Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 783,051 views

Jarsseli

Posts: 356

#821 • • Jarsseli
One &Only: Mervi Tapola!
Avatar
#822 • • ALIEN Guest

Pingu:
Natalie Portman *plur*



*joo*
stimbeh

Posts: 400

#823 • • stimbeh Moriheimoreilee.

Jarsseli:
One &Only: Mervi Tapola!



*pahis*

--
Flow with the go.

henkkat

Posts: 528

#824 • • henkkat
silmät..semmoset silmät mihin unohtuu. siitä se lähtee.
mun elämässä on ollu tasan yhdet sellaset..niin no, kahdet*nauru*
mut nekii häippäs! mut loput luonteesta yms, kerkii selvittää myöhemmin. ni jos on selvitäkseen.*ding* eli ei sen bodyn piä olla nii justiisa...
Fyrisch

Posts: 4,525

#825 • • Fyrisch
[img][/img]LAN-1102.jpg

Tää on aika ihku *sydän*
serotonot

Posts: 3,137

#826 • • serotonot Paul Easy
mietin tätä ja loppujen lopuks mulla itellä se on kiinni oikeastaan ainoastaan persoonallisuudesta ja kasvoista.

kun noi kaks osuu hyvin yksiin ni yleensä se ihminen on kaunis.

tosin niin kauan ku persoonaa ei tiedä ni persoonalliset kasvot on se avu
Avatar
#827 • • -Loyal- Guest
Pitkät ja paksut hiukset, siro kasvoiltaan, pieni kokoinen ja ennenkaikkea
(sisäistä kauneutta) rehellinen ja hyvä sydäminen.
demonchild

Posts: 302

#828 • • demonchild Crazy/Beautiful
Kylni.. Pers..onallisen kauniit tytskyt on best..

--
Kiitos ja anteeksi

MADDS

Posts: 294

#829 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB
persoonallinen, uskaltaa olla oma ittesä, sopivasti salaperäinen, huumorintajunen, pieni kokoinen... (plussaa jos on punatukkainen*vink*)
siinä olis nainen minun makuuni

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

W

Posts: 1,049

#830 • • W
Klubbarissa pyörii monia kauniita naisia, mutta mielestäni tämä tompan ex-heila on kyllä maailman kaunein elollinen olento:

002.jpg




*plur**pihkassa**sydän**slurps**kuolaa*
vanhus

Posts: 889

#831 • • vanhus
niiin sitkin on monenlaista tai eritavalla kauniita naisia on vaikkakuinka paljon *joo**lmao*
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#832 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Fyraett:
[img][/img]LAN-1102.jpg

Tää on aika ihku *sydän*



Totta!!!! *nauru*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

ParodY

Posts: 2,483

#833 • • ParodY käsittämättömyyden huippu
*sydän*Jessica Alba*sydän*

mut loppujen lopuks eri ihmisissä on erilaisia mielyttäviä piirteitä, jotka tekevät heistä ”kauniita” joidenkin silmissä
AlexS

Posts: 1,389

#834 • • AlexS kummasetä
- hymyilee!
- naisellinen
- kauniit kasvot
- huomaavainen
- hymyilee!

ruskeat silmät on plussaa *hymy*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

W

Posts: 1,049

#835 • • W
Täytynee muuten tänne kirjoittaa mielipiteeni, että mielestäni seksikkyys ja kauneus ovat kaksi ihan eri aisiaa, monet malli tyttelit ovat kasvoiltaan aivan mielettömän kauniita, mutta eivät välttämättä kovinkaan seksikkäitä, kun ovat usein niin kamalan laihoja. Seksikkyys pisteet ovat mielestäni tärkeämpiä kuitenkin kun kauneuspisteet.
Eli minä ainakin nappaan mukaani yökerhosta mielummin hyvä roppaisen, kuin kaunis kasvoisen neitokaisen. *vink*

Lisäys: muistakaa naiset, että tie miehen sydämmeen ei vie ruuan, vaan seksin kautta.....mielestäni....*hih*

[muokattu 17.8.2004 19:37]
T-rex

Posts: 262

#836 • • T-rex ku(i)va tomaatti

W:
Eli minä ainakin nappaan mukaani yökerhosta mielummin hyvä roppaisen, kuin kaunis kasvoisen neitokaisen. *vink*

Lisäys: muistakaa naiset, että tie miehen sydämmeen ei vie ruuan, vaan seksin kautta.....mielestäni....*hih*
[muokattu 17.8.2004 19:37]



ai, seksin kauttako se vie *nauru* täytyypä pistää mieleen.

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

W

Posts: 1,049

#837 • • W

T-rex-orava:
---
W:
Eli minä ainakin nappaan mukaani yökerhosta mielummin hyvä roppaisen, kuin kaunis kasvoisen neitokaisen. *vink*

Lisäys: muistakaa naiset, että tie miehen sydämmeen ei vie ruuan, vaan seksin kautta.....mielestäni....*hih*
[muokattu 17.8.2004 19:37]

---


ai, seksin kauttako se vie *nauru* täytyypä pistää mieleen.



*nauru* no hei, millos ne teinit aina ekan kerran sanoo et mä rakastan sua? ainakin jätkät (kuulema) sanoo heti orgasmin jälkeen.....vai? Tosin kokemusta ei ole kuin omista löpertelyistäni.....*blush*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#838 • • Aziz Combat Fighter

W:
*nauru* no hei, millos ne teinit aina ekan kerran sanoo et mä rakastan sua? ainakin jätkät (kuulema) sanoo heti orgasmin jälkeen.....vai? Tosin kokemusta ei ole kuin omista löpertelyistäni.....*blush*



Hehe, eiks yleensä tota oo tapana hokee noin neljä tuntia putkeen ennen orgasmia? *vink*

[muokattu 17.8.2004 20:32]
W

Posts: 1,049

#839 • • W

Ana:
Hehe, eiks yleensä tota oo tapana hokee noin neljä tuntia putkeen ennen orgasmia? *vink*



Kestääks sulla 4 tuntia se homma!! herran jestas mikä ori! *nauru*
Vai tarkotatko että vakuuttelet ensin rakkauttas jotta lohkeis?
Avatar
#840 • • ALIEN Guest

Ana:
---
W:
*nauru* no hei, millos ne teinit aina ekan kerran sanoo et mä rakastan sua? ainakin jätkät (kuulema) sanoo heti orgasmin jälkeen.....vai? Tosin kokemusta ei ole kuin omista löpertelyistäni.....*blush*

---


Hehe, eiks yleensä tota oo tapana hokee noin neljä tuntia putkeen ennen orgasmia? *vink*



oh´ Willy! *nauru*
ei taida Williamkaan olla ihan tältä planeetalta, jos tommoinen kuva on miesten puheista seksin jälkeen (jos ei lasketa seurustelevia pareja)? *vink* ..vai mistä oot moista saanut päähäs? Uskon, että se menee just niin, kuin ana tuossa mainitsi just heh...