hassumuotoinen kysely!

274 posts, 14 pages, 125,835 views

Avatar
#41 • • ^Pinski^ Guest
Hei, olen Riina Helander, 20-vuotias sihteeri nurmeksesta. Harrastuksiini kuuluu baletti ja säkkipillin soitto. Lapsia minulla on kaksi. Hiukseni ovat oranssit ja silmieni väri keltainen. Rakastan heviä, en eläisi ilman sitä. Lempiartistini on Sonz of a Loop Da Loop Era. Parhaiten minua kuvaa adjektiivi kylmä. *hahjust*
ella_

Posts: 1,329

#42 • • ella_
Moi oon Anniina Jylhä (muistaakseni?) ja asun Vantaalla. Oon 20-vuotias keilenkääntäjä ja harrastuksiani ovat kansantanssit sekä shakkikerhon puheenjohtajuus. Lapsia mulla on miljoona, hiukseni ovat keltaiset ja silmät farkunsiniset. Musiikkimakuni on kantri, hevi ja iskelmät ja lempiartistini gus gus. Parhaiten minua kuvaa adjektiivi avattu.

[muokattu 6.8.2004 11:27]

--
Elementary, my dear.

Sir Paramount

Posts: 383

#43 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]
Hei kaikki!

Nimeni on Antero Saksa ja asun Jyväskylässä. Olen 24 vuotias neurologian ylilääkäri. Rakkaita harrastuksiani ovat kutominen ja murtomaahiihto. Mukuloita perheestä löytyy jo kaksi. Hiukseni ovat mustat ja silmieni väri siniharmaa. Kuuntelen mielelläni tangoa, mutta lempibändini on ehdottomasti Scissor Sisters. Olen upea.

--
Suits you, Sir!

Chatte

Posts: 4,085

#44 • • Chatte Team Teknolipat :)
Hei, olen Piritta - sukunimeäni minä raukka en edes tiedä. Vuosia minulle kertyy usein muutamia joka salibandypelissä. En ole pysynyt laskuissa enää. Viihdyn hyvin työssäni lukion kieltenopettajana. Erityisesti pidän ruotsista. Olen patalaiska, varsinainen sohvaperuna; en harrasta mitään. Lapsiakaan en ole jaksanut hankkia. Typerää touhua. Hiukseni ovat mustat kuten myös silmäni - ja ei, en ole ottanut nakkikiskan jonossa turpiin, tämä on aivan normaali olotila. Rakastan rokkia, oikein kunnon rock\'n rollia! Uuu! Jammailen aina mukana 50-luvun tyyliin.
Lempibändini on Digital Karma. Ja Google on peestä; mikään adjektiivi ei kuvaa minua.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Lyylikki

Posts: 2,975

#45 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Terveppä teille, olen Lyylikki Strömberg ja asun Tampereella. Olen 24 vuotias pankkitoimihenkilö. Harrastuksiini kuuluu kerrostalokyttäys, itsensä paljastelu ja postimerkkeily. Lapsia minulle ei ole siunaantunut yhtään. Hiukseni ovat pinkit ja silmäni tummanharmaat. Päivät pitkät kuuntelen Black Metallia, vaikka lempi artistini onkin Britney Spears. Usein saan kuulla olevani valkoinen (toisaalta tämä ei kyllä ihan pidä paikkaansa, sillä nimi ja adjektiivi ei tuottanut googlessa yhtään tulosta).

[muokattu 6.8.2004 12:11]
Maina

Posts: 261

#46 • • Maina
Hei,

Olen Marianna Laine ja luultavasti asuin paikkani on Kauhavalla...
Ikää minulla on 22 vuotta. Olen tuotepäällikkö ohjelmointi yrityksessä, mutta pyrin jättämään mahdollisimman paljon aikaa rakkaalle harratukselleni, tanhuamiselle.
Lapsia minulla ei ole.
Hiusten väri on valkoinen ja silmien väri on sinertä. Kotona rentoudun blackmetallia kuunnellen, tosin lempiartisti on Usher...
Itseäni parhaiten kuvaa adjektiivi kansallinen... et semmosta =)
JuzaDee

Posts: 39

#47 • • JuzaDee nnnngh!
Mo0o0h!
Daniel Seppänen on nimi, ja asun espoossa ^^ .
Ikää on 22 vuotta, ja olen työltäni työkalumekaanikko. Harrastan teatterinäytelmiä ja ratsastusta. Minulla on tällähetkellä kaksi lasta. Omistan pikimustat hiukset ja vaaleanbeiget silmät (:P). Musiikkimakuni koostuu lähinnä räpistä hiphopista ja reggaesta.
Lempiartistina pidän tietenkin Solid Doctoria.

Itseäni parhaiten kuvastaa adjektiivi Houkutteleva.. ;)

--
Turn your face to the sun and the shadows fall behind you

martina

Posts: 1,875

#48 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
Olen Anna Virtanen Uudestakaupungista. olen 20 vuotta. Leipäni hankin matkatoimisto työllä. Harrastan balettia ja huilun soittoa. Minulla on yksi sinappikone. Hiusten väri on punainen, samoin silmieni väri.
Kuuntelen mielimusiikkiani, eli tangoa ja Aki Sirkesaloa. Lempiartistini on se yksi mies ketä laulaa rokkia. Parhaiten minua voisi kuvata sanalla ”aurinkoinen”.
ezzy

Posts: 8,060

#49 • • ezzy Droid-pappa
Hei, olen Kristian (sukunimi jääköön salaisuudeksi) Helsingistä, ja olen 34-vuotias Automaatioasentaja. Pidän erityisesti hiihtämisestä, Tour de France-pyöräilystä ja hölkkäämisestä kunnon pakkaskelillä. Lapsia minulle ei ole siunaantunut.
Hiukseni ovat mustat, kuten myös silmäni (rankan vapaa-ajan seuraamuksia). Pidän tietenkin hyvästä musiikista, levysoittimessa pyörii technoa, kantria ja tietenkin lemppariani Enyaa.

Minua kuvaa parhaiten adjektiivi ”eho”

edit: kämmi :)

[muokattu 6.8.2004 14:11]
noemi

Posts: 535

#50 • • noemi
No päivää, oikein hyvää!
Olen Maarit Pihamaa ja asun Helsingissä. Olen 20 vuotta vanha ja työskentelen englanninopettajana lukiossa. Harrastan shakkia ja lenkkeilen puistossa. Minulla ei ole vielä lapsia. Hiukseni ovat violetit ja silmäni tummanruskeat. Kuuntelen mielelläni jazzia. Lempiartistini on Shapeshifters. Parhaiten minua kuvailee adjektiivi ”valoisa”.

*ding*

--
Oikeutta koneille!

Violette

Posts: 102

#51 • • Violette Humppamuija
Heipä hei! Olen Orvokki, sukunimeäni en muista tähän hätään. Asun Tampereella ja olen 21-vuotias ja ammatiltani olen työttömyyskassan käsittelijä. Harrastan metsästystä ja kalastusta. Lapsia minulla ei ole. Hiukseni ovat valkoiset ja silmäni tummansiniset. Kuuntelen mieluiten yo-gansta-rappia, mutta suosikkiartistini on varmaankin Neil Young. Parhaiten minua voisi kuvailla syntaktiseksi.

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

Avatar
#52 • • astaroth Guest
Heiiiii, olen Santeri Huusko ja asun Vantaalla. Olen 20-vuotias junanhuoltaja. Lempiharrastukseni on ampumapaini, eikä minulla ole lapsia - ammun näköjään räkäpäitä. Minulla on siniset hiukset ja beiget silmät. Rakastan NRJ-tusinapoppia ja lempiartistini on Usher. Minä olen tuore.*igor*

[muokattu 7.8.2004 13:15]
daiNe

Posts: 119

#53 • • daiNe
Hei, nimeni on Marika Hussein. Asun Karjaalla ja olen 25 vuotias. Työskentelen seurakuntakeskuksessa diakonissana. Harrastan ompelua ja tennistä. Lapsia minulla on 15. Hiukseni ovat mustavalkoiset ja silmäni hiekkapestyn siniset. Lempimusiikkiani on kunnon sheik-thät-ääss-rnb ja lempiartistini Him. Olen hyvä.
Avatar
#54 • • greenie Guest
Nimeni on Mikko Grönroos. Olen.
sapeli

Posts: 11,768

#55 • • sapeli jokukukamikä?

innae:
Minua parhaiten kuvaa adjektiivi monumentaalinen ja absurdi.



Tai ehkä \'monumentaalisen absurdi\'? *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#56 • • . Guest
No hejdo vaan olen Viljam Rantanen ja asun omassa asunnossa
riihimäellä ihan omassa osakkeessa roskakatu 5D 79 ihan biojäte
roskiksen vieressä. Ikää on kertynynnä 34 vuotta jos
oikein muistan. Metalliseppänä olen toiminu tossa erkin metalli ky:ssä.
Vapaa aika kuluu mukavasti curlingia ja jääkiekkoa pelatessa sekä
naapurin mummojen kanssa kilpaa kutoessa. Lapsia on kymmeniä
eri puolella riihimäkeä kun olen ollunna naimisissä 31 kertaa ja
olen lestadiolainen eli mie en paljoo kortonkeja käytä, se on jämpti se.
Silmien väri on vihreä, ja tykkään kuunnella kaikkia hittejä esim. antti
tuiskua ja sit kaikki kovat suomipopit on ihan huippiksia kun kutoo
tai pelaa curlingia. Ihan tosi lemppari artisti on planedo.
Luonteeltani olen huumorintajuton.

[muokattu 6.8.2004 14:34]

[muokattu 6.8.2004 14:35]
India

Posts: 475

#57 • • India
Olen Inkeri Elmgren. Asun helsingissä ja olen 26 vuotias lapseton laskuttaja. Harrastan golfia ja jalkapalloa. Hiukseni ovat punaiset ja silmäni valkoiset.
Lempimusiikkini on hevi ja lempiartistini Christian Waltz. Olen raukka.
typo

Posts: 685

#58 • • typo Testaaja
Hei, olen Petteri Bäckstrand-Stenborg, 27-vuotias rekkakuski Korsosta. Harrastuksiani ovat esteratsastus ja baletti. Lapsia minulla ei vielä ole. Olen sinisilmäinen ja punahiuksinen. Lempimusiikkiani ovat hip-hop ja Suomi-iskelmä (ÄR AA KOO AA ÄS kulta kultasein! AAH!), mutta lempiartistini on Tilt. Minua voisi parhaiten ehkä luonnehtia luonnonkauniiksi. Toisaalta olen myös monipaikkainen, intensionaalinen ja jaollinen. :)

.pi.

--
.psychedelicious.

Saara

Posts: 1,954

#59 • • Saara #2970
Olen Elina (sukunimeä en muista). Asun Kauniaisissa. Olen 20-vuotias kassahenkilö. Harrastan sauvakävelyä ja kerrostalokyttäämistä. Minulla ei ole lapsia. Hiukseni ovat fuksian väriset ja silmäni ovat mustat joissa on hieman eri punaisten sävyjä. Mieluisinta musiikkia on kantri, iskelmä, humppa ja muut iki-ihanat lavatanssiartistit. Henkilökohtaisesti tykkään siitä ihanasta Will Smithistä <3 Minusta on sanottu että olen ”tuore”.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Pätkis

Posts: 1,038

#60 • • Pätkis Pikkis
Terppa. Mä olen Maaret Honkanen Kirkkonummelta. Tämä 21 -vuotias pankkineiti pitää minigolfista, ja mieluiten kuuntelee samalla ooppera-aarioita. Lapsia en ole vielä ehtinyt hankkia, kuinka ehtisinkään kun kulutan kaiken aikani Metallican palvomiseen. Siispä yllättäen hiukseni ovat mustat, ja sille vastapainoksi silmäni kauniin valkoiset. En tiedä mistä johtuu, mutta sanovat minun olevan hyvin jyrkkä.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.