hassumuotoinen kysely!

274 posts, 14 pages, 125,826 views

Kuini

Posts: 165

#61 • • Kuini Vajakki
Olen Katriina jästenberg ja asun Tikkurilassa. Ikäni on 22.v ja olen koulun keittäjä. Harrastan painonnostoa. Minulla on kaksi lasta, vihreät silmät ja siniharmaa-valkoiset hiukset. Musiikissa uppoaa kaikki nuorten, kuten Simo Silmun laulamat iskelmät. Lempi artistini on Jonna Tervomaa. Parhaiten minua kuvaava adjektiivi on vaikea...

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#62 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Hei, Olen Markettta Hemminki 24 vuotias keittäjä Hyvinkäältä. Harrastuksina minulla on laskuvajohyppy sekä mäkihyppy. Lapsia minulla on 1. Hiukseni ovat väriltään turkoosit ja silmäni kauniin valkoiset. Lempimusiikkiani on Kantri, mutta lempiartistini on tällähetkellä Dido. Ihmisena olen aika parka!

*nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#63 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
millon toi otsikko muutetaan?? eihän toi ole edes suomea. Vituttaa vaan joka kerta kun näkee sen.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Flamie

Posts: 478

#64 • • Flamie
Hei olen Johan Väisänen 18 vuotias Siivousyrittäjä Rovaniemeltä. Harrastuksiini kuuluu Esteratsastus ja baletti. Minulla on 3 lasta. Hiukseni ovat mustat. Kauniit silmäni ovat kulahtaneen siniset. Kuuntelen räppiä. Lempiartistini on Dimmu Borgir.
Parhaiten minua kuvaava adjektiivi on lojaalinen.
Hansu

Posts: 481

#65 • • Hansu
Tere! Tässä Maarit Kivikko, 27 vuotias parin lapsen äiti ja lähihoitaja Lahdesta. Vapaa-aikana harrastan innokkaasti moottoriurheilua, jääkiekkoa, aerobicciä sekä toisinaan myös kalastusta. Hiukseni ovat kauniin puna-oranssit, silmäni supisuomalaisen siniset. Rakastan kantria ja ahdistunutta brittipoppia, mutta lempiartistini on silti Katri Helena. Parhaiten minua kuvaa adjektiivi \”eroottinen\” *iloinen*
kaloriina

Posts: 143

#66 • • kaloriina
* karoliina fageström
* lappeenranta
* 18
*lastentarhanopettaja
* ratsastus
* 1
* keltainen
* musta
* ooppera
* britney spears
* häh...ei tullu mitään...prkl...
Bio

Posts: 4,429

#67 • • Bio The Bullies / Pinky
*Tapio Pitkänen
*Kirkkonummi
*26
*Muurari
*Raamattupiiri
*1
*sininen
*väritön (ei housuja *känni*)
*suomirokki
*ian van dahl (*nyyh*)
*monipuolinen


hehee.. hauska kysely
Kanelli

Posts: 191

#68 • • Kanelli kesyttämätön
Hei! Olen Karoliina Venejärvi ja kotoisin olen Jyväskylästä. Ikää on karttunut jo 24 vuotta, taisteluista huolimatta. Ammatiltani olen luokanopettaja ja harrastuksiini kuuluvat mm. jääkiekko, vatsatanssi ja jooga. Nuoresta iästä huolimatta olen kerinnyt saada jo 3 lasta. Hiukseni ja silmäni ovat samanväriset eli mustat. Lempimusiikkiani on amerikkalainen country, erityisesti laulut joissa joku jättää jonkun ja tuska on käsinkosketeltavaa. Tosin, artisti jota viimeksi jouduin kuulemaan on Koop. Adjektiivi, joka minua parhaiten kuvaa on inhimillinen.

*aplodit* ou mai gaad... *nauru*

--
...she can be all four seasons in one day.

Juhgu

Posts: 7,921

#69 • • Juhgu Virnistelijä
*nauru* okei.

Heii. Olen 21-vuotias Pirkka Puhlin Helsingistä. Ammatikseni teen jotain pankissa, en tarkalleen tiedä mitä. Olen intohimoinen hyönteistentutkija ja ovelta ovelle käännyttävä jehovantodistaja. Lapsia on niin iso kasa, etten jaksa niitä edes laskea. Hiuksia minulla ei tällä hetkellä ole, koska täällä on niin hemmetin kuuma. Silmäni ovat mustat. Kuuntelen lähinnä Räppiä ja RnB:tä, lempiartistini olen minä itse. Minua on usein kuvattu adjektiivilla köykäinen.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

TiiTu

Posts: 240

#70 • • TiiTu
mooi. Olen Anneli Niemelä, asun Helsingissä ja olen 20-vuotias. Oon ammatiltani parturi-kampaaja ja harrastan autourheilua. Mulla on 1lapsi. Hiukseni ovat tummansiniset sekä silmäni metsänvihreät. Kuuntelen mielelläni 80-luvun disco-hittejä (suosikki on michael jacksonin Thriller!!!) ja lempiartistini on kemopetrol. Minua kuvaa parhaiten sana ”akkamainen”.....


niinpä.
MaSari

Posts: 1,986

#71 • • MaSari space jammer
Moi,mun nimi on Annikki Karjalainen. Asun Helsingissä ja olen 22 vuotta. Oon sihteeri ja harrastan koripalloa (*igor*) Mulla ei ole yhtään lasta. Hiukseni on valkoset ja silmäni kans (hahjust). Tykkään kuunnella klassista musiikkia ja modernia jazzia, Celine Dion on mun yks lemppari artisti. Oon luonteeltani ennen kaikkea kiva *plur* *justjoo*

[muokattu 9.8.2004 11:33]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

k-0ne

Posts: 228

#72 • • k-0ne SESSIONS2
Nimeni on Kari Al Dougi ja asun Tampereella. Olen kaksikymmentäyhdeksänvuotias konsultti/saneeraaja ja harrastan curlingia ja koruompelua. Toistaiseksi olen lapseton joka saattaa johtua lempiväristäni, mustasta. Tietytsti myös asiaan saattaa vaikuttaa mustat silmäni. Tykkään kuunnella paljon länkkyhousea ja muuta sellasita kivaa kevyttä progea, myöskin lattarit ja NRG sekä KISS FM ovat lähellä sydäntäni. Lempiartistini on Cosmic Gate. Parhaiten minua kuvaa sana ”kyyninen”.
caitrin

Posts: 159

#73 • • caitrin ö_____ö
Moi! Mä oon Karoliina, sukunimeä en nyt muista. Asun Münchenissä, ja ikää on 21 vuotta. Ammatiltani olen pankkitoimihenkilö ja vapaa-aikani kuluu telinevoimistelun ja autourheilun parissa *igor* Lapsia mulla ei ole, onneksi. Päässä hapsottaa valkoiset hiukset, joiden väriin sopii loistavasti mustat silmät *justjoo*
Tykkään iskelmästä ja listahittipopista, tosin viimeksi jouduin kuuntelemaan Incubus -nimisen orkesterin hirveää mäiskettä.
Olen kaikesta päätellen arvokas ihminen.
kAiStA

Posts: 229

#74 • • kAiStA
* Nimesi Helena Koso
* Asuinpaikkasi Helsinki
* Ikäsi 22
* Ammattisi Siistijä
* Harrastuksesi Postimerkkien keräily
* Lapsiesi lukumäärä 2
* Hiustenvärisi kelta-puna-pinkki-siniset
* Silmienvärisi kelta-puna-pinkki-siniset
* Musiikkimakusi teinipop (KissFM / NRJ-musa)
* Lempiartistisi Marko Annala
* Adjektiivi Virallinen

[muokattu 9.8.2004 12:43]

--
Let the music be your only God..

Cassu

Posts: 634

#75 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Heissan på allan

Olen Antero Mäkelä Imatralta. Elämänkokemusta on tullut täyteen 30,5 vuotta ja harhailen jossaa oudossa paikassa nelkytä tuntia viikossa sähkömestaarina.
Harrastuksia mulla on paljon, kuten kuviokellunta sekä käpyjenkeräily, näin muutaman vain mainitakseni.
Yksi vahingonlaukaus pyörii tuossa jaloissa, äidistä ei liene tietoa kellään, kerran oli vain kori portaiden juurella. Harmaata alkaa jo tässä iässä puskemaan pigmenttien läpi, lienee tarttuvaa ja ainakin perillistä. Sielun peilit ovat myrkyn vihreän levän peitossa, mutta harmaa kaihi ei ole vielä iskenyt. Ja harrastuksiin voi tottakai lisätä musiikilliset harrastukseni eli lavatanssit. Iskelmä tähtiä käyn katsomaan aina kun vain mahdollista. Etenkin Anne Mattila on vienyt sydämeni täysin. Siinä on ihana immeinen.
Minua parhaiten kuvaa sana ”pieni”. Mitä lie tarkoittanee.....

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

remotion

Posts: 5,283

#76 • • remotion nostatus guru

djmg:
* Nimesi (2. nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi)
* Asuinpaikkasi (kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla)
* Ikäsi (lisää oikeaan ikääsi lohkenneiden sormikynsiesi lukumäärä)
* Ammattisi (naiskäyttäjä kirjoittaa äitinsä ammatin, mieskäyttäjä isänsä)
* Harrastuksesi (harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa, sietää)
* Lapsiesi lukumäärä (monta hiusta lähtee päästäsi, kun vedät)
* Hiustenvärisi (tämän hetkinen paidanväri)
* Silmienvärisi (tämän hetkinen housujen väri)
* Musiikkimakusi (genre, jota et siedä)
* Lempiartistisi (tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi)
* Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja ”adjektiivi”



Terppa, olen Kalle X Helsingistä.
Ikää on kertynyt 22 vuotta ja olen kahden lapsen isänä, ammatiltani rakennuspäällikkö. Harrastan Wrestlingiä curlingia, vesipooloa ja uppopalloa.
Hiukseni ovat optisen valkoiset ja silmäni vaalean beiget.
Parhaimmassa musiikissa yhdistyy oopperalaulun tunne ja countryn seesteisyys.
Ystäväni tuntevat minun kalleimpanaan.
quile

Posts: 136

#77 • • quile Kävelevä banneri.
Hei olen Aleksi Nyman. Asun Helsingissä ja olen 19vuotias Palopäällikkö. Harrastan pituushyppyä, balettia ja larppaamista. Hiukseni ovat punaiset ja silmäni vaaleansiniset. Kuuntelen suomiräppiä. Lempiartistini on Mauro Picotto. Minua kuvaa parhaiten adjektiivi \”sotkuinen\”.

Että semmosta sitte. *igor* *poks*
nomic

Posts: 4,120

#78 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
* Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja ”adjektiivi”

moi, mun nimeni n samuel saarinen
asun hyvinkäällä
en ole varma iästäni, varmaan 22
enkä ole varma nykyisestä työpaikastani että missä olen töissä mutta joskus olin kyllä joku turkiksien duunaaja sälli...en oo varma
harrastan laulamista suomen mieskuoroissa sekä sauvakävelyä
ei taida olla yhtään lapsia, tai sitten vedin liian hiljaa päästä (hiuksia)
minulla on mustat hiukset sekä silmäni ovat beessin väriset
kuuntelen mielelläni kaikkea mainstreamia parhaillaan, lempiastistin biisi jonka biimeksi kuuntelin: Jimmyfi - VITTU TEKNNOO
itseäni parhaiten kuvaa adjektiivi: hillitön
LiliMartini

Posts: 52

#79 • • LiliMartini *
Hei,
Olen Inka Pietilä ja asun Vantaalla. Olen 22-vuotias laadunvarmistusjohtaja. Vapaa-aikani käytän punttiksella, silloin kuin pc-peleiltäni ehdin.
Lapsia minulle on puolikas.
Hiukseni ovat mustat ja silmäni ruskeat.
Kuuntelen rappiä päivät ja yöt. Lempiartistini tosin on Lou Reed.
Minua kuvaa parhaiten adjektiivi vapaa.

--
~I strongly agree with myself~

MADDS

Posts: 294

#80 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB
Terrve! OLen Annika Jokela ja asun helsingissä. olen 26 vuotias baletin opettaja, ja harrastan sauvakävelyä aktiivisesti. minulla on yksi lapsi. minulla on harmaa tukka ja siniset housut, ja diggaan vokaali housesta yli kaiken. Lemppari artistini on Andreas Kremer (der nachste morgen kommt bestimmt). minua kuvaa parhaiten sana Ruuhkainen.

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck