263 posts, 14 pages, 98,237 views
Biliksen pelaamisesta pitäis ehkä tinkiä silloin myös mutt se nyt on niin vaikeeta ett ei aina onnistu *iihhih* niin joo ja laskuista en ikinä kuvitteliskaan tinkiväni, koska ne hoidetaan tietty alta pois vaikka eräpäivä ei ois lähelläkään *heiii* parempi niin kun ettei sitte unohda maksaa. En ymmärrä ihmisiä, ketkä ehkä jollain tajunnan tasolla kuvittelee että laskuja ei peritä takasin jos niitä siirtelee muutamia kertoja
todella tyhmää.
pupuankka:
---
nimim. puolen vuoden opintolaina tuhlattu kuukaudessa
---
sinäkin, pupuseni?
en edes kehtaa miettiä miten paljon lainasta on mennyt...
mietin just, että olenko tämän maan ainoa opiskelija, joka ei kykene säästämään rahojaan sinne, mihin niitä oikeasti pitäisi käyttää. Taidan olla vaan niin lapsellinen vielä 
Salla:
---
pupuankka:
---
nimim. puolen vuoden opintolaina tuhlattu kuukaudessa
---
sinäkin, pupuseni?
en edes kehtaa miettiä miten paljon lainasta on mennyt...
---
just ton takia mä en enää ekan opintolainan jälkeen ota yhtään opintolainaa koska ilman pärjään hyvin ja tiiän etten kuitenkaan osaa käyttää niitä rahoja mitenkään fiksusti. Turhaa takaisinmakselua sitten myöhemmin. Mun mielestä opintolaina on muutenkin aika turha keksintö ehkä jopa.

musta ei vaan ole tällaseksi tyhjätaskuopiskelijaksi.
Hyzenthlay:
niin... siinäpä ollaan sitten ilman lainaa, kun asunnon vuokra on 400e/kk ja kela tarjoilee mulle asumislisää huikeat 60e/kk. Ja vain siksi, että vanhempani sattuvat omistamaan asunnon. Ja hoasin asunnoista en ole kuullut mitään, sillä asunhan helsingissä ja olen tärkeysjärjestyksenä viimeisenä.

. Eikä tuu ostettua mitään ylimääräisiä tavaroita. Bilettämään pitää aina päästä ja mielellään muutenkin ulos useamman kerran kuussa. Ulkona tulisi syötyä varmaan useammin, jos olis enemmän rahaa. Meinaan hyvä pihvi ja punaviini kyllä maistuis aina
.

en osaa olla vaan kotona..
Hyzenthlay:
niin... siinäpä ollaan sitten ilman lainaa, kun asunnon vuokra on 400e/kk ja kela tarjoilee mulle asumislisää huikeat 60e/kk. Ja vain siksi, että vanhempani sattuvat omistamaan asunnon.

.