Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 783,460 views

Avatar
#841 • • ALIEN Guest

W:
---
Ana:
Hehe, eiks yleensä tota oo tapana hokee noin neljä tuntia putkeen ennen orgasmia? *vink*

---


Kestääks sulla 4 tuntia se homma!! herran jestas mikä ori! *nauru*
Vai tarkotatko että vakuuttelet ensin rakkauttas jotta lohkeis?



LOL *lmao*
W

Posts: 1,049

#842 • • W

ALIEN:


oh´ Willy! *nauru*
ei taida Williamkaan olla ihan tältä planeetalta, jos tommoinen kuva on miesten puheista seksin jälkeen (jos ei lasketa seurustelevia pareja)? *vink* ..vai mistä oot moista saanut päähäs? Uskon, että se menee just niin, kuin ana tuossa mainitsi just heh...



Ei meikä kyllä vakuuttele, mä sanon vaan et hei beibi, nyt olis time to sexy!
Et lumpiot maahan ja haava auki......*nauru*

Ps....no ei vaiskaan....oikeesti oon tosi sivistyny, ja tarjoilen hiukan shampanjaa ja vaahtokarkkeja, kysyn että onko hyvä olla jne.....sitten paukutan kybällä!!!! *slurps*
BUHAAAAHAHAHAHAHHA!
Avatar
#843 • • ALIEN Guest

W:
Ei meikä kyllä vakuuttele, mä sanon vaan et hei beibi, nyt olis time to sexy!
Et lumpiot maahan ja haava auki......*nauru*

Ps....no ei vaiskaan....oikeesti oon tosi sivistyny, ja tarjoilen hiukan shampanjaa ja vaahtokarkkeja, kysyn että onko hyvä olla jne.....sitten paukutan kybällä!!!! *slurps*
BUHAAAAHAHAHAHAHHA!



*muhaha*

toihan on, kuin suoraan Team Sika -raamatusta! *nauru*
Pinxu

Posts: 196

#844 • • Pinxu
No hyi...samppista ja jtn perhanan vaahtiksii.*dissaa*
W

Posts: 1,049

#845 • • W

ALIEN:

*muhaha*

toihan on, kuin suoraan Team Sika -raamatusta! *nauru*



Kiitos....*kiitoskiitos**kiitoskiitos**kiitoskiitos* *nauru*
W

Posts: 1,049

#846 • • W

Pinxu:
No hyi...samppista ja jtn perhanan vaahtiksii.*dissaa*



Olisko parempi pistää ihan suoraan hommaksi sitten? *nauru**slurps*
Pinxu

Posts: 196

#847 • • Pinxu

W:
---
Pinxu:
No hyi...samppista ja jtn perhanan vaahtiksii.*dissaa*

---


Olisko parempi pistää ihan suoraan hommaksi sitten? *nauru**slurps*

No vaikka niin sitte..Mä kun en tosta alkoholista oikeen välitä..Tosin tulee sitä aina joskus jtn pikkasen juotuu.Todella harvoin kylläkin..JA vaahtikset...Kuka niitä nyt syö?Kaameeta makeeta mössöö...Hyijh!
Dementation

Posts: 2,892

#848 • • Dementation wednesday?
Sellainen joka miellyttää silmää ja mieltä.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#849 • • ALIEN Guest

Dementation:
Sellainen joka miellyttää silmää ja mieltä.



eli vähän, kuin mä? ;)
W

Posts: 1,049

#850 • • W

ALIEN:
---
Dementation:
Sellainen joka miellyttää silmää ja mieltä.

---


eli vähän, kuin mä? ;)



Alien, the real bitch! *nauru*
Kyllä sulla nyt tukkaa täytyis vähän enemmän olla, että kävisit misusta...*nauru*
Avatar
#851 • • ALIEN Guest

W:
Kyllä sulla nyt tukkaa täytyis vähän enemmän olla, että kävisit misusta...*nauru*



Daah! *justjoo* no hääi.. exä lyyle, ettei myl nyt ölis päryykkei kääpissä väi?! *släp*

*nauru*
W

Posts: 1,049

#852 • • W

ALIEN:
---
W:
Kyllä sulla nyt tukkaa täytyis vähän enemmän olla, että kävisit misusta...*nauru*

---


Daah! *justjoo* no hääi.. exä lyyle, ettei myl nyt ölis päryykkei kääpissä väi?! *släp*

*nauru*



Sexy....*kuolaa*
Avatar
#853 • • ALIEN Guest

W:
---
ALIEN:
---
W:
Kyllä sulla nyt tukkaa täytyis vähän enemmän olla, että kävisit misusta...*nauru*

---


Daah! *justjoo* no hääi.. exä lyyle, ettei myl nyt ölis päryykkei kääpissä väi?! *släp*

*nauru*

---


Sexy....*kuolaa*



ootas vaan, kun saan drag queen -maskeerauksen naamalle niin vähän juokset mun perässä senkin pervo!! :DDD
Pinxu

Posts: 196

#854 • • Pinxu

ALIEN:
---
W:
---
ALIEN:
---
W:
Kyllä sulla nyt tukkaa täytyis vähän enemmän olla, että kävisit misusta...*nauru*

---


Daah! *justjoo* no hääi.. exä lyyle, ettei myl nyt ölis päryykkei kääpissä väi?! *släp*

*nauru*

---


Sexy....*kuolaa*

---


ootas vaan, kun saan drag queen -maskeerauksen naamalle niin vähän juokset mun perässä senkin pervo!! :DDD

Ei töitä heruis?Voisin alkaa sun meikkajaks.*wrn*
Avatar
#855 • • ALIEN Guest

Pinxu:
---
ALIEN:
---
W:
---
ALIEN:
---
W:
Kyllä sulla nyt tukkaa täytyis vähän enemmän olla, että kävisit misusta...*nauru*

---


Daah! *justjoo* no hääi.. exä lyyle, ettei myl nyt ölis päryykkei kääpissä väi?! *släp*

*nauru*

---


Sexy....*kuolaa*

---


ootas vaan, kun saan drag queen -maskeerauksen naamalle niin vähän juokset mun perässä senkin pervo!! :DDD

---
Ei töitä heruis?Voisin alkaa sun meikkajaks.*wrn*



sorry.. mun kultsi lupas jo hoitaa homman *nauru*
Pinxu

Posts: 196

#856 • • Pinxu

ALIEN:
---
Pinxu:
---
ALIEN:
---
W:
---
ALIEN:
---
W:
Kyllä sulla nyt tukkaa täytyis vähän enemmän olla, että kävisit misusta...*nauru*

---


Daah! *justjoo* no hääi.. exä lyyle, ettei myl nyt ölis päryykkei kääpissä väi?! *släp*

*nauru*

---


Sexy....*kuolaa*

---


ootas vaan, kun saan drag queen -maskeerauksen naamalle niin vähän juokset mun perässä senkin pervo!! :DDD

---
Ei töitä heruis?Voisin alkaa sun meikkajaks.*wrn*

---


sorry.. mun kultsi lupas jo hoitaa homman *nauru*

DÄÄM!Oisin kipeesti tarvinnu töitä..Nooh..kai mun sit pitää ol vaa ihan down ja mennä nukuksimaa. *uuh*
Avatar
#857 • • ALIEN Guest

Pinxu:
DÄÄM!Oisin kipeesti tarvinnu töitä..Nooh..kai mun sit pitää ol vaa ihan down ja mennä nukuksimaa. *uuh*



älä oo down kun menet nuq... mieti vaikka mr. W:n vartaloa niin varmasti on hymy korvilla ja näet kosteita unia ;) ;) ;) ;)

*nauru*
W

Posts: 1,049

#858 • • W

Pinxu:
DÄÄM!Oisin kipeesti tarvinnu töitä..Nooh..kai mun sit pitää ol vaa ihan down ja mennä nukuksimaa. *uuh*



Kyllähän sitä....*slurps* nyt jotain josta muutaman euron voit tienata...*kuolaa* keksitään tollaiselle mukavalle...*kuolaa* nuorelle neitokaiselle....*slurps*
W

Posts: 1,049

#859 • • W

ALIEN:
---
Pinxu:
DÄÄM!Oisin kipeesti tarvinnu töitä..Nooh..kai mun sit pitää ol vaa ihan down ja mennä nukuksimaa. *uuh*

---


älä oo down kun menet nuq... mieti vaikka mr. W:n vartaloa niin varmasti on hymy korvilla ja näet kosteita unia ;) ;) ;) ;)

*nauru*



*nauru* eipäs vittuilla siellä......*nauru*
Avatar
#860 • • ALIEN Guest

W:
---
ALIEN:
---
Pinxu:
DÄÄM!Oisin kipeesti tarvinnu töitä..Nooh..kai mun sit pitää ol vaa ihan down ja mennä nukuksimaa. *uuh*

---


älä oo down kun menet nuq... mieti vaikka mr. W:n vartaloa niin varmasti on hymy korvilla ja näet kosteita unia ;) ;) ;) ;)

*nauru*

---


*nauru* eipäs vittuilla siellä......*nauru*




hei.. katos tätä --> nimim. kokemusta on! *nauru* HHHOHOHOHOHOHOOO!! *LMAO*
vois mennä ehkä nuq itsekin.. *justjoo**ding**nauru*