hassumuotoinen kysely!

274 posts, 14 pages, 125,841 views

Dueno

Posts: 168

#101 • • Dueno klubbarin rumin
Tere! Nimeni on Aleksander En Tiedä ja asun Helsingissä. Olen 25-vuotias ammattiautoilija. Harrastuksiini kuuluu klassinen baletti ja kuviokellunta. Lapsia minulla on 0 kappaletta. Hiukseni ovat vihreät ja silmieni väri on haalistuneen musta. Genre mitä diggailen on räppi, radiohitit,lempparini on Dj Yim. Parhaiten minua kuvaa adjektiivi "humalassa".

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

E-Polcca

Posts: 40

#102 • • E-Polcca P*ska-DJ
Morooo...

Eli oon Olavi Kallio, ja asustelen täällä helsingin pasilassa. Ikää on kertynyt 21 vuotta ja ammattina on työtön, olenhan entinen linnakundi. Harrastuksiini kuuluvat rivitanssi ja karaoke. Lapsia ei ole, eikä tule näillä saantimahdollisuuksilla. Hiukseni ovat punaiset ja silmäni tummansiniset. Musiikkimakuni on rajoittunut europoppiin ja lempiartistini on ehdottomasti Hoobastank. Parhaiten minua kuvaava adjektiivi on ehdottomasti suuri.

*super*

--
*** You rock da funky beat, beat, beat ***

misise

Posts: 2

#103 • • misise
nonniii..

Olen Monica Ripatti ja asun Espoon Kilossa. Olen 22 vuotias palkanlaskija. Harrastan skeittausta ja painia ja minulla ei ole lapsia. Hiukseni ovat punaiset ja silmäni vaaleansiniset. Lempimusiikkiani on rap ja lempiartistini Hoobastank. Parhaiten minua kuvaa adjektiivi feminiininen.

PEKE THE *possu*
Esa

Posts: 947

#104 • • Esa
Moi!

Nimeni on Heikki Mielonen-Hongisto.
Asun Joensuussa, olen 24, ammatiltani kanttori-urkuri.
Harrastan jalkapalloa, lauantaimakkaran grillausta ja oluen kittausta.
Minulla on yksi lapsi.
Mustat hiukset, harmaanruskeat silmät.
Lempparibiitit mulle tarkoilevat polkka, elektro, supereurobeat ja pinpihouse. Paras bändi on The Orb.
Minua kuvaa adjektiivi "ihana".
-P

Posts: 4,972

#105 • • -P

djmg:
* Nimesi (2. nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi)
* Asuinpaikkasi (kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla)
* Ikäsi (lisää oikeaan ikääsi lohkenneiden sormikynsiesi lukumäärä)
* Ammattisi (naiskäyttäjä kirjoittaa äitinsä ammatin, mieskäyttäjä isänsä)
* Harrastuksesi (harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa, sietää)
* Lapsiesi lukumäärä (monta hiusta lähtee päästäsi, kun vedät)
* Hiustenvärisi (tämän hetkinen paidanväri)
* Silmienvärisi (tämän hetkinen housujen väri)
* Musiikkimakusi (genre, jota et siedä)
* Lempiartistisi (tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi)
* Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja ”adjektiivi”



Moi olen Alexander Töyri, 23v ja asun Turussa. Olen juuri valmistunut juristi ja harrastuuksini kuuluu ompeluseuran puheenjohtajana toimiminen sekä kuviokellunta. Lapsia minulla ei vielä ole. Hiusten värini on valkoinen (lue= blondi) ja silmien väri tummansininen. Eniten diggailen sellaista musiikkia kuin N'Sync, Backstreet Boys, Take that ja lempiartistini on Amon Amarth. Parhaiten itseäni kuvaa ajdektiivi on "mairea"

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Pablo

Posts: 1,875

#106 • • Pablo
Terve olen Kari 26v maastosuunnittelija Tampereelta. Harrastan surffausta, pienoismallien kasaamista sekä lintujen bongausta. Minulla on 2 lasta. Hiusteni ja silmieni väri on sininen. Kuuntelen kantrimusiikkia. Suosikkiartistini on Weirdo. Lähipiirissä minua on kutsuttu kovin meluisaksi. *hih*
nominaali

Posts: 19

#107 • • nominaali Another spoiled customer
Hei kaikki.
Olen Klubituksen uusia käyttäjiä. Nimeni on Petteri Dzface. Asun Rovaniemellä ja ikää minulla on 27 (miestenkin kynnet lohkeilee joskus). Työskentelen Talouspäälikköna, ja en oikein harrasta mitään. Istuskelen yksin koneella ja katselen kun ihmiset loggailevat sisään IRC-Galleriaan. Minä olen lapseton, kalju, silmäni ovat oranssit ja minä kuuntelen täysin merkityksetöntä suomi iskelmää kaiket päivät. Parhaat kiksit saan Juicen hengettömistä runoilukohtauksista lauluiksi muotoiltuna. Ne todella salpaavat hengitykseni.

Jos ei lasketa tälle sivulle osuneita hakuja, minua kuvaisi parhaiten adjektiivi HYVÄ.

--
Kun ykkönen onkin kakkonen, olen varmasti hukassa.

muZZle^

Posts: 305

#108 • • muZZle^
Minun nimi on Kaarina Iskulehto ja asun Rovaniemellä. Ikää on kertynyt 21 vuotta ja olen lähihoitaja. Harrastan tietokoneen modaamista ja sienienestämistä. Yhden lapsenkin olen jo kerennyt pyöräyttää. Hiukseni ovat mustavalkoiset ja silmät ovat beiget. Rakastan deathmetallia. Lempiartistini en juuri tällä hetkellä muista (flunssa sumentaa aivot). Kirjoitustaitoani on kehuttu kunnasmaiseksi.
Optik

Posts: 1,691

#109 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Minun nimeni on Ilari Rautio, ja asun Helsingissä. Ikää minulle on kertynyt 30 vuotta ja olen ammatiltani autonkuljettaja. Harrastan golfia, rivitanssia ja karaokelaulua. Minulla ei vielä ole lattialla ryömivää sinappikonetta. Hiukseni ovat mustat ja silmäni ovat sinisen väriset. Kuuntelen suomipoppia, eurohumppaa, räppiä, R'n'B:tä ja rockia. Lempiartistini on Holden & Thompson. Parhaiten minua kuvaava adjektiivi on: "Positiivinen".

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Foxmagon

Posts: 1,329

#110 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Hei olen Maarit Muhli, asun Vantaalla ja olen 19-vuotias. Olen kokoonpanija ja harrastan golffia sekä jalkapalloa. Minulla on yksi lapsi.
Minulla on punaiset hiukset sekä siniset silmät. Kuuntelen brittipoppia ja örinäheviä ja lempiartistini on Kelly Clarkson. Parhaiten minua kuvaa adjektiivi : Valoisa

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Nalatsu

Posts: 155

#111 • • Nalatsu naarasleijona
Hei nimeni on Anneli Österlund ja asun Varkaudessa. Olen 27 vuotias autokorvauskäsittelijä. Harrastan ratsastusta ja pianonsoittoa sekä shakkia. Minulla on yksi lapsi. Hiusteni väri on sininen ja silmäni ruosteenpunaiset. Musiikkimakuuni kuuluu klassinen, jazz sekä r&b. Lempiartistini on Mikko Mäkeläinen. Itseäni kuvailee parhaiten adjektiivi: ylväs.

Oi kuinka olenkin ihana ihminen.. *pihkassa**jiihaa**heiii*

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

rZi

Posts: 587

#112 • • Edited rZi 42
Nimeni on Petter Tinga ja asun Helsingissä. Olen 22-vuotias Merivoimien Insinöörikomentajakapteeni*uros*.
Harrastan taitoratsastusta, parkouria ja pingistä*sars*. Minulla ei ole lapsia. Hiukseni ovat keltaiset ja silmieni väri sininen.
Nautin Reggae musiikista ja lempiartistini on Ferry Corsten. Minua kuvaa parhaiten adjektiivi räikeä.
ZaZa

Posts: 262

#113 • • ZaZa
Nimeni on Sinikka Anttila ja asun Kuopiossa. Olen 22-vuotias sihteeri.
Harrastan balettia, golfia sekä pitsiliinojen tekemistä. Minulla on kaksi lasta.
Minulla on kirkkaan punaiset hiukset ja todella tumman siniset silmät.
Lempi musiikkiani on heavy, klassinen ja kunnon britney-poppi. Lempiartistini on Usher...
Parhaiten minua kuvaa adjektiivi hassu.

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Elviira

Posts: 39

#114 • • Elviira big mama
Hei!
Nimeni on Eveliina Hynninen ja asun Riihimäellä. Jymähdin tänne lipuntarkastajien vuoksi, joka ajoittain aiheuttaa katkeruutta. Ammatiltani olen puhelinmyyjä, sieniveitsiä ja sen sellaista. Silmäni ovat groovysti mustat ja hiuksetkin mustat. Lapsia on siunaantunut jo viisikymmentä, vaikka olenkin vasta 23 vuotias. Hyvähän se on aloittaa ajoissa! Harrastuksiini kuuluu jääkiekko, virkkaus ja rivitanssi. Lempimusiikkia on tietty country ja polkka. Paras artisti on Disturbed! Kuulun viralliseen funklubiin.
Terv. nimim. Syvällinen

--
Get down on your knees, BITCH!

Jocular

Posts: 1,359

#115 • • Jocular Janni
Hei Olen Annina Lehtonen, asun Helsingissä ja olen 20 vuotta vanha. Ammatiltani olen postivirkailija ja harrastuksiini kuuluu ratsastus ja fitness. Lapsia en elämäni aikana ole vielä saanut, mutta kyllä niitäkin hamussa tulevaisuudessa olisi ehkä tarkoitus hankkia. Hiukseni ovat punaiset ja silmäni mustat. Rakastan suuresti oopperaa ja jazzia. Lempiartistini on Carbon Based. Luonteeltani olen saatannallinen. *nauru* *pahis*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Ill

Posts: 68

#116 • • Edited Ill .-:wankers united:-.
Heippa vaan kaikille. Oon Piipon Jore täältä Tampereen Hervannasta. Ikää mulle on kertynyt tähän päivään saakka 38 ja puol vuotta ja oon teknisten alojen opettaja, insinööri koulutukseltani. Mä harrastan swappailua pikkulikkojen kaa ja käyn säännöllisesti telinevoimistelemasa. Mä soittelen silloin tällöin fagottia jätkien kaa. Joskus mä meen kiksubileisiin viihtymään. Mulla on yks poika. Sen nimi on Gustav. Se on yks perkeleen hikikäpälä. Mulla on sininen tamperetukka ja mun toinen silmä on vihree ja toinen sellanen vihreen sävy, mihin on kaatunu punkkuu. Mä diggailen tosi paljon räppimeininkii, pimppihousee ja kixuu, jossa määitään. Kaikkein eniten mä tykkään Kikasta ja Xeroxista. Jätkät sanoo mua tajuttomaks.

--
Hipit on tyhmiä, rumia ja haisee pahalle.

Avatar
#117 • • Edited niomic Guest
Antero Talo täällä, huomenta! Asustelen Hämeenlinnas siel opiskelijoiden seassa. Tarkemmin laskematta ikää on kertynyt 21 vuotta ja tästä huolimatta olen usean patentin omistaja ja mukana monessa globaalisti toimivassa yrityksessä lähinnä johtajana ja hallituksen jäsenenä. Vapaa ajan kulutan tehokkaasti ja tahdikkaasti Laz-e-boy:ssa lojuen, välillä tulee sentään mieleen, että kuinka paljon oiskaan saanu omia verorahoja takasin jos ois tehny niitä pikku sinappitykkejä aimoliudan ja antanu eukon hoitaa, veisin sitten syömään ku täyttäisivät 18v. Kuontalo on iän myötä muuttunut harmaan sijasta pikimustaksi, mutta tokkopa tosta on haittaa moneen vuoteen. Silmät ei valitettavasti oo niin onnellisessa tilassa, näyttäis olevan sininen haalistumaan päin, noh kuhan ei mee näkö samalla.

Hei kaveri! Juttu on viel kesken. En ole tähän ikään mennessä löytänyt mitään muuta kuuntelemisen arvoista kuin Anastasia, se on luonu mun mielestä ihan uuden musiikkityylin, varsinkin tykkään nyt kun sain kaverilta tietää et se on semmonen transsu vai mitä meinaakaan. Tästä huolimatta jouduin sisäpiirin pakottamana kuuntelemaan jotain ihme lyhennelmäpändiä Pokki tai joku. Kaipa sitä vois kohteliaasti sanoo että olihan siinä ainakin vauhtia ihan riittämiin. Jos haluat esitellä mua kaiffareilles, niin sano vaan suoraan et ”se on toi antero kyl semmonen maalaileva heppu etten oo ikkää tavannu”, eiköhän lohkee paltsuu!
Mosh

Posts: 137

#118 • • Edited Mosh Adonis
Hei, nimeni on Michael Jukola ja asun Espoossa. Olen 21v vanha ja ammatiltani olen suurlähettiläs. Harrastuksiini kuuluvat mm.luistelu ja murtsikkahiihto, sillä olen atleetti enkä koske alkoholiin. Lapsia minulla ei ole, eikä välttämättä vähään aikaan tule olemaankaan. Hiukseni ovat mustat, ja silmieni väri on sininen. Kuuntelen todella intohimoisesti ja tunteella norjalaista blackmetalia sekä sankariheviä. Ehdoton lempiartistini on Electric Light Orchestra. Olen monien mielestä varsin inhimmillinen henkilö, tai jotain...

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

Late

Posts: 3,441

#119 • • Edited Late team Lasse
Hei, Olen Johannes Fagerholm(?) asun Helsingissä ja olen lapseton 22v kirvesmies/yrittäjä. Harrastan larppausta, sauvakävelyä, kuviokelluntaa ja aerobiciä. Hiukseni eivät ole enää minkään väriset ja silmäni ovat tummansiniset ja niissä on erivärisiä kuvioita (kai boxerit lasketaan?). Musiikkmakuni on todella laaja, rakastan niin suomalaista iskelmää, black metallia ja countryä. Lempiartistini on nu-nrg.
Parhaiten minua voi kuvailla adjektiivillä hassu.

(Kuinka ollakkaan google toi tämän kyselyn ekana vastauksena)
chihuahua

Posts: 36

#120 • • Edited chihuahua portuguesa
Heppa! Olen 19-vuotias Lyydia Helsingistä, enkä muista enää sukunimeäni, vaikka kävin sen äsken tarkastamassa postilaatikosta. Olen ammatiltani kampaaja-mestari ja lempiharrastuksiini kuuluu kynsien pureskelu ja porkkanapenkkien kitkeminen. Minulla on viisi katkennutta lasta, joista kaksi on kaiken lisäksi keinotekoisia. Hiukseni ovat vihreät ja silmäni tummansiniset ja liian isot. Rakastan kitaranvingutusheviä ja suosikkilaulajani on Anna Eriksson. Olen muutenkin aivan sanoinkuvaamaton.

--
lol.