263 posts, 14 pages, 86,897 views
rjv:
---
keisha:
Onhan se hienoa, et sulla on varaa sisäfilepihviin, mut turha tulla dissaamaan ihmisiä siitä jos niillä ei ole rahaa sun vaatimiin gourmet-herkkuihin. Nousee niskakarvat pystyy tollasesta, hrrr.
---
Oot vaan kateellinen! Köyhät kyykkyyn!
nimim. voi sitä syödä muutakin kuin punaista lihaa
nuance:
Mä haluan nähdä kun osoitat tuossa mun postauksessa sen kohdan, jossa mä dissaan yhtään ketään. I dare ya. Ehkä tuosta saisi muotoiltua hyökkäyksen suomalaista lihanjalostusteollisuutta vastaan. Hrr vaan itselles.
Tää on nyt sitten varmaan sitä kuuluisaa klubitus-meininkiä, kun jokaiseen lauseeseen pitäis sotkea miljoona -hymiöö, koska muuten kaikki sanasi voidaan käsittää dissauksena.
P.S. Mun päivittäisiin perusraaka-aineisiin kuuluu mm. kanan rintafileet eri muodoissaan, jauheliha jne. Aikamoisia gourmet-herkkuja.
kmn:
---
nuance:
URGH. Aika hurjaa jos possun suikaleet on sitä itsensä lellimistä. Mä kun en possun suikaleita viitsi ostaa edes arkena kun tuppaavat olemaan semmosta rasvaista jännesotkua.
---
pöh! mitä sä oot oikeen syöny! :D
Avernian:
---
Hansu:
Jos ikuinen makaronin puputus kyllästyttää, suosittelen siirtymään perunoihin, joita talvella saa halvimmillaan n. 40 snt / kg. Edullisuutensa lisäksi ne täyttävät paljon paremmin kuin makaronit ja ovat sitä paitsi terveellisempiäkin.
---
Perustele toki.
Ainakaan finelin mukaan eroa ei juurikaan ole.
hardikaveri:
---
Avernian:
---
Hansu:
Jos ikuinen makaronin puputus kyllästyttää, suosittelen siirtymään perunoihin, joita talvella saa halvimmillaan n. 40 snt / kg. Edullisuutensa lisäksi ne täyttävät paljon paremmin kuin makaronit ja ovat sitä paitsi terveellisempiäkin.
---
Perustele toki.
Ainakaan finelin mukaan eroa ei juurikaan ole.
---
energia 285kj
hiilarit 14,7
hardikaveri:
sika -nauta jauheliha se vasta on eroottista...
siellä on sit ihot/nahat kalvot jänteet sorkat ja muut osat joita ei saa tiskillä myytyä