Kun rahat on loppu, mistä tingit?

263 posts, 14 pages, 83,870 views

tez

Posts: 188

#21 • • tez hottie
tingin yleensä ulkona käymisestä ja turhien vaatteiden ostosta. tosin nykyään mulla on aina tilillä rahaa jonkin verran ennen kuin opintotuet ja palkka tulee että yleensä ei tartte kauheesti miettiä. asioita mistä en tingi:
ruoka
kaikki kosmetiikka
tukka (väri, leikkaus yms.)
kissojeni hoito kustannukset (ruoka+ hiekat+ tarvittaessa eläinlääkäri)

--
...do you fuck as well as you dance?

Arrrmi

Posts: 405

#22 • • Arrrmi fighter
eurot on syy siihen kun rahat on kokoajan loppu! Bileissä kun käy ja muuten ni vk-loppuun saa menemään helposti 100e!!! Ennen meni helposti satanen, mut nyt ku automaatista saa vaan 20e, ni meneekin 120mk! Syvältä.

Ensin joo tingitään ruoka, mikä syödään kavereilla ja kotona..*vink* Sit tingitään vaatteista, mitkä tosin tehdään itse ja yhdistellään vanhoista. Lopuksi velkaannutaan hulluna- minkä olen ihmekyllä pystyny välttämään aika hyvin *joo**iloinen*

[muokattu 4.10.2003 15:24]

--
usko, toivo ja rakkkaus. Suurin niistä on rakkaus.

Avatar
#23 • • ALIEN Guest
no nyt tingin John Digweedin bileistä ja ilmeisesti jopa psykebileistä... *eiei*
keisha

Posts: 1,394

#24 • • keisha bullet with butterfly wings

ezzy:
eurot ainakin on ihan saatanasta...


En kyllä ihan täysin tajua tätä euroista rutisemista. Tässä on jo ollut puolitoista vuotta aikaa opetella kuuden kertotaulu. Kyllä ne markatkin kuluivat ihan saman lailla kuin eurot, turha on vedota mielestäni muuhun kuin omaan lepsuun rahankäyttöönsä.*piis*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

abcdtatu

Posts: 136

#25 • • abcdtatu kaljupunapersepaviaani
en mistään.. rahaa saa aina lisää... tai sit....*ding**justjoo*
NextAce

Posts: 2,505

#26 • • NextAce Alienated
Kyllä kait se laskuista täytyy tinkiä*vink*

--
-Alienation-

-----

Summerblink

Posts: 291

#27 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Vaikka hengitysilmasta, kunhan bilejalka vaan pääsee vipattamaan vapaasti *pahis*
Avatar
#28 • • Ona Guest
puhelimen käyttöä yritän rajoittaa ja ostan jääkaappiin lähinnä ketsuppia makaronien keraksi... Eipä köyhänä paljon parane mennä shoppailemaankaan *justjoo*
nemo

Posts: 656

#29 • • nemo Wanha kettu
Valitettavasti juhlimisesta en ole tinkinyt... mun rahat eivät mene ruokaan, vaatteisiin, levyihin, jne. vaan käytännössä _kaikki_ uppoa juhlimiseen. Tai oikeastaan jopa enemmänkin kuin olisi varaa... onko se sitten järkevää? No ei. Mutta kivaa se on *iloinen*

-Tuhlaajapoika-

--
Tää on mun sigu

Summerblink

Posts: 291

#30 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa

nemo:
Valitettavasti juhlimisesta en ole tinkinyt... mun rahat eivät mene ruokaan, vaatteisiin, levyihin, jne. vaan käytännössä _kaikki_ uppoa juhlimiseen. Tai oikeastaan jopa enemmänkin kuin olisi varaa... onko se sitten järkevää? No ei. Mutta kivaa se on *iloinen*

-Tuhlaajapoika-



Sama laulu tääl *joo*

Nimim. ”Kaikki meni ja vielä jäikin”
Claquesous

Posts: 3,206

#31 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Mun hillot menee bileisii, vaatteisii, laskuihi ja boozee... Mut asiat, joist mä tingin o niinki turhat asiat q safka ja laskut, joit mä oon koko aja siirtelemäss hamaan tulevaisuutee

--
32. of December

Blues

Posts: 5,414

#32 • • Blues Koning van Afrika

BlueWind:
hyvä ruoka on *sydän* Siinä mun ainoot kulut suunnilleen. Periaatteessa olen sitä mieltä, että kaikesta muusta voisin ihan hyvin tinkiä paitsi hyvästä ruuasta, jos sikseen tulee.



Olen täysin samaa mieltä. Hyvästä ruoasta ei voi ikinä tinkiä. Mä en ikinä lähtisi tinkaamaan ruoastani ellei ole aivan pakko..jota ei ole tähän mennessä vielä koskaan tullut eikä varmaankaan tule jos budjetti toimii suunnitelmien mukaan.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

seollaQ77

Posts: 299

#33 • • seollaQ77 sauvasekoitin
ehdottomasti laskujen siirtelystä oikeestaan muusta ei voi. Mamma tekee hyvää ruokaa ja viinaaki o aina tarjolla kun tarvii. Auto ei o kyllä ikinä missään hyvässä kunnossa ku siihe ei jaksa sijottaa rahoja, paitsi jos käyn saksasta hakee auton ni se tulee kalliiksi ja rankasee aika pahasti.*nukkuu* Juhlimiseen menee uskomattoman paljon rahaa aina ku ehtii käymään baarissa tai bileissä ni joku 100e on köyhdytty, keinolla millä hyvänsä.
Avatar
#34 • • greenie Guest
Kun rahat on loppu, ei voi tinkiä mistään. Kun ne alkaa olla vähissä, tingin säästöistä.
ella_

Posts: 1,329

#35 • • ella_
koskaan ei oo ollut ihan sellasta rahat loppu tilannetta.. mutta sen ainakin tiedän että hyvästä ruoasta en tingi *sydän*

nipottaisin varmaan jostain pikkuasioista.. yrittäisin ehkä pienentää puhelinlaskua *iihhih*

--
Elementary, my dear.

DiamonDie

Posts: 676

#36 • • DiamonDie mediahippi
Paha tinkiä enää mistään kun budjetti on nipistetty niin äärimmilleen (ruoka 50e/kk, vaatteet ja kosmetiikka 0-2e/kk, alkoholia en juo, tupakkaa en polta, levyjä en osta jne) - paitsi bileistä. Ja niistä en kyllä tingi, mieluummin sitten jostain muusta. Tai ihan oikeasti en tingi mistään kun rahaa on aina tilillä pahaa päivää varten. Suosittelen tätä tapaa lämpimästä muillekin.
Avatar
#37 • • tanja Guest
Bileistä joutuu tinkimään ja vaatteista. Musta tuntuu, et mä oon aina velkakierteessä. Sen jälkeen ku kaikki laskut jaj velat on maksettu, mitään ei jää käteen. Ruoka maksetaan luottokortilla...

[muokattu 6.10.2003 08:56]
jUSSi

Posts: 1,377

#38 • • jUSSi äkäinen vanhus
minä pidän huolen, että rahat ei lopu. Se vaatii hieman suunnittelua ja lähestulkoon kaikesta hetken mielijohteesta tehdyistä ostoksista luopumista.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#39 • • [Nuclear] el aprendiz
Säästöistähän sitä aina lainaillaan kun alkaa loppumaan ja sit ku pätäkkää taas taskunpohjalle tipahtaa, niin osa menee säätöhön.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

pupuankka

Posts: 869

#40 • • pupuankka poly-wtf?!
välillä rassaa kun on niin köyhä et pitää tinkiä esim. aitojen cd-levyjen ostosta... kaikki tulee vaan poltettua. vaik tekis mieli tukea hyviä levy-yhtiöitä ja artisteja... mut sitten se ostotahti olis 1 levy/vuosi... *justjoo* eihän sillä voi pysyä hengissä..

ja niinkun toisessa viestiketjussa kävi ilmi niin mä tingin myös ruuasta, eli joskus käy niin et rahat tulee biletettyä ja eikun dyykkaamaan *joo**nauru*