Kun rahat on loppu, mistä tingit?

263 posts, 14 pages, 83,862 views

Avatar
#81 • • imelä Guest

Rx:
naisista *lohduttel*


ville reps!*lmao*
Emilii

Posts: 81

#82 • • Emilii MaMMa!
Tipaton tammikuu on melkeimpä pelkkää säästöä.. Niin helposti kun aina tulee otettua se ”yks” kun tapaa kavereita tai ottaa lasin punaviiniä duunin jälkeen (*kuolaa*)*blush*
Niin ja onhan tuo yksi kappale isoa asuntolainaa aika hyvä kimmoke ja motivaatio säästää sitä rahaa.. huoh.. *uuh* Ja ompahan nekin harvat bileet sitten vielä enemmän must! kun ei laukkaa kaiken maailman kissanristiäisissä *joo*

--
Koko elämän ajatus on kuolla nuorena, niin myöhään kuin se suinkin on mahdollista!

Avatar
#84 • • Enkeli Guest
-Tupakasta (rahattomana tulee poltettua ihan liikaa)
-Baareista
-En osta mitään turhaa (pari paitaa silloin tällöin va piristää *joo*)
-Vihanneksia kaupasta, kala niin kallista...
ps. ja mul on aina rahat loppu, prkl
pikku-markus

Posts: 167

#85 • • pikku-markus nykäne
ei oo koskaan oikee rahaa tai no on mut silti ei oo...kai mä tingit sit ruoasta ja muusta sellasesta...tai sit vaan tuhlaamaan vanhempien rahoja niihin...

--
masa ja mervi yhteen soppii...huomenna pannaan...jne...

meow

Posts: 1,170

#86 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.eipä oo tarvinnu tinkiä mistään.*piis*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

Avatar
#87 • • kelasin Guest
tingin isiltä ja äitiltä *iloinen*
Avatar
#88 • • scornful Guest
Ekana varmaan ruuasta. Koulussa saa syötyä, ja vähemmälläkin pärjää. Oon tässä vähän joutunut bilettämistäkin vähentämään, ja polttamista. Hmm. Onneksi en syö esim. karkkia, niin siihen ei mene rahaa :) Mutta kyllä vähälläkin rahalla elää, kun käyttää rahansa kunnolla. Itse en vain kovinkaan hyvin sitä osaa.
Major Tom

Posts: 266

#89 • • Major Tom
Mä tinkisin eka kanssa ruuasta. Vanhempien luona voi hyvin käydä syömässä, tai jos se ei natsaa niin aina löytyy joku kaveri kuka lupautuu tekemään ruokaa jos menee käymään *hymy*

Jos ruuasta tinkiminenkään ei riitä, on seuraavana ulkoilu. Vaikka aika paljon oon viimeaikoina ollu autolla baarissa, niin ei sitä viiti edes lähteä jos ei ole yhtään rahaa, mielummin sitten istuu vaikka himassa..
Jusva

Posts: 30

#90 • • Jusva
mää mistää tingi ku sanon äiteelle et tarvii rahaa ”lainaks”

:D
Lana83

Posts: 95

#91 • • Lana83
Mä soitan aina ensimmäisenä faijalle ja kerjään rahaa, jos ei onnaa niin tingin ruuassa.
workunit

Posts: 261

#92 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
hyvästä ruuasta tulee tingittyä. Nyt oon huomannu että ruokaan menee aika kivasti rahaa, kun rupee laittaa jotain herkullista. Sit sitä tulee tehtyäkin niin vähän että pelottaa ja kuitenkin aineksiin menee paljon rahaa. Silläkin rahalla sais jotain perusruokaa ostettua isomman kasan pidemmäksi aikaa...
Avatar
#93 • • polve Guest

workunit:
hyvästä ruuasta tulee tingittyä. Nyt oon huomannu että ruokaan menee aika kivasti rahaa, kun rupee laittaa jotain herkullista. Sit sitä tulee tehtyäkin niin vähän että pelottaa ja kuitenkin aineksiin menee paljon rahaa. Silläkin rahalla sais jotain perusruokaa ostettua isomman kasan pidemmäksi aikaa...



Välttämättä ruoan ei tarvitse olla gourmet -tasoa niin siihen palaa kevyesti
päivässä +20, joka mielestäni on melko korkea hinta opiskelijabudjettia silmällä pitäen, varsinkin kun isi/äiti -liisinki kuukaudessa on +/- 0.

harmittavan usein loppukuussa tulee tyydytettyä
nälkä ”pääkallomuhennoksella”.
Harmittavaa mutta totta.
Avatar
#95 • • polve Guest

eewol:
Tai tupakasta!! *sydän*



Sama täällä, kaikenlisäksi tupakka pitää näläntunteen kiitettävästi
poissa ja samalla tulee laihduttua niin miksi pitäisi moisesta tinkiä *iloinen*
Karvinen

Posts: 699

#96 • • Karvinen SekaiSin MariSta
En mistään, jos omat rahat loppuu ni se on ”Mammaa....” Jos ei mamma anna rahaa ni se on sit Faija joka joutuu maksaa... *joo*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

typ0

Posts: 1,892

#97 • • typ0 syntax error
sorrun ja soitan mutsille et nyt ois tilanne *pahis*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#98 • • ~dream~peip. Guest
Heti ekaks tietenkin dokaamisesta, matkustelusta, ruuasta...sit jos oikein tiukaks menee joutuu pyytää lainaa vaik sitä kovasti itsenäisesti yrittäiskin asiansa hoitaa.*uuh*
minttu83

Posts: 179

#99 • • minttu83
Mä kyl tingin ruoasta...tai siis meen siskolle tai porukoille syömään. Ja varmaan sit siitä viinasta. Kotona on kyl koko ajan sellaset varastot, et ei ne ihan heti pääse loppuun....

--
Wake me up when September ends

leenuliinu

Posts: 1,022

#100 • • leenuliinu Kenen kaveri
Ruoasta.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014