263 posts, 14 pages, 86,736 views
nuance:
Monelle teistä nostan hattua ja kumarran syvään. Ihailtavia pihistyssuorituksia. 4e/vrk?? 2e/vrk??? Huhhuh. Mulla on työ ja tuska saada pidettyä se n. kympissä päivä.
Avernian:
---
Hansu:
Jos ikuinen makaronin puputus kyllästyttää, suosittelen siirtymään perunoihin, joita talvella saa halvimmillaan n. 40 snt / kg. Edullisuutensa lisäksi ne täyttävät paljon paremmin kuin makaronit ja ovat sitä paitsi terveellisempiäkin.
---
Perustele toki.
Ainakaan finelin mukaan eroa ei juurikaan ole.
Hansu:
---
Avernian:
---
Hansu:
Jos ikuinen makaronin puputus kyllästyttää, suosittelen siirtymään perunoihin, joita talvella saa halvimmillaan n. 40 snt / kg. Edullisuutensa lisäksi ne täyttävät paljon paremmin kuin makaronit ja ovat sitä paitsi terveellisempiäkin.
---
Perustele toki.
Ainakaan finelin mukaan eroa ei juurikaan ole.
---
Kappas vaan, siltä näyttää. No, oma "tietoni" olikin ihan mutu-pohjaista, joten sillä voi pyyhkiä pöytää. Tuntuu vaan oudolta, että lähinnä vehnäjauhoista valmistettu makaroni olisi terveellisempää kuin peruna.
kmn:
just laskin tuossa kans ja mun budjetti elämiselle on tollaset 3-4/päivä. kummasti ollaan elossa. tosin harrastukset iskee välillä mukavaa pommia ja niihin joutuu sijottamaan.. sit tahtoo välillä jäädä vuokra maksamatta.. :( en tiä oikee mistä sitä rahaa alkais sit säästeleen ku ei oo mistä säästellä.. eh... mut oon jokatapauksessa pyrkiny siihen et kerran kuussa pitää itteensä vähän lelliä.. :P sillon tulee ostettuu sit kaupasta possusuikaleita ja tehtyy kunnon sapuskat kermakastikeeseen. :) sit jos sinne hallmark:iin joka kk pääsis ni ois tosi hienoa. :) syö viikon makaroonii ja heittää sinne sekaan lihaliemikuution ni sit o varaa hallujen sisäänpääsyyn. :) näin näppärästi se menee..
vaavu:
Topikkiin palaten: halpoja mausteita kannattaa metsästää stockan hulluilta päiviltä, sillä perinteisesti silloin mccormickin maustepullot maksaa jotain yhden euron päälle. Hyvä juttu tässä on se, että tarjolla on myös vähän erikoisempiakin mausteita (esim. vaikka tota jeeraa). Mausteet säilyvät kohtuu pitkään, ja ovat pitkällä tähtäimellä erittäin halpa tapa saada ruokaan makua.
nuance:
URGH. Aika hurjaa jos possun suikaleet on sitä itsensä lellimistä. Mä kun en possun suikaleita viitsi ostaa edes arkena kun tuppaavat olemaan semmosta rasvaista jännesotkua.
keisha:
---
nuance:
URGH. Aika hurjaa jos possun suikaleet on sitä itsensä lellimistä. Mä kun en possun suikaleita viitsi ostaa edes arkena kun tuppaavat olemaan semmosta rasvaista jännesotkua.
---
Onhan se hienoa, et sulla on varaa sisäfilepihviin, mut turha tulla dissaamaan ihmisiä siitä jos niillä ei ole rahaa sun vaatimiin gourmet-herkkuihin. Nousee niskakarvat pystyy tollasesta, hrrr.
keisha:
Onhan se hienoa, et sulla on varaa sisäfilepihviin, mut turha tulla dissaamaan ihmisiä siitä jos niillä ei ole rahaa sun vaatimiin gourmet-herkkuihin. Nousee niskakarvat pystyy tollasesta, hrrr.