Olen Juhani Hovi, Kotkalainen 25-vuotias eläkeläinen. Harrastan agilityä ja vesipalloa muiden eläkeläiskavereideni kanssa, koska minulla ei ole yhtään omia lapsia. Vesipalloillessa on pakko käyttää uimalakkia, etteivät kuninkaallisen siniset hiukseni päästä väriä altaaseen. Turkoosit silmäni turpoavat punaisiksi palloillessa. Agility harrastuksen löysin käytyäni country&western näytöksessä, jossa soitettiin lempimusiikkiani countryä, pidän myös tosi paljon aikuisrokista ja kantaa ottavista poliittis-sävytteisistä kappaleista. Vaikka lempiartistini Richie Hawtin ei soitakkaan lempimusiikkiani pidän hänestä tosi paljon. Tämä johtuu varmasti vahvuudestani.
Ikää on kertynyt muikeat 27 vuotta ja ammatiltani olen lääkäri. Harrastan sauvakävelyä, murtomaahiihtoa ja bingoa. Lapsia ei ole.
Kuuntelen mahdollisimman rankkaa metallia ja saksalaista rappia. Lempiartistini on Fintelligens ja olen tietenkin yksi kauneimmista!
) Kuuntelen illalla tennistä pelatessani lähinnä polkkaa ja kaikenlaista hengellistä musiikkia. Lempiartistini on ehdottomasti Flaikku ja olen luonteeltani kovin suloinen.

olen Maria Räikkönen ja asun Helsingissä. olen 23 vuotias. Olen töissä arabian tehtaalla taiteilia H-L S:n seinätaulujen siirtokuvien laittajana. Harrastan laskettelua. Minulla on yksi lapsi (otus). minulla on siniset hiukset ja siniset silmät (kuin oliskin). kuuntelen radiosta nrg:tä kokoajan.... Lempiartsistini on 4 strings. Mä olen erittäin tarkkaavainen...
! Lempibändini on Linkin Park. Olen alunperin porilainen.