hassumuotoinen kysely!

274 posts, 14 pages, 125,822 views

neppu*

Posts: 111

#181 • • neppu* Neppu
Moi!

Olen Elisa Hakulinen, ja asun Leppävaarassa Espoossa. Olen 21-vuotias ja Nordean läntisen pääkaupunkiseuden myyntipäällikkö. Harrastan harmonikansoittoa ja minulla on yksi lapsi. Hiukseni ovat mustat, mutta niissä on aavistus punaista ja jokunen timantti. Minulla on tummansiniset silmät. Kuuntelen SUOMALAISTA iskelmä musiikkia ja räppiä. Lempiartistini on Mylo. Olen erittäin teknologinen..
Avatar
#182 • • Windy Guest
Hei!

Nimeni on Irmeli Siippainen ja asun Oulussa. Olen 25-vuotias englanninkielen tutkija. Neljän ihanan lapseni ohella harrastan telinevoimistelua. Hiukseni ovat oranssit, joissa on myös vähän keltaista. Silmäni ovat vihreät. Lempimusiikkiani on jazz ja artisteista Hector sykähdyttää sydäntäni. Parhaiten minua kuvaa adjektiivi ideologinen.
*vink**iloinen**ding*
e-will

Posts: 372

#183 • • Edited e-will joor worst naitmeir
Nimeni on Joonas Mäkeläinen ja asun helsingissä. Olen 23 vuotias ja ammatiltani rakennusmestari. Harrastan jääkiekkoa eikä minulla ole lapsia. Minulla on mustanruskeat hiukset ja vihreät silmät. Kuuntelen usein suomiräppiä ja lempiartistini on Dark Soho. Parhaiten minua kuvaisi sana Suuri.

--
vailla täyttä ymmärrystä

e-will

Posts: 372

#184 • • Edited e-will joor worst naitmeir

johanna_:
Kuuntelen mielelläni melkein kaikkea mitä ukkoni kuuntelee



hahahahaa! *nauru**nauru**iloinen**repeääliitoksistaan*

--
vailla täyttä ymmärrystä

Essi

Posts: 1,246

#185 • • Edited Essi Kukkupää!
Salut!

Nimeni on Aurora Ruusuvuori ja asun Pariisissa. Olen 21-vuotias Diakonissalaitoksen projektikoordinaattori ja harrastan sauvakävelyä. Minulla on lukematon määrä lapsia. Silmäni ovat väriltään beiget ja hiukseni mustat. Rakastan music televisionia ja lempbändinii on Electric Six. Olen voimakas. Lo/

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

lunake

Posts: 800

#186 • • Edited lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Heipähei! Olen 30 vuotias Helena Karhuvaara, kahden lapsen äiti Espoosta.
Työskentelen ravintolassa tarjoilijana ja harrastuksiini kuuluu sauvakävely, teatterissa ja oopperassa käynti ja
suomalaisten vanhojen elokuvien katsominen pisteidenlaskija ystävieni kanssa.
Minulla on mustat hiukset ja silmieni väri on maantienharmaa. Pidän seuraavanlaisista musiikkityyleistä: raskas metalli, rap, kristilliset ylistyslaulut ja rock. Lempiartistini on Matti & Teppo.
Itseäni kuvaa parhaiten sana matala.


*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

nunnu

Posts: 76

#187 • • nunnu
Hola! Olen Johanna Jauhiainen 25v helsingistä. Olen 1 lapsen äiti ja ammatiltani kosmetologi. Minulla on valkoiset hiukset ja siniset silmät. Harrasta jääkiekkoa ja curlingia. Lempi musiikki täytyy olla suomi pop sekä iskelmät ja lempi artisti taitaa olla Annie. Minua kuvaa parhaiten sana haasteellinen

*muhaha*
Fresia

Posts: 764

#188 • • Fresia vähän outo
Hei! Olen Aliisa Soininen ja asun Tampereella. Olen 23-vuotias ja ammatiltani kirjastovirkailija. Harrastan hiihtoa ja ralliautoilua. Minulla on yksi lapsi. Hiukseni ovat punaiset ja silmäni vaaleanpunaiset. Lempimusiikkini on ehdottomasti kotimainen iskelmä. Lempiartistini kuitenkin on Chemical Brothers. Parhaiten minua kuvaa sana reipas. *justjoo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

solena

Posts: 60

#189 • • solena -tigresse-
Hei! Olen Maarit Zhen, 25-vuotias lääkäri Tampereelta. Harrastan ristipistoa ja shakin peluuta. Lapsia minulla ei vielä ole tähän ikään mennessä siunaantunut. Hiusteni väri on vaaleanpunainen ja silmieni väri harmaa. Kuuntelen hevimetallia ja kaikki muukin goottimusa menee. Lempiaristini on Alicia Keys. Minua parhaiten kuvaava adjektiivi on "maailmanlaajuinen"
asdf

Posts: 3,155

#190 • • asdf
Olen Juulia Multanen ja asun Vantaalla. Olen 19-vuotias fysioterapeutti. Harrastan golffia ja hiihtämistä ja minulla on yksi lapsi. Minulla on valkoiset hiukset ja tummansiniset silmät. Lempimusiikkiani on speedcore ja lempiartisteihini kuuluu Alcazar. Minua parhaiten kuvaava adjektiivi on tavallinen.

*piis*
minttu83

Posts: 179

#191 • • Edited minttu83
Heippa hei hei !!! Mun nimi on Marika Powley. Mä asun Helsingissä ja oon 25 vuotias. Olen ammatiltani toimistosihteeri ja harrastan puukäsitöitä. Minulla ei ole lapsia. Hiukseni ovat punaiset ja silmäni harmaat. Levykokoelmastani löytyy kaikki suomi-iskelmien parhaat. Luonteetani olen maltillinen.

--
Wake me up when September ends

FairyTale

Posts: 18

#192 • • FairyTale
Olen Elina Mäkinen. Asun Lahdessa. Olen 23-vuotias. Työskenetelen atkl puuhissa. Harrastan aktiivisesti jääkiekkoa. Minulla on valkoinen tukka ja mustat silmät. Kuuntelen heavy ja metalli musiikkia. Lempiartistini on Children of Bodom. Parhaiten minua kuvaa adjektiivi vahva.
”
NoctilucA

Posts: 52

#193 • • Edited NoctilucA
Hei, olen Johanna Pulliainen ja olen kotoisin Helsingistä. Olen 22-vuotias. Olen kotiäiti ja harrastan leipomista, ruoanlaittoa, , kalastusta ja aina syksyisin metsätystä. Lapsia on 4. Niin hiukseni kuin silmänikin ovat mustat. Lempimusiikkiani on jumalainen R n B ja lempiartisteja ovat Yoji Biomehanika ja E-rotic :). Minua kuvaa adjektiivi vähäinen.
Avatar
#194 • • tintsu Guest
Moiks, olen Annika Moisio ja olen kotoisin Helsingistä. Olen 23 vuotias lähihoitaja/koulunkäyntiavustaja ja harrastan golfia intohimoisesti. Lapsia minulla on 1kpl.
Hiukseni ovat pinkit ja silmäni mustaakin mustemmat. Rakastan iskelmämusiikkia ylikaiken ja jumaloinkin ylikaiken Technicolouria ja heidän All my life biisiä. Parhaiten minua kuvaa sana innokas.
*lmao*
lunake

Posts: 800

#195 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

kirsch:
Hauska lukee noita ihmisten lempiartisteja (=mitä kuuntelit viimeksi).
Minä kun luulin että täällä useimmilla on hyvä musiikkimaku.. *nauru*
varsinkin ensimmäisten viestien vastaukset: matti&teppo, taikapeiliä, hausmyllyä, anastaciaa.. missä niitä edes voi kuulla?




Radiosta

--
Hedelmällisyys on påp!

deena

Posts: 276

#196 • • deena tenukeppi
Morooooo!Olen Elina Puustinen Helsingistä, pikkusen alle 30-v.
Olen tällä hetkellä työkyvyttömyyseläkkeellä, mutta sehän ei estä rakastamaani harrastusta sauvakävelyä ja pikkupullien leipomista!
Meikällä on yksi lapsi,tällä hetkellä hukassa. Hiukseni ovat punaiset,samoin silmäni.
Kuuntelen enimmäkseen vain kaikkea,mitä radio novalla soi, lempiartistina voisin mainita Frederikin. "Pikku Tiina" ihan paras biisi!!!!!
Minua voisi kuvailla sanalla elinikäinen...(pain in the ***)

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

*tappi*

Posts: 203

#197 • • *tappi* Pieni ja Punainen.
Hei, Olen Anna Kournikova *nauru* ja olen tampereelta.
Olen 29-vuotias perushoitaja/kouluttaja.
Harrastan vesijumppaa ja painonnostoa.
Toistaiseksi olen täysin lapseton.
Minulla on valkoiset hiukset ja silmäni on harmaat.
Rakastan NRG-poppia ja lempiartistini on britney spears.
Adjektiivina minua kuvaa parhaiten ankara.

Anna Rankaisee! *nauru*

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

Keskiyon Keisari

Posts: 643

#198 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Terve olen Johannes Putkonen 28 vuotias putkimies Helsingistä harrastan aerobicia ja kuntopyörällä polkemista. Minulla on 1 lapsi ja hiukseni ovat tumman vihreät joissa vaaleita epämääräisiä raitoja, silmäni ovat mustat. Kuuntelen kotimaisia iskelmiä ja lempibändini on Nirvana. Parhaiten itseäni kuvaa adjektiivi joensuulainen.

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Waide

Posts: 323

#199 • • Waide sabão
Hei,

nimeni on Kalle Wagner ja asun Kouvolassa. Olen 23 vuotias ja ammatiltani verotarkastaja. Harrastan balettia, mutta pidän kuitenkin todella paljon löhöämisestä eli elämäni sisällön voi kuvata kahdella sanalla, pullo ja töllö. Lapsia minulla on kaksi kappaletta, mistä lienee hankittu. Hiukseni ovat tällä hetkellä vaaleansiniset ja silmieni väri on harmaa. Pidän todella paljon iskelmämusiikista ja peruspopista. Lempiartistini on kuitenkin Simon and Garfunkel. Parhaiten minua kuvaa adjektiivi nopea.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Avatar
#200 • • Annakins Guest
Olen Katariina Selonen, 31, ja asun Hemel Hempsteadissä. Lapsia minulla ei ole ja ammatiltani olen tiedostuspäällikkö. Harrastan eukonkantoa ja golfia. Hiukseni ovat armeijan vihreät ja silmäni siniset. Pidän erityisesti gabberista ja sukkahousuhevistä. Lempiartistini on Amr Diab. Minua parhaiten kuvaa adjektiivi katkera.