Kun on tylsää ja yksinäistä....

283 posts, 15 pages, 69,896 views

päivänsäde

#121 • • päivänsäde member of sedu can kiss his hairy ass-organisation
minul sattuu olee hyvä ystäväni tietokone, jonka kanssa vietän hyvin paljon laatuaikaa.. *uuh*
Jos oon yksin himassa tai muuten vaan yksinäinen, niin tulen tänne klubbariin.. tai sit laitan musiikin pauhaamaan ja fiilistelen tahdissa.. ehkäpä muistelen edellis illan menoa..

Dogi on kans ihan hyvä olla.. sitä ei pidä itseään niin hulluna kun juttelee koiralle.. parempi kun et juttelis yksin itselleen.. *iloinen*

--
Eilinen on historiaa, huominen on yllätys. Tämä päivä on lahja.

#122 • • Tipe Guest
Koira on mukava kohde jutella, se myöntyy melkein kaikkeen mitä sanot *hih*

No jos tosissaan on yksinäista ja ei tykkää siitä, niin puhelin käteen ja kavereita häiritsemään tai sitten tietokone käyttöön... *joo*
Jukka I

#123 • • Jukka I
Wasted ability:

Toinen, mikä auttaa on kuntosali! Säkin hakkaus niin pitkään et käsi ei enää kohoa on tehokasta ku mikähän!! Nykyisin on enää hankala lähtee luontoon juoksemaan (siis oikeeseen luontoon!! *possu* ), mut porukoiden luona kymmenen kilsan lenkki purkaa turhat mielenheilautukset! *pelle*

Kaunis suomalainen luonto sekä kunnon fyysinen rääkki (tai nämä yhdistettynä) ovat kyllä parasta henkistä terapiaa tilanteeseen kuin tilanteeseen.
päivänsäde

#124 • • päivänsäde member of sedu can kiss his hairy ass-organisation
Blackout:

Kaunis suomalainen luonto sekä kunnon fyysinen rääkki (tai nämä yhdistettynä) ovat kyllä parasta henkistä terapiaa tilanteeseen kuin tilanteeseen.

Tuo on kyllä ihan totta.. Harmi vaan ettei nyt pysty mennä tonne juoksemaan.. Henkitorvi jäätyis.. *igor*
mahtava tapa kunnon kohotukseen..
*ökkö**ökkö*

--
Eilinen on historiaa, huominen on yllätys. Tämä päivä on lahja.

r0n

#125 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Avernian:

. Tosin joskus olen mietiskellessäni meinannut kolarin ajaakin.

Joskus en_nyt_muista_milloin illuista lähtiessä.... Länsiväylän alku, taksikaista. Kiihdytin sitten törkeästi kaikkien ohi oikealta kaistan loppuun saakka. Oli helvetin lähellä etten pamauttanut kaiteeseen. Kiilasin sitten suoraan jonkun eteen. Oli vähän hyvät fiilikset jääny kemuista *nauraa**piis*.

Jaa joo kadun tekoani, tilanne oli liian läheltä piti, ja kyydissä mun lisäksi kaksi ihmistä.

Waide: "Meinattiin päästä lööppeihin tossa sunnuntaina."

Tsori offtopic

Edit: yksi typot

[muokattu 17.2.2003 17:01]

--
6er reihe

xnode

#126 • • xnode
Mut viittiskö joku selittää miks kun on tylsää
ja yksinäistä niin kaikki kaverit (nekin joita
näkee harvemmin) on kadonnu johonkin provinsseihin *täh*?
Hyzenthlay

#129 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
joo, tuttu tunne. Useimmiten hyvä musiikki ja liikunta (menen salille rääkkäämään itseäni oikein kunnolla) auttavat. Joskus tosin mikään ei auta. Sitten kärsitään ja ajatellaan synkkiä *uuh* kyllä se ajan myötä ohi menee.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

#130 • • none Guest
Hyzenthlay:

joo, tuttu tunne. Useimmiten hyvä musiikki ja liikunta (menen salille rääkkäämään itseäni oikein kunnolla) auttavat. Joskus tosin mikään ei auta. Sitten kärsitään ja ajatellaan synkkiä *uuh* kyllä se ajan myötä ohi menee.

Siis teen aivan samalla tavalla, musiikilla saa ajan kulumaan ältsin nopsaa. Ja treenin jälkeen tulee hyvä olo + pidemmällä tähtäimellä tulokset näkyy ja siitäkin tulee hyvä olo.

Ei yksin oo aina tylsää, voi esim kirjottaa millasta on olla yksin tänne klubitukseen.*nauru*
Hyzenthlay

#131 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ei olekaan, nytkin mä olen ihan yksin koneella, ja klubituksessa, ja mullahan on kivaa *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

#132 • • none Guest
nii mäki katon kans töllöö samalla...
ANONYM

#133 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
käsityöt....*joo*

[muokattu 28.5.2003 15:49]
juhiis ::

#135 • • juhiis ::
ehdottomasti *iloinen*

--
[there\\\'s no such thing as a free lunch]

She

#136 • • She

xnode:
Mut viittiskö joku selittää miks kun on tylsää
ja yksinäistä niin kaikki kaverit (nekin joita
näkee harvemmin) on kadonnu johonkin provinsseihin *täh*?

Öö.. Jos kaverit ois paikalla ei olis tylsää tai ainakaan yksinäistä..........(?)*justjoo*
trance(f)

#137 • • trance(f) metsäkeiju
mullakin on välillä sellanen *uuh* ja yksinäinen olo...ja vaikka kuinka yritän hyvällä tuulella ollessani miettiä että miten saan sen *uuh* olotilan pois kun se tulee...niin sitten ku se tulee niin tuntuu et mikään ei auta...vaikka kaikki olis hyvin niin ...jotenkin sil hetkel on vaan .sellanen olo et tekis mieli vaa käpertyy sohvalle ja ja *nukkuu*...
hmm...*ding*
Lost-Soul

#138 • • Lost-Soul los pallos

trance(f):
mullakin on välillä sellanen *uuh* ja yksinäinen olo...ja vaikka kuinka yritän hyvällä tuulella ollessani miettiä että miten saan sen *uuh* olotilan pois kun se tulee...niin sitten ku se tulee niin tuntuu et mikään ei auta...vaikka kaikki olis hyvin niin ...jotenkin sil hetkel on vaan .sellanen olo et tekis mieli vaa käpertyy sohvalle ja ja *nukkuu*...
hmm...*ding*

Yleistähän toi on.. Sit se on hirveetä kun on toi *uuh* olo kestäny kuukauden...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

cheat

#139 • • cheat
siis...nyt rohkaisen mieleni ja kysyn...missä jengi luuraa, mä käyn usein ircis klubituksen kanavalla mut siel ei o ketään..?
Kaikki saa omien puheidensa mukaan hirveesti uusia tuttuja, mut en minä..?
on tullut semmonen olo et tää on hirveen sisäänpäin lämpiävää porukkaa.
nyt on tylsää ja yksinäistä, nimittäin.uusia kamuja tarvittais kipeesti*uuh*
älkää nyt kukaan suuttuko ja sorry et on ehkä vähän off topic.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

#140 • • polve Guest
sisäänpäinlämpiäviä ihmisiä pitää painostaa että he lämpiävät uloskinpäin *hih*
mutta ovat nämä klubituksen ihmiset hauskaa sakkia *hymy*
sellaisen kuvan olen lyhyen elämäni varrella saanut että konemusiikki -kulttuuriin
kuuluisi olla mahdollisimman sosiaalinen.. mutta mitäs sitä feikkaamaan *joo* (offtopic)

[muokattu 27.6.2003 00:07]