oon
21 ja perus duunari. harrastan vesivoimistelua ja perhettä on..paljo näköjään! hiukset oh keltaiset ja simmut punaset. hmm musiikkia kuuntelen..darudea!
*nauru*
höh..ei ollu niin hauskan kuulosta kö luulin!
Galore

Posts: 131

#29 • • Galore
Moi, olen Anitta Lucenius, asun Espoossa ja olen 23 vuotta vanha. Työskentelen lääkefirmassa lääkelupien kanssa ja harrastan harmonikan soittoa. Minulla on viisi lasta. Silmäni ovat punaiset ja hiukset valkoiset. Kuuntelen mielelläni säkkipillimusiikkia ja lempiartistini on 4hero. Minua kuvaa parhaiten adjektiivi vihreä.

--
¨kotahi¨

Piitu

Posts: 6

#30 • • Piitu
Morjens! Mä oon Kyrön Maria. Asustelen pohjanmaalla, Kauhavalla.
Ikää kertynyt 24 ja rapiat. Päivät hyörin laitoshuoltajana ja vapaa-ajalla sukeltamassa.Lapsia vuosien varrella kertynyt aikamoinen tukku. Hiukset mustat (osittain vaalean siniset) ja silmät siniset. Musiikkimaku lähinnä räppiä ja jazzia. Lempiartisti Vilkkumaa. Ja kaipa mua voinee kuvailla adjektiivilla ”muuttumaton”..... *nauru*
Chare

Posts: 412

#31 • • Chare kiltti tyttö
olen maria collin, hauska tutustua.. asun helsinki-cityssä ja olen 20-vuotias. ammatiltani olen teollinen muotoilija/ graafinen suunnittelija.. harrastan sauvakävelyä, pitsinnypläystä ja kansantansseja. lapsia minulle on siunaantunut useita.. hiukseni ovat päässeet jo harmaantumaan ja silmäni ovat mustat. en oikein välitä musiikista, mutta aina kun kuulen gimmelin tyttöjen laulavan, sydämeni pakahtuu!! lempiartistiani en nyt kuitenkaan muista nimeltä.. minua kuvaavat parhaiten adjektiivit punainen ja kultainen. oli hauska tutustua! *nauru*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Nemes

Posts: 2,099

#32 • • Nemes Balearium
Olen Pekka Rassi ja asun tampereella. Olen 24 vuotias rekkakuski ja pelaan kurlinkia. Lapsia minulla ei ole ollenkaan. Minulla on valkoiset hiukset ja harmaat silmät. Kuuntelen sankariheviä ja lempi artistini on Adam Freeland. Minua parhaiten kuvaa adjektiivi urheiluhullu.
sapeli

Posts: 11,768

#33 • • sapeli jokukukamikä?
*hih*

Nimeni on Petteri Gebre, asun Vantaalla ja olen 25-vuotias. Olen rahaton deeku ja harrastan kaikkea raskasta urheilua, metsästystä sekä kaikkea armeijaan ja sotimiseen liittyvää. Minulla on todellakin nolla lasta ja hiukseni ovat vitivalkoiset - silmäni taasen ovat harmaat. Rakastan kaikkein eniten räp-musaa, ja lempiartistini on Tori Amos (tosin vain hänen räp-coverinsa). Olen luonnonkaunis. *hihu*

(edit: muistin väärin sukunimeni *nauru*)

[muokattu 6.8.2004 17:12]

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Töölön Prinsessa

Posts: 425

#34 • • Töölön Prinsessa Veitikka/ d a n c e m a c h i n e s
Emilia Slotte, 28v, Lontoo
Työskentelen atk-päällikkönä, ei lapsia. Minulla on vaaleanpunaiset hiukset ja siniset silmät. Pidän suomalaisesta iskelmästä. Vapaa-ajalla kudon ja virkkaan.

*nauru*Olen syötävä*nauru*

--
Palaillaan*piis**iloinen*

zara

Posts: 157

#35 • • zara bassotyttö
Hei olen Anna Webster. Asun Berliinissä ja olen 25 vuotias. Toimin Väestöliiton toimminnanjohtajana ja vastaan myös kondomitehtaan toimminnasta. Harrastan kutomista sekä lasten hoitoa, olen kuitenkin lapseton. Silmieniväri on musta mutta hiukseni ovat farkkukankaan väriset...Rakastan sankariheviä ja pidän Erykah Badusta. Adjektiivi joka kuvaa minua parhaiten on ”positiivinen”..

*nauru*

[muokattu 5.8.2004 23:44]
UnityF

Posts: 15,721

#36 • • UnityF joo just se
muih *hymy* olen Maria Räikkönen ja asun Helsingissä. olen 23 vuotias. Olen töissä arabian tehtaalla taiteilia H-L S:n seinätaulujen siirtokuvien laittajana. Harrastan laskettelua. Minulla on yksi lapsi (otus). minulla on siniset hiukset ja siniset silmät (kuin oliskin). kuuntelen radiosta nrg:tä kokoajan.... Lempiartsistini on 4 strings. Mä olen erittäin tarkkaavainen...


*nauru*
Gnizhak

Posts: 701

#37 • • Gnizhak iku
Moi, olen Ilari Kinnunen 26-vuotias Helsinkiläinen, olen sairaseläkkeellä. Harrastuksiini kuuluu jääkiekko ja salibandy. Olen kalju ja silmäni ovat siniharmaat. Kuuntelen suomirokkia, suomi-iskelmää ja hengellistä musiikkia, mutta lempiartistini on Aphex Twin. Parhaiten minua voi kuvailla sanalla tuore.

[muokattu 6.8.2004 09:12]

--
Don't Just Stand There

Sinza

Posts: 2,227

#38 • • Sinza
No moikka, olen Kristiina Korhonen. Asun Helsingissä ja olen 26-vuotias. Olen siistijä ja harrastan shakkia, roolipelejä ja lentokonepienoismallien kasaamista. Minulla on yksi lapsi. Hiukseni ovat mustat ja olen sinisilmäinen. Rakastan heviä ja iskelmää *sydän*! Lempibändini on Linkin Park. Olen alunperin porilainen.

*nauru**nauru**nauru*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

innae

Posts: 1,377

#39 • • innae PaskaJätkä
Hei, olen Riikka Lillja, 26-vuotias nainen Tampereelta. Työskentelen perushoitajana ja harrastan rukouspiiriä ja uppopalloa. Minulla on 17 lasta, eikä minulla ole hiuksia. Silmäni ovat sinisen-keltaisen mustavalkoiset. Tykkään räpistä ja hiphopista ja suosikki artistini on Laveerre. Minua parhaiten kuvaa adjektiivi monumentaalinen ja absurdi.

--
PaskaJätkä

Karvinen

Posts: 699

#40 • • Karvinen SekaiSin MariSta
heips, olen susanna lauren, tällähetkellä asustelen espoon leppävaarassa. ikää minulle on kertyny 18 vuotta. Työskentelen esimies/ohjaus/vastaavatyössä(tai jossain muussa, en oo oikeen perehtyny) salaperäisen työpäiväni jälkeen vietän aikaani golfin ja kirjojen parissa. Lapsieni lukumäärä kohoaa jo lukuun 9. hiuksia minulla ei ole... ja silmätkin on ehtiny karsiutua pois. Musiikkimakuni on lähinnä rokkia. Lempiartistiani en muista.

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani