no tää uus versio on selvästi kehitystä parempaan suuntaan... silti kuulostaa ihan amiga 500:sen pelin taustamusiikille.
musta sä oot kyllä saanu ihan liikaa paskaa niskaan, ehkä tosiaan kannattais ottaa kuitenkin nöyrempi asenne palautteen suhteen koska se ei tosiaankaan oo ainoastaan mikään "makuasia" mitä porukka sun biisistä sanoo.
ehkä se mun aiempi "kakkapökäle"-kommentti oli liioteltu, mut jotenkin tuntuu et sä et muuten tajuais että nää sun tekeleet ei todellakaan oo mitään mestariteoksia vielä.
mut jatka silti musan tekemistä, kyllä varmasti säkin kehityt vielä :)
kuhan muistat et nöyrempi asenne tai sitten foorumin vaihto
ehkä tuo genre mitä oo yrittäny on turhan haastava, mutta sen tekeminen kyllä kehittää musan tekijänä. Harva mun mielestä täällä kuitenkaan psykeä kuuntelee. Ainahan voi kehittyä paremmaksi. Tällä kertaa kannattaa olla jo nöyrä kun saa kunnon palautetta :) Pitäs ostaa oikeestaan se Amiga 500 että kuulee jos tekee niin vanhan kuulosta soundia.
Taa uus versio kuulostaa kyl imo paremmalta ku eka; aikas radikaalisti muuttunut. tallaset jai kuitenki viel vaivaan: kuulostaa jotenki tunkkaselta; tai ehka paremminkin muoviselta. kaivannee vahan ilmavuutta. toi basari on jarkyn ylakiree, mut se kait kuuluu tallasen genren tapoihin (tulee vaan mieleen lahinna vanha eurohumppa ala captain hollywood project/dance 2 trance). Rakenne on kyl huomattavasti loogisempi nyt. Ehkapa tasta viel biisi tulee kun vahan hioo. hmm ehka toi basarin ylakireys syo just tota miksauksen ilmavuutta.
kiitos palautteesta, ehkä tuota basari samplen pituutta lisää ja pitchiä pitäs laittaa alemmas. Oikeastaan tässä on niitä kaks, matalampi ja napakampi että tulee iskevämpi soundi. Jahas pitääpä ottaa joku vanha dance2trance-levy että tietää mitä ei pijä tehä. ;)
ei sen paskan maku parane vaikka punaviinillä marinois ja voissa paistais..
ja kyllä, tyyli millä tuot esiin asiaasi / persoonaasi on suoraan verrannollinen palautteen laatuun.
kyllä tuota palautetta kannattaa jo antaa ja ottaakki vastaan vähän iisimmin, katoppas moderaattorin terveiset ;)
Hyviä juttuja, hyvä energia biisissä, parantunut tosi paljon versiosta 1. Kaikin puolin selkiintynyt ja saanut rakennetta.
Jengi ei täällä kai tykkää, jos ameriikkatyylisesti promoaa itseään.
Pitäisi tulla ehkä sisään hattu kädessä!
kiitos, kiitos, tein sovituksen ihan uudelleen. Yritän tästedes kuunnella mitä porukat sanovat vaikka olis negatiivista.
Parempaan suuntaanhan tässä ollaan menossa. Hyvä DB, Hyvä Tornio.
tänks, eikohän tästä vielä tule ihan kelpo kipale kun viilataan ja höylätään. Torniossa oon opiskelemassa mutta oon kotosin Oulusta.
Onhan tämä parempi kuin edellinen versio. Hyvä kun otit pois ne epävireisellä melodialla soivat taustastringit. Nyt kuitenkin saundi on "muovinen" ja basso saisi olla paljon muhkeampi eli siitä voi lähteä parantamaan.
ehkäpä tämä kuulostaapi nyt siltä Dance2Trance-tyyliltä. Huomasin itekki että ne stringit oli aika ärsyttävät joten laitoin uuvet joissa eri äänet ja soivat matalammalla oktaavilla. Kyllä tuo basso oli mielestäni jo melko muhkea mutta pitääpä tsekata vielä. :)