hassumuotoinen kysely!

274 posts, 14 pages, 125,829 views

kullannuppu

Posts: 259

#201 • • kullannuppu
Olen Emilia Liikala ja asun Vantaalla. Olen 32-vuotias tutkimussihteeri/ kirjanpitäjä. Harrastuksiini kuuluu hiihto, metsästys sekä aktiivinen toiminta kokoomus- ja seurakuntanuorissa. Minulla on 1,5 lasta. Hiukseni ovat kirkkaan punaiset ja silmäni ovat kuin kauan aikaa sitten solmuvärjätyt violetit. Rakastan heavy metallia ja lempimusaani tekee Noitalinna Huraa!. Minua kuvaa parhaiten adjektiivi valomurska. *ding*

--
^_^

mekaanikko

Posts: 1,176

#202 • • mekaanikko don selecta
Moro! Olen Antti Paavolainen (ei sukua Olaville) Turusta. Kuulun Suomen professorikunnan nuorimpiin, sillä ikää minulla on vasta 27 vuotta. Harrastan monenlaista liikuntaa, mm. kreikkalais-roomalaista painia sekä ampumahiihtoa. Lapsia minulla ei vielä ole, en nimittäin ole löytänyt vielä vaimoa huolimatta hyvin hoidetuista pikimustista hiuksistani ja sinisistä silmistäni. En oikeastaan kuuntele minkäänlaista musiikkia, mutta jos nyt aseella uhaten pakotetaan jokin laji valitsemaan niin minua on aina viehättänyt Suomi-psyken lisäksi italialainen iskelmä. Lempiartistini on kuitenkin kotimainen Canto Finlandia (jota voi kuulla mm. Radio Helsingin Paskalista-ohjelmassa). Tytöille vielä tiedoksi, että parhaiten luonnettani kuvailee adjektiivi antoisa!

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

PennyLane

Posts: 121

#203 • • PennyLane
Moi! Olen Reeta 'En-muista-kämppiksen-sukunimeä' *blush* ja asun Helsingissä. Olen 20 vuotias arkkitehti. Olen innokas jalkapallon ja hiihdon harrastaja. Minulla on kolme lasta (siis pygmiä). Hiukseni ovat vaalean hailakat ja niissä on sinisiä ja mustia kuvioita, silmäni taas ovat tummansiniset. Kuuntelen päivittäin countryä ja hevimättöä ja lempiartistini on The Beta Band. Olen luonteeltani luonnollinen...

--
bass bass BASS!

pdo

Posts: 75

#204 • • pdo
Mun nimi on Eric Mäkelä 16v ja asun Jyväskylässä. Ammatiltani olen rakennusinsinööri.
Harrastan uppopalloa, kuviokelluntaa ja laskettelua. Minulla on yksi pieni lapsi.
Hiusten väri musta ja silmien sininen. Pidän räpistä ja oopperasta. Lempi artisti on Emiliana Torrini
Itseääni kuvaava adjektiivi on idyllinen
TrixAreForKids

Posts: 42

#205 • • TrixAreForKids
Nimeni on Elina Emmävaantiiä. Olen kotoisin ytimestä, 21-vuotias ja työkseni teen kai jotain elisan liityttymiin liittyvää. Harrastan benji-hyppyjä, uimahyppyjä ja muuten vaan korkealta hyppimistä alas ilman riittäviä suojavarustuksia. Minulla on kaksi jo pitkäksi kasvanutta, vaaleaverikkö lasta. Hiukseni on ovat sävyä babypink ja silmäni keltafarkunsiniset. Kuuntelen joka aamu heavymetallia ja iltaisin hiljennyn Canto Gregorianon parissa. Lempiartistini on The Doors. Mielestäni olen luonteeltani melko ehdollinen.

--
maybe yes, maybe no. Questions?no questions

esp

Posts: 73

#206 • • esp -God is a Dj-
Olen Petteri Hopea. Asun kiteellä. Ikää löytyy 18vuotta. Olen "erään" Iskun kolmosen johtaja. Harrastan kalliokiipeilyä, palmukiipelyä, ketun metsästystä, varjo nyrkkeilyä, jne. Minulla on kaksi lasta ( pissa & liisa ). Hiustenväri on musta. Silmien värini on monen mielestä farkkujen siniset. Kuuntelen vitun hempeää nyky rockkia, esim. Cure, jne... Lempiartistini on S.O.A.P. . Parhaiten kuvaava adjektiivi helppo.
Zary

Posts: 6

#207 • • Zary
Hei. Olen Sinikka Komppa Mäntyharjulta. Ikäni on 27 vuotta. Ammatiltani olen puutyöläinen, eli olen mukana parketin, kaiuttimien ja kuormalavojen valmistuksessa. Harrastan murtomaahiihtoa ja pitsin nypläystä. Ipanoita minulla on kaksi. Hiusteni väri on musta ja silmieni väri on tummansininen. Kuuntelen mielelläni humppaa ja death metallia. Lempiartistini on Chicane. Minua kuvaa parhaiten adjektiivi sininen.

*nauru*
Narya

Posts: 166

#208 • • Narya Kuolema
Iltaa!
Olen Katariina Pohjasniemi. Asun Helsingin Rautatieasemalla ja olen 21-vuotias koulunkäyntiavustaja. Harrastan benji-hyppäämistä, kirkossa käymistä sekä marttakerhoa. Minulla on myös yksi mukula. Hiukseni ovat valkoiset , tosin niissä on kyllä myös hieman vaalean sinistä, silmäni taasen ovat siniset, joku voisi väittää löytävänsä niistä kulahtaneen farkkuhameen väriä, mutta itse en ole sellaista koskaan huomannut. Olen ehdottomasti sillä kannalla, että rap-musiikki ja hengelliset veisut ovat parasta musiikkia mitä maa päällään kantaa. Se käy hyvin ilmi siitä, että lempiartistini on Sonata Arctica. Kokonaisuudessaan minua kuvaa parhaiten adjektiivi "katkera".

--
Sekavuuden Ammattilainen

RiD

Posts: 2,817

#209 • • RiD Nukemi
Hei, Olen Juhani Repo, asun Riihimäellä, olen 30 vuotta, Työkseni myyn työkaluja, harrastan kaunoluistelua ja pesäpalloa. Minulla on 2 lasta, hiukseni ovat neonvihreät ja silmäni valkoiset. Kuuntelen mielelläni country-musiikkia ja folk-laulantaa, lempiartistini on Scar Symmetry. Minua kuvaa parhaiten adjektiivi jalo.

--
*super* *possu*

Greed

Posts: 178

#210 • • Greed Esp`03
Nimeni on Olavi Nuppola. Asuinpaikkani on Helsinki. Olen 18 vuotias. Ammattini on yksityisyrittäjä.
Harrastan palmukiipeilyä, Balettia, futista ja ajan formuloita.
Minulla on yksi lapsi. Minulla on sinertävät hiukset.
Minulla on vaaleen siniset silmät, missä on mukavia raitoja.
Lempimuusiikkini on 70-luvun ghetto hiphop ja Rock. Lempiartistini on Scooter..:D
Minua parhaiten kuvaa adjektiivi "suuri".

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

Termiittien kuningas Tilli

Posts: 119

#211 • • Termiittien kuningas Tilli Asyleum Laboratory ja Seikkailevat Nintendomiehet
Moips. Olen Antero Liikala ja asun Helsingissä. Olen 32 vuotias bisnes-hörhö ja harrastan kuviokelluntaa. Päästäni ei kolmesta yrityksestä huolimatta (wtf, oikeesti...) hiuksia irronnut joten olen lapseton. Hiukseni ovat puna-valko-harmaa-sini-musta-ruskeat (raidalliset, tietty) ja silmäni vihreät. Ehdotonta lempimusaani on suomi rock ja artisteista mitä parahultaisin tietenkin Asian Dub Foundation. Jos itseäni tässä lähtisin enemmän kuvailemaan, ensimmäinen adjektiivi joka mieleen tulee on ehdottomasti pieni.

--
Menkää tekin kuplan sisään!

Tripla-T

Posts: 373

#212 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Olen Tommi Paulo, 24-vuotias matematiikan opettaja Helsingistä. Harrastan balettia mukavassa tanssiryhmässä. Lapsia ei ole kertynyt yhtään vielä. Hiukseni ovat viininpunaiset ja silmäni ovat mustat. Kuuntelen mieluiten humppaa, se saa veren kiertämään jaloissani oikein olan takaa. Lempi artistini on Dj Rocca, siinä vasta musiikkia ja miksiä. Suhtaudun maailmaan hyvin neutraalisti *nauru*

--
Crom ! - Conan Barbaari

madma

Posts: 283

#213 • • madma Painajainen, Stuttgart Kickers
Nimi: Anna Haataja
Asuinpaikka: Helsinki
Ikä: 30 vuotta
Ammatti: Pitokokki
Harrastus: Hiihto
Lapsia: Ei yhtään
Hiustenväri: Turkoosivalkoiset
Silmienväri: Mustat
Musiikkimakusi: Enya, Adiemus
Lempiartistisi: Michael Darius
Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi:Mielenkiintoinen
tintsu

Posts: 96

#214 • • tintsu pikkuriiviö. ^_^
Nimeni on Annika Moisio ja asun Helsingissä. Olen 20v lähihoitaja/koulunkäyntiavustaja.
Harrastan golfia, kuulantyöntöä sekä kuviokelluntaa. Minulla on yksi lapsi.
Hiukseni ovat valko-pinkit ja silmäni pikimustat.
Musiikkitaivaani loistavimpiin tähtiin kuuluu ehdottomasti erilaiset oopperat, hyvin hyvin hyvin rankka hevimättö sekä klassinen musiikki.
Lempibändini onkin HIM<3
Minua kuvaa hyvin adjektiivi 'aluepoliittinen'.

--
a Devil without the horns.

embie

Posts: 531

#215 • • embie Shwoopsie poo
Nimeni on Aino Öhling, olen 21 vuotta ja asun Kuopiossa. Ammatiltani olen liikunnanopettaja ja vapaa-aikanani pelaan shakkia. Lapsia minulle on siunaantunut 3 kappaletta. Hiukseni ovat mustat ja silmäni turkoosit. Kuuntelen mielelläni kotimaista humppamusiikkia, mutta valitettavasti lempiartistiani en muista (*ding*). Minun voisi sanoa olevan aineellinen *hymy*
jansku=p

Posts: 108

#216 • • jansku=p sheikkeri
Hei olen Hanna Koponen Frankfurtista. Ikää on 26 vuotta ja olen dieettikeittäjä. Harrastan pesäpalloa ja hiihtoa. Minulla on yksi lapsi. Hiukseni ovat mustat ja turkoosit ja silmäni ovat kuluneet siniset. Lempimusiikkia on örinä metalli ja hevi-rämpytys. Lempibändi on apulanta. Adjektiivi joka kuvaa minua parhaiten on ylpeä!!

--
Everything looks bad if you remember it

John

Posts: 1,384

#217 • • John Lauma
Moikka! Olen Axel Pajula, 25-vuotias aluejohtaja Helsingistä. Tästä voimme siis päätellä että olen hallinnollinen henkilö. En harrasta mitään, koska kaikki aika työni ulkopuolella menee kuuden lapseni hoitamiseen. Ymmärrettävästi siitä on tullut harmaita hiuksia, ja alkavatpa silmänikin olemaan aika mustansynkät... No mutta, onneksi on sentään olemassa MTV, ja eteenkin sieltä tulevat rap- ja r'n'b-biisit, kuten esimerkiksi Travis ja Carpark North!

--
Fancy some cheese, Gromit?

pirpeli

Posts: 5,533

#218 • • pirpeli
Nimeni on Ursula Savolainen, Kesälahdelta kotoisin. Olen 31-vuotias sairaanhoitaja. Harrastan posliinimaalausta, aina kun kuudelta lapseltani kerkeän. Hiukseni ovat punaiset ja silmäni sammaleenvihreät. Lempparimusaani on rap ja hiphop, ja parhaita bändejä on Steve Lawler. Adjektiivi, joka minua parhaiten kuvaa on moraalinen.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

starlars

Posts: 217

#219 • • starlars ihana
hei. olen åke drummond - sinnikäs 36 vuotias konsultti kauniaisista. harratukseni lyhyeesti: postimerkkeily, samoilu ja bongaus. lapsia ei ole - selkeästi odotan sitä oikeaa. hiusteni väri on punainen ja minulla on takaraivoon tatuoitu teksti 'iso dino'. kauniit silmäni ovat vihreät. olen vannoutunut ruåtsalaisten juomalaulujen fani ja lempiartistini on osunlade.

--
a homo stabbed joey greco

liikkuva muna

Posts: 2,652

#220 • • liikkuva muna an egg on the move
EIPPA! olen Juha Ben Neji ja asun Tampereella, olen 23-vuotias ja ammatiltani projektipäällikkö. Harrastelehdin jääkiekkoa, koripalloa ja sählyä. Maksan elatusmaksuja yhdelletoista mätisäkille, joille kullekin olen onnistunut hankkimaan yhden rupisen kersan onnelareissuillani. Siitä huolimatta, että hiukseni ja silmäni ovatkin ihonväriset, rakastan r'n'b:tä ja vokaalihousea yli kaiken. Carbon based on parasta haussii.

Adjektiivi 'gammal' kuvaa minua parahaitehehen, sehän oli myös Runebergin runojen yleisin adjektiivi!!1 NÄI O!!!!! KYÄ NÄI O!!!!!!! *taputapu*