Kun rahat on loppu, mistä tingit?

263 posts, 14 pages, 83,867 views

UnityF

Posts: 15,721

#61 • • UnityF joo just se

Cofeingirl:
Toisin kuin eräät tuttavani, en ainakaan tingi lemmikkieni elämän laadusta. Noin 600E:n kuukausipalkasta menee noin 70E kuussa pelkkiin kissojen ruokiin.



Sama täällä mulla on kissa ja se elää herroiksi vaikka mulla olisi millainen rahapula. Se joka laiminlyö lemmikkieläimiään jotta pääsee esim bilettämään niin ei tarvii mulle tulla puhumaan never.

eläimet *sydän*
Illustrator

Posts: 3,171

#62 • • Illustrator
Ruoka, levyt, leffat.....*eiei*

[muokattu 6.1.2004 21:29]
POSER

Posts: 800

#63 • • POSER Wimp and Poser

India:
mun mielest on ärsyttävää kun jotkut itkee ettei oo rahaa maksaa laskuja ja kumminkin vaan ne löytää rahaa baariin ja vetää siellä illassa ainakin 50e kurkusta alas..



Kukin priorisoi asiat itselleen tärkeysjärjestykseen, joillekin se vain on viina. Ja kyllähän ne laskut kerkee myöhemminkin maksaa, ne tuskin mihinkään katoaa *iloinen*

--
Keppiä Jehoville!

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#64 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Ruoka ja piletys, tosin nälkää ei tarvi nähdä kun on raflas duunis*joo*Onneksi duuni myös rajottaa piletystä, eli vkl usein kiinni*justjoo*ja sitte ku rahaa ei o mennään vanhempien tulipussille joka on levällään liiankin usein,että kyllä sitä melko usein itsensä löytää radalta vaikka oli niin päättänyt että nyt en lähde, jooo-o viimeiset kuuluisat sanat. ja kessusta en luovu vaikka kuinka köyhä olis*uuh*ja ainahan laskuja voi siirtää*vink*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Dementation

Posts: 2,892

#65 • • Dementation wednesday?
Melkeen jää joku tapahtuma käymättä, mutta onneksi yleensä suunnittelen sen verran etukäteen että pääsen sinne minne haluankin *nauru*

Joskus sit täytyy ottaa lainaa, siinä on vaan se huono puoli että sitä ei tee mieli maksaa takaisin *pahis* Mutta tulee ne silti maksettua kun rahaa jostain taas saa *enkeli*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#66 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

POSER:
---
India:
mun mielest on ärsyttävää kun jotkut itkee ettei oo rahaa maksaa laskuja ja kumminkin vaan ne löytää rahaa baariin ja vetää siellä illassa ainakin 50e kurkusta alas..

---


Kukin priorisoi asiat itselleen tärkeysjärjestykseen, joillekin se vain on viina. Ja kyllähän ne laskut kerkee myöhemminkin maksaa, ne tuskin mihinkään katoaa *iloinen*



hmm... mä toisinaan sorrun valittamaan rahapulaani, vaikken ole kyllä elänyt niin kuin köyhän opiskelijan ”pitäisi”. En vaan osaa. Joskus olen yrittänyt oikein säästää ruoasta, ja säästö päättyi stockan herkkuun kun ”kilahti”. Samoin kun on ollut huono päivä ja tuntuu että elämä kaatuu päälle, olen tuhlaillut vähät rahat vaatekauppoihin, koska silloinkin vaan ”kilahti”. Kai mulle vaan pitäisi maksaa opintotuki ruoan muodossa *hahjust*

[muokattu 7.1.2004 12:03]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Blues

Posts: 5,414

#67 • • Blues Koning van Afrika

Hyzenthlay:
Kai mulle vaan pitäisi maksaa opintotuki ruoan muodossa *hahjust*



Voi olla hyvä idea *nauru*

Pihiys on valttia!

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Emilii

Posts: 81

#68 • • Emilii MaMMa!
Raha on uudistuva luonnonvara - sitä tulee kuluttaa ja sitä tulee kuitenkin aina lisää jostain *vink**hih*

--
Koko elämän ajatus on kuolla nuorena, niin myöhään kuin se suinkin on mahdollista!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#69 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Siistii huomata, et maailmassa on muitakin, jotka eivät osaa säästää! Mä en ole koskaan edes osannut. Enkai koskaan edes yrittänyt*iihhih*. Kaikki mikä tulee niin meneekin. Hyvä esimerkki tästä on se, että sain isoltaveljeltäni 500 euroo sitä varten et maksan yhden opintotukikuukauden takas... No arvatkaa maksoinko?? Kaikki meni vaatteisiin ja bilettämiseen..*eiei*

Jos jostain tingin, ni kai se on omasta ruuasta. Homeista leipää olen siis syönyt. Mutta mulla myös se periaate, että kissani eivät saa kärsiä leväperäisyydestäni, joten niiden elintasosta en tingi ikinä. Ei ole niiden vika, että mulla ei koskaan ole rahaa..*iloinen*

Rahaa mulla siis on tuskin koskaan ja jos on niin kaikki menee vaatteisiin, meikkeihin ja pileilyyn. Onneksi mulla on kuitenkin se hyvä tapa, et laskut maksan aina ekaksi ku rahaa tulee ja sit vasta tuhlaamaan!!!*hymy*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

mobstarr

Posts: 75

#70 • • mobstarr
levyhankinnoista on joutunu jonkun verran tinkimään, tähän pitäs kyllä keksii joku ratkasu
et sais jostain muualta kiristettyy, koska tosta ei millään jaksais *heiii*
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#71 • • Mao & Taikahattu UG-///
Kaikesta muusta, kuhan pääsee bilettämään!!! *piis**pahis**piis*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Sithil

Posts: 77

#72 • • Sithil Drifter
Ruuasta, eihän sitä ihmisen nyt jokapäivä tarvitse syödä. *vink*

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

Bishop Henrik

Posts: 135

#73 • • Bishop Henrik
Kyllä sitä rahaa voi vaikka taikoa lisää!!! ei se kuluttamalla lopu ja jos loppuu niin ainahan sitä voi printata lisää......... ai eikö?*ding*

--
fucking hostile...

India

Posts: 475

#74 • • India
Mä varmaan opin mun virheistä, koska mä aiemmin kanssa dokasin/shoppailin/bailasin rahani ja siirtelin laskuja hamaan tulevaisuuteen ja kiitos sen asenteen mulla on edelleen ulosotossa sievoinen summa jota ei paljon opintotuella makseta..

No ne odottelee siellä mua varmasti.. Ja sitten kun joskus vaivaudun töihin tulee kyllä itku silmään kun palkasta lähtee osa maksuun.... *uuh*

Noh mutta enää en sentä niiden takia itke ja stressaa.. tyhmä olin ja kärsin seuraukset!
Ruuasta mä en oikeen voi tinkia kun on pikku tyttö jolle täytyy joka päivä se ruoka tuoda eteen.
Rahaa riittää nyt laskuihin ja vähän muuhunkin kun oon jättäny dokamisen.. Uskomattoman määrän siihen voi saadakkin uppoomaan...

Ei mulla kyllä ikinä ylimäärästä jää, mut empähän jää enää velkoihinkaan..
timoteus

Posts: 335

#75 • • timoteus FURTHER

Sithil:
Ruuasta, eihän sitä ihmisen nyt jokapäivä tarvitse syödä. *vink*



Kyl mun pitää joka päivä syödä....se on se ruuan laatu josta sit tingin*uuh* Sit levyistä ja musiikista EI VOI tinkiä kuin vähän samoin kuin biletyksestä eli oon huomannu et vaatteisiin menee nykyisin aika vähän massii..

--
Aka DjVäbä...

My current mix: -

muksu

Posts: 563

#76 • • muksu LAPANEN
No tosiasiahan on että raha ei lopu!! Se on vaan järjestelykysymys!!*vink*

Mutta kun heikoilla ollaan niin rahojani en pistä ruokaan (saan kyllä duunista ruokaa enemmän kun itteeni uppoo, mut 2vee samoja safkoja niin pikkasen tulee korvista.. Mut rahattomana ei ruikuteta..!!)

Myös makuunikeikat jää vähiin samoin kun kaikki cosmot ja trendit jää kaupan hyllylle.

Mut Bilettämisessä EN TINGI!!!! Elän vaikka vedellä ja kaurapuurolla, mutta minähän hippaan ja biletän!!!!*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**blush*

--
*..ota löysin rantein, älä jännitä!!!!*

PuuhaOsku

Posts: 1,309

#77 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Raha on niin vanha keksintö, että sitä on kaikilla.*ding**piis**igor*

[muokattu 8.1.2004 23:03]

[muokattu 8.1.2004 23:03]
UnityF

Posts: 15,721

#78 • • UnityF joo just se

PuuhaOsku:
Raha on niin vanha keksintö, että sitä on kaikilla.*ding**piis**igor*



kaikkialla paitsi mun lompakossa / tilillä.. ainakaan tällä hetkellä...*ding*
tuitui

Posts: 1,258

#79 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Mä säästän ruuasta,vaatteista,bileistä, ja muista ostoksista.

Oon nyt hyvin pystynyt säästämään kun muutto olisi edessä helmi- maaliskuun vaihteessa!
Siit oon ylpee.

Ruoasta o helppo tinkiä mielestäni. :)
Samoin bileistä, ei niitä _must_ bileitä oo kuitenkaan niin usein. On vkonlopun sit kotona ja käy sukuloimas/frendeil/urheilee jne, aina o tekemistä.

Mut oon huono tinkii ostoksista. Oon varinainen heräteostelija. Koko ajan luulen et tarviin jotain. Nykyään oon kyl oppinut jättämään tavaraa hyllyille kun alan oikeen miettii et ”missä mä tätä muka käytän?” tai ”Tarviinko tätä todella?” jne :)

Onneks ei oo vielä ihan kauheesti tarvinnut tinkii mistään! Ne päivät o vasta edessä, kääk! :D

[muokattu 9.1.2004 08:55]

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

DJ Rx

Posts: 2,527

#80 • • DJ Rx FINRG Recordings
naisista *lohduttel*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.