hassumuotoinen kysely!

274 posts, 14 pages, 125,843 views

kamu-

Posts: 243

#221 • • kamu- Skojare
Heimoi! Olen Emil Bergroth Suomen perseestä (Turusta siis). Ikää minulle on kertynyt 24 vuotta ja ammattini on DI (tietämättömille diplomi-insinörtti siis). Intohimojani ovat kansantanssit ja pitsinnypläys. Lapsikatrasta on kertynyt ehkä noin kymmenisen kappaletta (mitä minä sille voin että ne mun pikkuveijarit on vaa niin kovia uimaan). Hiukseni ovat jostain kummasta luonnonoikusta saman väriset kuin muukin kroppani, joka tuokin näin esiin kauniit siniset silmäni. Tykkään sheikkaa äässiini hiphopin, rapin ja rnbn tahtiin ja tästä syystä Beyonce onkin idolini (onhan sillä kuitenki suht iso äässi). Diplomi-insinörttiammattini huomioon ottaen adjektiivi, joka minua parhaiten kuvaa on elektroninen.

--
Minä itse! *nauru*

dj_kojo

Posts: 9

#222 • • dj_kojo
hei, olen tapani nissinen 19 vuotias poliisi turusta. minulla on kymmeniä lapsia ja harrastan koripalloa. hiukseni ovat valkoiset ja silmäni tummansiniset. rakastan räpmusiikkia ja lempiyhtyeeni on basement jaxx. parhaiten minua kuvaava adjektiivi on luonnonkaunis. *hih*
coolcat82

Posts: 771

#223 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Olen Katriina Tapio ja asun Kouvolassa. Olen 23-vuotias opintosihteeri, joka harrastaa kuviokelluntaa. Lapsia minulla on niin paljon, etten enää itsekään pysy kärryillä (no ei kai, ehkä noin 20). Silmäni ovat väriltään mustat ja kuuntelen kantrimusiikkia, lempiartistini on kuitenkin Marilyn Manson. Parhaiten luonnettani kuvaa sana "vaikea". *muhaha**muhaha**iloinen*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Katja Mau

Posts: 171

#224 • • Katja Mau
Heippa kaikille! Mä oon Malkamäen Maria, 23-vuotias hammaslääkäri ja seitsemän lapsen yksinhuoltaja Jyväskylästä. Harrastuksiini kuuluu postimerkkien keräily ja hiihto. Hiukseni ovat valkoiset, kuten myös silmäni. Kuuntelen mielelläni countrya sekä suomi-iskelmiä, lempiartistini on Dani Siciliano. Olen erittäin taloudellinen. Kaikki kivat pojat, kirjoitelkaa! *nauru**iloinen*
Muhvi-

Posts: 303

#225 • • Edited Muhvi- Jätkä on Muumi!
Hei! Nimeni on Liisa Helminen ja asun Helsingissä. Olen 18 vuotias ja ammatiltani olen lastentarhanopettaja. Harrastan sienestämistä ja minulla ei ole yhtään lasta. Hiukseni ovat läpinäkyvät *iloinen* ja silmäni sini-valkoiset. Lempimusiikkiani on ooppera ja lempi artistini on Maija Vilkkumaa. Minua kuvaa adjektiivi eettinen.


Vähä rakastan tälläsii. Aina pakko vastaa vaikka ois kuolema edessä 5 min kuluessa!!! *plur**ding*

--
It was once my life - it was my life at one time.

Diamanda

Posts: 59

#226 • • Edited Diamanda Tikittävä torpedo
Nimeni on Alina Okun ja asun Rovaniemellä. Olen 20-vuotias lapseton opettaja. Harrastan metsästystä ja marjastusta. Hiuksieni ja silmieni väri on musta. Rakastan hiphoppia ja gospelia, tosin lempiartistini on Blutengel. Olen kylmä. *nuha*
Juige

Posts: 78

#227 • • Juige MethSnortingHashSmoking AcidDroppingJunkieRanger
Moi, olen Jouni Lamminaho. Asun Helsingissä ja olen 22-vuotias. Olen lapseton levyseppähitsaaja ja harrastuksiini luen postimerkkien keräilyn sekä metsästyksen. Minulla on mustat hiukset ja siniset silmät. Tykkään kuunnella fuusiojazzia. Lempiartistini on Gavin Degraw. 'Juhlava' kuvaa minua parhaiten.

--
Stay safe clover. I may need you again someday.

Gleba

Posts: 549

#228 • • Gleba
Anita Koivula Helsingistä, 22v myyjä. Lapsia ei ole ja harrastan joogaa ja roolipelejä. Mulla on mustat
hiukset ja beiget silmät. Kuuntelen oopperaa ja heviä, lempiartisti on Prodigy. Vallitseva luonteenpiirre on
ankaruus.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Nectarine

Posts: 475

#229 • • Edited Nectarine Rouva T
olen Pauliina Virkajärvi. asun Helsingissä ja olen 23 vuotias.
olen ammatiltani merkonomi ja valmistun pian välinehuoltajaksi.
harrastan karaokea, yleisurheilua ja kaikkia mahdollisia joukkuepelejä.
minulla on neljä lasta.
minulla on mustat hiukset ja tummansiniset silmät.
kuuntelen rapia, hiphoppia, regeetä(miten kirjoitetaankaan) ja iskelmää. lempiartistini on Billy Idol.
minua kuvaa parhaiten sana kultainen (toisena oli kokonaisvaltainen *ding*) .

edit. naapurin sukunimi tuli viimeinkin katsottua *hih*

--
Prinsessa Ruusunen

Dinsku

Posts: 186

#230 • • Dinsku
Olen Anita Valtanen, 23 vuotias yh-äiti. Asun Helsingissä ja olen ammatiltani pianonsoitonopettaja ja kapellimestari. Harrastukseeni kuuluu postimerkkien ja kaiken muun hyödyllisen kerääminen. Kuuntelen heviä ja lempiartistini on J.Karjalainen.
Ulkonäöstäni sen verran, että minulla on tummansiniset hiukset ja kulahataneen siniset silmät.
Minua kuvaa parhaiten adjektiivi "ankea"
mia-ow

Posts: 387

#231 • • mia-ow Mörrimöykky
Olen Marianne Lajunen ja asun Keravalla. Olen 30-vuotias akateeminen sihteeri. Harrastan metsästystä ja kalastusta. Minulla on 1 lapsi. Hiukseni ovat ruskeat ja silmieni väri on musta. Kuuntelen heavy metallia ja lempiartistini on Eva Dahlgren. Parhaiten minua kuvaava adjektiivi on rento.
^T^

Posts: 167

#232 • • Edited ^T^ Universal Protagonist, Visual Hypnotist
Hei, Olen Ilmari Mättö ja asun Jyväskylässä.
Olen mies parhaassa iässä ja ammatiltani olen torikauppias.
Harrastan jääkiekkoa, hiihtoa, bodausta ja lukemattomia muita tosi cooleja lajeja.
En edes halua tietää montako lasta minulla on, eikä minulla ole hiuksia päässä. Silmäni eivät olleet eilen vielä minkäänväriset, mutta nyt (edit) ne ovat muuttuneet punaisiksi. Diggaan rokkipokoo ja countrya. Tosin lempiartistini on Paris & Sharp.
Minua kuvaakin parhaiten adjektiivi "inhimillinen".

*lmao*

--
""And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

ChainsawIsGod

Posts: 19

#233 • • ChainsawIsGod Plastik christ
Olen Johanna Pesonen ja asun Helsingissä.
Olen 20-vuotias ja ammatiltani palkanlaskija. Harrastan uintia ja partiota.
Minulla ei ole yhtään lasta (luckily).
Hiukseni ovat mustat ja silmäni punaiset *pahis*
Lempparimusiikkiani on tietenkin radiopoppi, ja lempiartistini on Björk.
Adjektiivi joka kuvaa minua on ideationaalinen *justjoo*

--
One death every 40 seconds.

Janisa

Posts: 2,226

#234 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Hei vaan!

Nimeni on Karoliina ja sukunimeäni en muista vaikka kuinka pinnistäisin, se on kauhian vaikea enkä muista sitä ulkoa.. Asun Hyvinkäällä ja olen iältäni 26-vuotias (viime päivien aikana ikäni on kasvanut roimasti...) Ammatiltani olen monipuoliosaaja sisustuksen ja verhoilun saralla ja rakkaisiin harrastuksiini kuuluu ehdottomasti sikarien ja konjakkien maistelu, hevospoolo sekä tanhu. Lapsia minulla on 4.. eikun 5!!
Hiusten värini on turkoosi ja silmäni ovat valkoiset (luonnollisestikin...)
Lempimusiikkia on kissantappo-örinä-hevi sekä Kari Tapio yms. ja lemppariartistini on (hetkinen vain..) Katri Helena.
Luonteeltani olen hieman ärsyttävä.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

e-nergique

Posts: 568

#235 • • e-nergique STT
Hei kaikki!

Nimeni on Anneli Rauhala ja asun Münchenissä. Olen 29-vuotias ekonomian, tekstinkäsittelyn ja historian opettaja yläasteella.
Harrastan suopotkupalloa ja rivitanssia. Olen yhden lapsen äiti.
Hiusteni väri on sinivalkoinen ja silmäni ovat mustat. Kuuntelen countrya ja iskelmää. Lempiartistini on Crazy Frog. (*poks*)
Minua kuvaa erittäin hyvin sana universaalinen. *nauru*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Lincra

Posts: 181

#236 • • Lincra Se Baarimikotar
Hei.
Olen Piritta Heino ja asun vantaalla. Olen 29-vuotias ja ammatiltani baarimikko ja karaokevetäjä. Harrastan balettitanssia ja melomista. Minulla on n. 5 lasta. Hiusten värini on tällä hetkellä harmaat ja silmien väri on sininen. Musiikkimakuuni kuuluu mm. Jonna,Nylon Beat, Hanna Pakarinen ja Antti Tuisku.ja ulkomaisista kaikki räppistarat. Ehdoton idoli on kuitenkin Shakira. Minua kuvaavaa adjektiivia on vaike löytää, joten jätän sen kertomatta.
mutta jos joku kiinnostui niin viestiä voi laittaa. *nauru*

--
Kyllä minä nimiä muistan, mutta en kenen ne on

Alley Cat

Posts: 489

#237 • • Alley Cat Jedi Master
Hei! Olen nimetön Sipola (en omista toista etunimeä). Asun Rovaniemellä. Olen 27-vuotias, mutta olen jo eläkkeellä. Harrastan keräilyä, ihan minkä vaan. Lapsia minulla on 7 tai 8 (en oo ihan varma tipahtiko yks lattialle). Hiukseni ovat harmaat, ja silmät värittömät (tai sit niitä ei ole, kun ei ole housujakaan). Mielimusiikkiani on hengellinen musiikki ja lempiartistini on Timo Maas. (Itseäni kuvaavaa adjektiivia en voi kertoa, kun edelleenkään ei ole sitä toista nimeä.)

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Hetu

Posts: 666

#238 • • Edited Hetu hetaro
Olen Emilia Ahonen, asun Malmilla ja olen 24 vuotias. Olen kirjanpitäjä ja harrastan shakin peluuta, roolipelaamista ja erilaisten sotapelien pelaamista. Lapsia minulla on yksi. Hiukseni on vaaleanruskeat ja silmäni mustat. Kuuntelen hevi-metallia ja lempiartistini on Miss Kittin. Itseäni kuvaavia adjektiiveja ovat hidasliikkeinen ja laiska. ;)
_soleil_

Posts: 75

#239 • • _soleil_ Klingon Woman
Olen Pauliina Tyynilahti. Asun Varkaudessa. Olen 24-vuotias verovirkailija. Harrastan
telinevoimistelua. Minulla on mahdollisesti yksi lapsi. Hiusteni väri on valkoinen. Ja silmien väri musta. Rakastan bluesia, räppiä ja humppaa. Lempi”artisti” on telepopmusik. Minua kuvaa parhaiten sana: laadukas!
sensei

Posts: 125

#240 • • sensei Käyttäjä
Heipsistä hei! Olen Uolevi Salminen ja asun Helsingin Pasilassa. Olen 20 vuotias teollisuusjohtaja, harrastan jääkiekkoa. Minulla ei ole yhtään lasta. Hiukseni ovat sini-valko-kelta-punaiset, silmäni ovat indigon siniset. Kuuntelen suomalaista gangsta rappia ja death metallia, suosikki artistini on Armin van Buuren. Olen hyvännäköinen.

*nauru*