otan koulukirjat käteen niin johan alkaa tuleen mieleen kaikkea mukavaa tekemistä. muistuupa siinä samalla iso liuta kavereitakin, joille vois soitella... kumma juttu miten se aina voikin olla niin.... =)
Noh kun se on väliailkaista ja tietää että ne ystävät on tuolla jossain ni se helpottaa
kummasti!! Tietty kaikilla on puhelin ja netti nykyään ni ainakin voi olla yhteydessä
ja kommunikoida sähköisesti!:) Itellä toi musiikki on aika hyvä lääke ja tietty jos jaksaa
kuntoilla ni siitä tulee hyvä mieli!
- Luen kirjaa (nyt menossa Nick Hornby - Poika, voin suositella ja leffaa kans)
- Syön
- Kuuntelen musiikkia, soitan kitaraa
- Netissä
- Käyn lenkillä
- Jotain mitä en aina itekään tiiä
Mä oon tietokoneen äärellä
Salille meen pallottaa
Meen pelaa bilistä
Illalla baariin istuu kahville
Katon leffoi koneelta
Välillä teen yksinkertasta ruokaa itselleni
Nykyää ehkä kosken johonkin hyvään kirjaan...
Tosi tylsää elämää.....
Mä tsiigailen ja latailen kaikenlaisia psyke/reivi leffoi tai videoita netistä,näkee miten hyvis fiilareis jengi on ollu ja kun tietää et viel tulee oleen hyvii ehkä jopa parempia tanssiaisia ni se jeesaa ainaki mua,kiitän kaikkia jotka on laittanu omii ja muiden kokemuksii jakoon nettiin ja erityisesti tänne klubituksen kuva kaappiin
- irkkaan/webaan/pelaan.
- katselen animea yms.
- jos keskittymiskyky tuntuu olevan enemmän reilassa kuin normaalisti, yritän lukea. tai tehdä musiikkia.
- katselen animal planetia tahi discovery channelia. a.k.a. opi lööbaamalla!
- fantasioin siitä, että jaksaisin tiskata tai siivota huoneen. joskus muistakin asioista.
Toi on ihan tosi järkevää tossa tilanteessa...ite oon oppinu kaikenlaista ja frendit sit ihmettelee kun latelee viisauksia niille tyyliin, että ryhävalaan tms. penis on muuten noin 3m pitkä Siinä jää Holmesit rannalle vaan ruikuttaa*hahjust*