hassumuotoinen kysely!

274 posts, 14 pages, 125,821 views

Sucy

Posts: 256

#81 • • Sucy
Olen Hannele Pelttari Helsingistä. olen 21-vuotias pc-tukihenkilö. Harrastan tanhua ja minulla on 5 lasta. Minulla on valko-siniset hiukset ja punaiset silmät. Pidän klassisesta ja lempiartistini on suurlähettiläät. Ja minua kuvaa parhaiten adjektiivi iso.
Silphid

Posts: 219

#82 • • Silphid
Hei. Olen Tuulikki Nissinen, 23-vuotias maanviljelijä Riihimäeltä. Harrastan balettia. Hiukseni ovat valkoiset ja silmäni beiget. Minulla on 2 lasta. Lempimusiikkiani on amispoppi, tosin lempiartistini on on Infected Mushroom. Minua kuvaa parhaiten sana primitiivinen.

--
:)

Blues

Posts: 5,414

#83 • • Blues Koning van Afrika
Olen Andrew Kiljunen ja asun Washingtonissa. Olen 23 vuotias managing director joka harrastaa ratsastusta ja minulta löytyy kolme lasta. Hiusteni väri on oranssi mustilla raidoilla, silmät ovat ruskeat ja lempimusiikkiani on folk, artisteista erityisesti Koma & Bones. Parhaiten minua kuvaa adjektiivi, devastating.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

noena

Posts: 3,138

#84 • • noena first breath after coma
Nimeni on Elina Seppälä ja asun Espoossa. Olen 19 vuotias neiti ja olen töissä Sampo rahoituksessa. Harrastan pitsin nypläystä ja minulla on neljä lasta. Minulla on siniset hiukset ja siniset silmät. Mieluiten kuuntelen purkka-poppia. Mielestäni paras artisti on BoA. Adjektiivi Suloinen kuvaa minua hyvin.

*nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

QueenB

Posts: 302

#85 • • QueenB Yuki-Onna
Tässä minä lyhyesti:

Olen Maria Gran, Asun Mikkelissä, olen 23 vuotias. Toimin työssäni kurssisuunnittelijana. Harrastan pienoismallien rakentamista. Minulla ei ole lapsia. Minulla on oliivin vihreät hiukset ja siniset silmät, joissa on aavistus vaaleanpunaista. Rakastan saksalaista rappia. Avril lavigne on lempiartistini. Minua kuvaa parhaiten adjektiivi kultainen.
miikku

Posts: 111

#86 • • miikku
Olen Karoliina Pasanen helsingistä,Olen lähemmäs kolmekymmentä vuotta ja työtön. Harrastan pesäpalloa ja postimerkkien keräilyä. Lapsia minulla on 8. Hiukset ovat vihertävänharmaat ja silmät siniset. Eniten pidän mouhou rapista,mutta lempi artistini on Avril Lavigne. Itseäni parhaiten kuvaa adjektiivi energinen.

tässä siis minä*joo*
Umbala

Posts: 769

#87 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Terve, olen Mikael Lahtiperä Tampereelta. Olen 23vuotias Atk-Suunnittelija. Harrastuksiini kuuluu kuviokellunta, telinevoimistelu sekä kurlinki. Olen lapseton hiukseni ovat punaiset ja silmäni harmaat. Mielimusiikkiini kuuluu Örinä hevi ja lempi artistini on Kari Tapio. Minua kuvaa parhaiten adjektiivi Meluisa.
Erittäin hauska tutustua =)

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Blue_Wabbit

Posts: 212

#88 • • Blue_Wabbit
Hei, olen Kosma Rasilainen, asun Leppävaarassa ja olen 18-vuotias Työkseni suunnittelen väestönsuojalaitteita. Harrastan piirtämistä. Minulla on 3 lasta. Minulla on beiget silmä ja mustat silmät. Rakastan mörinämetallia yli kaiken ja lempiartistini on Kauniaisten Lapsikuoro. Parhaiten minua kuvaileva adjektiivi on mahdoton.

[muokattu 16.8.2004 03:07]

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#89 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Melavirta tässä Keravalta Terve!!!!!
Olen 27-vuotias eläkeläinen.
Harrastan kansantanhua, larppausta sekä suunnistusta.
Lapsia minulla on ties vaikka kuinka monta.
Hiukseni ovat ruskeat ja valkoiset ja silmäni denim-siniset.
Lempiartistiani en kuollaksenikaan muista mutta mielelläni kuuntelen räppiä ja jazzia.
Olen arka ja estynyt.

*hymy*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

NegaPose

Posts: 151

#90 • • NegaPose Tonton
* Kekkonen moi
* Tampere
* 24
* Muusikko
* Baletti
* 115 lasta
* Hiukset: musta
* Silmät: Beige
* Musiikkimaku: suomipop
* Lempiartistisi: frank kvitta
* Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi: hakutermejäsi sisältäviä normaaleja sivustoja ei löytynyt
alphamagic

Posts: 3,628

#91 • • alphamagic
Juho Holm tässä moi! Olen 27v ja asustelen Tampereella kolmen lapseni kanssa. Ammattini on autonasentaja, mutta nykyään toimin pienyrityksen autonkuljettajana. Harrastuksiini lukeutuvat mm. ratsastus ja golf ja jos saan hieman mainostaa, olen esteratsastuksessa sm-tasolla. Ulkonäöltäni olen aika tavallinen, mustat hiukset ja vihreänkirjavat silmät. Rakastan oopperaa ja klassista musiikkia ylikaiken, myös suomi-iskelmä ja Klamydia ovat aivan ehdottomia! Tosin jostain syystä pidän myös Nick Sentiencestä. Outoa. Kymmenet ystäväni kuvailevat minua adjektiiveilla mielikuvituksellinen, eeppinen ja hurja. Oivoi kuinka hurja olenkaan... *kjähkjäh*

*joo* *joo* *joo*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

POSER

Posts: 800

#92 • • POSER Wimp and Poser
Heippa kaikki! Olen Johannes Grönholm ja asustan Riihimäellä. Iältäni olen 35 vuotias ja työskentelen tällä hetkellä jyrsijänä. Lukuisiiin harrastuksiin kuuluu mm. kävely, sienestys, ooppera ja lintujen bongaaminen. Hiukset minulla ovat myrkyn vihreät ja silmät mustat ja muusta saatkin ottaa itse selvää. Lempimusiikkin on iskelmä joista paras artisti on 2pac. Jos joutuisin kuvailemaan itseäni yhdellä sanalla se tulisi olemaan eeppinen. Eipä tässä muuta, kuin moi ja koittakaahan tytöt kirjoitella.

[muokattu 20.8.2004 09:03]

--
Keppiä Jehoville!

ZoneX

Posts: 2,125

#93 • • ZoneX ikuisuuden tuolla puolen.
Terve! Olen Olavi Tikka ja asun Helsingissä.
Olen 26 vuotias ja ammatiltani olen rakennusmies.
Harrastan pitsinnypläystä enkä ikävä kyllä ole saanut
hankittua koskaan lapsia. Hiustenvärini on vaalenasiniset
ja silmäni ovat valkoiset. Kuuntelen oopperaa sekä lempiartistini
on Scirocco. Itsestäni voisin sen verran luonnehtia, että olen
suurehko...
Yim

Posts: 180

#94 • • Yim
Moi! Olen Juhani Koivulahti. Mie asun tuolla Helsingin perukoilla. Kesiä on kertynyt huikeat 21 Ja kaiken elantoni hankin kun teen sähkömiehen hommia. Yksi asia on todella lähellä sydäntäni ja se on sauvakävely. Kun sitä teen tuntuisi kuin lentäisin sillä se on sen verran vauhdikas laji. Muuten elämääni kuuluu yksi lapsi jota rakastan ja hoivaan. Jos nyt puhutaan ulkonäöstäni niin hiusteni väri on musta ja silmien kans. Lempi musiikki mun kaikki poppi ja räppi. Molemmat menevät suoraan sydämmeen ja Antti on IHANA. Äsken stereoista pärähti ulos tämä biisi. Kam-Pain - Mean Mutha. Lempi artisti meinaa. Varmaan paras adjektiivi mikä kuvaa minua on hyväiltävä...

--
Perception: Our day-in, day-out world is real.
Reality: That world is a hoax, an elaborate deception spun by all-powerful machines of artificial intelligence that control us.

Humppabeibi

Posts: 91

#95 • • Humppabeibi Söpöilijä
Nimeni on Sinikka Hellman. Asun Tampereella ja olen 19-vuotias. Olen ammatiltani hoitoapulainen, ja harrastan tanhua. Lapsia minulle ei ole vielä siunaantunut. Hiukseni ovat mustavalkoiset, ja silmäni siniset. Pidän erittäin paljon suomalaisesta iskelmämusiikista. Lempiartistini on ehdottomasti Kylie Minogue, hänessä on sitä jotakin. Puolueellinen on adjektiivi, joka kuvaa minua parhaiten.

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

HaPsULi

Posts: 170

#96 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet
Olen Emmi Jokinen ja asun tampereella. Olen 18- vuotias ja olen ammatiltani Asiakaspalvelija. Harrastuksiini kuuluu kuviokellunta. Minulla on 1 lapsi. Minulla on siniset hiukset ja valkoiset silmät. Rakastan yli kaiken klassista musiikkia.
Lemppariartistini on Antti Tuisku. Adjektiivi joka kuvaa minua parhaiten on antagonisti älä kysy mikä se on *iloinen*

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

pinkki

Posts: 308

#97 • • pinkki säätö et co.
Nimeni on Kristiina ??, asun Kauhavalla ja olen ...useamman sata vuotta vanha, ammatiltani myyntipäällikkö ja harrastan keilausta. Lapsia lienee useampi kymmenen ja hiukseni ovat siniset vaaleilla raidoilla (aika lähellä totuutta jopa *igor*), silmäni ovat mustat. Kuuntelen countryä ja lempiartisti on se se... siitä "mun nimi on irmeli - sä et oo yhtää irmelin näkönen"-mainoksesta. Minua kuvaa ehkä eniten sana Arctopolitanus = porilainen.
sts

Posts: 7,969

#98 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
Nimeni on Mikko Laitinen, asun lahdessa. Olen 20v puunkuorintakoneiden asentaja, harrastuksiini kuuluu kehonrakentaminen. Minulla on yksi lapsi. Hiukseni ovat viinin punaiset, silmieni väri on musta. Musiikissa parhaiten uppoaa country, lempiartistini on spektrum. Parhaiten minua kuvaa adjektiivi ”TYLY”
cheat

Posts: 796

#99 • • Edited cheat
Mervi Virtanen,asun helsingissä, olen 24 vuotias toimisto sihteeri. HArrastuksiani ovat salibandy ja sauvakävely. Minulla ei ole lapsia. Hiukseni ovat punaiset ja silmiä minulla ei ole. Pidän erityisesti countrymusiikista, lempiartistini on Fröbelin palikat. Minua kuvaa parhaiten adjektiivi hassu.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

enrg

Posts: 2,040

#100 • • Edited enrg
Olen Tuomas Von Schrowe ja asustelen omassa piilopirtissäni Kouvolassa, jonne jäin asumaan tullessani Porista junalla Lahteen, mutta nukuttuani pommiin. Olen lähes kolmekymppinen, ja toimin huoltomiehenä. Älyllista aivopuliskoani ruokin runojen lausumisella ja patemällä foorumeilla, kun taas liikunnallisiin harrastuksiini kuuluu larppaus, eukon kanto, rivitanssi, sekä treenaaminen löylynoton mm kisoihin. Lapsia minulla on 4, joista kaikki ovat minun kaltaisiani punapäitä. Silmäni ovat siniset, mutta välillä niissä on nähtävissä myös ruskean vivahteita. Rakastan
Countryä, Folkkia ja Tangoa, mutta en voi sietää polkkaa. Lempiartistini on re-formin Janne ja Teppo. Parhaiten minua kuvastaa adjektiivi ”tuore”