274 posts, 14 pages, 141,586 views

djmg:
* Nimesi (2. nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi)
* Asuinpaikkasi (kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla)
* Ikäsi (lisää oikeaan ikääsi lohkenneiden sormikynsiesi lukumäärä)
* Ammattisi (naiskäyttäjä kirjoittaa äitinsä ammatin, mieskäyttäjä isänsä)
* Harrastuksesi (harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa, sietää)
* Lapsiesi lukumäärä (monta hiusta lähtee päästäsi, kun vedät)
* Hiustenvärisi (tämän hetkinen paidanväri)
* Silmienvärisi (tämän hetkinen housujen väri)
* Musiikkimakusi (genre, jota et siedä)
* Lempiartistisi (tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi)
* Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja adjektiivi
sapeli:
Nimeni on Petteri Gebre, asun Vantaalla ja olen 25-vuotias. Olen rahaton deeku ja harrastan kaikkea raskasta urheilua, metsästystä sekä kaikkea armeijaan ja sotimiseen liittyvää. Minulla on todellakin nolla lasta ja hiukseni ovat vitivalkoiset - silmäni taasen ovat harmaat. Rakastan kaikkein eniten räp-musaa, ja lempiartistini on Tori Amos (tosin vain hänen räp-coverinsa). Olen luonnonkaunis.
(edit: muistin väärin sukunimeni)
Sukunimeni on nykyään Hoikkala. Ikäni, työni ja harrastukseni eivät ole muuttuneet, eikä lapsiakaan tule vaikka kuinka yrittäisin.
Hiukseni ovat nykyään tämmöiset kivan ruskean oranssit, ja silmät ovat kummasti vihertyneet viime aikoina. Musiikkimakuni on pysynyt ennallaan, mutta nykyään luonnehtisin itseäni lähinnä perättäiseksi, mutta olen myös monipaikkainen, intensionaalinen sekä jaollinen. 
Kolmas taas sisälsi rivin "Petteri iskee pienellä vasaralla lasten pieniin päihin"...
Ehkä tuo on sitten harrastukseni, tiedä häntä.
)

**